Bajóton újra RTE
Klasszikus pályák várnak a mezőnyre következő futamon
2011-09-02
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737376529
Napi oldal:
94779
Jelenleg:
1689
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2029. • 2013-11-29 08:20:18
Na ezért az ajánlatért kár volt ennyire felháborodni....Milyen kedvezményt biztosítanak ők azért,hogy minél többen új gumikkal versenyezzenek,ha a feltüntetett áraktól,jelenleg olyan 20-25%-al olcsóbban lehet vásárolni jelenleg verseny abroncsot!Vicc ez az egész!s***ik itt mindenki a versenyzőkre,mindenki arról a kib..szott pénzről ugat csak.Pedig én azt hittem,hogy jövőre majd megmutatják,hogy lehet venni majd 40.000-ért gumit!Nem baj srácok,maximum majd nem húztok be 4 gumi után 100 ezret,vesszük ugyan úgy külföldről majd 60 ezerért!
2028. • 2013-11-29 08:02:08
Az ilyen ajánlatok miatt vásárol a versenyzők nagy többsége külföldről gumiabroncsot! nemértem
2027. • 2013-11-28 22:10:53
Gondolom azért nem erölködtek nagyon, mert az RTE-ben aránylag kis százalék vesz a versenyekre új gumit.
2026. • 2013-11-28 20:43:22
Úgy látszik a gumis cégek nem hisznek az MNASZ mndenhatóságában, mert a halálraítélt RTE-nek 2014-re mégis tettek gumibeszállítási ajánlatot, mégpedig a nagy autókra való gumiméretek feltüntetésével.

http://www.rvo.hu/2013/11/28/versenyabroncs-beszallitasi-ajanlat-a-rally-tura-egyesulet-reszere/

Mondjuk az ajánlatuk elég karcsú, legalábbis a komám ezt a 10% kedvezményt minden beszállítási szerződés nélkül megkapta tavaly a versenygumikra, amikor megmutatta licencét. Ajánlatnak legfeljebb a 600.000Ft nevezhető, ez meg vicces a Hankook 10 misi feletti ajánlata után. Meg lennék lepve, ha Iván ezt elfogadná, mert a pályázat szövegéből nekem az jött le, hogy maximálisan a versenyzők érdekeit tartja szem előtt. Mindenesetre a Hankooknak még van 4 órája arra, hogy ezt az ajánlatot túldobja, ami hát nem túl nehéz tekintve azt, hogy a három gumis cég lényegében semmiféle kedvezményt nem ajánlott fel.
2024. • 2013-10-30 21:15:12
A szervnek nincsen erre hatásköre, így vétójoga sem. Csak és kizárólag a Közútkezelő, illetve a zöldhatóság hozzájárulása kell, ha védett természeti területet érint a special szakasz útvonala.

A rendezők ezt mindenkinél jobban tudják.
2023. • 2013-10-30 21:06:16

OK! Igazad van, rendőrségi engedély tényleg nem kell,
de a rendezőnek tudomásom szerint bejelentési kötelezettsége van a rendőrség irányában a rendezvénnyel kapcsolatosan.
Ez viszont megadja annak a lehetőségét, hogy a "szerv",
mondjuk a "forgalom aránytalan mértékű akadályoztatása"
miatt ne járuljon hozzá! Ilyen egyszerű! Mint tudjuk jogállamban élünk kb. már 68 éve.

2022. • 2013-10-30 20:52:14
Rendőrségi engedély pillanatnyilag sem kell, ez valami tévedés lehet. A közútkezelő vizsgálhatja, hogy fennállnak-e a rendezés törvényi feltételei, mielőtt a közút ideiglenes kizárólagos használatához hozzájárul.

Hu0olb jól látja, már csak törvényen kívüli eszközökkel akadályozható az RTE. Én nem hiszem, hogy ebben partner lesz a Közútkezelő. Miért kellene eleve feltételezni köztisztviselőkről, hogy bűnözők, befolyásolhatóak vagy megvesztegethetőek?

A vak is látja, hogy a rally szakággal baj van, lásd gumis cégek nyílt levelét.

Itt az a kérdés, hogy az MNASZ többi szakága hagyja-e, hogy az egyik szakág fejetlen kapkodása rájuk is árnyékot vetítsen.

Szerintem nem fogja hagyni, a többi szakágban régóta áldozatos munka folyik.
2020. • 2013-10-30 19:56:47
Ebben én annyira nem vagyok biztos:)

"A versenyek engedélyeztetési folyamatához szükséges és megfelelő jogi szervezet részévé vált az RTE"

Ebben van a lényeg,lehet,hogy majd az MNASZ megpróbálja meghiúsítani az egészet,de az már nem törvényes keretek között fog zajlani. Amennyi kérdőjel van az MNASZ háza táján...hát...valami miatt nem hiszem,hogy 360fokot tudnának ezen fordítani,hiába van politikai ismerettség...túl sok a mutyi a háttérben...túl sok!


Nagyon egyszerű ez...Senki nem kötelezhet arra engem,hogy profi legyek,ha én úgymond hobbista szeretnék maradni.

