Az RSB első féléves értékelése
Az MNASZ Rallye Szakági Bizottságának 2010 első féléves beszámolója
2010-08-31
információ • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
737422351
Napi oldal:
140601
Jelenleg:
2998
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
173. • 2011-01-20 20:16:22
Igen kapcsolatokon és sok munkán múlik a Rally jövője! De ezt vallja „Karter” kollegád is! Igen sok múlik a kapcsolatokon! A zöldeknél, a közút kezelőnél, nem a celeb szintű ismertség számít, sokat nézed a Való Világot, nem csak az számit, aki benne van a fókuszban és az aktívban.
A koncért? Itt morzsa is kevés van, évek óta csökken a támogatottság, és nem csak a gazdasági helyzet okán. Szerinted egy Gyulai Zsolt, Jászai Gellért (SCD group), Othmar Milch (Unica), Dr Seregi János (Agrár és Zöld Bank)Kovács Tamás (Opel Hungary) és a többiek erre hajtanak, magad sem gondolod komolyan!
Egy Várkonyi Andrea jó húzás volt Szalai Balázstól, de a Terep Rally ismertsége rá és még két versenyzőtársa média kapcsolataira épül, Palik László és Korda Erik, de ők legalább hárman megértették, hogy nem csak magukat kell fényesíteni ,hanem a szakágat is amiben versenyeznek.
De ha már szóba hoztad a koncot és annak széthordását, voltak az RSB-nek olyan szponzorai, mint az Agip, T-mobil, Arany Ászok és azok egyszerre csak versenyautókon tűntek fel, és ezekben az autókban mindig ugyan az a személy volt a navigátor!
Üdv Roni
172. • 2011-01-20 18:28:23
Ezek a remek kapcsolatokkal rendelkező emberek eddig miért nem használták ki a kapcsolataikat? Miért mindig ilyen-olyan választások előtt jut ez az eszükbe? Te sem hiszed ezeket amit leírsz, csak ezt kell mondanod ugye?Szerintem ha beismered sokkal jobb lesz reggelente tükörbe nézni.
171. • 2011-01-20 10:34:35
Ja csak a kapcsolatokon múlik az egész rally jövője? Akkor meg kell választani Kiszel Tündét, imádja a fényt a csillogást még oda is bejut ahová egyébként meghívót sem kapott, nem mellesleg nagyobb neve van mint az egész MNASZ stábnak. De itt van frissen debütált (tereprally) Várkonyi Andink, média arc, hiszem, hogy többet elérne ismertségével mint akiket alább felsorolt Roni szaktárs mely emberek csak a koncért marakodnak. Vagy itt van Kovács KOKO István, igaz a fél ország előtt megszégynűlt mert nem merte visszahívni Chacónt, de sebaj Viktor kinn volt az összes meccsén így most Ő a hazafi. Nagyon jó kapcsolatai vannak politikai téren. Az általam említett embereknek annyi közük van az autósporthoz (most már kivétel Várkonyi Andi), mint a Roni sporttárs által támogatottaknak, de legalább híresebbek.
170. • 2011-01-20 10:02:42
A rendezők azzal az indokkal tartják ilyen magasan a nevezési díjakat, hogy egyre növekednek a költségek, én feltételezem ha kapcsolatai révén csökkenti a pályákkal kapcsolatos költségeket az elnökség, úgy a rendezők maguktól csökkentik a nevezési díjakat, vagy javítják a szolgáltatások színvonalat, pl. szervízpark, lesz áram, Wifi stb. Az elnökséggel közösen visszatudják szerezni azokat a pályákat ahonnan kiűzettünk. Az új elnök leszerepelt, megalapozatlan, átgondolatlan blöff volt az egész.Olyan embereket nevezett meg, együttműködőkként, lásd az azonnal lemondó három tagot, akik nem kívántak vele dolgozni. Ha interjúknál tartunk láttad a nyilatkozatát az elnök úrnak a szilveszter rallyn?
Eddig volt állami támogatás, ha csekély mértékű is, ezt talán nem kellene eldobni! A megítélésen csak együtt tudunk javítani, két évvel a közgyűlés után közvetlen meginditottál a fúrópajzsot Tóték, hátráltatva a munkát megosztva a tagságot, gerjesztették a hangulatot, ott reklamálj! Kapcsolatokat kérsz számon, pont azokat az embereket akarjátok elhajtani, kik kapcsolatokkal rendelkeznek és segíteni tudnak!!!!!!!! Talán el kellene kezdeni dolgozni!

