TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
B!arna meg szeretné védeni!
Kőváry B!arna interjú
2010-02-10
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
701836559
Napi oldal:
192841
Jelenleg:
3091
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Kőváry Barna az A7 bajnoka 2009-ben.

Mi lesz Veled 2010-ben?
Megyünk előre!
Meg kell védenünk a bajnoki címet, miközben még keményebb lesz a kategóriánk.

Az új autó megérkezett! Egy újabb fejlődési pont az életünkben, hogy ezt a 2009-es specifikációjú autót hogyan tudjuk majd beállítani és hogyan tudjuk maximálisan kiautózni. Kíváncsi vagyok, hogy mi a különbség a két autó között.

Még sosem vágtunk úgy neki egy szezonnak, hogy bajnoki címmel büszkélkedhetünk a tarsolyunkban…

Könnyebb volt az év összerakása?
Hozott valamit a konyhára a bajnokság megnyerése?

Majd Eger Rallye rajtjánál fog kiderülni, hogy mennyi újdonságot hozott a konyhára. Sajnos a mostani gazdasági helyzetben nem az számít, hogy van e bajnoki cím a tarsolyunkban, vagy nincs.

Igazából a saját magunk harcának volt egy komoly lépcsőfoka, hogy sikerült megnyernünk a bajnokságot. Ugyanakkor nagyon szeretnénk kamatoztatni ezt a címet, a körülöttem lévő emberkékkel együtt próbáljuk ezt összerakni, de nem egyszerű.

Akik már biztosan mellettünk tették le a voksot és ezúton is köszönjük nekik a támogatást: B!omba, Adler, AKH, PIRELLI, SRTeam, GoPro, SBS, SYBASE, GigaMad, Oakley, Renault Budapest.

Remélem, hogy az idei évben is sikerül egy jó meccset vívni a kategóriatársakkal, kemény meccsek lesznek. Szerintem egy nagyon jó kis kategória kerekedik tovább ebből az A7-ből.

Marad Thóth Zsolt a navigátor, ugye?

Igen, természetesen! Szenzációsan jól tudunk együtt dolgozni. Zsolti is maximálisan készül az évadra, a csapat is nagyon egyben van.

Takács Motorsport?
Egyértelmű! Attila már nem egyszer bizonyított! A körülöttünk lévő helyzet adott, nekünk kell tudni ezzel a lehetőséggel élnünk, hogy ezt tudjuk tovább csinálni.

Takács Attila

A Takács Motorsport felkészült 2010-re?
Négy darab Renault Clio R3 van a csapatnál. Az egyik autónk az osztrák bajnokságban indul majd és néhány magyar futamon egy osztrák pilótával. Van két új, 2009-es specifikációjú autónk. Ebből évjárat szerint az egyik 2010-es, annyira új, hogy még ragad rajta a festék. Ezek az autók minden tekintetben megegyeznek a VB-s kocsikkal. Az ORECA csinálja hozzájuk a motort, mi szereljük össze Renault Sport alkatrészekkel. És van még egy 2008-as autónk, ebben nem az új 250 lóerős motor, hanem "csak" egy 230 pacis erőforrás dolgozik. Igazából ez az autó várja még a bérlőjét. Előrehaladott tárgyalások folynak már erre is, de ha valaki R3-al szeretne menni, annak is tudunk még autót építeni…

Bejött Nektek a Renault…
Azt gondolom átláthatóbb, mint a kategóriatársak, gondolok itt a Hondára. Ezt mégis csak egy gyár építi, és több, mint kétszáz autót értékesítettek már belõle, csak nem lehet olyan rossz ez… Megbízható autók ezek és olcsóak.

Az autók üzemeltetése egyszerű, hiszen a Renault Sport kiad egy certifikátot, amiből kiderül, hogy melyik alkatrészt mennyi ideig lehet használni. Ha ezeket összeadjuk, akkor gyakorlatilag olyan számok jönnek ki, mint bármelyik R-es autónál. Mondhatnám a C2R2MAX-ot is, de talán még annál is olcsóbbak vagyunk, legalábbis mi ezeket itthon Magyarországon még olcsóbban tudjuk üzemeltetni.

B!arna! Van egy új autós projekted is...
Igen. Ez az Ázsia-Túra. A terepjárósokkal szeretnénk összeakasztani a bajszunkat, természetesen a dolog jó értelmében. Május végén indulunk egy terepjárós túrára a Bajkonúrba. Hasonló lesz, mint a Bamakó, ugye más az irány és ez csak terepjáróval teljesíthető, nem a 7-es busszal. Kicsit Kelet felé nézünk, meghallgatjuk az ottani sivatag hangját és elmegyünk Kazahsztánba és megnézzük, hogy Farkas Bercit harminc évvel ezelőtt honnan lőtték ki. Persze megállunk Csernobilban is, ahova a valamilyen baptista szeretetszolgálat keretében adományokat is viszünk.

És nem elhanyagolandó, hogy 10 ezer kilométert kell majd vezetni.
Egy nagyon jó kis túrának ígérkezik. Két hetes történet, három ismert ember viszi majd a prímet: Ganxta Zolee, Bárdosi Sanyi és jómagam. Kb 50 autóval vágunk majd neki az őrületnek.

Közvetlenül a Salgó Rallye utáni hétfőn indulunk, bízom benne, hogy addigra már három győzelemmel tartjuk a pozíciónkat a bajnokságban. Az elvi lehetőségek adottak hozzá, az autót már be tudjuk állítani. Egészséges önbizalom kell hozzá, bár szokták azt is mondani, hogy a nagy önbizalom az orra bukás előtti pillanat érzése.

Ez a hír most jelenik meg 10154. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Rally TV - AutoGrill Klub
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k