Botka Endre lemondása
Az ideiglenesen kinevezett szakágvezető interjúja
2011-10-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737439866
Napi oldal:
158116
Jelenleg:
1442
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2473. • 2014-11-08 18:20:46
Végy egy zsigulit 50 pénzért. Tegyél rá 4 stomil gumit. És ha már megtanultál vele kocsizni mehetsz tovább... Hajrá
2472. • 2014-11-08 16:21:10
Szabó András!
Nem fogod elhinni, elsőre lehetett gondolni, hogy versenyezni szeretnél. :D
Viszont -kezdő létedre- úgy érzem túlliheged a dolgot.
Elől ilyen hátul olyan márkájú gumi, kímélő motor fordulat, aszfalt hőmérséklet, bla-bla-bla. Jó hogy a cipőméretet nem írtad le.
Először is, ülj le, gondold végig mennyi pénzt akarsz beleölni. Mert hogy csak beleölésről van szó, ami talán soha nem térül meg.
Na ha ezen túltette magad, és még mindig akarod, akkor bérelj egy autót, és nevezz be néhány versenyre. Ha tetszik -és némi eredmény is mutatkozik- akkor vagy vegyél egy saját gépet, vagy építs. A többin majd ráérsz utána agyalni.

Sok sikert! kacsintok
2471. • 2014-11-08 11:03:36
Úgy nézem itt inkább rallysok járnak.. ők meg most versenyen vannak..:-) Ha hazajönnek tudnak neked infót adni..:-)
2470. • 2014-11-05 06:33:36
A lényeget nem mondtam, de korábban már írtam: versenyzőnek készülök és közel sem az F1-be. Ja és azt tudom, hogy drága :D ennél kicsit többre vagyok kíváncsi :)

(Ha rossz topickba írok, az azért van, mert nem találtam jobban a pályaversenyzéshez kapcsolódót.)
2469. • 2014-11-05 05:59:49
Mi a véleményetek erről?
Főleg versenyzők véleményét várom, és ha megteszitek annál egy kicsit többet, hogy jó vagy rossz :D
Euroring:
Opel Calibra Turbo elsőkerék; közel 200LE (már nem új) motorkímélő üzem max. 4ezer-4,5-as fordulatig (itt 16-170LE-t tud a motor új korában); eől gyári méretű 205/55-ös (R16) Minerva (tescos) gumi; hátul nem gyári méret 255/45-ös (R17) Michelin. Mindkettő nyárigumi, hőmérséklet kb. 15°C vagy alatta, aszfalt kb. szintén akkörül max. 20°C (véleményem szerint).
Körök az egy órás edzés végére lementek az induló 1:44 környékéről 1:39-re (először voltam a pályán)
On board video a második félórában készült, ebből vannak részletek félóra elejéről, közepéről, végéről. (Az első félórában én magam is éreztem, hogy nagyon nem akar menni a dolog.)

https://www.youtube.com/watch?v=skiQMs4BJx0

Ha valakinek szükséges a pontosabb véleményezéshez meg van a teljes videó, eljuttatom. Minden vélemény érdekel.
2468. • 2014-11-04 20:35:01
Ja. Itt a közelünkben is volt, amíg használható volt az aszfalt a Mátrában.
2467. • 2014-11-04 20:18:19
Hegyiverseny............
De szép volt.
2466. • 2014-11-04 12:17:40
Sziasztok!
Remélem itt jó helyen járok a kérdésemmel:
Rólam azt kell tudni, hogy eddig nyílt napokon vettem részt a Hunaroringen illetve az Euro-Ringen, és most szeretnék versenyezni. Az egyik lehetőség a Swift Kupa (már felvettem egy csapattal a kapcsolatot ahová befizethetnék, de drágának találom), a másik a Magyar Time Attack saját autóval, ez kedvezőbb árban, de csak időmérő és jobb szeretnék rendes versenyt, de csak bizonyos anyagi kereteken belül.
A Swift Kupában a saját autó is jól hangzik, mert állítólag "csak" 1,5 millióFt-ba kerül egy ilyen autó.
Nem tudom milyen lehetőségek vannak még, mert hallottam többféle amatőr futamról, de az se tudott konkrétumot mondani róluk akitől hallottam.
Eleve nagyon kevés infót sikerült begyűjtenem amatőr pályaversenyzésről.

Egyik régi versenyző barátommal beszélgetve (ő rallyban versenyzett, de költségek tekintetében nyilván hasonlóak az arányok) arra jutottam, hogy valószínűleg teljesen amatőr verseny lenne a legköltség- és idő (nincs sok időm ügyintézéssel és autóépítéssel foglalkozni) hatékonyabb számomra, mint pl. a Magyar Time Attack (nem tudom ennek van-e alternatívája), vagy ha kicsit profibb szinten csinálom, akkor Swift Kupa (esetleg ennek egy még kisebb kategóriás alternatívája ha van) és érdemes befizetni egy csapathoz.

A pályán kívül a hegyiverseny is épp úgy érdekel.

Reptéri szlalomot látok kiírva, de az nem mozgat meg.

(A gokartból már kinőttem és indíttatásom sincs hozzá.)

(Láttam még valamilyen lehetőséget a Pannónia Ringen, de azt meg sem néztem, mert nekem messze van.)
2465. • 2014-11-04 08:39:26
Hagyjuk már!!! Kész röhej!!! helyeslek Szánalamas!