Roni
169. • 2011-01-20 09:02:35
Azt írod Roni: "Ha eblukjuk a most is kapott állami támogatást akkor borulhat az MNASZ költségvetése. De ha jobb lesz a besorolásunk, ha az elnökségi tagok kapcsolatainak köszönhetően, könnyebb lesz megszerezni a pályákat, és mindezért kevesebbet kell fizetnie a rendezőnek, lehet alacsonyabb a nevezési díj, legalább is a rendezőktől azt halljuk, hogy évről évre többet kell fizetni a pályákért, magasabb biztosítási fedezetet, ami magasabb biztosítási díjjal jár, kérnek a zöldek és biztos, hogy így van."

Ezt halljuk évek óta és nem történik semmi!!!!!!!!!!! Mindig meg van ígérve, hogy olcsóbb lesz minden, licence, a pályák, stb.

Ti tényleg elhiszitek, hogy a rali kaphat állami támogatást??????? Az csak a Forma I-nek jár. A többi le van s***va.

Vegyük már tudomásul, hogyha a magán cégek sem támogatják a futamokat, versenyzőket mert válság van, illetve olyan a sportág megítélése, hogy kifordulnak az ajtón, akkor az állam sem fogja. Nem beszélve arról, hogy ilyen helyzetben nem is lenne etikus a részéről. Több támadás kapna a szövetség, mit amennyit érne a kapott lé.

Ha rend lenne, be lehetne vonni lassan a cégeket újra. Csak ahhoz olyan kapcsolatok, emberek és KOMMUNIKÁCIÓRA van szükség. Ez nincsen meg. Eddig sem volt. Most mitől lenne?

Aki látta a Digi TV-n KOKO szereplését, az megerősítheti, hogy nem tud beszélni, ilyen hogy megy el tárgyalni?
Komolyabb cégektől páros lábbal rúgják ki. Koncepció, elképzelés nélkül. Ennél még az is jobb lenne, ha készülne rá, leírná és felolvasná, de szerintem sajnos ez sem menne...
168. • 2011-01-20 08:25:25
Azt írod Roni: "Ha eblukjuk a most is kapott állami támogatást akkor borulhat az MNASZ költségvetése. De ha jobb lesz a besorolásunk, ha az elnökségi tagok kapcsolatainak köszönhetően, könnyebb lesz megszerezni a pályákat, és mindezért kevesebbet kell fizetnie a rendezőnek, lehet alacsonyabb a nevezési díj, legalább is a rendezőktől azt halljuk, hogy évről évre többet kell fizetni a pályákért, magasabb biztosítási fedezetet, ami magasabb biztosítási díjjal jár, kérnek a zöldek és biztos, hogy így van."

Ezt halljuk évek óta és nem történik semmi!!!!!!!!!!! Mindig meg van ígérve, hogy olcsóbb lesz minden, licence, a pályák, stb.

Ti tényleg elhiszitek, hogy a rali kaphat állami támogatást??????? Az csak a Forma I-nek jár. A többi le van s***va.

Vegyük már tudomásul, hogyha a magán cégek sem támogatják a futamokat, versenyzőket mert válság van, illetve olyan a sportág megítélése, hogy kifordulnak az ajtón, akkor az állam sem fogja. Nem beszélve arról, hogy ilyen helyzetben nem is lenne etikus a részéről. Több támadás kapna a szövetség, mit amennyit érne a kapott lé.

Ha rend lenne, be lehetne vonni lassan a cégeket újra. Csak ahhoz olyan kapcsolatok, emberek és KOMMUNIKÁCIÓRA van szükség. Ez nincsen meg. Eddig sem volt. Most mitől lenne?

Aki látta a Digi TV-n KOKO szereplését, az megerősítheti, hogy nem tud beszélni, ilyen hogy megy el tárgyalni?
Komolyabb cégektől páros lábbal rúgják ki. Koncepció, elképzelés nélkül. Ennél még az is jobb lenne, ha készülne rá, leírná és felolvasná, de szerintem sajnos ez sem menne...
167. • 2011-01-19 23:48:15
Igaza van Roni01-nek!

Nattán alkalmatlan, mert a versenyeken dolgozott tavaly és előtte is!
Igaz nem pénzért, hanem segítve - szerintem a versenyzőknek - hogy lehetőségekhez mérten minnél jobben sikerüljenek, az amúgy nem túl színvonalas versenyek!

