h i r d e t é s
Összes oldal:
737635151
Napi oldal:
178704
Jelenleg:
3454
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Angyalfi Karcsi szinte testközelből látta Asiék bukását. A balesetről kérdeztem, mi történt az autóval és velük...
Szétesett a váltókulissza és harmadikban maradt a váltó… Tiltáson mentünk végig.
Mit láttatok? Próbáltam az egész gyorsaságin arra figyelni, hogy ne tartsunk fel senkit, próbáltunk az út jobb oldalán menni, a Tódoris képeken is látszik, hogy teljesen az út jobb szélén megyek…
Csak annyit láttam, hogy borzasztó gyorsan elmegy mellettem Asi. Ami meglepett, hogy nagyon messze tőlem, bent egészen a szántásban, messze az úttól. Ahogy elment mellettünk, két másodperc múlva meg is történt a baj. Az autó alját láttuk és azt, hogy hatalmasat esnek…
Szörnyű látvány volt, nem kívánom senkinek egy ilyet végignézni. Én is nagyon kiborultam, de Juli még inkább. Szerintem még mindig a hatása alatt áll. Azonnal megálltunk, kiszálltunk, visszaszaladtunk, hívtuk a mentőt, el kellett oltani az autót. Nem voltunk hajlandóak elmenni, míg a mentő nem ért oda. Csak akkor mertük otthagyni Őket, mikor már biztos volt, hogy jó kezekben vannak…
Asi is azt mondta, hogy szerinte nem hibáztatok… Te hogy érzed? Nagyon érdekes dolog, örülök, hogy megkérdezted. Attól függetlenül, hogy mindent elkövettünk, hogy el tudjanak mellettünk menni, ez nagy lelkiismeretfurdalás nekünk. Nagyon jó érzés volt, amikor megláttuk Nándit a szervizparkban, és főleg, mikor azt mondta: „Higgyétek el, egyáltalán nem voltatok útban… Nem zavartatok minket, így akartunk elmenni, de nem láttuk a gránáttölcsért” Ettől függetlenül nagyon sajnálom a dolgot.
Azt gondolom, hogy a nagy többség nem gondolja, hogy felelősek vagyunk, de azért a céldobogón nem tudtam sokat beszélni, egy-két ember így gondolta, hogy mi okoztuk a balesetet. Sajnálom, hogy egy-két ember ezt így gondolja, szerencsére Asiék nem.
Először büntetést kaptatok a késésért, aztán ezt jóváírták Nektek… Igen. A szabálykönyv szerint ilyen esetben meg kell állni és segítségre kell sietni. A következő autót leküldtük a célba, mi pedig mindenkit megállítottunk és mindenki segített a mentésnél aki utánunk jött. Akkor is tudtam, hogy az időnket jóváírják, hiszen ez a szabály. Ennek ellenére néhány versenyző beadott ellenünk a végén egy óvást, miszerint nem értették, hogy miért írták jóvá az időnket és megpróbáltak így néhány hellyel előrébb jutni… Pont azok a versenyzők voltak, akik nem voltak ott, nem segédkeztek. Könnyen ítélkeznek, ráadásul a szabályokat sem ismerik. Nem is értem, miért így kell előrébb jutni? Gyorsan kell menni a pályán… De ez van, mindig érik meglepetések az embert…
Ha már a versenyzésről beszélünk, többen nem tudják, hogy ez milyen autó volt és mi lett az EvoVI-os versenyautóddal… Nem annyira sikerült a csütörtöki tesztünk… Már befejeztük a tesztet, a végén még úgy gondoltam Mikivel megyek egy kört, beült mellém és az ötödik kanyarban felborultunk… Sajnos ez benne van mindig a pakliban, de azzal az autóval már nem tudtam indulni a versenyen, elég sok baja lett… Szerencsére főleg a karosszéria sérült. A műhelyben állt egy vadonatúj Evo VIII-as, amit aszfaltra építettünk. Nem volt más megoldás, azt szereltük át murvára és ezzel indultunk. Ha otthon maradok, akkor biztosan egy pontot sem szerzek, ezzel szemben nem is reméltük, hogy ennyit sikerül ezzel az autóval begyűjteni. Igaz voltak vele problémák, kezdve a váltóval, majd első nap nem volt turbónyomásunk, másnapra sikerült ezt orvosolni. Viszont hajtásom egész verseny alatt nem volt és ezt nem is tudták a srácok megcsinálni.
Mit jelent az, hogy nem volt hajtásod??? Az EvoVIII-asnak aktív a középső hajtása és ez a rész nem működött, összevissza dobálta a hajtást, de főleg hátul hajtott az autó. Soha nem húztam még annyi kéziféket még ezen a versenyen…
Ez egy N-csoportos autó volt, ugye? Igen. Felkerült rá az A-s szűkítő, de a motoron nem lehetett sokat húzni, hiszen nem bírta volna. Pár százalékkal lett erősebb és fél bárral lett nagyobb a turbónyomás. Célbaértünk…
Szombathelyen az A-s autóval szeretnénk indulni, addigra összerakjuk.
Ez a hír most jelenik meg 6189. alkalommal
|