TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Célba érni, az élen célba érni!
Janikával beszélgettünk Fehérvárról, a versenyautóról, a tervekről
2016-09-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701735939
Napi oldal:
92221
Jelenleg:
2218
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
58. • 2014-06-19 14:23:30
Hibát megtalálni nem nehéz, mert sz egész egy nagy hiba. Média, rallys média, hagyjuk már, külföldi oldalakról ollózott cikkek, mnasz, nevetséges, trendezés kettes, versenyzők ...... nézők alig, de nem is kellenek, hiszen ők a zsükséges rosszak, és ugye a szponzorokat sem érdekli mennyien látják a hirdetésüket. De ez igy van jól, mig van inygen kocsi, ingyen hotel repi cuccok, addik mindent ki kell hazsnálni, csak a rally halt meg teljesen
De legalább tanulnának külföldtől, ről, de nem... mert nem életük a rally, hanem a megélhetésüket jelenti
57. • 2014-06-19 12:43:37
Magyarázkodom :D
Durva, a mai napig nem érted a mondatot, légyszi mutasd meg valakinek, aki legalább hármas volt nyelvtanból. A Te hozzászólásod volt a nagy magyarázkodás! (de legalább megértettem hogy tudtok már több éve egymás mellett "elbeszélni" a nagy semmikről, az mnasz fórumon)

DuEn, az a baj, már a poént sem akarjátok megérteni (fészbúkozás a rajtban) (talán direkt) vagy már annyira kötött a kezetek, akármin nem is nevethettek.

neon, mert nem sok a különbség.
56. • 2014-06-19 10:26:23
neon: igen, csak kötözködsz.

biztos ez is előrébb viszi a sportot, hogy mindig, mindenben megtaláljátok a hibát... vagy azt, amit annak véltek.
vagy majd a végén kiderül, h csak rossz poén (sibera)

55. • 2014-06-19 09:33:33
Jó napot Mindenkinek!
Érdekes:
Kérdés Turánhoz:
"Te vagy a legautentikusabb, aki meg tudja mondani, hogy mi a különbség egy Super2000-es és egy R5-ös autó között"
Sajnálatos módon semmit nem tudtam meg a különbségekről.
Tényleg csak saját magában kereste a bajt.
Lehet ez a baj???
(jó, tudom csak "sunnyogva" kötözködöm)
Talán többeket érdekelne a nevezési lista végén indulók véleménye ill. élménye a versenyről.
Igaz, nem 1-5 rajtszámmal indulnak és nincs reklámértéke. Csak versenyeznek!!!
Üdv: Dömök Zoltán-Neon

54. • 2014-06-18 22:13:23

Idézet Frici értékeléséből:

"...Vasárnap egyértelműen a rövid áttételnek volt köszönhető, hogy nem tudtunk se Oroszlányban, sem Csákberényben az első három helyért harcolni. Kőhányáson jókat mentünk..."

Csak a pontosság kedvéért jegyzem meg, hogy Csákberény
és Kőhányás az ugyan az a gyors! Az egyik az eleje, a másik a vége.

Egyébként pedig változni látszik a világ! -a pilóták magukban (is) keresik a hibát (Kazár, Frici).

53. • 2014-06-18 08:45:59
Sibera!

Nem olyan magvas mondanivalójú az írásod, hogy hússzor is elolvassam. Elsőre is megértettem, hogy nem fogalmaztál pontosan és utólag csak magyarázkodsz.
Jah' nem hogy savanyú a szőlő, hanem ehetetlen, ugyanis mifelénk csak szeptemberre érik meg. helyeslek
52. • 2014-06-17 18:31:19
attejóisten:D

Bemásolom Én is, légyszi olvasd el legalább hússzor!
"a mezőny eleje a 3.gyorsra tudta meg, hogy Menya abszolutakat megy"

3. gyorsra.. vágod?
Nem a harmadik gyors rajtjánál.... vagy most mindenáron bele kell kötni az írásba? esetleg savanyú a szőlő? Nyugodtan olvasd vissza miket írtam verseny előtt, és a verseny után... cáfold meg, hogy nem lett igazam!

