Bajnokok vagyunk!
Herczig Norbert Komló előtt
2009-09-23
interjú • RallyRacing - Grátz Kata
h i r d e t é s
Összes oldal:
737621189
Napi oldal:
164742
Jelenleg:
4592
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Komló már csak jutalomjáték, hiszen csak el kell indulnia a versenyen, a Herczig Norbert - Baranyai László párosnak, hogy feltegyék a koronát az idei szereplésükre. Kiss Ferenc - Büki Ernő 1999-es bajnoki címe óta, ők az elsők, akik Subaru Impreza WRC-vel tudtak bajnokságot nyerni.
 
Gratulálok! Bajnokok vagytok! '99 óta az első Subaru-val nyerő csapat. Milyen érzés?
Köszönjük szépen! Nagyon megtisztelő, és Laci volt az, aki felhívta rá a figyelmet, hogy ezelőtt 10 évvel Kiss Feri volt az aki utoljára Subaru WRC-vel tudott abszolút magyar bajnoki címet szerezni. Őszinte leszek, nagyon-nagyon jó érzés! Számunkra szakmailag megtisztelő. Felkerültünk a főtáblára, nagyon jó dolog olvasni a nevünket olyan nagy nevek között, mint Ferjáncz Attila, Ranga László, ifj. Tóth János, Selmeczi Gyuri, Benik Balázs, Turi Tomi, Spitzmüller és még sorolhatnám. Tényleg nagyon-nagy élmény. 

Bár az utolsó futam még visszavan, de kérlek értékeld ezt az évet.
Nagyon tudatos év áll mögöttünk. Azt hiszem soha eddig az autósportos pályafutásom alatt nem voltam ennyire tudatos, mint ebben az évben. Jó múltkor olvasgattam vissza a hírleveleinket, amik kint vannak a www.srt.hu honlapunkon. A februári, márciusi híreinket, az elsőt, ahol bejelentjük, hogy változás van a csapatban, bejelentjük, hogy kivel, mivel fogunk versenyezni, hogy Lacival együtt fogunk együtt menni. Jó volt ezeket az írásokat visszaolvasni, amik ugyan mellőzik az érzelmeket - pedig az autósportot ezért csináljuk - de nagyon jólesett, az élet minket igazolt. Minden sikerült! Mondhatom azt, hogy szerencsénk is volt nagyon sok esetben, de nagyon sok mindent összeraktunk azért, hogy versenyezni tudjunk. Helyenként sikerült jól mennünk, amit bizonyítanak a gyorsasági eredmények és a különböző versenyeredményeink, és hogy minden egyes versenyt be tudtunk fejezni, mindig a dobogón tudtunk állni.

Nyírség Rallye nektek nagyon fontos verseny volt, és nem is volt olyan egyszerű. Gondolok arra, hogy slick-kel kellett mennetek szakadó esőben, majd aznap az utolsó gyorsot korom sötétben teljesítettétek, ami nem túl szokványos mostanában.
Ez számomra a RALLYE! Persze az ember a szépre emlékezik csak. Ennek a versenynek egyetlen egy hátulütője volt, a nagyon hosszú etapok, ami kivett belőlünk egy picit. Ezen kívül minden más nagyon szervezett volt. Az első nap az, hogy slick gumikkal mentünk az ömlő, szakadó esőben és úgy mentünk, ahogy mentünk, ez nekem nagyon tetszett. Mosolyogtam rajta, mert úgy éreztem, hogy a jó Isten fogja a kezünket. Leesett az eső, és sem Laci sem én nem pánikoltunk, egyszerűen mentünk, és tudtuk, hogy ez megvan, pedig volt hogy ötödik-hatodik sebességfokozatban felúszkált az autó, de tudtuk hogy mi fog ránk várni, és fel voltunk rá készülve. Ebben közrejátszik az, hogy az elmúlt hat évben már mentem WRC-vel, és volt már ilyen esős gyorsaságink. A sötét pedig önmagáért beszél, nekem nagyon tetszett, annak is megvolt a szépsége, főleg úgy, hogy felkészültünk rá. Úgy álltam neki ennek a versenynek, hogy megpróbálok gyorsan autózni, ennek ellenére az első gyorsasági legelső féktávjánál azt éreztem, hogy bizony túl sokat gondolkodom, ez nem én vagyok. Azt éreztem, hogy túlságosan nagy a tét, ahhoz, hogy ezt elhibázzam, és hogy Komlóra maradjon a döntés, úgyhogy picit óvatosabban mentünk a kelleténél. Elképzelhető, hogy a helyünkben más is ezt tette volna.

Komló Rallye?
Megyünk a WRC-vel és ott szeretnénk a csapatunkkal megünnepelni, azt hogy bajnokok lettünk! Nyírség Rallye-n nem tudtunk ünnepelni, mert haza kellett sietnie a csapatnak, és akkor megbeszéltük, hogy Komlón fogjuk megünnepelni ezt a csodás évet, a nagyszerű teljesítményt az ő részükről, és itt szeretném megköszönni nekik ezt az évet. Számunkra a Komló Rallye egy jutalomjáték.

Jövő évi tervek?
Hála az égnek úgy tűnik, hogy egy támogató kivételével az összes cég mellettünk áll a jövő évben is, és vannak szándéknyilatkozataink is. Jó eséllyel pályázunk arra, hogy sikerül két új céget bevonni. Ami számunkra beárnyékolja az örömöt, az az, hogy a mai napig a szövetség határozatlansága miatt nem tudjuk az irányt.
Mindenképpen jövőre is az abszolút eredményre kell törekednünk, nincs más cél, minthogy megpróbáljuk megvédeni az idei éves bajnoki címünket. Nagy baj, hogy nem tudjuk milyen autóval, milyen kategóriában lehet majd indulni. Elhangzott, hogy a WRC-ket nem fogják értékelni az abszolútban, amivel mi nem akarunk foglalkozni, mi versenyezni szeretnénk. Ha nem lehet WRC-vel versenyezni, megértettük és elfogadjuk. Viszont akkor ezt írásba kéne közölni! Ez nonszensz dolog, hogy komoly emberek felelősségtudattal nem tudnak egy megfelelő döntést hozni, hanem arra várunk, hogy kiadunk egy hírt és megnézzük, hogy ki mit lép rá, melyik csapat hogy reagál és majd aszerint, majd az intézőbizottság meghozza ezt végleges döntésbe. Ezt egyszerűen nem tudom elfogadni!

Nem értem, hogy miért nem tudunk hozni egy döntést és miért politizálunk egy ilyen döntésben! A lényeg, hogy jövőre egy olyan autóval szeretnénk menni, egy olyan kategóriában, amiben lehet versenyezni az abszolút első helyért! Ha ez WRC, akkor WRC-vel, ha ez Super2000-es, akkor azzal fogunk menni.

Ez a hír most jelenik meg 6517. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k