TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Beérték a magyar bajnoki címmel
Asi és Pikó Zsuzsi megvédte...
2011-09-19
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
701764202
Napi oldal:
120484
Jelenleg:
2288
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
558. • 2011-09-12 22:13:44
Ezt elmesélni nem lehet !

Valaki be tudná linkelni a célceremónia felvételét?

Igaz csak erős idegzetűeknek +1
De úgysem tudod végignézni.
557. • 2011-09-12 22:06:30
Teljesen egyetértek veletek, de ott voltam akkor, és minden a feje tetején volt. Emberek rohangáltak a pályán, meg nem lehetett mit kezdeni a murvával. Nomeg a 20 éven alatti sportbíró aztsem tudta, hogy ilyenkor mi a teendő.

Amúgy:
Valaki el tudná mesélni nekem ezt a Kőváry esetet? A himnusz, csigazabáló, drogozás... Mert csak töredéksztorikat hallottam. Köszi
556. • 2011-09-12 21:59:29
jajj ez az etapolás a halál... már lassan azért is leállítják a gyorsot, ha valaki beforog. Nem hozzáértés, félelem, felelősségvállalás hiánya, és para ezerrel.

annyiban igaza van a rendezőnek, hogy nem vagyunk felnőve erre. Balkán. Külföldön is van részeg, de ott a részeg poénkodik, és jobban szurkol, míg nálunk az alkohol, meg a drog nagy erőt ad, és kényszert, hogy megmutassák nincs erősebb náluk, és balhézni kell, a külföldieket meg osztani, mert úgy sem érti...ha szolnak nem jó helyen állsz, akkor meg még rosszabb helyre állva belekötnek a figyelmeztetőbe, mi az hogy hozzá mert szólni!

szpíker....ezt nem tudom ki tudja elviselni, de már a prologon nyújtott teljesítménye 5 perc után fejfájást okozott.... a macskazabálókért, meg a csigazabálókért stb. nagyon meg kellett volna rángatni, sőt drogteszt sem ártott volna. Amiért különösen megutáltam, hogy Mihályi Csaba, akit inkább tisztelne...de ez a ......ahelyett hogy végighallgatja mikről beszélgetett a külföldi versenyzőkkel, beleugat, sipákol, és azt sem hallani...... No sebaj.. úgy sem változik semmi jó irányba.
555. • 2011-09-12 21:20:53
Ezért a pár balesetért vették ki a gyorsot? értem. Egy kérdésem lenne : a Finn versenyeken, melyek, és ez szerintem egybehangzóan mindenki számára 1000 szer nívósabbak mint a hazai versenyek, szóval ott is kiveszik a gyorsot, mikor egy-egy kanyarban 10-15 autó beesik, és nem 50 km per H val??? Egyértelmű az hogy a bunyó miatt kiveszik, bár ha várnak, lehet h megoldódott volna a probléma. De. Aki volt már külföldi versenyen, pl, és most sokan meg köveznek, de a barumon, ott egy vagy maximum 2 20 év alatti kislány fújja a sípozt. Ott miért van rend??
Miért kellet megint cholli bácsinak a Miskolci versenyt emlegetni? Mégis van egy kis ellentét? Egyébként szerintem a miskolci gyorsok sokkal alkalmasabbak lennének egy IRC verseny rendezésre. Ott nem kellene annyi lassító, és technokásabb gyorsok vannak szerintem, mondom én salgótarjáni létemre. De egy igazi IRC az lenne, hogy miskolci salgói gyorsok közösen. Az azért ütne mindent. Az tisztán látszik, és ki is mondja Pista bá, hogy nehezen megtűrt emberek a nézők, nem nekik csinálják a versenyeket. Ez itt anagy baj. Nem lesz néző, nem lesz aki figyelje a sponzorokat a kocsikon, nem lesz szponzor, nem lesz aki induljon. Nemdebár???? Persze mi itt trollkodunk, és nem értünk semmihez. De valószinűleg egy Cseh himnuszt, jobban le tudtam volna tölteni a netről, mint ők.
554. • 2011-09-12 21:08:48
Sziasztok !!
Ime a véleményem :
Visszafelé időrendben, mert a célceremóniától azóta is rosszul vagyok.

