TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Castrol ITINER - 49. Mecsek Rallye
Az XLavina és a Castrol jóvoltából itt a pécsi on-line műsorfüzet
2015-10-15
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701772276
Napi oldal:
128558
Jelenleg:
2252
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
658. • 2011-09-15 20:19:55
Két nagyon összeszedettt,és tárgyilagos véleményt olvastam a fórumon.530d és dictus magister,nagyon jól megfogalmaztátok a véleményeteket,ami a normális ezt a sportot igazán szerető,és nem a focimeccsek szintjére lezüllesztő,brahis,piás rallyongók számára vállalható is.Néhány gondolattal nem értettem egyet de ez nem baj,mert ez így természetes.Choco hozzászólásához pedig csak annyit,hogy egy,ezen a pályán kellett menni,mert ez volt kijelölve.Ha pedig a mezőny zöme eltalált a rönkök között,még akkor is,ha nem tetszett sokaknak,akkor valószínű nem a rönk a hibás,ha valaki beleakadt.Lehet,hogy a kisebb arc,és a nagyobb alázat még jó helyezéssel is párosulhatott volna.És nem bántó szándékkal mondom,mert nem vagyok sem ellensége,sem prókátora senkinek sem.Pusztán a 30 pályák mellett eltöltött év mondatja ezt velem.Mielőtt még bárki is elkezdene szétszedni,előtte gondolja jól át ezeknek a mondatoknak az értelmét!Talán sikerülni is fog!:) Bocs:)
657. • 2011-09-15 18:11:35
Gratulálok a hozzászólásodhoz!!!!! Száguldj te is rönkök között!!
656. • 2011-09-15 15:03:06
javaslat: Kőváryt nem kell többet mikrofon közelébe engedni, alkalmatlan a feladatra, komoly önkritikai problémák lehetnek nála, el van kicsit szállva magától, és sértő módon beszél, emellett folyamatosan süket szöveget nyom, sokakat irritálva ezzel, és szégyent hozva a rendezvényre.
655. • 2011-09-15 15:00:32
A Friciről mondott véleményed végtelenül igazságtalan, persze mindenki azt gondol, amit akar. Nagyon jó időket ment, a hibázás meg benne van, és akkor komoly esés is lehet, ez bizony még az IRC sőt a VB élmenőkkel is elő szokott fordulni. Ki lehet így csemegézni, hogy csak a gyenge pontokat lássa meg valaki a produkcióban, csak épp nem túl stílusos és nem tényszerű.
654. • 2011-09-15 14:35:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DKd4DbKcMFU

Tisztelt Jelen Úr

Tessék visszamenni az időben nyugodtan és kicsit Nyugat felé tekinteni.
Mindig is voltak vannak és lesznek is rendbontók.
Talán szűkebbre kellene számítani a cassa nyereség részét és több rally hoz értő pályabíró és biztonsági szakembert alkalmazni.Nem pedig szabadnapos Tesco-s vagyonőröket akik azt nézik mikor lesz már vége.
És igen Jelen Úr külföldön,ha már egy adott pálya átlagsebessége magas,legalább nem teszik még veszélyesebbé idióta módon hogy fa rönkökkel védjék egy kanyar belső ívének az állapotát.Nem harckocsi verseny fut hanem autó.Ki kell verseny után küldeni a lapátoló brigádot és rakják rendbe.
653. • 2011-09-15 13:20:57
R007!
Köszönet a hozzászólásért. Én hasonlóan vélekedem szinte mindenben. Örülni kell hogy itt volt (lesz?) ez a futam, a hibákból pedig tanulni kell.
652. • 2011-09-15 13:18:10
Most olvasom a Zsiros Gábor sirámait hogy a pálya meg a rönkök. Ez a pálya ezen köll menni és nem kell magyarázkodni. Az Amsterdam rallyn például egy kamion volt leparkolva egy balos kanyar után ami elfoglalta az ut felét és? Mindenki ment és nem panaszkodtak. annyit kellett volna mondani. El***tuk. Ennyi. Más is hibázik.
651. • 2011-09-15 11:28:10
Sziasztok! Nekem nagyon tetszett a verseny, és köszönet érte a rendezőnek, hogy ezt össze hozta nekünk. De igen is hibázott és nem kicsit. Szerintem a verseny legnagyobb hibája a pécsváradi nézők elől elzárt gyorsasági volt ráadásul 3.-nak berakva. A rendezőnek számítania kellett a sok nézőre ezért nem lett volna szabad ezt a gyorsot beiktatnia. Nézzétek meg az időtervet az 1. és 2. gyorsot végignézve is még órák voltak, h odaérjünk a 3. 4. gyorsra, de a 3. ra nem lehetett bemenni, tehát maradt a 4. A rendezőnek ezt tudnia kellett volna előre, és ennek megfelelően intézkedni.

