h i r d e t é s
Összes oldal:
732057120
Napi oldal:
41042
Jelenleg:
1471
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Bútor Robi a második IRC futamára készülődik idén. A belga futam nem sikerült a legjobban, és még sosem indult ezen a versenyen, de Robi bizakodó a Barum Rallye-val kapcsolatban…
- Nézőként voltál már a Barum-on - milyennek tűntek akkor a pályák? - Nagyon hasonlítanak az itthoni gyorsokhoz, közülük is talán a miskolcihoz tudnám hasonlítani őket, a minőségüket és a jellegüket tekintve. Nagyon bízom benne, hogy ilyen szempontból kedvezőek lesznek nekünk.
- Fekszenek neked a Miskolc Rallye jellegű szakaszok? - Igen, nagyon szeretem azokat a gyorsokat. Pécs és Miskolc az a két régió, amik nagyon közel állnak hozzám, remélem, hogy a kinti pályák élőben is tényleg olyanok lesznek. Amikor az ember nézi a versenyt, akkor csak egy-két pontot lát belőlük, pár kanyart, amikor meg menni kell rajta, akkor meg folyamatosan változnak a körülmények. Úgyhogy bízom benne, hogy nagyon hasonlóak lesznek a pályák, és abban, hogy jól fel tudjuk majd írni őket, mert hiába is a hasonlóság, egy teljesen más itinert kell írni. Igyekszünk kipihenni magunkat, és teljesen összpontosítani a feladatra.
- Ez lesz idén a második IRC futamod. Egy verseny elég volt, hogy felvedd az IRC pörgését - egyáltalán van pörgése, amit fel kell venni? - Gyakorlatilag sosem elég az a táv, amit az ember ment, főleg, ha ilyen kis távokról beszélünk. Ebben az évben ez lesz a második versenyünk, és már augusztus vége van, úgyhogy ez biztos, hogy nem elég ahhoz, hogy az ember teljes mértékben magabiztosnak érezze magát. De ennyire van most lehetőségünk. Ennek ellenére azt gondolom, hogy ez most könnyebb lesz, mint a Belgium, olyan szempontból, hogy nem izgulok annyira, és annak ellenére, hogy felborultunk, csak tudtunk menni 220 kilométer gyorsaságit, ami mindenképpen számít. De jobban tudok gondolkodni is itinerírással kapcsolatban, olyan szempontból, hogy jobban tudom az autó határait. Mindenképp közelebb vagyunk a versenyzéshez, mint Belgiumban voltunk.
- Mennyiben más ez az autó, mint amivel az Ypres-en mentetek? - Technikailag semmiben. Ez gyakorlatilag egy másik versenyautó. Mindig ezzel az SSE-001 rendszámúval megyünk, és ez a rendszám a gyári karosszériát jelzi, de a váltó és a motor folyamatosan cserélődnek, felújítódnak, most pedig egy másik karosszériával fogunk menni. Ez pedig a VB-n ment, a Szardinia Rallye-n, és most le lett fényezve, átépítve. De a motor és a váltó tulajdonképpen ugyanaz ezekben az autókban.
- Tesztelsz előtte, vagy elég lesz a shakedown? - Jó lenne, ha lehetne, de nincs rá lehetőség sajnos, úgyhogy marad a shakedown. Ezt fogjuk kihasználni maximálisan, de azért azzal tisztában vagyunk, hogy itt legfeljebb 10-15 kilométert tud az ember megtenni, mert ennyire jut idő, úgyhogy ezzel kell megelégednünk. De tényleg sokkal könnyebb helyzetben vagyunk, mint Belgium előtt, mert ugyan ott is ennyit tudtam tesztelni, de azelőtt egy évig nem ültem autóban. Most sokkal könnyebb a helyzetünk.
- Nem idegen tehát már számodra a külföldi versenyzés, de Belgiumban valószínűleg kevesebb magyar szurkoló volt kint, mint amennyire Barum-on számíthattok. Mennyire fontos ez neked? - Mindenképpen fontos, mert egy versenyzőt nagymértékben doppingol, ha szurkolnak neki. Én kimondottan ilyen vagyok, úgyhogy nagyon fontos, hogy több magyar lesz itt, mint Belgiumban. Annál is inkább, mert ott gyakorlatilag nem is volt magyar, szóval ott magunknak autóztunk szinte és csak arra kellett figyelni, hogy mi mit csinálunk. Én pedig szeretek a nézőkre is figyelni, mert nekem ez fontos. Bízom benne, hogy sok magyar lesz Csehországban.
- Mennyire tartjátok a kapcsolatot a többi magyar indulóval? Tudtok a verseny idején együtt mozogni, szervizelni például? - Például Subáékkal beszéltünk arról, hogy hogyan is működik egy IRC, kérték, hogy meséljük el, mit tapasztaltunk Belgiumban. De igazából nem tudunk sem tréningezni, sem szervizelni együtt, mert két csoportra van osztva a mezőny ezekből a szempontokból, egyik a 60-as rajtszámig, másik a 60 felettiek. 60-asig Janival vagyunk ketten, a többiek mind fölötte lévő rajtszámmal indulnak. Szervizbeosztást is úgy készítettek, hogy az úgynevezett gyári és privát csapatok külön vannak és fix helyen, úgyhogy közösen sem tudunk szervizelni. Ilyen szempontokból abszolút nem tudunk együttműködni.
- Van elvárásod vagy a csapatnak elvárása feléd, felétek az eredmény tekintetében? - Mindenképpen, dobogón szeretnék végezni szuper 1600-ban. Ami mögötte van, az nem is érdekel. Azt nem mondom, hogy dobogó legfelső foka, mert ilyet nem mondunk, de a három fok közül az egyiken ott kell lennünk, az biztos. Természetesen nem úgy értem, hogy az eredmény a biztos, hanem, ez a cél. De aztán, hogy mit hoz a sors, mennyire leszünk szerencsések, az majd a verseny alatt fog eldőlni.
Ez a hír most jelenik meg 4719. alkalommal
|