1. Célceremónia :

KŐVÁRY BARNA !!! Eddig is Hülye gyereknek tartottalak , de ezután NAGYON hülyének !! Eddig semlegesen fogadtam a stílusodat, nem érintett biztosan sokaknak bejön, de amit a célba műveltél az botrányos volt !! Aki nézte az biztosan egyetért velem hogy minden bizonnyal nem voltál beszámítható állapotban , hogy milyen tudatmódosító szer volt a szervezetedben azt csak te tudhatod ( vagy egy vérvizsgálat) de hogy nem tudtad mit beszélsz az biztos.
Nem tudod megjegyezni a meghívott díjátadó díszvendégek nevét ? Alázod a versenyzőket ? Sértegeted? Üvöltözöl , mint egy idióta? A stílusod egyszerűen alpári !
Nem is értem miért nem kapták ki a kezedből a mikrofont.
Szerintem a viselkedésed elrontotta az egész hangulatot, az enyémet mindenképp. Fájdalmas volt végignézni a műsorodat.
A Himnuszos baki is nagyon gáz volt, egyszerűen méltatlan és sértő. Ez a hiba mindig is nagy felháborodást kelt mindenkor minden sporteseményen, egy kis felkészülés nem ártott volna.

2. Gratulálok a célbaérkezőknek !!

Nem volt egyszerű feladat ezt a hosszú versenyt befejezni.
Egyetértek JJ véleményével, hogy a rally arról szól hogy az adott pályát kell teljesíteni az adott feltételek mellett. Ha szakadék van azt kell figyelembe venni, ha szalagkorlát akkor azt , ha vízátfolyás akkor azt, és a farönkök is ide tartoznak. Frici is elismerte Ő hibázott, nem kereste a kifogásokat eddig 4. ben vette azt a kanyart , most megpróbálta 5. ben , sajna ez lett belőle. Neki is Gratulálok, na nem a leglátványosabb bukáshoz, hanem az addigi teljesítményéhez, hiszen addig ő volt a legjobb Magyar.
Sajnálatos hogy nagyon sokan kiestek, hasonlított a Veszprém rallyra ebben, pedig ez egy aszfaltos verseny volt.
Mikkelsen sajnos nem bírta a nyomást, ahogy az utolsó körben megkapta a 8 másodpercet, és ezzel felére csökkent az előnye a hátralévő két gyorsra, feltett mindent egy lapra és nem jött be neki.
Gratulálok ASI-nak a verseny abszolút 6. helyezettjének ! Az ORB első helyezettjének. És az idei Magyar Bajnoknak !
Gratulálok Bútor Róbertnek az abszolút 8. helyezésért, az ORB 2. helyért ezen a versenyen !
Gratulálok Botka Dávidnak az abszolút 12. helyért, és az ORB 3. helyért !
Természetesen a navigátoraiknak is !!

3. Verseny :

Nagyon jó izgalmas versenyt láthattunk, percről percre változott az állás. A külföldi toppilótak hihetetlen tempót diktáltak. Több gyorson néztem a versenyt és mindenhol kiemelkedtek a többi versenyző közül. Gondolok itt Jan Kopecky, Petr Stary , Freddy Loix, Fréderic Miclotte , Bryan Bouffier, Xavier Panseri, Thierry Neuville, Nicolas Gilsoul . Andreas Mikkelsen, Ola Floene, Guy Wilks, Phil Pugh versenyzőkre. Az eddigi teóriákat, felrúgták , lehet S2000 -essel Mitsukat verni, Pedig ők is sokat mentek leszabályzáson. Sofőr kell ide , és uralni a technikát. Nem gondolom azt , hogy Bútor autója gyengébb lenne a másik PH sportos autójánál. Vagy Herczig autója sokkal rosszabb lenne a többinél. Minden bizonnyal hiányzik a tesztelés, versenykilométer , de akkor azt kell erőltetni. Sajnálom hogy Janikának nem volt tökéletes a technika. Nagyon vártam hogy össze lehessen mérni a hazai és nemzetközi mezőnyt, egy versenyen. Hát okozott meglepetést az biztos , azt hiszem túlzottak voltak az elvárásaink a mieinkkel kapcsolatban, de hát milyen is legyen az ember ha nem a sajátjaiért szurkol. Titkon többre számítottunk.
De az időeredmények megmutatták hogy a középmezőnybe tudunk beleszólni természetesen ez lehet technikai hiba miatt is, de az eredmények tükrében ez a valóság.
A verseny nagyon tetszett izgalmas ,és jó volt.

4. Szervízpark: Jó volt szép volt, persze ez sem volt tökéletes, ugyanis több csapatnak kellett kint felállítani a szervízsátrát. De végre volt egy kis mozgás, és látvány itt is. Kitettek magukért az ORB versenyzői is , mindenki ügyelt a megjelenésre is. A büfé árai kissé tulzottnak tűntek, de 2 napos kitelepülésnek is megvannak a költségei, gondolom ezért voltak az árak ilyen mértékben meghatározva.

