TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Beérték a magyar bajnoki címmel
Asi és Pikó Zsuzsi megvédte...
2011-09-19
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
701784619
Napi oldal:
140901
Jelenleg:
2698
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
438. • 2011-09-11 13:51:24
Nagyon gáz volt helyenként a rendezés .
Amikor több mint 30 percig nem jött versenyző akkor a rendezőket kérdezve a válasz : nincs pályarádió .
Jó , hogy ez nemzetközi futam . A sok néző meg kénytelen volt várni mint a birkák ( Én is ide tartoztam ).
A rendőrökről meg csak annyit , hogy a legnagyobb problémája az volt az egyiknek , hogy " a kék égőt szedje ki a robogó helyzetjelzőjéből ".
Jellemző , hogy ahol kellenének ott nincsenek soha ( lehet félnek , hogy kell dolgozni ) , ahol meg nem kellenek ott megtalálhatók és feleslegesen okoskodnak .
Ennyit tudnak !
437. • 2011-09-11 13:40:41
A 4. szakasz után majdnem mindenki elhúzott onnan, nem hiszem, hogy estére is olyan sokan lettek volna ott. Egyébként én nem láttam renitenseket, egyszerűen valahol 3-4 sorba álltak egymás mögött, nem fértek el, nem volt hely.
436. • 2011-09-11 13:38:58
De azért is panaszkodtak, hogy túl gyorsak a pályák. Azon csak lassítóval lehet lassítani...
435. • 2011-09-11 13:33:55
Én csak azt nem értem, hogy (a szombati utolsó esti gyors etappá nyilvánításával kapcsolatban) hogy miért nem lehetett rendet tenni a "renitens" nézők között délután 4-től este fél 10-ig? Az hogy lehet, hogy időnként egy sz...ros RTE, vagy sprinten is olyan rendezőgárda tud lenni, hogy a nézők moccanni sem tudnak az út mellett anélkül, hogy rendre ne utasítsák őket ( nem mintha ez lenne a nézők álma). Hogy lehet, hogy pont egí IRC futamon nem voltak szigorú rendezők? Biztos, meg lehetett volna oldani, hogy ne szaladgáljon a jónép az autók között estig. Csak ,ugye kényelmesebb volt már délután meghozni a döntést, hogy : etap és kész. Szánalmas! Hogy "sok volt a néző" , mondta a pályabíró a célnál, amikor lóhalálába robogtunk át a 2. gyorsról az utolsóra, hogy lássuk a villanyfényes, féktácsaizzós szakaszt. ??? Miért, mire számítottak? Hogy IRC futamon nem lesznek nézők?? Idióták! Ebből is látszik, hogy fingjuk csincs az egészről. Nem kell ide nekünk IRC, nem érdemeljük meg, majd átmegyünk jövőre a Barumra! Meg ez a lassítóőrület ebben az országban! A külföldiek csak lestek, hogy gumik kerülgetése a verseny egy része. Nevetségesek vagyunk!
434. • 2011-09-11 13:31:57
Na ki nyeri a versenyt?? Jan nagyon bekezdett az uccsó körben... Én, mily véletlen neki szorítok...