ORB veszélyeztetés??? Ezért az MNASZ egy két vezetőjének teljes vagyonát kellene befizetnie és még az is kevés lenne!

Hangulatkeltés, félrevezetés??? Na ez se különb!!!!

Tisztségviselők lejáratása??? Ezt elvégzik ők saját maguknak, ehhez egyáltalán semmi nemű segítség nem kell! Mással pedig fizettetik a kártérítést ehhez kell még pofa!

Nem is értem milyen hatóságnak érzik ezek magukat hogy ilyen összegű büntetéseket szabnak ki! Nem igaz hogy egy jogász nem tudná ezt az egész kártyavárat összeborítani már végre!!! nemértem
2464. • 2014-11-03 22:41:26

Ez meg...

"A Sporttanács javasolja az Elnökségnek, hogy a büntetést a
2015-ös Rallye bajnokságok lebonyolításának támogatására fordítsa."

...mondjuk azt is jelentheti, hogy ha jövőre versenyt rendeznek, és akkor ezt megkapják támogatásként, tulajdonképpen be sem kell fizetni.
kacsintok
2463. • 2014-11-03 15:22:30
171/2014 Sporttanácsi határozat:
-ORB veszélyeztetés,
-hangulatkeltés és félrevezetés,
-tisztségviselők lejáratása,

Mindez potom 1 milláért. Mondhatni baráti ár. Ráadásul a büntetés a jövő évi költségvetést növelheti.
Na, lépjünk tovább.............. forgatom a szemem
2462. • 2014-10-18 10:41:19
Mester!
Csak pont azt az egy valakit hagytad el a felsorolásból, akire én gondoltam.
;)
2461. • 2014-10-16 22:29:02

Bocs!

A "papagály" az pontos j-vel értendő. szontyoli

2460. • 2014-10-16 20:05:38

Rentábilis? -kinek?
A (külföldi) rendezőnek? -A sok nevezőnek mindenhol csak örülnek.
A versenyzőknek? -Ők mindig azt mondták, hogy kint jobb is, szebb is, olcsóbb is!
Az MNASZ-nek? -Tagsági díj marad, licence bevétel marad, nevezési díj a OB-re jelképes, de lenne, és kötelező szövetségi reklám az autókra (határ a csillagos ég). Egy aktatáskával és laptoppal, mit laptoppal! okostelóval meg lehetne csinálni.
Na jó, csak átmeneti megoldásként. forgatom a szemem
A hazai versenyek lehetősége sincs kizárva. A pályákat eddig is sok esetben az MNASZ intézte (Móci). Az osztrák, szlovák, cseh, román meg itt is tud rendezni, ha van pálya. És hoznák a saját szponzoraikat...
Tudod mit mondott a papagály a macska szájában? -Nem kell bes.arni!
kacsintok mosolygok
2459. • 2014-10-16 10:45:35
Gondolom sokaknak tetszene a Mester által elővezetett idea, azaz hogyan lehet "karba tett kézzel, kávézgatva" versenyt rendezni.
Ha ezt a megoldást még rentábilissá is tudják tenni, akkor jövőre készen van a rally-rendezés című szappanopera újabb forgatókönyve.
Talán ha elrendelnék, hogy ORB versenyt CSAK Magyarországon kívül szabad rendezni, más nemzeti bajnokságok betétfutamaként................. neszóljszám szontyoli
2458. • 2014-10-16 07:46:32
Az mnasz re gondoltam
2456. • 2014-10-15 21:52:10
Most akkor az osztrák rendező van lebaszva ?
2455. • 2014-10-15 21:27:55

http://www.duen.hu/dl.php?d=mnasz&i=247

Mivel itt már semmi sem a szabályok szerint működik (ami lehet, hogy a szabályok hibája), ha én lennék (Isten ments!) az RSB vezetője, a következő képen jártam volna el a Bp. Rallye elmaradása miatt, az osztrák versennyel kapcsolatban:
Ugyebár van egy bejáratott osztrák verseny (Ausztria a művelt nyugathoz, az EU-hoz és nem utolsó sorban a FIA-hoz is tartozik), ami elvileg minden elvárásnak megfelel, mivel, hogy EU, meg FIA, meg stb.
Azt mondtam volna, hogy ez a verseny a magyar bajnokság futama, mindenki aki ezen részt akar venni, nevezzen az eredeti osztrák kiírás szerint, vegyen részt a versenyen és a hivatalos eredménylistából értékeltem volna a magyar versenyzőket az ORB-ben. Nem olyan bonyolult...
Feleslegessé vált volna (ami egyébként is felesleges) a magyar rendező, a magyar nevezés és díja, nagyjából minden, ami magyar. Viszont mindenkinek lett volna mért ideje, értékelése. Lényegében karba tett kézzel, kávézgatva lehetett volna egy ORB futamunk. És ez a jövőre nézve is megfontolandó lehetne, ha már a magyar rendező(k) renitenskednek. Arról nem is beszélve, hogy a Waldviertel Rallye rendezője is rendezhet versenyt a Mátrában, Bükkben stb. Vagy éppen a szlovákok...

2454. • 2014-10-10 22:02:49

Ezt hívják pünkösdi királyságnak! -nagy egyetértés lehet odafönn.
Hajrá Benyó!
("Az ellenségem ellensége a barátom.")
király

MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k