>> versenykiírás <<
>> on-line nevezés <<
>> adatvédelmi nyilatkozat <<
>> gépátvételi lap <<
Egy év szünetet követően tér vissza a Bükfürdő Rallye, ami rögtön újdonsággal is szolgál, hiszen a vadonatúj Országos Murva Rallye Bajnokság szezonnyitója lesz a verseny. Erről és a verseny kínálta kondíciókról faggattam egy kicsit a verseny rendezőjét, Markó Tibort:
A kiírás megjelenésével egyértelművé vált, hogy lesz verseny. Hogy álltok a szervezéssel, előkészületekkel? Minden klappol úgy, ahogy szeretted volna?
A verseny léte, a szándékunk (nem csak az enyém) nem volt kérdéses! Egy év kényszerpihenőt követően tér vissza a Bükfürdő Rallye, és továbbra is olyannak szeretnénk látni, amilyen korábban is volt, amiért megszerették a versenyzők és a nézők. Magyarországon ez az a murvás verseny, ahol ha élvezni is mered a versenyzést, a pályákat - azaz netán sietsz -, nem fogy el a versenyautód fél alja. A pályák minősége most is ilyen! Finnország! Ezeket az adottságokat szeretnénk kiegészíteni azokkal a szolgáltatásokkal, amit már megszokhattak az ide látogató versenyzők. Röviden: az a célunk, hogy itt a Versenyző a gyorsasági szakaszokon kívül is Versenyzőnek érezhesse magát!
Értem. És az előkészületek?
Reálisan felmérve a helyzetünket, kb ott tartunk, ahol tartanunk kell. Az ORB, azaz OMRB mezőnyének csupán 20km-el lesz kevesebb a versenytávja (összesen 105km), mint egy ORB futamon, de a nevezési díja közel 30%-kal kevesebb, míg a Rallye2 esetében nincs változás: kőkemény bajnoki és Murva Kupa is egyben, 83km gyorsaságival. Újdonság, hogy az idén a Historicos versenyzőket is igyekszünk idecsalogatni, ez lesz a Historic Challenge. Természetesen a sógoroktól is érkeznek versenyzők. Mindezt egybevéve körvonalazódik, hogy kb ugyan az a mennyiségű feladat vár ránk, mint 2 évvel ezelőtt. A pályák már nem ismeretlenek, ebben nagy meglepetés nem lesz. Ezúttal sem maradnak el a kiegészítő "szolgáltatások". Idén is 10 féle, a szabályokban elő nem írt pluszt kínálunk a versenyzőknek, remélve, hogy ezúttal is elnyeri a tetszésüket. És ami a legfontosabb: a település továbbra is 100%-ban mellettünk a verseny mellett áll!
Egy új bajnokság legelső versenyét rendezed. Más teher és/vagy felelősség ez? Van, amiben másként kell készülnötök?
Nem gondolom, hogy bármilyen szempontból is különbséget kellene tennünk, így nem is teszünk különbséget. A Bükfürdő Rallye 2014 egy bajnoki verseny. Bajnoki az OMRB-nek, és bajnoki az R2-nek. Ugyan olyan versenye az idei bajnokságoknak, mint bármelyik másik a naptárban. És, hogy még se legyen ugyanolyan, hanem ha lehet picit szebb, jobb, komfortosabb, mint általában egy verseny, na ezért dolgozunk azokon a bizonyos kiegészítő szolgáltatásokon.
Ha már ennyit emlegeted, mondd el mik ezek a plusszok!
"Diszkont árú" murvás TESZT, fakultatív adminisztratív, fakultatív technikai (éljen az új ATB! …és köszönöm nekik!), autómosás a versenyen, Prológ és Szuperspeciál külön-külön díjazással, kedvezményes szállások, kedvezményes étkezés, reggelizési lehetőség, kedvezményes fürdő belépő, központi ünnepély a verseny végén, és persze idén is lesz meglepetés. Kb ennyi.
Nem kevés. …azért lesz még verseny is ugye?
:)
Ha tényleg lesz, beszéljünk a programról!
Csütörtökön: itiner átvétel, pályabejárás, teszt, fakultatív átvételek (technikai is!), és gépkönyvezés
Pénteken: itiner átvétel, pályabejárás, admin. és technikai átvételek, prológ
Szombaton: szó szerint reggeltől estig verseny, majd a célceremónia után a Központi Ünnepély (Rallye Party)
Vasárnap: bulizás, alvás, a véralkoholszint csökkentésére tett értelmetlen evés-ivás, hazautazás
Hogyan alakul majd a mezőny? Ki mennyit megy? Hogyan állhat rajthoz?
Az OMRB mezőnye a következő sort autózza végig: Prológ + 10 gyorsasági + Szuperspeciál,összesen 105km-t, az ORB nevezési díj 70%-ért! Az OMRB-ben ugyan azok a kategóriák találhatóak, mint az ORB-ben, így nem lesz nehéz nevezni.
A Rallye2 mezőnyének feladata: Prológ + 9 gyorsasági szakasz, összesen: 83km gyorsasági távval. Mivel a Rallye2-nek is bajnoki forduló a Bükfürdő Rallye 2014, így itt is ugyan azok a kategóriák, ill. a nevezési feltételek.
Fontos! ÚJRA MŰKÖDIK A NAPI LICENCE INTÉZMÉNYE! RTE-sek, Sprintesek! Itt a lehetőség, hogy kipróbáld magad murván! A kiírásban összefoglaltuk a Napi Licence működésének lényegét. Hangsúlyozom: ez a murva, nem az a murva! Kis túlzással aszfalt futóművel is lehet itt közlekedni, mert annyira jó minőségű az utak felülete! A Historic Challenge az OMRB-vel vonatozva teljesíti a 105km-t, részükre 3 kategóriát írtunk ki.
Akinek bármilyen kérdése merülne fel, első körben próbáljon tájékozódni a www.bukfurdorallye.hu-n, ha még mindig nem kapott választ a kérdésére, írjon ide: bukfurdorallye@gmail.com és segítünk!
Látom, értem, hogy a szokásos kiegészítő szolgáltatásokkal együtt ugyan azt kapják a versenyzők, amit eddig is megszokhattak. De mi ez a "Központi ünnepély"?
A "majdnem legfontosabb"! Szeretnék ebből is hagyományt nevelni! A külföldi nagyobb versenyeken a benzingőzös rész után a szervezők gondoskodnak egy kis lazítási lehetőségről. Az én célom is csupán ennyi és semmi több: a megfeszített tempójú, agyon tesztoszteronozott és adrenalinozott 3 nap után eresszük ki a gőzt együtt egy buliban! Erről szól a Hivatalos Rallye Party! A versenyirodának is helyet adó Villa Rosato-ban készülünk komoly hang és fény cuccal, italakciókkal, nyüzsgő terasszal és DJ Pepe-vel! A Buli mindenki számára ingyenes! Várjuk a versenyzőket, csapattagokat, nézőket, sportbírókat!
És az utolsó kérdés: belépő? Lesz?
Ez nem az a verseny! :)
>> csatlakozz az eseményhez a facebook-on <<