Szervezés :

Több versenyző elmondta hogy nekik tetszett a szervezés, igaz olyat is hallottam egy-kettönek nem. Akinek jó volt a helyezése az dicsérte leginkább, akinek nem az pedig talált hibát.
Ez más versenyeken is így szokott lenni , a pozíció nagyban befolyásolja az elégedettséget !
Én is találkoztam hiányosságokkal, de egyértelműen a sok néző volt az oka a fejetlenségnek. Rengeteg ember volt kint, hogy mennyi azt nem tudjuk pontosan, a számok tekintetében itt is lehetnek eltérések, attól függően hogy az MSZP, vagy a Fidesz számolta. :), Ahol én voltam , ott minden kanyar tele volt emberekkel , és tényleg lézengtek, kóvályogtak a pályán , és közvetlen melette.
Ennyi embert nagyon nehéz kordában tartani, ilyen embertömegben rengeteg renitens alak előfordul, szerencsére én komolyabb attrocitást nem láttam . Hallottam a verekedésről , lehet így mentette meg az életét a "nézőnek" Turi.

Legyen jövőre is IRC Magyarországon !!!

Bocs a hosszú bejegyzésért, ami rám nem jellemző, de K:B.: annyira felbaszott hogy azóta nem tudom ezt a malőrt megemészteni.



553. • 2011-09-12 21:01:41
Ezek a nagy bukások ami miatt 20-30 versenyzőnek szívnia kellett?????
Hát már nem azért, de itt 2005-ben ugyanez volt, Turi itt borította fel majdnem az Octavia-t mégsem lett etap, és szerintem az előző éveken sem volt másképp...
Most hogy van ez régen tudtak vezetni, most meg nem tudnak? :)

Istenem komolyan az oviban nincs ennyi nyafogás mint az ORB-ben. mosolygok
552. • 2011-09-12 20:50:54
Az első hozzászóláshoz ( rallysjociCZ : "Etap menyi lesz???" ) annyit fűznék, hogy idén 4 gyorsból amin voltam 3-on etap volt :)
Itt is az egyik ok, az Orfűi bukások.
http://www.youtube.com/watch?v=J4YM6O4Dh2A
551. • 2011-09-12 20:45:48
Udv mindenkinek!
Belso felvetelt lehet talalni valhol Friciek eseserol???
Ja es itt egy masik szemszogbol http://www.youtube.com/watch?v=U7U7RYcX0WA

Koszi elore is helyeslek
550. • 2011-09-12 20:27:39
Régebben Mecsek Rallye díjkiosztókra szerettem járni, az ott látható burleszk miatt is (na meg a serlegekért). Általában a ceremónia fele arról szólt hogy a rendezők, szervezők, és a fő támogatók szépen sorban körbe-körbe, egymást díjazták kupákkal. vigyorgok
A főrendező a főrendőrnek, a főrendőr, a főrendezőnek, és így tovább. Aki egy egy ilyen eseményen részt vett, kivétel nélkül könnyesre röhögte magát. A végén már Maris néni adott Károly bácsinak.... Aztán jöttek a versenyisták 10 percbe zsúfolva.
Mert hát jó dolog a lokálpatriótizmus, de azért mindig túllőni a célon az már néha visszás. (ja és a legutolsó helyi versenyző is kapott mindig valami kupát ami mondjuk üdvözítő, pláne ha maradt a többi díjazottnak is) helyeslek Ezek kedves, de sokat mondó emlékek nekünk.
549. • 2011-09-12 20:08:51
Hogyan lehetne eljuttatni valamilyen értékelést vagy észrevételt a Rendező, ebben az esetben Jelen István úrnak, ugyanis, ö azt nyilatkozta, hogy a Magyar nézöknek fel kellene nöni fejben Európához. Vagyis lefordítva buták vagyunk.

