Baumgartner - Subaru - Eger
A pécsi pilóta a szezonnyitón még szokta az új autóját.
2016-04-20
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
730920886
Napi oldal:
52985
Jelenleg:
3717
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
102. • 2011-03-04 20:01:27
Szevasztok.
A Szalók-Verpelét olyan mint volt,max Verpelét előtt rossz az út(ha csak nem kátyúztak),Terpes-Egerbakta jó(ott is van már kátyú),viszont Sirok-Bátor rossz,ma jártam arra,(bakta-sirok között,de a bátor után is katasztrofális az út)tele defekt veszélyes kátyúkkal,és futómű gyilkos!
Kár hogy a bükkszék tetői gyorsból kivették az erdei utat,az egy nagyon jó rész volt,a Szólát-Tarnaszentmária gyorsról nem tudok nyilatkozni,nyáron voltam arra autóval de rossz volt az út! Aki a Bátori elágba megy annak lesz a legjobb,mindkét nap mennek arra!
Visszaszámolás Április 1-2-3. Gyertek minél többen!
101. • 2011-03-04 17:34:01
ha valaki a közelben lakik nézze már meg a verpeléti szakaszt mert a tavaji versenyre ugye fel volt ulyitva és hát ugy nem sok értelme oda menni ha az árok ugyan olyan állapotban van akkor tiszta ut és csak ugy autóznak mint az autopályán.
100. • 2011-03-04 14:42:44
s*** = rossz, így lehet érthetőbb mosolygok
99. • 2011-03-04 14:41:45
Sztem a tavalyi s*** út lesz az megint,
a 26km-es meg ugyanaz, csak a s*** út végén lefordulnak bakta felé. úgy talán kiadja.
de lehet tévedek, csak találgatás
98. • 2011-03-04 14:20:28
Gondolom nem megy el a gyors Egerbaktáig, hanem csak a Sirok mellett található Rozsnak-völgyig.
97. • 2011-03-04 13:59:43
Engem az érdekelne, hogy a szombati második gyorsnak (Terpes - Rozsnak) mi lesz az útvonala... Ha valaki tudja ne tartsa magába. Köszi!
96. • 2011-03-04 13:51:14
Vasárnap délelőtt az RTE megy, azért lesz csak délután az ORB.
95. • 2011-03-04 13:35:06
haggyuk már ezt az 1500 ft-ot
XXI.SZÁZAD fizetni kell mindenért
/miért ne lenne ez már a rallyban is/
Békéscsabárol megyünk és azt számoljuk
még 4 hét a rally 1 tank benzin ára is felmegy
addigra 1500-al.A Magyar labdarugást meg ne is emlitsd
A baj inkább az ,hogy nem a szabályzat huzodott eddig
hanem az összegről vitatkoztak.
meg kitalálták ,hogy vasárnap 13.00-kor induljon az első
autó és tartson este 19.00-ig
a pályákon nem sokat kellet gondolkodni!
jöhetnek az ötletek ki hova megy?
94. • 2011-03-04 13:14:20
Egy focimeccsen ugyanennyiért, kapsz egy kis műanyag ülőkét magad alá, nem egy fának támaszkodva vagy az avarban ülve nézed végig. Ott (általában) van kihelyezett toalet, nem a már említett fának a szomszédságához mész ha rádjön a szükség :)! Egy focimeccsen a belépőért egy helyben ülve is látod az egész pályát és minden történést!

A verseny már sztem meg van vmiből finanszírozva. Hiszen ha 2 ember menne ki össz-vissz akkor is lenne Eger Rally! 3000-ből?? Itt most max arról van szó h mennyit fizessen a szervező a versenyből és mennyit hajtson be!?

Lesznek kapuk ahol azt a bizonyos nyugtát adják? Mekkora sor lesz ott? és ha én csak át akarok sétálni még pályazár előtt egyik faluból a másikba, de újtközben elfáradok és leülök pihenni? Közben meg "e némmá itt meg autóverseny van!!" :) Én már kiváncsi vagyok a megvalósítás mikéntjére...
93. • 2011-03-04 13:04:22
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
92. • 2011-03-04 12:46:02
"Itt a legtöbb embernek nem az 1500 Ft-al van a baja hanem az elvvel. Mit kapsz érte? Hová kerül? Számla?"

