Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Bajnokok vagyunk!
Herczig Norbert Komló előtt
2009-09-23
interjú • RallyRacing - Grátz Kata
h i r d e t é s
Összes oldal:
722760984
Napi oldal:
207863
Jelenleg:
5214
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Komló már csak jutalomjáték, hiszen csak el kell indulnia a versenyen, a Herczig Norbert - Baranyai László párosnak, hogy feltegyék a koronát az idei szereplésükre. Kiss Ferenc - Büki Ernő 1999-es bajnoki címe óta, ők az elsők, akik Subaru Impreza WRC-vel tudtak bajnokságot nyerni.
 
Gratulálok! Bajnokok vagytok! '99 óta az első Subaru-val nyerő csapat. Milyen érzés?
Köszönjük szépen! Nagyon megtisztelő, és Laci volt az, aki felhívta rá a figyelmet, hogy ezelőtt 10 évvel Kiss Feri volt az aki utoljára Subaru WRC-vel tudott abszolút magyar bajnoki címet szerezni. Őszinte leszek, nagyon-nagyon jó érzés! Számunkra szakmailag megtisztelő. Felkerültünk a főtáblára, nagyon jó dolog olvasni a nevünket olyan nagy nevek között, mint Ferjáncz Attila, Ranga László, ifj. Tóth János, Selmeczi Gyuri, Benik Balázs, Turi Tomi, Spitzmüller és még sorolhatnám. Tényleg nagyon-nagy élmény. 

Bár az utolsó futam még visszavan, de kérlek értékeld ezt az évet.
Nagyon tudatos év áll mögöttünk. Azt hiszem soha eddig az autósportos pályafutásom alatt nem voltam ennyire tudatos, mint ebben az évben. Jó múltkor olvasgattam vissza a hírleveleinket, amik kint vannak a www.srt.hu honlapunkon. A februári, márciusi híreinket, az elsőt, ahol bejelentjük, hogy változás van a csapatban, bejelentjük, hogy kivel, mivel fogunk versenyezni, hogy Lacival együtt fogunk együtt menni. Jó volt ezeket az írásokat visszaolvasni, amik ugyan mellőzik az érzelmeket - pedig az autósportot ezért csináljuk - de nagyon jólesett, az élet minket igazolt. Minden sikerült! Mondhatom azt, hogy szerencsénk is volt nagyon sok esetben, de nagyon sok mindent összeraktunk azért, hogy versenyezni tudjunk. Helyenként sikerült jól mennünk, amit bizonyítanak a gyorsasági eredmények és a különböző versenyeredményeink, és hogy minden egyes versenyt be tudtunk fejezni, mindig a dobogón tudtunk állni.

Nyírség Rallye nektek nagyon fontos verseny volt, és nem is volt olyan egyszerű. Gondolok arra, hogy slick-kel kellett mennetek szakadó esőben, majd aznap az utolsó gyorsot korom sötétben teljesítettétek, ami nem túl szokványos mostanában.
Ez számomra a RALLYE! Persze az ember a szépre emlékezik csak. Ennek a versenynek egyetlen egy hátulütője volt, a nagyon hosszú etapok, ami kivett belőlünk egy picit. Ezen kívül minden más nagyon szervezett volt. Az első nap az, hogy slick gumikkal mentünk az ömlő, szakadó esőben és úgy mentünk, ahogy mentünk, ez nekem nagyon tetszett. Mosolyogtam rajta, mert úgy éreztem, hogy a jó Isten fogja a kezünket. Leesett az eső, és sem Laci sem én nem pánikoltunk, egyszerűen mentünk, és tudtuk, hogy ez megvan, pedig volt hogy ötödik-hatodik sebességfokozatban felúszkált az autó, de tudtuk hogy mi fog ránk várni, és fel voltunk rá készülve. Ebben közrejátszik az, hogy az elmúlt hat évben már mentem WRC-vel, és volt már ilyen esős gyorsaságink. A sötét pedig önmagáért beszél, nekem nagyon tetszett, annak is megvolt a szépsége, főleg úgy, hogy felkészültünk rá. Úgy álltam neki ennek a versenynek, hogy megpróbálok gyorsan autózni, ennek ellenére az első gyorsasági legelső féktávjánál azt éreztem, hogy bizony túl sokat gondolkodom, ez nem én vagyok. Azt éreztem, hogy túlságosan nagy a tét, ahhoz, hogy ezt elhibázzam, és hogy Komlóra maradjon a döntés, úgyhogy picit óvatosabban mentünk a kelleténél. Elképzelhető, hogy a helyünkben más is ezt tette volna.

Komló Rallye?
Megyünk a WRC-vel és ott szeretnénk a csapatunkkal megünnepelni, azt hogy bajnokok lettünk! Nyírség Rallye-n nem tudtunk ünnepelni, mert haza kellett sietnie a csapatnak, és akkor megbeszéltük, hogy Komlón fogjuk megünnepelni ezt a csodás évet, a nagyszerű teljesítményt az ő részükről, és itt szeretném megköszönni nekik ezt az évet. Számunkra a Komló Rallye egy jutalomjáték.

Jövő évi tervek?
Hála az égnek úgy tűnik, hogy egy támogató kivételével az összes cég mellettünk áll a jövő évben is, és vannak szándéknyilatkozataink is. Jó eséllyel pályázunk arra, hogy sikerül két új céget bevonni. Ami számunkra beárnyékolja az örömöt, az az, hogy a mai napig a szövetség határozatlansága miatt nem tudjuk az irányt.
Mindenképpen jövőre is az abszolút eredményre kell törekednünk, nincs más cél, minthogy megpróbáljuk megvédeni az idei éves bajnoki címünket. Nagy baj, hogy nem tudjuk milyen autóval, milyen kategóriában lehet majd indulni. Elhangzott, hogy a WRC-ket nem fogják értékelni az abszolútban, amivel mi nem akarunk foglalkozni, mi versenyezni szeretnénk. Ha nem lehet WRC-vel versenyezni, megértettük és elfogadjuk. Viszont akkor ezt írásba kéne közölni! Ez nonszensz dolog, hogy komoly emberek felelősségtudattal nem tudnak egy megfelelő döntést hozni, hanem arra várunk, hogy kiadunk egy hírt és megnézzük, hogy ki mit lép rá, melyik csapat hogy reagál és majd aszerint, majd az intézőbizottság meghozza ezt végleges döntésbe. Ezt egyszerűen nem tudom elfogadni!

Nem értem, hogy miért nem tudunk hozni egy döntést és miért politizálunk egy ilyen döntésben! A lényeg, hogy jövőre egy olyan autóval szeretnénk menni, egy olyan kategóriában, amiben lehet versenyezni az abszolút első helyért! Ha ez WRC, akkor WRC-vel, ha ez Super2000-es, akkor azzal fogunk menni.

Ez a hír most jelenik meg 6491. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k