Itt mondja: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DKd4DbKcMFU

Szivesen eléállnék és elmondanám neki, hogy ha ö rendezönek vallja magát, és egy IRC futamot rendez, akkor ne 1 kilométerenként állítson 1szem "sportbírót", aki ráadásul teljesen tudatlan, és semmit nem ért a versenyhez, valamint nem tud sem fegyelmezni, sem rendet tartani, sem nézöket terelni. Ö beszél itt hogy fel kell nöni Európához??? Neki kéne felnöni, és egy ekkora lehetöséget megragadni, hogy itthon normális IRC futamot megtudjon rendezni. Erre úgy elrontotta az egészet, hogy az már botrány!!! Minimum 100 méterenként 2 sportbíró kellett volna!! CB Rádióval, stb stb... és elötte tartani nekik2-3 tréninget, mert ezek semmit sem tudtak. Semmi baj nem lett volna, ha normális, képzett sportbírókat állítanak a pályák szélére, sípokkal. Ha tudnak normálisan fegyelmezni, akkor nem lett volna semmi probléma a nézökkel. (A verekedés más tészta, azt ne vegyük ebbe bele) Ennél egy mezei bokorugratón jobb a szervezés.
Nem hiszem el, hogy aki X éve rendez versenyt, az nem tudja, hogy mennyi biztonsági ember kell. Föleg egy nemzetközi, akkora jelentöséggel és reklámértékkel bíró futamra. UGYHOGY KEDVES JELEN ÚR, NE MÁSOKAT SZIDJON? HANEM NÉZZEN SZÉT A MAGA HÁZA TÁJÁN, MERT OTT VANNAK A NAGY GONDOK!!!

Vagy az volt a cél itt is, hogy jövöre ne legyen véletlenül sem IRC futam?? Mert akkor jó uton haladunk!

A farönkökhöz meg annyit, hogy szerintem semmibe nem tartott volna öket arrébb huzni, és a helyükre gumit tenni. Ne hasonlítgassátok össze a padkával vagy olyan dolgokkal, amiken nehéz változtatni, vagy a természet ugy adta. Ezek a rönkök mozdíthatóak voltak. Mint látható is nagyon balesetveszélyesek, hiába irják fel öket, akkor is nagyobb a rizikó. Dehát ez a szervezés már csak ilyen. Én is azt mondanám kedves rendező úr: FEL KELLENE NŐNI EURÓPÁHOZ!!!!
548. • 2011-09-12 19:57:23
Szóval vannak dolgok, amiken lehet vitázni, de sajnos megtörténtek!! Nem felesleges ragozni, sőőőt! Talán van némi esély, hogy változtassanak dolgokon!! Először is hálásnak kellene lenni odafennt Valakinek, hogy nem lett tragédia!!!!
Mert bizony volt TÖBB olyan kilókméteres szakasz, ahol senki nem figyelte a kihelyezett gumikat a pálya szélén, nem is beszélve az esetleg eltűnő, eleső versenyautókról!
Az egész szakaszon egyetlen szemetes zsák nem volt!!!
Hetvehely, majd Nyárásvölgy!
Ami a legfurcsább kettő nap alatt egyetlen részeg nézővel nem találkoztunk!
Erősítsen meg aki ott volt!
Annyi lelkiismeretes, és elkötelezett sportbíró van Pécsett, de mégis kevés!
A farönkökről: az ILLETÉKES úrnak kellene elnézést kérni, ha lehet mielőbb!!
Azért ez lesz az év verseny!!!
Fogad Valaki??
547. • 2011-09-12 19:17:34
mosolygok

1000 lett volna , csak elfogyott a kvótám feltöltés közben !