Én úgy gondolom,hogy messze van még 2014...sok víz lefolyik addig még a Dunán:) kacsintok
2019. • 2013-10-30 19:07:33

Csak egy vélemény:

Olvasatomban az RTE közlemény, a lényeget tekintve
pusztán arról szól, hogy versenyeiket a jövőben is
változatlan formában fogják bonyolítani, függetlenül attól,
hogy mit akar az MNASZ. Ez dicséretes szándék, de azt
nem kellene elfelejteni, hogy pillanatnyilag az MNASZ van
abban a helyzetben, hogy kérje, vagy utasíttathassa(!) a
rendőrséget, útkezelőket, hogy ne adjanak engedélyt
ilyen-olyan okokra hivatkozva a versenyek
megrendezésére. Nem ismeretlen gyakorlat! Ez lehet, hogy
törvény, vagy akár alkotmány ellenes, de amíg ez eldől,
addig biztos, hogy nem lesz száguldozás.
Röpke néhány év...

Ismétlem, én az amatőrök pártján állok.

2018. • 2013-10-30 18:20:20

Ezt a mondatod:
"Hogy mást ne mondjak, a versenyek megrendezéséhez hozzájárulásért nem szedhetnek pénzt, mivel ez törvényi kötelezettségük."

Így értetted, vagyis akartad írni?:
Hogy mást ne mondjak, a versenyek megrendezéséhez hozzájárulásként nem szedhetnek pénzt, mivel ez törvényi kötelezettségük.

2017. • 2013-10-30 15:46:39
Ez itt OFF lesz, de érdemes elolvasni, mert tanulságos.

Mutatok példát is arra, hogy az MNASZ messze nem legyőzhetetlen.

Példának okáért itt a Magyar Drift Szövetség, amit az MNASZ nevével fémjeleztek, mint szakhatóság. Íme a honlapjuk:
http://www.driftszovetseg.hu/?p=5

Meggyőző? Az igen, aki olvassa csak ide nevez. Csakhogy Magyar Drift Szövetség nem létezett soha... volt egy ilyen nevű EGYESÜLET minden szövetségi jog nélkül. Azután valaki írt valahová egy levelet...íme az eredménye:

http://civil.info.hu/civil-szervezetek?p_auth=1qrvfZHY&p_p_id=NGOPortlet_WAR_bizeveritkimcipportalwebapp&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=2&p_p_col_pos=1&_NGOPortlet_WAR_bizeveritkimcipportalwebapp__facesViewIdRender=%2Fpages%2Fngo%2Fsearch.xhtml

Szegény Egyed-en csattant, pedig nem rajta múlt.

A valódi szövetségi jogok itt vannak:

http://mgysz.hu/htmek/sportagak/drift/leiras.htm
http://drifted.postr.hu/cimke/Belapatfalva
Izgalmas, hogy megkapták a közutat nem??

Ezen kívül még van egy oldal, amelyeken szemérmesen hallgatnak arról, hogy az MNASZ alá tartoznának, de azért ki lehet találni melyik ismeri el az MNASZ-t, mivel az eredménylista azonos az MNASZ drift szakág eredmény listájával:
http://www.drifter.hu/esemenynaptar

No de ez hová tartozik? Ez is egy 2013-as bajnoki eredmény:
http://drifting.hu/2013-prostreet

A legszebb pedig ez, az MNASZ drag bajnokságának idei végeredménye, jól reprezentálja, hová vezet az erőpolitika és a jogi dilettantizmus:
http://mnasz.hu/letoltes/MNASZ%20_Drag%20pontver_2013_NEM%20HIV.pdf


Ezen bajnokságok mindegyikében az MNASZ dedikálta azt, hogy ő lenne a "hatóság". Az eredmények pedig magukért beszélnek, lásd MNASZ bajnokság 2 ( kettő) értékelt versenyzővel....


Úgyhogy csak rajta, építsen aki akar MNASZ alá versenyautót....
2016. • 2013-10-30 14:42:06
Hagyni kell a mester trollokat, mert a saját pályájukon legyőzhetetlenek.

Az MNASZ frontnak, most nem marad más, mint kétkedést ébreszteni. Ugyanis, ha az RTE mezőnye kitart Iván mellett, akkor sem ORB, sem R2 nem lesz. Lakatos üzletember, 80 nevezőre nem fog versenyt rendezni, mert az ORB szinten csak veszteséges lehet.

Az MNASZ-t felügyelő ügyészségnek pedig egyszer csak felhívja valaki a figyelmét, hogy a szövetség rally szakága folyamatosan nem tesz eleget a sport törvényben előírt kötelezettségeinek.

Hogy mást ne mondjak, a versenyek megrendezéséhez hozzájárulásért nem szedhetnek pénzt, mivel ez törvényi kötelezettségük. A törvényi kötelezettségek díjait pedig az illeték törvény állapítja meg, amiben erről egy szó sem esik.

A licencekért is csak azért szedhetnek díjat, mert a törvény kifejezetten feljogosítja őket rá. Azonban a nevezési díjak már szolgáltatási díjak, ezek esetében tehát a PTK az irányadó, itt is vannak torvénytelenségek.