A másik amiért nem lett volna szabad egy ilyen versenyen nézők elöl elzárt, ráadásul kirönközött gyorsaságit rendezni az a versenyzők biztonsága. Értem én a padkavédelmet meg minden. (tudom, h a mi lett volna, ha mondatoknak nincs értelme) DE gonoljunk csak bele ha a Frici balesete azon a gyorson történik. A Frirci ezt elb....a ezt ő is beismerte ez így ok, de nézzétek meg a balesetet még 1-szer hol végezte a rönk. Mi lett volna ha ott épp nincs néző v pályabíró? Az utána jövő versenyzőre is azt mondanánk, h ezt elb.....a? Vagy azzal vígasztalnánk, h ez benne van?

Ha nincs az a gyors és mondjuk a másik hármat háromszor tartják meg nem lett volna sem értelme, sem ideje a nézőknek szaladgálni a szakaszok közt, és nem utolsó sorban még csak több pénzbe sem került volna.
650. • 2011-09-15 10:12:05
Sziasztok!
Egy kis eredti hangos videó tőlem! kacsintok Canon 45. Mecsek Rally
649. • 2011-09-15 09:10:55
Sziasztok!
Lassan a Rally is olyan lesz, mint a Magyar foci, mindenki ért hozzá, mindenki véleményt nyilvánít, ki jót, ki rosszat. De ez így van jól, azt bizonyítja, hogy a Rally érdekli az embereket, foglakoznak vele. Bár a vélemények között kevés az építő jellegű kritika, és akad egy pár hajmeresztő is, például ha valaki az IRC mezőnye elé emeli színvonalban az RTE-t, az forduljon orvoshoz.

Azért, hogy ez a verseny létrejöhessen, több éve nagyon sokan dolgoztak, és köszönet illeti Jelen Istvánt és mindenkit, aki ezért tett vagy nem tett keresztbe.
Most utólag azon polemizálni hetekig, hónapokig, hogy kell e és ha igen miből lassító és mennyi, hogyan „védjük” a padkákat, mekkora legyen a sportbírók és biztonságiak létszáma, ki legyen a szpíker és hogyan viselkedjen, a protokoll előírásoknak, szokásoknak megfelelt e célceremónia, a VIP vendégek kezelése, lehet még kavargatnia szószt de sok értelem nincs. Ez a rendezvény lezajlót, voltak problémák ezeket ki kell elemezni, csak az hibázik, aki dolgozik, a hibák felismeréséből lehet építkezni.

Rengeteg a prókátor, de legyünk már tárgyilagosak:

Az a vélemény, hogy nem gond mit mond K.B. mert úgy sem értik botorság, azon a 15millió itthon és külföldön élő magyaron kívül van még pár százezer, aki valamilyen kósza ötlettől vezérelve megtanulta szép, bár nehéz nyelvünket. Csak az én barátaim közül ott volt a versenyen egy-egy belga, német és olasz nemzetiségű, akik kiválóan beszélnek magyarul. De nemcsak ez a gond, hogy esetleg visszajut a fülükbe, az IRC mezőnye először versenyzett, jószerivel először járt Magyarországon, ez a híres „Magyar vendégszeretett”, erre nem lehetünk büszkék!

A másik egy rendezvénnyel kapcsolatban, hogy ki, kit bíz meg mint alvállalkozó, az másodlagos, az a két fél üzleti megállapodása, de a rendezvény szempontjából nem jelenti azt, hogy ezzel a felelősséget is átadja. A rendezvénnyel kapcsolatban a teljes felelősség annak rendezőjére hárul (egyesület, Kft és annak vezetője), ez általában minden a rendezvény kivitelezésére irányuló megbízási szerződésben, de a rendezői szerződésben is külön ki van emelve!