Mi volt ez a csalós sztori már megint? Erről le maradtam....
433. • 2011-09-11 13:20:39
Eurosporton néztem a tegnapi összefoglalót,tisztára én szégyeltem magam,nagyon gáz volt!Nem szólt másról mint kétsávos autópálya,meg lassító lassító hátán!SZÉGYEN!!!!!!Tisztelet a kivételnek!Az IRC pilóták nyilatkozatát meg rosz volt halgatni,de igazuk volt teljes mértékben!!Valaki most tanulta a lassítót bevenni,mert nincsennek hozzászokva,bár az idejükben nem látszik,gyorsan alkalmazkodtak!!!Kár Turánért ő talán bekerülhetett volna az első 5-be!!Nem gondoltam volna hogy a többi magyar ennyire le van maradva az elejétől!Gyorsonként 15-20 mp az igen sok!Ez van legalább tudjuk hol a helyünk!!!
432. • 2011-09-11 13:15:05
Mi volt pontosan az a verekedős story? Mert pletykák voltak mindenféléről.
431. • 2011-09-11 13:13:04
Teljesen mindegy kinek áll a zászló kinek van esélye megnyerni a bajnokságot. ASI csalt!!! már megint notoriusan, ezt el kell fogadni. Azonnali licenc bevonást és legalább 1 év eltiltást érdemelne. A vb-n sem szórakoznak senkivel akit csaláson érnek azonnali hatállyal szankcionálják, lehet az Loeb, vagy Hirvonen vagy bárki.
430. • 2011-09-11 13:07:07
Szted ki miatt tettek be 20 méterenként lassítót? Külföldiek meg lesnek mik ezek a gumik a pályán.... vicc.hu

ez pár éve lett elb...a, amikor még 11 wrc harcolt az volt a tuti. remélem nem lesz jövőre itt irc csak lejáratjuk magunkat, amikor örfüi gyorson verekedtek az aszfalton 2 kocsi közt ott lettem kész... "magyarország én így szeretlek"
429. • 2011-09-11 13:03:01
Asinak áll a zászló közel van a győzelemhez és a bajnoki címhez!Majd utánna fog következni a fekete leves mikor mikoris hivatalosan is bejelentik a 16-18 hónapos eltiltást!Ez vicc!Jövőre mi lesz itt?
428. • 2011-09-11 12:58:49
ASI-t miért nem zárták ki már pénteken, miért engedték elrajtolni? Miért kell majd csak hétfőtől megbüntetni? -hogy megint ő legyen a bajnok? Szánalmas az egész MNASZ! Miért félnek az MNASZ-be ASItól? Ki a f...z az az ASI ő az atyaúristen?
427. • 2011-09-11 12:53:10
Itt a videóm a 4. gyors végéről, a cél előtti utolsó egyenes! (külső mikrofonnal) Tiltásig :) Link helyeslek
426. • 2011-09-11 12:41:19
Na, bekőtt a Joci állásfoglalása az árakkal kapcsolatosan.
Szervízpark: Sió Grill nevű lakomázó. Furcsáltam, hogy a Skoda Team miért a LukOil kúton falatozik, miután én is ott kötöttem ki: 4 szelet kenyér, 3 kovászos uborka, 3 darab (nem egész!) csülök. Mikrózva, persze. Bruttó 7880,- Magar Forint. Most komolyan. Aki egy kicsit is ismer, nem vagyok s***rágó, de ennyit skandináv VB futamon nem kérnek el SEMMIÉRT sem. Finneknél egy virsli-szerű griller szósszal, kenyérrel 2-3 EUR. A Braum árait meg Joci lentebb ismertette... mérges
425. • 2011-09-11 12:12:39
Sibera. Igazad van, tényleg azt mondtad amit írtál. Na mindegy. Jan még nyerhetne, és akkor ez öröm ez boldottág lesz. Pár hete még tele reményekkel, a nagy fanok álmodoztak arról is, hogy a helyi király meglepit okozhat az irc elejének is, mivel ott él, lakik a gyorshoz közel. Hát ez nem jött össze. Bírom mikor teóriákat gyártanak, meg fantazmagóriálnak, és elhiszik azt amit egyesek állítanak, hogy nagyon erős a mi bajnokságunk. Aha. Persze. Még a elejéből nem indult pilótákat nem is említvén, sem tudunk kiemelkedőt elérni csak akkor ha kieseik valaki előlünk. Nevetséges az állandóan az oldalakon szereplő, folyamatosan tesztelő kisebb kategóriában induló páros is, aki itt is megkapja a sok percet, de mindenhol nyilatkozik h tesztel meg most ilyen jó a kocsi meg olyan jó. Vetítés ez felénk nézők felé, és a sponzorok felé is. Kell a sok kilométer, kell az autózás, de ahhoz az kell, hogy valaki versenyezni szeressen, és ne más miatt induljon.
424. • 2011-09-11 11:57:14
Joci

Ez olyan mint amikor valaki vesz egy Matizt ,aztán meg szidja,hogy gyenge meg kicsi.