Az RTE-nél ez mind rendben van, támadhatatlan. Az MNASZ rally szakága mindent a politikus drukkerekre alapoz.

2015. • 2013-10-30 13:32:50
Nem kell itt háború, sem bojkott...

Nem lesz szükség rá,szerintem saját maguk megcsinálják az ORB-t...olvassátok el,hogy mit tervez gumik terén az RSB 2014-re...Nem kell őket bántani,saját magukat teszik tönkre...

Egyetlen egy gumimárka mehet a bajnokságban...tiszta vicc. Hagyni kell,hagy bohóckodjanak a saját hülyeségeikkel és arra fognak eszmélni,hogy jövőre senki nem fogja leadni a nevezést ORB futamra.

Leharcolják ők saját magukat,nem kell izgulni:)
2014. • 2013-10-30 12:42:36
Háború meg bojkott... Na ez az aminél még az eredeti tervezett is jobb volt...
2013. • 2013-10-30 12:19:40
Pár észrevétel:
1. Írjátok, hogy Iván nyilatkozata nem elégséges.
Véleményem: egy háborúban csak annyi infót kell közölni amennyi szükséges a többi az ő dolguk (megnyugtatok mindenkit: ők tudják, hogy mit csinálnak)
2. Cordoba teljesen igazad van bolykottálni kell az MNASZ rendezvényeit. Én ezt teszem évek óta úgy, hogy a közelébe sem megyek ezeknek a rendezvényeknek.
2012. • 2013-10-30 09:55:36
Valahol megértelek,de még mindig nem értem,hogy miért rosszabb a helyzet mint két hete???

RTE-ben akarsz menni? Feketén fehéren le van írva,hogy minden marad a régiben! Nem hinném,hogy Mészáros Iván a levegőbe beszél...nem azt szoktuk meg tőle.

Inkább erre tennél fel több milliót,mint az MNASZ agymenésére...na ott tényleg nem lehet tudni,hogy ki kivel van.

Kinyomnak egy nyilatkozatot,hogy max. 1600ccm. Aztán nagy lesz az elégedetlenség és már várják a javaslatokat,hogy mi legyen...na ott van akkora kérdőjel,hogy nem hinném,hogy arra kellene alapozni amit ők mondanak...

Pl. volt egy balesetet kivizsgáló bizottság melyben benne voltak bizonyos nevek. Kijött a nyilatkozat és mindenki mosta a kezeit,hogy ők nem is tudtak semmiről!? Akkor minek voltak benne a vizsgálóbizottságba? Volt egy 22-ei megbeszélés ahol Pénzes Zsolt szakágvezető Úr kijelentette,hogy nem szereti az ATB-t és még nem tudja,hogy mi lesz...de megoldja...

Semmi konkrétumot nem mondtak...még annyit se.

Most van egy nyilatkozat,ahol kijelenőt mondatok találhatók igen nagy igazságtartalommal..

Persze mindenkinek szíve joga eldönteni,hogy kinek hisz,de csak nézz vissza arra,hogy mi volt idén...

Egy azon napon bejelentés,hogy elmarad a BP rally,majd 3 óra múlva még is meg lesz tartva...folyamatos szabályszegések...

Miről beszélünk akkor? Egy kicsit még mindig nem értelek:)

Vajon kinek kell hinni? MNASZ,RSB?? RTE?? Iván??? király
2011. • 2013-10-30 09:43:50
Nem. Semmivel sem jobb a helyzet mint ezelőtt két héttel.

Aki mondjuk most akar 2000-es autót építeni a jövő szezonra, az szerinted előrébb van ezzel? Téged tényleg annyira megnyugtatott ez a nyilatkozat, hogy akár több millió forintot fel mernél tenni rá?

Ilyen bizonytalanságban semmerre sem lehet lépni. Kezdjem árulni az M3-asomat? Kockáztassak és kétezres autót építsek, vagy inkább egyhatost?

Valószínű az első verseny kiírásáig megmarad ez a bizonytalanság. Kezdhetek akkor autót építeni, ha nem akarok kockáztatni, aztán talán a szezon közepére készen is lesz....

Nekem még a kéthéttel ezelőtti helyzet is jobban tetszett. Maximum egyhat, slussz-passz, lehet vele tervezni. Vagy olyat építek, vagy semmilyet. De ez így most, értelmezhetetlen...

2010. • 2013-10-30 09:36:01
Ha pedig végképp minden kötél szakad, akkor bojkottálni kell az Orb futamait. Ez így kicsinyesnek és erkölcstelennek tűnik, de az MNASZ sem erkölcsös.
Van 100-120 páros az RTE-ben van szintén legalább 150 páros a különböző sprint sorozatokban. Ez már szép létszám a bojkotthoz. Mondjuk Egerben minden gyorsra bemegy 20-30 tréler, szervízbusz... Mit tudnak csinálni? Idehívják a hadsereget? Nem beszélve a nézői szimpatizánsokról, akik lényegesen többen vannak mint a (pénzmosodaként működtetett) orb-ben.

Visszaolvasva, ez tényleg erkölcstelennek tűnik, -de a háborúban van erkölcs? bizonytalan
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k