h i r d e t é s
Összes oldal:
732005369
Napi oldal:
198622
Jelenleg:
894
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Böngészve a pécsi nevezési listát, végre feltűnik újra Balázs Öcsi neve, de az autó nem az, amivel az évet kezdték, de talán mégsem idegen: Lada 21074.
Mi ez az autóváltás? Nem elég gyors a Mitsubishi?? :) :) :) A miskolci fiaskó után már ugyan kész az autó, de felesleges lenne elkölteni annyi pénzt, amibe azzal van egy verseny. De mivel elvonási tüneteink vannak, így erre a versenyre Fock Lajos és Fock Dávid segítségével visszakaptuk az autónkat és így fogunk tudni elindulni a pécsi futamon.
A Mitsubishivel lett baj Miskolcon, ugye? Hát igen. Ahogy mondani szokták: az anyagi kár jelentős. A legfőbb probléma az volt, hogy a motor is összetört, kellett vennünk bele egy új motort.
Idén Pécsen kívül még hol láthatnak a rajongóid? Szeretnénk a Mitsubishivel év végén még menni egyet, Zemplénben. Csak úgy óvatosan… Nem úgy, mint ahogy Miskolcon tettük, ész nélkül, nagy sunggal… Egerben még tudtam ésszel menni, de a második versenyre már azt hittem, hogy ezt én már nagyon tudom vezetni, de aztán kiderült, hogy nem…
Az az esés a Te hibád volt? Persze! Irreálisan gyorsan érkeztünk abba a kanyarba. Ha nem lett volna rajtunk a HANS, nagyobb baj is lehetett volna belőle, az biztos.
Külföldi verseny ebben az évben? Ááá, nem, nem! Inkább a következő évet próbáljuk építeni, ezért is nem nagyon erőltetjük már ezt az évet, 2008-ra próbálunk összpontosítani.
Azért nem rossz kocsi ez a Mitsubishi, ugye? Nekem irtóra tetszik! Lehet, hogy nem olyan látványos kívülről, de bent olyan gyorsan történik minden… Gyorsan jönnek a dolgok. Elindulsz és pillanatok alatt már 5. sebességi fokozatban vagy. A Zsigulival ott még a harmadikat keresed… Nagy különbség. De azért tudjuk: a Zsigulinak is meg van a maga fillingje!
Annyira, hogy most újra beülsz a régi autódba… Igen, ez ugyanaz az autó, amivel régen mentünk.
Azért még emlékszel rá, nem? Tudood, egyes jobbra fent! :) Szerintem azt még megtalálom… Szépen ment nekem a váltás mindig…
Ahogy emlékszem, az autózás sem ment vele olyan rosszul… Remélem, most majd felfrissíted az emlékeinket... Azért az első két gyorson majd szerintem csak visszaszokunk, de utána biztos megérezzük hamar. A prológra pedig már be van készítve a buszba a téligumi, ott nagy baj nem lehet, vagy ha mégis megcsípnénk egy-két padkát, este megcsináljuk, de nem szokásom… A prológot nagyon nem szeretnénk elspórolni! :)
Ez a hír most jelenik meg 12471. alkalommal
|