RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Budavári Zoli kategóriát váltott...
Új színekben és új hangulatban Miskolc előtt
2014-03-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710338953
Napi oldal:
89214
Jelenleg:
3604
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

 

budavari_zoli_kategoriat_valtott_14


Budavári Zoli Orfűn próbálta ki először verseny körülmények között az N csoportos Mitsubishit. A problémamentes Teszt Rallye után már nagyon várja a miskolci évadnyitót, ahol az eddig jól megszokott zöld helyett új színekben pompázik majd az EVO IX-es Lancer.

 

Milyen volt az első versennyel eltöltött hétvégétek a hosszú téli szünet után? Hogy éreztétek magatokat Orfűn
Nagyon jók voltak a benyomások az egész verseny alatt! Az autó tökéletesen működött, egy pisszenése sem volt. A csapat is jól dolgozott. Sok munkájuk a versenyen ugyan nem volt, mert előtte jól felkészítették az autót.
A futam előtt még teszteltünk egyet Kisvaszaron, az is nagyon jól sikerült. Ott próbálgattuk a végső beállításokat, amit Orfűn használtunk. Tehát elég jól felkészülve vágtunk neki az orfűi sprint versenynek. A teszt Rallye egy 6 kilométeres szakasz volt, amit oda-vissza kellett megtenni. Ez inkább pálya, mint rali verseny, mert nagyon jó minőségű, széles volt az aszfalt, helyenként szalagkorláttal. Úgy gondolom, hogy elég jól sikerült ezt a feladatot megoldanunk, Szabi nagyon jól dolgozott az első közös versenyünkön! Nem hibáztunk és voltak elég szép időeredményeink a gyorsasági szakaszokon. Azt mondhatom, hogy nyugodtan térhettünk haza az Orfűi verseny után.

budavari_zoli_kategoriat_valtott_15
 
Mit vársz magatoktól Miskolcon? Gondolkozol helyezésben, vagy van valaki, vagy valakik, akivel meccsben szeretnétek lenni?
Elvárt helyezést babonából sem mondok, mert nagyon sok tényezőn múlik, hogy egy csapatnak a versenye jól sikerüljön. Miskolc sokkal nehezebb, sokkal hosszabb lesz, mint az orfűi sprint. Nem biztos, hogy messzemenő következtetéseket le lehet vonni egy ilyen teszt versenyből. Úgy gondolom, ez jól sikerült, felkészültünk, én ebből ezt szűrtem le és Miskolcra is ezzel a hozzáállással vágunk neki! Fel kell készülni és ha hasonló érzésekkel fogunk lejönni a pályákról a Szabolccsal, mint ahogy Orfűn is tettük, akkor nagy baj nem lehet!
 
Teszteltétek még az autót Miskolc előtt?
A múlt hétvégén volt egy tesztünk, egy teljesen más, dobálós pályán. Már inkább a miskolci szakaszokra próbáltuk az autót ráhangolni. Mint mondtam az orfűi sprint szinte pályaverseny, mert annyira jó minőségű az út, viszont azok a szakaszok, amik Miskolcon várnak ránk, mind bakhátasak, felhordásosak, sokkal-sokkal technikásabbak. Más vezetést igényel. Gumikat is teszteltünk, akár csak Orfűn. Sikerült egy új abroncsot kipróbálnunk. Jók voltak az első benyomások azokról az új Michelinekről, amikkel menni fogunk. Szerintem jól sikerült a teszt. Most már nagyon várjuk a tréninget, és hogy elkezdjük a versenyt!
 
Az autó desing-je is megváltozik az idei évre. Miért váltál meg a jól megszokott zöld színtől?
Igen, az elmúlt hét évben mindig zöld volt az autóm. Egy kicsit hozzá is kötötték mind a nézők, mind a versenyzőtársak ezt a színt a nevemhez. De ebben az évben minden új lett körülöttem, az autó, a csapat, a navigátor. Ezért úgy gondoltam, hogy lezárok egy korszakot, az A-s, S csoportos autóval. Új időszak kezdődik az N-es Lancerrel és ebbe az új korszakba az is beletartozik, hogy megválok a régi dolgoktól, így a színen is változtattam! A kékre esett a választás. A tervek alapján nekem és a csapatnak is nagyon tetszett az autó, remélem a nézők szimpátiáját is elnyeri!

budavari_zoli_kategoriat_valtott_16

A Miskolc Rallye-nak szerinted az első, éjszakai, vagy a második napja lesz a vízválasztó? Ti milyen taktikával készültök az első futamra?
Minden pályán jártam már a korábbi években, kivéve a mályinkai szakaszt. Tavaly ezen is tréningeztem, de magára a pályára versenytempóban már nem jutottam fel. Erről van a legkevesebb fogalmam, a többit azért ismerem. Szerintem a verseny legnehezebb része az első nap lesz, a sötétben.  Valószínűleg ezt mások is így gondolják, ezért lehet, hogy nem ezeken a gyorsokon rostálódik majd meg a legjobban a mezőny. A kategóriánkban nagyon sok a rutinos pilóta, akik már régóta mennek ilyen autóval, meg ezeken a pályákon. Talán ők is hasonló képen gondolkoznak, mint mi. Egy stabil jó tempóval próbálunk majd indítani és meglátjuk, hogy a második nap elején ez mire lesz elég, hogy hol fogunk rajtolni. Az igazi támadást mi a második napra tervezzük, ha kell. Ha nem, akkor nem. :) Majd meglátjuk. 
 

a csapat partnerei :

budavari_zoli_kategoriat_valtott_1

budavari_zoli_kategoriat_valtott_2

budavari_zoli_kategoriat_valtott_3

budavari_zoli_kategoriat_valtott_4

budavari_zoli_kategoriat_valtott_5

budavari_zoli_kategoriat_valtott_6

budavari_zoli_kategoriat_valtott_7

budavari_zoli_kategoriat_valtott_8

budavari_zoli_kategoriat_valtott_9

budavari_zoli_kategoriat_valtott_10

budavari_zoli_kategoriat_valtott_11

budavari_zoli_kategoriat_valtott_12

budavari_zoli_kategoriat_valtott_13
Ez a hír most jelenik meg 2613. alkalommal
címkék: Budavári Zoli
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2014
20.VREDESTEIN Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k