h i r d e t é s
Összes oldal:
701796220
Napi oldal:
152502
Jelenleg:
2966
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
122 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
104 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
74 |
6. |
T. Katsuma |
|
52 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Dani Sordo |
|
27 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
56 |
3. |
S. Tempestini |
|
40 |
4. |
Oliver Solberg |
|
35 |
5. |
Yoann Bonato |
|
32 |
6. |
Mads Ostberg |
|
31 |
7. |
Mikko Heikkila |
|
28 |
8. |
Miko Marczyk |
|
27 |
9. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
10. |
Csomós Mixi |
|
25 |
1. |
Csomós Miklós |
|
100 |
2. |
Turán Frigyes |
|
98,5 |
3. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
64 |
5. |
Tóth Tibor |
|
58 |
6. |
Német Gábor |
|
57,5 |
7. |
Trencsényi J. |
|
36,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
30,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
66,25 |
3. |
Bodogán F. |
|
54,5 |
4. |
Hulmann Gábor |
|
52 |
5. |
Rongits Attila |
|
50 |
6. |
Cseri József |
|
37,5 |
7.. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
8. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
9. |
Nagy Matyi |
|
26,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
35 |
2. |
Határ Attila |
|
29 |
3. |
Kerék Balázs |
|
25,5 |
4. |
Berta László |
|
20 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19,5 |
6. |
Hibján József |
|
12 |
7. |
Zagyva Dorka |
|
9,25 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
2. |
Baksai László |
|
68,5 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Görög Péter |
|
35,5 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
26 |
6. |
Hauck Zsolt |
|
21 |
7. |
Várnai Dávid |
|
19 |
8. |
Szetei Norbert |
|
15 |
9. |
Balogh Lajos |
|
11 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
44 |
3. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
4. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
5. |
Géczi László |
|
25 |
6. |
Bajusz Krisztián |
|
25 |
7. |
Krámpek Nándor |
|
24 |
8. |
Pete László |
|
24 |
9. |
Kiss Zsolt |
|
19 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Botka Team meghívásából egy teszten vettem részt, ahol egy csilivili Subaruban az idősebb Botka fiú, Krisztián rótta a köröket...
Rengeteg Mitsubishi áll a műhelyben, és Te mégis egy Subaruval állsz rajthoz… Igen. Néhány napja kaptam egy telefont, és egy felkérést, ami alapján ezen a versenyen egy Subaru Imprezával kellene indulnom. Még egy kis fejtörést okoznak nekünk a beállítások, de remélem sikerül megoldanunk. Ez az autó az AM Racing tulajdona, vadonatúj autó, a PTR2000 készítette. 2005-ös specifikációjú N11-es jelű N csoportos versenyautó.
Mi az, amiben a különbséget látod a két autó között?
Sajnos még sokat nem tudtam menni a Subaruval és a futóműre koncentráltunk elsődlegesen, de az biztos, hogy az aktív hajtás ebben az autóban egy nagy változás a Mitsuhoz képest. Még ez nagyon szokatlan, remélem összeszokunk. Azon leszünk, hogy egy jót autózzunk.
Ugyanakkor fontosak a pontok is… Így van. Nem is arra törekszünk, hogy feltétlenül nyerjünk, megpróbálunk a lehetőségekhez képest minél több pontot gyűjteni.
Ugyan nem vagytok még a nevezési listán, de talán szó van a Német Vb futamról is. A VB futam minden versenyző álma, így az enyém is. Nagyon szeretnék elindulni, ha beválik ez a Subaru, akkor ezzel, de igazából mindegy mivel, csak ott lehessek. Szeretném átélni azt a fillinget, amit egy világbajnoki futam adhat az embernek… Egy jót szeretnék autózni.
Botka Dávid A8as autója is itt áll a műhelyben... Dudu! Veszprémben nem láttalak a célban… Sajnos így van. Hamar megállt az autó. Etapon szétment az osztómű és a motorból is folyt az olaj.
Most értetek vissza a tesztről és azonnal nagy munka vár rátok… Sajnos igen. Hengerfejes lett a kocsi, most próbáljuk kicserélni, reggel felújíttatni. Lesz munka éjszaka. Remélem sikerül megcsinálni.
VB-s tervek? Még nem értem el azt az eredményt itthon, amit szeretnék, elég nekem egyelőre itthon nyomni a gázt…
Ez a hír most jelenik meg 9707. alkalommal
|