OFF
GTG-t inkább hagggggyuk...
Lehet leköpködni engem, meg nagyon köszönjük az élő közvetítést, de hogy nem bírtak két operatőrt (csávó, aki tartja a kamerát!) meg egy riportert (aki kérdez, ha lehet nem hülyeséget + még a versenyzők nevét is ismeri..) találni!!!
Pofám leszakad. Annyira elegem van a "BujdosÓ Miki"-kből, meg a "-Beszéltek magyarul? - English! - AKKOR MAJD A KOLLLÉGANŐŐM! (mer ha halkan mondod, nem érti...)" típusú helyszíni riporterekből, hogy azt ki sem tudom fejezni. De most komolyan! Ezért tart itt ez az ország, meg ez a sportág, ahol tart...
Eztakurvátiskibassza????
Mer nyilván nem volt egy "hozzáértő" csávó a környéken, akinek a kezében jól állna a mikrofon...
ehhhh....
bocs a hosszért, meg a csúnyabeszédért, DuEn!
ON
A prológ méltatlanul kevés nézővel és látvánnyal fűszerezve... Háááát, nemtom mikor lesz itt fellendülés, de nem holnap, az biztos!
A GTG-seknek nem lehetne szólni, hogy inkább az élő hangot nyomják mint ezt a sok viva tv-s s***ságot, hamár sokan nem jutottunk le a prológra, legalább élvezzük a közvetítést.
Laci. lehet ezt csűrni-csavarni, meg ragozgatni. Egy "első" osztályú versenyhez, és egy historic eb hez képest, sok a lassító. A Cseheket meg a retardert pedig egy szóval sem említettem, de ha már felhoztad, igen, ott tabu, csak olyan helyen van, ahol nagyon indokolt. Ha ott indulnál, tudnád, és nem csak a sumava rallyból táplálkoznál :-)
Józsi a megmondó. Ismét megmondtad a tutit, annak örülj egyáltalán hogy verseny van. Az orfűi sprinthez képest fele annyi lassító sincs, de te ismét okos vagy. Tudom, a cseheknél a "retarder" az tabu.
Most néztem én is. Mint egy falusi sprinten. Ez azért sértő a versenyzőkre nézve is, mert így joggal gondolják azt, hogy a szervezők nem bíznak a vezetési tudásukban, és ők nem tudnak egy kanyarba befordulni lassító nélkül :-)
Felmerült bennem egy kérdés. Tavaly még olvastam egy hírt, miszerint a 45. IRC Mecsek Rally vegyes talajú lenne. Időközben persze kiderült, hogy aszfaltos lesz, de honnan jött az ötlet, hogy murva is lesz benne? Merre? Melyik pálya? Hallottam egy pletykát, miszerint a Vásáros-utat ( 46.131018,18.151045 ) csinálná meg az erdészet. Szerintetek?
Bár nem írtam le, mint ahogy mások sem, hogy "az a hülye állat ráhúzta kétszer a kézit" nem biztos, hogy nem vettük észre.
Mint ahogy észre vettünk mást is, és azt sem írt(uk)am le.
Viszont rögzítettem a kézizést, örömmel veszem, ha megnézitek Mecsek összeállításomat.
Bár utólag, és meg ne sértődj, de hülye állat vagy, ráhúztad kétszer a kézit.
Azt azért továbbra is rendkívül elfogult szemléletnek tartom, miszerint minden jó magyar eredmény kizárólag a hazai pálya előnye miatt volt, míg minden rossz eredmény a nemzetközi realitásokat tükrözi. Egyébként ha nem írnál annyira éles hangnemben, talán a kritika, amit kapsz, sem lenne annyira éles, de mindegy, igazad van, ne rugózzunk tovább ezen, lépjünk tovább.
az a baj, a rosszat láttad de inkább kerested írásomban, mert ugye a Sibera írt aki mindig csak fikáz!
Asi hozta a jó eredményt, sőt bebizonyította sportbenzinnel is jobb a Magyar S2000-es mezőnynél, Én ezeket éleztem ki, hogy a sok vakítást vegyék már észre. Nem az etanol miatt gyorsabb, sőt nem az miatt gyorsabb Kazár Spici Hideg stb.Ő az aki talán a legtöbbet tesztel, és itt az eredménye. Kilométer hiányában bármit hozhatnak.
Ide vártam 5-től felfele a Magyarokat, látom külföldön is, hogy a gyáriak után ott vannak a hazai sztárok, és a "privát sztárokat" szinte mindenhol verik a hazai "királyok" sőt gyáriakat is csipkednek.
a 2-3 percet is jól kihangsúlyoztam....ennek is meg volt az oka. Annak az 1%-nak szántam akik szerint nyerhetünk, meg annak a 89%-nak akik szerint egy mitsuval meg lehet verni S2000-est
de mind1 ez csak rugózás