KOKóra van szükségünk!!!! VISSZA KOKÓT!!!!!!!
Mert Kokó mindenkivel szóba áll és mindenkinek azt mondja, amit hallani akar! Sőőőőt MEG IS ÍGÉRI!!!! Ez fontos!!!
Mert ha megígéri, akkor ki is áll a vélaménye mellett!

Én megnéztem a Digi TV-s interjút és nekem nagyon tetszett! Határozott vélemény, korrekt elképzelések a jövőt illetően. És Frankkal is jóban van meg a Szamossal is!
És Szamos is megmondta, hogy a Kokónak magánéleti problémái vannak,szüksége van arra a 3-400 ezer forintra, amit havonta haza vitt!
Eddig is dolgozott igazán megérdemli a jövőben is ezt a kis juttatást!!!!

Nyugi kis fiatalok! majd eljön a Ti időtök is úgy 15 - 20 év múlva! Addig hadd bizonyítsanak azok akik eddig is ezér és ebbőkl éltek!!!!

Roni01! gyerünk!!! Veletek vagyunk!!!!
166. • 2011-01-19 23:31:27
Valóban szegény Lakos, mint stróman volt a főnök, de mindenki számára egyértelmű volt, hogy Cselényi vezeti az ATB-t, valamint Miskolcon ő vezette a mintavételt, ő szállította fel a mintákat, ő adta le a vizsgálati helyre, ő volt ott a hamis minta leadásakor…., tudom semmi köze hozzá!
Mint ahogy a Turán féle súlymérésben is ő nyilatkozott mindig és még sorolhatnám.
Ha szerinted az vicces, hogy az MNASZ sportszakmai alelnöke, hamis belépővel (mellénnyel) grasszál számára tiltott helyen, a Formula 1 futamon, és mikor bedől még neki áll feljebb, magadat minősíted.
Vagy alapszabályunk és a sporttörvényt megerőszakolva érvénytelen elnökségi határozatokat hoznak, és mint sportszakmai alelnök ehhez adja a nevét, ez korrekt király gyerünk fiatalok. Az elnökségből még csak ő nem mondott le.
Vagy egy T. Kerékcsere Imre a legalkalmasabb személy, kinek eltiltását Dr.Tóth az elnökség első ülésén két éve megfeleztette az elnökséggel. Majd mikor Cselényit a F1 balhéja miatt elmeszelte a fegyelmi bizottság , akkor kitalálták az amnesztiát, és bűnbocsánatot kaptak mind ketten. Persze Dr. Igazságos most már úgy emlékezik, hogy ők méltatlanul bűnhődtek és az ő igazságérzetének és jogi érzékének köszönhető a felmentésük.
Ha az ATB-ben van egy ilyen spori, miért nem lépet az elmúlt két évben a rendszám ügyben?
És bár már leírtam párszor, de nem érted!
A megkülönböztető rendszám, nem a vizsga miatt fontos, a vizsgához gépkönyv kell, hanem a sporteszközzé nyilvánításhoz, mely hozhatja az Áfa és regadó mentességet!!!!
H a eblukjuk a most is kapott állami támogatást akkor borulhat az MNASZ költségvetése. De ha jobb lesz a besorolásunk, ha az elnökségi tagok kapcsolatainak köszönhetően, könnyebb lesz megszerezni a pályákat, és mindezért kevesebbet kell fizetnie a rendezőnek, lehet alacsonyabb a nevezési díj, legalább is a rendezőktől azt haljuk, hogy évről évre többet kell fizetni a pályákért, magasabb biztosítási fedezetet, ami magasabb biztosítási díjjal jár, kérnek a zöldek és biztos, hogy így van. Tehát kellenek a kapcsolatok.
Szerintem a Gyurma vezette semmivel sem csinált többet, mint az előző RSB, csak nagyon jókl kommunikálta. És ismétlem, nem a szakmai felkészültsége miatt nem alkalmas, hanem a barátai miatt, nem hihető a pártatlansága, autonómiája.
De ha ilyen markáns véleményed van, és ennyire biztos vagy az állításaidban, miért nem adod a neved hozzá

Roni
165. • 2011-01-19 21:58:50
Az egyik ismerősömet megkeresték ma, és szponzorációt ígértek, ha jó helyre szavaz. Nem hiszem, hogy ez jó felé viszi el a dolgokat még akkor se, ha " fiatalítás " nevébe teszi ezt valaki
164. • 2011-01-19 11:31:18
Ami az állami támogatást illeti, az maximum a ringig jut el és kész. A lényeg pedig ez, a Forma I. Régi vezetőink tudják, hogyan lehet ebből profitálni és ezért mennek a koncért.
Ha azt megkapnák megint, akkor a csapat nagy része hátradőlne és megint les***nák a többi szakágat, köztük a ralit. Lásd az előző éveket.