Szerinted van itt olyan ember aki nem tudná, megy a telefonálgatás? Szerinted írtam volna, ha tudom simán belefért az időbe Menya eredményének közlése? Szerinted az első gyors céljában mindenki Menya eredményét várta? Második gyors után bizonyosodott be, számolni kell vele!

51. • 2014-06-17 15:27:14
Sibera!
Senki sem mondta, hogy a versenyzők, a gyors rajtjában a visszaszámolásakor szoktak telefonálni. Azt próbáltam jelezni, hogy egy valamire való csapatnál, folyamatosan közlik a versenyzővel az eredményeket.
Különben Te írtad tegnap délelőtt:
"a mezőny eleje a 3.gyorsra tudta meg, hogy Menya abszolutakat megy" kacsintok
50. • 2014-06-17 14:49:55
Ki a f@szom írta a gy3 rajtjában tudták meg?
Azt írtam a gy.3 előtt tudták meg.
De Te gondolom beöltözve a gy2 rajtjában a telefonod lesnéd, ki hív, és levennéd a sisakodat is!
Haggyadmámagad!
49. • 2014-06-17 13:25:53
Az etapon netezni, vagy a 3.gy. rajtjában csodálkozni az 1gy. eredményén????
Persze......

Nem tűnt még föl, hogy mikor a gyors céljában a demo-táblára felkerül az eredmény, következő másodpercekben már több ember buzgón telefonál?
(különösen, ha a 11 rajtszámú versenyző megy -zsinórban- abszolut időket) forgatom a szemem
48. • 2014-06-17 11:32:16
Dueen, tudod nagyon jól azért írtam a szelfit, mert rajt előtt nincs ilyenekre idő.... senki sem netezget az autóban.


úgy látszik változik a világ, már nem értik a rossz vicceket
47. • 2014-06-17 09:23:58
hááát, ha selfire volt idő és hálózat, akkor csak megnézték az eredményeket is...

régebben következetesebb voltál...
46. • 2014-06-17 08:16:50
Sibera jól mondja, Menya 11-nek rajtolt, kétperces indítással, mert murván két percre rajtolnak. Rajt előtti beíróban már nem a korábbi eredményeket böngészi senki, max a 2. gyors után etapon nézik vissza, mi volt az elsőn.
45. • 2014-06-16 21:47:23
Mit értesz az alatt: "majdnem jól számoltál"?
Kik tették fel a szelfit a fecabookra?
44. • 2014-06-16 21:29:33
majdnem jól számoltál,
de még annyit hozzátennék a rajt előtt fél perccel csináltak egy szelfit is amit feltöltöttek gyors fészbúkra.
43. • 2014-06-16 20:29:59
Szia!
Rajt GY1 10:27
Rajt GY2 11:05
A mezőny nagyrésze 7perc alatt átért az első 11.5km-es gyorson. Tehát ha a navigátor pár perccel a GY2 előtt megnézte az aktuális eredményeket akkor kb. az első 25 induló eredményét láthatta. Menya 11-es rajtszámmal indult.
42. • 2014-06-16 19:08:25
..pedig navigátorkodtál is... így tudhatnád, mire Menya kiért az egyesen, az eleje rajtolt a kettesen.... de mind1..
41. • 2014-06-16 17:48:07
sok mindent nem értek abból amit írsz...
például ezt sem: 'Mezőny eleje a harmadik gyorsra tudta meg, Menya abszolútokat megy'
40. • 2014-06-16 15:18:21
Tök mind1 minek nevezik, u.abba a kategóriába készült, előre megfontoltan, kiszámítva, hogy egyenrangú ellenfelek lehessenek, és azok is. Ahogy a DS3-ból, meg a Miniből(igaz ők s2000-nek hívják), úgy a Fordból is csináltak ilyet.
Megtartva a jóval erősebb motorhoz tervezett hajtást, strapabíróbb lett. de semmi féle okos hajtás nincs.
R5 is hasonló teljesítménnyel rendelkezik, de jóval olcsóbb alkatrészekből, ezért is nagyobb 2mm-el a szűkítője, hogy fel tudja venni a versenyt a S2000-el, akárcsak a NÁLUNK még mindig új technikákat verő micuk.
39. • 2014-06-16 14:04:16
A primitívebb mondjuk nem jó kifejezés, a korlátolt-kötött inkább helytálló.
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k