De jó nézegetést !!
546. • 2011-09-12 18:52:41
Ojjojoj! :S Mihamarabbi felépülést neki! Szorítunk!
545. • 2011-09-12 18:38:46
donbanki! b*szki!
Felírtunk minden rönköt az itinerbe, elhiheted. Ennek ellenére voltak kemény pillanataink, ugyanis hiába mondom be, NEM LÁTSZIK a rohanó autóból, mert eltakarja az út melletti növényzet. Nézd meg a Friciék videóját a bukásról, és döntsd el mit szeretnél jobban bent ülni, vagy az anyagi kárt finanszírozni!
544. • 2011-09-12 18:34:02
Sziasztok!
A Gabi állapotáról annyit hogy a bokatörést még tegnap éjjel megoperálták,eltörött 6 bordája,kilyukadt a tüdeje,légmellet kapott.
elégé rossz állapotban van,de biztatóak az eredményei.
543. • 2011-09-12 18:16:10
Sziasztok!
Szeretnénk itt is megköszönni minden hallgatónknak és média munkatársnak a rengeteg információt, amivel a Rallye Rádió munkáját segítettétek.
Nagyon jó volt együtt dolgozni az IRC Rally Radio riportereivel - Lisa O'Sullivan és Simon Clark - akik végigkövették az élmezőnyt.
Reméljük lesz folytatás!
542. • 2011-09-12 17:53:06
az orfui szerpentin elso jobbosan en is kiakadtam! kikor jelzik futam elott hogy nincs csak 1 gumi,de 2 van felfestve (reggel meg figyelmes is lettem ra, de azt hittem potoljak!) es mikor kijott valami fakabat MNasz es, megnezte, tehat tudtak rola, es nem tettek semitt az 1 picsit bosszant! annyi erovel hogy kikocsikazott, mar 1 gumit is bedobhatott volna a csomagtartoba!
2 Kovari meg 1 bohoc, akinek a cirkuszban a helye nem a rally helyszinen! hogy beszelhet ugy valaki,hogy "pizzafalo olaszok" +stb johogy szajon nem vagta valaki, mert meg erdemelte volna! Tegnap is a rajtceremonian mar rendesen irritalt ahogy beszelt! ha jot nemtud mondani minek ugat eggyatalan! Kocsog 1 ember!
541. • 2011-09-12 17:16:49
A verekedős srác a Te beszámolód alapján is kereste a bajt. Számtalanszor el lett magyarázva, hogy a rally veszélyes üzem. Az alkohol nélkül is van veszélyforrás. Itt jegyzem meg, hogy olykor nálunk is szokott lenni a versenyeken pár sör. Csak mi olyan helyen isszuk meg a söreinket és annyit, ahol és amennyitől úgy érzem, hogy nem kell elhajítanom a kezemből a dobozt menekülés közben, mert ott termett a semmiből egy versenyautó. Nem mellesleg aki gyengébb az alkoholnál, az ne tegye ki ezen gyengeségét a kirakatba, főleg ne egy autóversenyen!

Egyébként pedig ha valaki paraszt módon viselkedik, én sem arra figyelnék, hogy mélyen a szemébe nézve pofozzam meg. Mondjuk a földön rugdosni nem biztos, hogy kell, de aki hülye, annak olykor kijár egy-két pofon.
540. • 2011-09-12 17:05:19
A verseny honlapján bokatörést és agyrázkódást említettek Gábor esetében. Rosszabb a helyzet? nemértem
539. • 2011-09-12 17:04:07
Hali!

Beszélek én is egy kicsit a Mecsek rallyról:

1. Prológ: nekem nagyon tetszett. Furcsaság az ingyenes parkolás 500 Ft-ért! A beléptetés is érdekesen alakult, mert egy ember szedte a pénzt és adta a jegyet, valamint a többi kelléket. Volt olyan szerintem, aki már csak az utolsó pár kocsit látta közlekedni a "pénztártól" való távozás után.

2. A csalás(ok) miatt egyértelmű lenne ASI kizárása és eltiltása! Én csak a kedves navigátorát sajnálom!

3. A rendezőkről sem tudnék sok jót írni. Itt főleg azokra a sárga mellényes emberkékre gondolok, akik csak voltak a pálya szélén, szinte állva aludtak, esetleg a telójukkal szórakoztak! Esetleg még az lehet ebben a dologban, hogy némelyük süket, néma és ráadásul még vak is volt (tisztelet a kevés kivételnek)! Orfűi szakaszon tapasztaltam ezt, a település végét jelző táblánál, a szerpentin kezdeténél.

4. Orfűi verekedés: a megvert gyerek bunkó volt és ittas, össze-vissza szaladgált a pályán, hiába szóltak rá. Természetesen főleg (!) olyanok szóltak rá, akik újfent piások voltak, de ők is azért jöttek ki a versenyre, hogy harcot (nem ökölharcot) lássanak. A sztorihoz tartozik, hogy egyetlen sárga mellényes nem volt tettrekész (valójában olyan testalkattal én sem mertem volna kinyitni a szám!). A legfelháborítóbb számomra az volt, amit TURI TOMI művelt: alattomos módon, hátulról, szó nélkül ütötte a gyereket!!!!!!!!!!!!! A gyerek kapott rendesen amúgy, mivel kb öten mentek rá, és még a földön fekvő állapotában is ÜTÖTTÉK, VERTÉK, RUGDOSTÁK!!! És ki lett úgymond "meghurcolva"? Csak a szétvert fejű áldozat. Az elkövetők??? Talán Magyarországon vagyunk!?

+1: pozitívumként csak annyit említenék meg, hogy az IRC pilóták előtt le a kalappal. Remek versenyzők, örülök, hogy láthattam őket élőben versenyezni! bízom benne, hogy lesz rá alkalmam máskor is őket hazánkban látni!

További szép napot!
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k