A mai helyzetben azt hinni, hogy az állam a technikai sportokra pénzt fog adni, az meghűlt.

Kíváncsi leszek arra, ha megszűnne kis hazánkban a Forma I, lenne-e ilyen tülekedés a posztokért az "öregek" részéről:)
163. • 2011-01-19 10:03:09
Én csak azt tudom, hogy két olyan embernek a neve is szóba került, akiknek az autósporthoz és az emberekhez való hozzáállása, mind inkább dicséretet és elismerést érdemelnének.
Aki dolgozott együtt (gépkönyvezés) Cselényi Balázzsal tudja miről beszélek. Volt idő amikor súlyos (kenő) pénzekért lehetett gépkönyveztetni versenyautót, amikor nem Balázs volt az ATB vezetője. Balázs egy forinttal több pénzt nem kért, mint amennyit az MNASZ adott díjtétele megszabott, mind ez természetesen számlával. Bármilyen műszaki és más egyéb problémával lehetett, lehet hozzá fordulni soha nem pattintja le az embert, sőt készségesen segített, segít mindenben, éppen ezért nem hiszem el azokat az információkat, melyekben Ö lenne az autósport és a versenyzők ellensége. Említve lettek esetek Balázzsal kapcsolatosan pl., a Forma1 ami nálam a vicc kategória valamint, Turán benzinmintája, erre lehetne ugyanazt válaszolni, sőt ugyanazt is válaszolom, mint Roni sporttárs, hogy akkor nem Ő volt a góré, mint jelen helyzetben az általam említett esetben Gyulai úr a MOB-ban.
A másik ember Nattán Gyuri pedig fél hónap alatt többet összehozott, mint Kokóék több év alatt. A rally2-ben végzett munkája, a versenyzőkért való kiállása pedig példaértékű.
Tevékenykedik egy ember (név nélkül) az ATB – ben, aki az NKH – nál dolgozik vezető beosztásban, talán őt kellene megbízni a versenyautók vizsgázatását könnyebbé tevő és egyszerűsítő lobbizással.
Valamit kezdek érteni Roni sporttárs húsos fazék írásában, ami ezért egyébként nagyon félrevezető. Komoly pénzekért lehet harcba szállni állami szinten, amiből számomra csak az jön le, hogy ebből a versenyzőknek egy forinttal nem lesz könnyebb, de azoknak, akik bekerülnek az MNASZ vezetésébe majd nagyon jó dolguk lesz. Vagy úgy gondolják egyesek, hogy az állami pénzből jelentősen csökkenteni fogják a versenyzők terheit a tisztelt vezető urak és minden versenyző majd super2000-el fog járni. Aki így értelmezte, javaslom keresse fel háziorvosát, szakorvosát vagy a legközelebbi rendelőt.
162. • 2011-01-18 17:24:08
"Versenyző!
Nagyon hasonlítasz egy osztrák pilótára, csak a neve nem jut eszembe :) "

Stajf Vojtech, Csehország :)
161. • 2011-01-18 17:01:37
Szerény véleményem szerint igenis meg kell adni a lehetőséget a fiataloknak. Ha nem kapnak lehetőséget, akkor mi alapján ítéltetnek meg? Feltételezzük, hogy nem képesek megfelelően ellátni feladataikat? Azért ez vicc. A jelenleginél mélyebb pontra nehéz lenne süllyedni a magyar autósport egészét nézve (eltekintve persze néhány üde színfolttól). Én a magam részéről úgy vélem, igenis itt a lehetőség, hogy generációváltás következzen be szeretett sportunk honi vezetésében.
160. • 2011-01-18 16:56:52
dictus magister! Sajnos a történelemben, már sokszor bebizonyosodott, hogy a hadakozó felek között, mindig a "nép" húzza (leg)rövidebbet. Lehetett az pórnép, városlakó nép, vagy akár -példád szerint- a rallye imádók "népe". Azt hiszem, ennek a háborúnak is ilyen végeredményt jósolhatunk. sírok
159. • 2011-01-18 16:29:47

Roninak teljesen igaza van a helyzetelemzésben,
de az is igaz, hogy ha ezt ilyen jól tudja, akkor miért
nem csinálták, mikor tehették volna!
Az esetleges politikai kapcsolatokra szükség lenne,
és ezzel együtt az állami pénzekre is, de a káposztát nem kellene a kecskékre bízni. Ez igaz a régi, de méginkább az új vezetésre. Az nem jelent semmit, hogy kinek van, kinek
nincs saját jövedelem forrása. A tisztesség számít, amivel
mindegyik odal hadilábon áll.