Az is badarság, hogy a himnusz beszerzéséért a hangosítást végző vállalkozó a felelős. A rajt és célceremónia a verseny kiemelt fontosságú része, erre kell egy személy, aki ezt összefogja, előre elkészíti a forgatókönyvet, ki kinek ad díjat, mikor mit játszik be a hangtechnikus, beszerzi a himnuszokat stb., megszervezi, mint egy önálló eseményt. Évek óta probléma ez nemcsak Pécset. A célceremóniával, díjátadásának ünnepélyességével ismerjük el a versenyzők teljesítményét, köszöntjük az eseményen résztvevő sportolókat minden sportágban, a rally-ban is több figyelmet, ráfordítást érdemelnének.

Valószínűleg pár héten belül megérkezik az IRC sorozat rendezőjének értékelése, az RSB-nek is el kell készíteni a verseny összegzését 30 napon belül, a Médiából
megtudhatjuk az IRC és az ORB mezőnyének véleményét, összegezni kell a felvetett problémákat,és le kell vonni a konzekvenciákat.
Ha igaz, és bár igaz lenne, 2012 májusában esély mutatkozik a jövő évi futam megrendezésére, akkor pedig van mit csinálni. Elsőként létre kellene hozni egy szervező team-et, olyan szakmai tapasztalatokkal rendelkező személyekből, akik a rendezvény egyes egységeit önállóan fel tudják vállalni (sportszakmai, sportbírói, biztonsági, média, marketing, protokoll, rendezvényszervezés, kísérő rendezvények). Meghatározni a feladatokat személyre lebontva.

Minden tiszteletem Jelen Istváné, óriási munkát végezett, kis csapatával, de ez már nem egykezes feladat, sokhelyűt látszott, hogy már nem maradt lendület, elég idő a korrekt megoldásra.

Továbbá ez egy kiemelt jelentőségű nemzetközi verseny, a rendezés szorosabb együttműködést igényelne a szövetséggel, valamint nagyobb szövetségi anyagi, erkölcsi támogatást érdemelne. Képzeljétek el mi lett volna, ha olyan kiemelkedő felvezetést, promót kap a mecseki IRC futam is, mint a WTCC. De lehet, hogy jobb is így, mert tényleg bedugult volna a Mecsek, a helyszíni nézetség így is Formula1 szintű volt. De a nagyobb, hatékonyabb promó segít a támogatók kiszolgálásában, a jövő építésében. Majd jövőre! A szövetség részéről rendezni kellene a kapcsolatot a médiával, tragikus hogy csak haláleset, botrány esetén kerülünk be a hírműsorokba, de még akkor sem említik meg mellékesen az eredményeket. Esetleg az elnökség tagjai közbenjárhatnának, hogy ne csak a Forma 1 kapja meg a kiemelt sportesemény besorolást az új szabályzók szerint.

A Rally Rádióról kevés szó eset, pedig nagy szerepük volt a külföldi és hazai nézők tájékoztatásában, folyamatosan több nyelven közöltek információkat a versenyről, szerintem köszönet érte.

Elnézést a hosszú eszmefuttatásért, de lenne egy javaslatom:

A továbbiakban, ha valakinek még van negatív véleménye az eddig leírtakon felül, akkor azt csak úgy tegye, hogy mindjárt írjon javaslatot a megoldásra.
Legyen már egyszer összefogás a Rallysport háza táján.

Üdv
Herczeg Áron „Roni”

.
648. • 2011-09-15 08:43:05

Aludtunk már néhányat a Mecsek Rallye óta, olvashattunk sok véleményt, kommentet itt is, ott is ezzel kapcsolatban.
Ahogy múlik az idő, úgy lesznek egyre árnyaltabbak,
józanabbak a megszólalások. Eddig azoké volt a terep, akik
számítanak. Én a "nemszámítók" sorát szeretném megnyitni.

Sibera és Joci:
Igazatok van! – de mielőtt kitelepülnétek: "...áldjon, vagy
verjen sors keze...".

Rendezés:
Úgy gondolom, hogy nagyon nagy köszönettel tartozunk a
verseny rendezőjének azért, mert erőt meghaladó módon
idehozta nekünk az IRC-t.
Hogy voltak hibák? Valószínűleg a tizedik alkalommal is
lesznek. Ekkora méretű rendezvényt egyszerűen lehetetlen
hiba nélkül, mindenki megelégedésére megrendezni.
Akár tetszik egyeseknek, akár nem, az az álláspont, hogy
inkább a versenyzőknek tetsszen, mint a nézőknek,
helyénvaló. Ha nem így lenne akkor a versenyzők csak
bohócok lehetnének ebben a cirkuszban, lásd: F1 (Ha tetszik
a versenyzőknek, a nézőknek is tetszeni fog!)