Mi a f.aszt vártunk?

Norbi még szervizsátorban is egy szinten van az elejével.
423. • 2011-09-11 10:43:03
Azért az nem semmi, hogy a rallyinfo lehozza az Árpádtetői gyorsot 7 perc alatt, még az IRC honlap eredménylistáján 11 perec kell nekik :D
És furcsa mód a magyar oldalon Bútor az első az itthoniak közül, a másikon ASI - na most akkor mi is van :D
422. • 2011-09-11 10:32:00
Joci! az hogy Asi jelenleg nálunk a leggyorsabb, az vitathatatlan! Nem is erről írtam, hanem a sok tréningről, hogy kell neki.
Első körben azt gondoltam közelebb lesznek a Magyarok, amit Turán tudott tartani, de a második körre gondoltam hogy sokat fognak gyorsulni a TOP pilóták.
Csak azért örülök, hogy végre kiderülhetett, hiába a hazai pálya, hiába nagyon jó Asi, és hiába lobogósak a pályák, N-el nem lehet verni s2000-et, Ahogy megbukott az etanolos sztori is, mert Asi anélkül is veri a Magyar S2000-et.
421. • 2011-09-11 10:12:49
Száraz tények. Tudod gogy csípázlek Sibera, de ezek tények sajnos, vagy nem sajnos. ASi a legjobb Magyar. Lehet szerencse, lehet tudás, de inkább az utóbbi. Az összes s2000 es kocsi mögötte volt, kivétel a Fiesta. De a Fieste elbukott. Tehát Asi veri pécsen a hazai pilótákat. Asi előtt vannak az IRC él pilótái. Őket nem veri el. Akkor miért veri el a hazai s2000 es pilótákat és márkatársait??? Mert gyorsabb. Azt ne mondjátok már, hogy egy irc technikai felügyelete mellet is tud csalni. Mellesleg, azt sajnálom a legjobban, hogy janinak nem jó a kocsija. Mert Ő az egyetlen ember, aki Asi ellen a versenyt fel tudja venni a hazai bajnokságban. Norbi barátunk technikai gond miatt kiáll. Megsúgom, sokan ezt tették volna. Nincs egy szinten a hasonló kocsit hajtó pilótákkal. max arcban..
Siber. Ha esetleg költöznél Csehbe, szólj, én is megyek. Csak az tudja hogy miért, aki már volt kint, de itthon él, és nem 20 percig tartózkodott ott.:-)
A rendezők felkészülését meg sejthettük, mitől lettek volna erre a versenyre okosabbak, felkészültebbek?? Nem egy profi gárda dolgozik sajna. Ezért ugattam már réges régen, hogy kellene kitaníttatni pár embert, akik felelősséget vállalnak, de profik ebben a témában, és ők rendeznek minden versenyt, és nagyon jól meg vannak fizetve. Ja. Hogy akkor sok műmájer kiesne a húsos fazékból? Lehet, de jobb lenne a rendezés.
420. • 2011-09-11 09:47:51
Persze hogy háttal ülök.
Ne csak olvasd, értsd is az írást. Olyan emberek nyilatkoznak, meg irkálnak a fórumba baromságokat, akik még tán külföldön versenyt sem láttak, de dobogóra Magyart vártak. Rosszindulatú vagyok...nem.. csak REALISTA !
419. • 2011-09-11 09:16:43
Rallyrádió:
-az út védelmére kell nehogy károsodjon az aszfalt...no comment de mégis Frici ill a pilóták védelme nem érdekes,inkább vágnák le a kanyart nem....

Ja amikor Willks kiesett a rádiós beszolt rádión,hogy idézem:
-Mit kell csinálnom ill elkérnem ha kiesett a pilóta???
Nah ez a komoly.......
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k