Fisher Dani Mészivel az oldalán újra külföldre indult, a célország ezen a hétvégén Bulgária, az Európa Bajnokság következő futama.
- IRC után EB-re váltottál…
- Igen, Bulgáriában lesz ez az EB futam, aszfalton megyünk, nagyjából 300 gyorsasági kilométert. Akartunk menni Belgiumban is, de nagyon közel volt ez a két verseny egymáshoz, és ezt mindenképp ki akartam próbálni. Így azt kihagytunk.
- Mit tudsz magáról a versenyről?
- Sokat nem. Azt viszont igen, hogy egy elég magasan fekvő síparadicsom lesz a központja, 2900 méteren vannak a szakaszok, pontosan 291 kilométer áll előttünk. Ahogy néztem a térképeket, elég kanyargósak az utak, de közel vannak egymáshoz a szakaszok.
- Hogy készültél?
- A szokásos felkészülésen kívül sehogy. Elég sok új versenyen voltam már, szerintem azt mondhatom, hogy eléggé megszoktam már ezt a jellegű kihívást, nem zavar.
- Lesz hó, vagy csak hideg?
- Nem, szerintem hó nem lesz, de biztos, hogy nem lesz 30 fok…
- Így elsőre úgy tűnik, pont a szöges ellentéte ez a verseny az adottságait tekintve, mint például Törökország. Melyik áll közelebb hozzád?
- Ha a belefektetett energiát és az anyagiakat vesszük, akkor inkább mennék erre, de élményre inkább Törökországra szavaznék, bár az meg annyiban rossz, hogy nagyon tönkreteszi a kocsit és több energiát, például több utazást igényel. Bulgáriába csak 850 kilométert autózunk, aszfalton megyünk majd, és kevésbé teszi tönkre az autót. Egy olyan verseny után, mint a törökországi, fáj a szívem, mert az első csavartól az utolsóig ki kell cserélni mindent a kocsin.
- Mire számítasz a hétvégén?
- Szeretnék dobogón végezni N/3-ban. Tavaly 10 kocsi volt, én pedig eddig egyszer mentem ezzel az autóval aszfalton… igazából fogalmam sincs. Csak szeretném, ha jól éreznénk magunkat, az egész csapat, és mindent megteszünk majd a minél jobb eredményért.