T.I. pünkösdi királyságával látványosan bebizonyította,
hogy a fúrkálódáson, zavarkeltésen kívül semmihez sem ért.
Egyszóval, egyik oldal sem alkalmas a feladatra.
De van egy rossz hírem fiúk: Nincs (vagy csak még
nem látszik) harmadik lehetőség. Ebből következően
remény sincs a változásra február után sem!
De ti, a két oldal, nyugodtan háborúzzatok tovább a koncért.
Aztán a "nép" felébred majd egyszer, és mehettek minden.





158. • 2011-01-18 13:04:06
Roni01!

Nekem csak az a furcsa, hogy két olyan embert (Tóthék) szapultok, szapulsz, akiknek az a legfontosabb, hogy fusson a szekér és ne legyen tele s***ral. Már csak azért is, mert nem ebből élnek, van saját jövedelmük és nincsenek rászorulva az MNASZ fillérjeire, elszámolásos formában. Másrészről emberileg sem engedhetik meg maguknak, hogy ilyen kicsinyes dolgokba fussanak bele, mint például KOKO tette azt az elmúlt években.
Mondjuk Dr. Tóth tényleg idegesítő lehetet az elmúlt években, hiszen a jog oldaláról közelítette meg a történéseket és ez sokaknak nem tetszett (lásd. etikai határozatok). Pedig ezek a határozatok, a legsötétebb 50-es évek forgatókönyveit követte…

Azzal jössz, hogy ki, mikor, mit mondott. Kezdjem én is sorolni, miket mondott, ígért Gyulánk? Értelmetlen. Azzal jöjjünk elő inkább, hogy ki, mit, mikor csinált. A tények beszéljenek és ne a sztorik.

Az is érdekes, hogy Frank ismét nyeregbe száll, egy olyan tagság kegyeiért, akik minden alkalommal elutasították, igaz egyszer a haverok megszánták és kreáltak neki egy kegyelmi posztot.
Ezek az emberek, akik ismét vissza szeretnének térni, az elmúlt években ott voltak a tűz körül, mégsem történt semmi. Megélhetési vezetők, mint ahogyan nagyon sok versenyző is az, sajnos. Ezért, az érdekek mindig is mások lesznek, mert más az indítatás.

Miért nem hagyjátok, hogy a másik oldal is megpróbálja? Miért nem ti álltok fel mögéjük. Mind két ember a munkájában bizonyított, hogy képes az irányításra, tudnak olyan embereket maguk mellé állítani, akik a segítségükre legyenek. Legyetek, az öregebb, tapasztaltabb emberek jogán azok, akik engednek és segítenek a háttérből.

Nagyon rossz látni, hogy az elmúlt években kedvenc sportágunk a porba hullott és egyre bizonytalanabb, hogy egyáltalán valaki vissza tudja-e állítani a régi fényét!

Versenyző!
Nagyon hasonlítasz egy osztrák pilótára, csak a neve nem jut eszembe:)
157. • 2011-01-18 09:24:05
Roni 01

örömmel olvasom, hogy végre valaki megpróbál objektíven tájékoztatni minket!!!!
köszönet érte Roni 01!

Úgy látom, egyértelműek a dolgok!Kell az új vezetés, a fiatalokat le kell váltani mert még nem elég érettek a feladatokhoz! tanuljanak és várjanak még.

Mivel a fejlődés és a haladás gátjai egyértelműen nevesíthetők- Dr Tóth, Tóth Imre, Cselényi B - őket drasztikusan és egyértelműen el kell távolítani!

Azon rendezőket, akik nem hajolnak meg az új vezetés előtt szintén el kell távolítani minden szakágból. Úgy hallottuk, sorban állnak az új rendezők, velük kell dolgozni a továbbiakban.

Ha ez megtörténik, szabad az út a fejlődés előtt.
Tud végre dolgozni, Gyulai úr, Frank Tamás, Szamos Miki, Koko újra szakágvezethet, és Roni is újra nyílt szívvel és lelkesen segítheti a sport fejlődését.