1. Mit kapsz egy focimeccsért? Oda is kb. ennyi a belépő..
2. Ha nem szed belépőt, akkor, mivel a névadó szponzor kiszállt, nem tudják finanszírozni a versenyt.
3. Ha számlát nem is, de nyugtát mindenképpen kell, hogy adjon a rendező.
91. • 2011-03-04 10:17:56
És pályazár után is KI mondja meg, h nem mehetsz az erdőbe? Az erdőt is kibéreli? Sztem ilyenkor az út van kibérelve, de az erdő mindenkié. Ugyan úgy, mint pl. a nézők elől elzárt gyorsaságik...az erdöt nem zárhatják el. Ez nem 1 saját kiépített zárt pálya, mint pl. 1 rallycross pálya.
90. • 2011-03-04 10:06:28
javítson ki aki jobban emlékszik, a kilencvenes évek végefelé kellett fizetni Árpádtetőn is 2-300 forintot, de akkor még garantált volt a látvány :)
Ár érték arány, ár érték arány.....napijegy 500, 3 napra 1000huf.
89. • 2011-03-04 09:57:56
Azt gyanítom, hogy az az 500 ft-os belépő önkormányzati szintű döntés lehetett. Volt ilyen egy Vredestein Rally alkalmával is valamikor még a kétezres évek elején, a Bükkszent-Bükkszent gyorsra kellett 400 ft-os belépőt fizetni, azt a Bükki Nemzeti Park szabta feltételként a versenyen keletkezett "taposókárok" enyhítésére - nem sokkal később ki is került a Vred. Rallyk programjából ez a gyors.

Érvelésed utolsó mondata ("ha nincs pénz, nem megyek" filozófia) pedig csak egy ponton sántít nekem kicsit: a rally egy olyan, manapság már nyugodtan tömegsportnak nevezhető sportág, ahová - bizonyos kivételektől eltekintve, lsd. szervizpark, prológ - a lényegi események helyszínére, vagyis a gyorsokra a belépés általános nézet szerint ingyenes. Ez tudtommal huzamosabb ideje így van, ez a szemlélet terjedt el, hogy a gyorsokra alapesetben nem szednek belépőt. Rendben van, hogy ez egy sz*r helyzet, mert kiszállt a korábbi névadó szponzor, de kicsit olyan, mintha az említett szemlélet megváltozott volna...

Nem szerencsés...vannak olyan települések, ahová évente visszavárják a rallyt, mert bevételt hoznak a rallyongók, TURIsták ( vigyorgok ) a településeknek. Nem biztos, hogy mindenki ily' könnyedén veszi majd tudomásul a "pótdíjazást", melynek árát Józsi bácsi kiskocsmájában is elkólázhatná.

De ez az én személyes véleményem. Lehet kötekedni. forgatom a szemem
88. • 2011-03-04 09:44:35
Mielőtt még összevesznétek...
Egy valami nagyon érdekes...még mielőtt lezárják a pályát addig a rendezőknek semmi közük sincs hozzá, hogy kijárkál arrafelé, mert addig az egy szabad út...pályazár után már vehetnek pénzt, de addig nem kötelezhetnek minket erre...most ez olyan, hogy ahol lakom ott kibérelem azt az utat és útzárás előtt aki átakar menni az fizessen nekem érte pénzt... bizonytalan
87. • 2011-03-04 09:43:37
Hallo

Itt a legtöbb embernek nem az 1500 Ft-al van a baja hanem az elvvel. Mit kapsz érte? Hová kerül? Számla?

Hát ezért nem fogom befizetni. Pedig nekem tényleg mindegy lenne 20 000 Ft-os benzin mellett az az 1500. De azért nem fogom befizetni hogy valami pénzéhes gyökérnek meglegyen köv héten az új autója. Ha tudnám hogy konkrétan hová megy a pénz akkor esetleg...
86. • 2011-03-04 09:14:50
Én 2003 környékén fizettem 500 ft belépőt Zemplénbe FONY REGÉC ÓHUTA szakaszra! Nem prológ és körverseny volt! Egyébként ha valamire nincs pénzem akkor nem megyek el!
85. • 2011-03-04 09:04:44
"Régen is szedtek belépőt! És aki több száz km-ről odautazik annak már nem jelent problémát a belépőjegy az tuti!"

Meséld már el röviden régen melyik hazai rally verseny gyorsasági szakaszára kellett belépőt fizetni?(ne prrológot vagy körversenyt emlegess ha lehet)
Más: tényleg nemj elent problémát? férj+feleség+két gimnazista gyermek 6 ezer csak a belépő+6ezer üzemanyag=12 ezer ha szerinted ez nem probléma akkor velem van a gond nemértem
84. • 2011-03-04 08:57:48
Haho mindenki!
Megy valaki Eger rally-ra Zala megyéből? Esetleg Nagykanizsáról?
83. • 2011-03-04 08:39:24
Hát igen elég érdekes ez a belépő dolog bár én azt hittem,hogy szombatra és vasárnapra is külön-külön meg kell venni a belépőjegyet. Az az igazság, hogy elég tré dolog de én 150-200 km-tert utazok már kibírom azt az 1500ft-ot bár attól függetlenül pofátlan dolog. Nem igazán nézőcsalogató így ez az egész! Na mind1 majd meglátjuk mennyien és milyen lesz az egész!
Üdv Mindenkinek!!
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k