Belső ellenzék?!
Holczer Dániel - RSB tag
2008-02-14
interjú • 
h i r d e t é s
Összes oldal:
737570949
Napi oldal:
114502
Jelenleg:
1052
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Folytatjuk a sorozatot, amivel az új RSB tagjainak gondolatait, elképzeléseit próbáljuk megmutatni:
Holczer Dániel (RSB Média munkacsoport vezetője)

Mindenekelőtt szeretném leszögezni, hogy az autósport jelenlegi helyzete számomra rendkívül elszomorító. Sajnálatos az autósport társadalom két részre szakadása, hisz akár definiálhatóan is 80-80 szavazattal rendelkezett a Ferjáncz Attila vezette egyik -, és a Szamos Miklós vezette másik oldal. Ahogyan én láttam, nem feltétlenül az emberek józan ítélőképessége és szabad akarata nyilvánult meg a közgyűlésen, ez úttal sem. Ez az én véleményem. Döbbenetes volt átélni azt, hogy barátok és versenyzőtársak, sportvezetők és kívülállók, mennyire nem vállalták a véleményüket egymás előtt. Hihetetlen, hogy a tagok személyes érdekeik által történő befolyásoltság alatt mi mindenre képesek. De ha egy szóval kellene mind azt jellemezni, hogy mit is gondolok, talán a legjobb definíció az, hogy szomorú vagyok!

Visszamehetnénk a tyúkhoz, meg a tojáshoz, de ennek szerintem ma már túl nagy jelentősége nincs. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség egy demokratikus rendszerben működő szervezet. Itt mindenkinek önálló véleménye lehet, és ezt mindenkinek tiszteletben is kell tartania. A döntések meghozatala során szintén egy demokratikus rendszer alkotta alapszabály kell, hogy érvényesüljön, ettől eltérni rendkívül kockázatos lenne. A már - már becsületsértésig fajuló viták, nyílván való módon sehova sem vezetnek, csak tovább mélyítik a szembenállást. Nem fajulhat tovább ez a küzdelem, mert ez már direkt módon kihat a támogatókra és az autósport általános megítélésére. Véleményem szerint ennek sürgősen véget kell vetni!

Kassai András megkeresett, hogy "pártállásomtól" függetlenül vállaljak munkát az új RSB-ben.
Az ezzel kapcsolatos döntés persze nem volt egyszerű. Végig kellett gondolnom az elmúlt éveket, hiszen dolgoztam én már anno az RSB médiafelelőseként az "előző rendszerben", így tudtam, hogy mire vállalkozom. Végig éltem tavaly, ahogyan több RSB tag is,- ilyen vagy olyan okkal -, lemondott tagságáról. Át kellett gondolnom, hogy valóban tudok -e érdemben dolgozni és tenni a Rallyesportért a "jelenlegi rendszerben". - Rájöttem, ez utóbbit most félre kell tennem! Ettől persze nekem lehet az autósport vezér alakja az a Ferjáncz Attila, aki Szamos Miklóssal anno, egy - egy millió forinttal indította útjára a MAGYAR NEMZETI AUTÓSPORT SZÖVETSÉGET, - így, csupa nagybetűvel! Akkor az Ő összefogásuk eredménye képen lett önálló a Magyar Autósport, az az autósport, amely meggyőződésem szerint megint csak egy hasonló összefogás által lehet népszerű és eredményesen működő ismét.

Egy évvel ez előtt azt mondtam, - és ezt ma is hiszem -, hogy a Rallyesport Örökös Bajnokának nem ilyen módon kell távoznia az MNASZ éléről, és annak a szakágvezetőnek, aki az elmúlt években a Rallye-ért élt, nem ilyen búcsú jár. Ezek az emberek tettek annyit a sportért, hogy ne kelljen érdemtelenül szégyenkezniük. Mondtam még azt is, hogy az én Rallyemat nem tudom elképzelni egy Szántó László, egy Büki Ernő és egy Lakatos Robi nélkül. Most ők újra itt vannak, itt vannak az autósport vezetésében ismét, bizonyára nem véletlenül! Az idő, azt gondolom engem igazolt, mert nélkülük szerintem nincs igazi Rallye ma Magyarországon, legalábbis érdemi munka nincs!

A megbeszélések alkalmával, az RSB-ben való munkámmal kapcsolatosan megkaptam azokat a garanciákat, amelyre szükségem volt ahhoz, hogy érdemi -, és akár eredményes munkát tudjak végezni, elsősorban a média, a PR és a marketing területén. Ezek után mérlegre kellett tennem, hogy mi is a fontos számomra, az autósport fejlődése, vagy ragaszkodni a végsőkig az elveimhez. Nehéz és felelősségteljes döntés volt ez, és nem biztos, hogy mindenki számára érthető és elfogadható. Azokat az embereket, akik nem tudják félretenni elveiket, persze megértem, hisz nyílván valóan jó okuk van arra, hogy ragaszkodjanak azokhoz. Azokat viszont, akik nem tudják elfogadni és tiszteletben tartani az én döntésemet, nem vagyok hajlandó megérteni, hisz ez a döntés nem rólam, hanem mindannyiunkról -, és ha úgy tetszik az autósportról szól! Lehet ez persze jó, és lehet ez rossz döntés is, ezt majd az idő eldönti. Egy biztos, a média területén haladéktalanul változásokra van szükség az autósportban, és bízom benne, hogy tudok segíteni.
 

Ez a hír most jelenik meg 7344. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k