Számomra érthetetlen, hogy vannak emberek, akik
nézőként elvárják a rendezőtől, hogy "terelgessék" őket,
mint a birkákat, és megsértődnek a rendező azon
kijelentésén, hogy fel kellene nőni, európai módon kellene a
nézőknek viselkedni. Ha az "európai" jelzővel nem is értek
teljesen egyet, a lényeggel igen. Ez lenne a megoldás, még
akkor is, ha ez sok összetevős.
A versenyzők, nézők, rendező közös érdeke (lenne), hogy a
gyorson a biztonságiak látótávolságban helyezkedjenek el.
Ez szolgálná leginkább a biztonságot. Ezt nyilván minden
rendező tudja, de az anyagi lehetőségeik behatárolják a
segítők számát. Az más kérdés, hogy a biztonságon kell-e
spórolni?

Nagyon furcsán gondolkodnak azok, akik azt mondják, hogy
a büfé működése, árai szolgáltatásai nem tartoznak a
rendezvény megítéléséhez. Nagyon is hozzátartoznak, a
rendezőnek igenis meg kellene határoznia itt is a keret
feltételeket, leginkább a jó híre érdekében. Mint tudjuk a
piac nem szabályoz, főleg, ha az egyrésztvevős.

Azokra az emberekre meg kikerekedett szemekkel nézek,
akiknek Kőváry produkciója tetszett, vagy mentegetik.
Szerintem nem csak magát, de a rendezőt is lejáratta, mert
az nem vette ki a kezéből a mikrofont a második percben.
Ha valaki azt hiszi, hogy a közönség többsége azon az
értelmi színvonalon van, amit Barna képviselt, az remélem,
hogy téved! Ez a stílus egyszerűen kultúrálatlan,
közönséges, alpári és bunkó. Aki ezt védi, az maga is az, és
mielőtt közösségi funkciót vállal, iratkozzon be valamilyen
iskolába, mert van mit pótolnia.

Rönkök, gumizás:
Az biztos, hogy a rönkök félelmetesek. Az is, hogy a gumit
félre lehet lökni, és félre is lökik. (No meg a kedvencünk
elől el is lehet húzkodni, majd utána visszatenni, akár egy
kicsit beljebb is, az ellenfeleknek.)
Az is igaz, hogy fel lehet (kell!) írni, ha másért nem, hát
azért, hogy ne menjünk neki. Aki azon a véleményen van,
hogy a rallye rögtönzés, annak bele kell férnie a rönköknek,
gumiknak még akkor is, ha nincsenek a helyükön. Akik
szerint a mai rallye már nem elsősorban a rögtönzésről szól,
annak sem nagyon lehet ellenvéleménye, mert a pilótával
a span közli az akadályt. Aki hibázik, az vesztett, ugyan úgy
mint aki a szakadékba esik, vagy fának ütközik (Jobbulást a
hondás párosnak!)
Szép lenne, ha a célnak akár egy szalag is megfelelhetne,
de a versenyzők (rossz)emberből vannak, akik nem riadnak
vissza egy kis jogtalan előnyszerzéstől a szalag leszakítása
árán. A rönkön nehezebb átmenni, mint a szalagon. Az a
véleményem, hogy a rönköket, vizes hordókat, teherautó
gumikat a versenyzőtársadalom magának köszönheti.
Régen ez műanyag bójákkal kezdődött!

Asi:
Nagy gratulát érdemel! A csalózóknak ezt az eredményt
már tényleg el kellene ismerniük. Ilyen kiélezett
bajnokságban nyerni az nem a véletlen műve volt. Ő volt az
aki a legösszeszedettebb volt, fejben Ő volt ott leginkább, a
technikát Ő gereblyézte össze a legjobban. Ő tudott lépést
tartani az elittel. Akinek ez nem elég, az csinálja utána.
Mindezt egy Mitsuval.

Bútor Robi:
Dicséretes a nyolcadik hely. Én előrébbre vártam, de nála
még nem állt össze a nyerő csapat.

Janika:
Sajnálom! De az élet könyörtelen. A jó eredményhez ezen a
szinten mindennek klappolnia kell. Neki ez most nem adatott
meg. Szorítok, hogy jövőre sikerüljön neki.