Nem értem, miért merik néhányan másként gondolni!!!!!!
Ezek az emberek (többségükben) már bizonyítottak.... Megérdemlik a lehetőséget. Vesszen a férgese!
Mi jó színvonalú versenyeket szeretnénk és nyugalomban versenyezni!
Megnézten Koko interjúját a Digi tv-ben. Világos és határozott koncepciót képvisel, bírja az új vezetés bizalmát.
Felháborít az is, hogy az újak elhalasztották a rally díjkiosztót, pedig már Kokóék mindent leszerveztek egy színvonalas helyen és pénzt is szereztek rá!
Nem értem miért kell mindenbe beleköpni!
Szükség van Kokóra, remélem ezt is belátja a tagság!!!!!!

Vesszen a férgese és jöjjenek akik már bizonyítottak!!!
Veletek vagyunk Roni 01!
156. • 2011-01-18 05:54:42
Média – marketing bizottsága sosem volt az MNASZ-nek az elmúlt két évben.
Média bizottsági tagságomról, melynek vezetője Ferjáncz Attila volt, 2010. májusában lemondtam, az elnökség egyes tagjainak, név szerint Dr Tóth István és Cselényi Balázs média ügyekhez való hozzáállása miatt.
Hogy miért, a bizottság tagjaival elkészítettünk a média szabályozat tervezetet, az alábbi szempontokat vizsgálva:
Megfelelő a média megjelenésünk
Megfelelőek e média kapcsolataink
Arányban van e az akkreditáltak száma, és a megjelenések mennyisége
Kell e korlátlanul akkreditálnunk minden média munkatársat
Ha igen, ki tudjuk e szolgálni őket olyan szinten, ami elvárható lenne
Valósak e azon a nyilatkozatok, melyben az akkreditációt kérő nemmel válaszol felett kérdésünkre, hogy végez e kereskedelmi tevékenységet
Van e lehetőségünk szankcionálni, azon akkreditáltakat, akik mégis végeznek kereskedelmi tevékenységet, az MNASZ engedélye nélkül
Az eddigi szabályzat megvédi-e a szövetség vagyoni értékű jogait
Milyen eszközökkel tudjuk megvédeni az MNASZ jogait
És nem utolsó sorban, van e lehetőség növelni a médiajogokból származó bevételeket
A bevételek visszaforgatásával, hogyan növelhető a média megjelenés

A tervezet elkészítésekor, kikértük neves média jogászok szakvéleményét, további célunk volt a 2004. évi sportörvénnyel való jogharmonizáció, elkészült a tervezett melyet a fentnevezett két elnökségi tag állandóan támadott, Dr Tóth szerint a mostani helyzetet - szerintem anarchiát - még liberalizálni kellet volna, Cselényi szerint nem volt időszerű. Később az elnökség felkérte Cs. B.-t, mint média szakembert - gondolom Dr. Tóth javaslatára - egy munkabizottság létrehozására és a média szabályzat megalkotására, azóta se munkabizottság se szabályzat.
Marketing Bizottság, sajnos sosem volt, marketing ügyekben volt egy együttműködési szerződésem az MNASZ-el, mely 2009 decemberével lejárt, az elnökség nem újította meg.
Ami eredményt elértem az, hogy elkészült a Rendezői szerződés, ebben rögzítettük az MNASZ és a rendezők jogait, kötelességeit. Egy évi huzavona, számtalan támadás a rendezők és az elnökség részéről, de végül még is elfogadtak a rendezők. Mit gondoltok kik támadták az elnökség részéről vehemensen, Dr. Tóth és Cselényi! Mire volt rendezett jogi háttér, nem volt szerződésem, sem kedvem, ennyit erről.
Azért még egyszer nekifutottunk az ügynek, került egy mobil szolgáltató, aki kedvezőbb díjtételeket és milliós támogatást szeretett volna adni, hat hónapig szenvedtünk vele, nem igazán volt fogadó készség, elhalt az ügy.

155. • 2011-01-17 22:40:23
Dudás KOKO minap nyilatkozott ! Itt megnézheted:http://www.rallye2.hu/wp-content/uploads/Film.wmv
154. • 2011-01-17 20:39:14
Roni !
Az elmúlt két évben TE voltál az MNASZ média és marketing bizottságának vezetője és a menedzser céged intézte az RSB reklámjait.
Erről írj és akkor majd nem tudnak mit mondani az eredményeidre és a sikereidre.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k