Frici:
Hogy a vb-s km-ektől, pályaismerettől, vagy a gyári (gyár
közeli) autótól volt e annyira gyors, amennyire?
Nehéz lenne eldönteni, nyilván mindhárom körülmény közre
játszott. Az a vélemény elég egyértelműen lejött a verseny
után, hogy a gyári autók technikailag kiemelkednek a
mezőnyből. Tartok tőle, hogy Frici azért tudott a magyar
mezőny fölé nőni, mert az autója top autó (volt).
Lehet, hogy az első négy gyorson jó időket ment, de ez a
teljesítmény egy libakergető sprinten sem lett volna elég a
jó eredményhez, mert sokszor ott öt szakaszt kell
teljesíteni.Ez neki most nem jött össze, ismét nagyot
hibázott. Ennyit tud, reálisan ennyi várható tőle.

Az első magyar IRC után azt várom, hogy a következő még jobban sikerül rendezőnek, nézőknek és főleg az
élmezőnyünknek.

647. • 2011-09-15 08:02:04
Aki nem érzett semmi problémát a kettővelboruló bajnokkal kapcsolatban ,azzal szerintem nincs miről vitatkozni.

Ilyenkor kell azt mondani,hogy "igazad van,viszlát".
646. • 2011-09-15 07:22:17
Szerintem itt egyértelműen a sörös, boros nézőkről van szó! Nem azokra gondol mint pl. Robi_21074, akik nem inni mentek a pálya szélére! Itt a fórumon is többen az ilyen viselkedést kritizálták, teljesen jogosan!
645. • 2011-09-15 03:15:07
Célceremónia képekben: http://www.hajoka.hu
644. • 2011-09-14 23:42:02
Légyszi linkelje be valaki a célceremónia felvételét.
643. • 2011-09-14 23:09:12
Tessék a Link: http://www.youtube.com/watch?v=DKd4DbKcMFU&feature=player_embedded


Azt meg ne mondd, hogy a szervezők nem készültek ennyi emberre, mert már 2hete azt fújja mindenki, TV, Rádió, Internet stb stb hogy 100.000 embert várnak!
642. • 2011-09-14 22:39:51
Hajrá Peti! Ha belefér, ugorj le Miskolcra is a top Maxival! helyeslek
641. • 2011-09-14 20:46:35
Mégis ki mondatná? Ezt mindenki így látja aki a verseny közelében volt, és már jó páran fórumos társaink közül is!
Megnéznék egy linket ahol a rendező a nézőket hibáztatja bármiért is! Szerintem senki nem volt felkészülve ekkora tömegre! Ez pedig azért lehet mert mióta a hárombetűs autókat nem értékelik abszolútban ki vagyunk éhezve a jó versenyekre! És most sok éhes ember eljött!
640. • 2011-09-14 20:32:19
Sajnos van vezető TV és vezető hírműsor. Mégpedig azért mert azt nézik a legtöbben. Ahogy hazaérve a rokonok és a munkahelyre beérve a munkatársak mind azzal fogadnak: hogy, na hallom meghalt valaki, hallom verekedés volt, hallom bukás volt és a népek az úton szaladgáltak.

Érdekes én csütörtök reggel 7 órakor a gépátvételtől a vasárnap délutáni utolsó gyorsig ott voltam, és már régen éreztem ilyen jól magam. Láttam 9x(prológgal együtt, shakedownt nem számítva) az IRC mezőnyt. Láttam megforgást, szedtünk ki autót az árokból(nem Orfűn), mértük az időket ki mennyit kapott stb...

Nem verekedtünk, nem hánytunk, nem fetrengtünk egyszerűen élveztük a hétvégét.

De aki otthon ül a fotelből csak azt látja amit az RTL és társai leadnak. És ez a többség. Ezért vezető hírműsor sajnos.
639. • 2011-09-14 20:08:08
Az igazság az, hogy 1 nyilvános bocsánat kérő levelet kellene megfogalmaznia Barnának ahhoz, hogy legalább mi ne szapuljuk tovább őt!!! Bár ezzel nem teszi jóvá teljesen ezt a viselkedését, legfeljebb csak nyalogatja a sebeket!!! Remélem, hogy a RB legközelebb rátermettebb embert talál ehhez a minőségi futamhoz!!! Nem lesz nehéz válogatni! Sibera barátunk már ajánlott is egyet!!! kacsintok
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k