Pedig nem egy analfabéta találta ki a cm3 kategóriákat,erre vall,hogy van valami sütni valója,ha 1610cm3-re tette az 1,6 ladákat.... na de kérdem én, egy Lada kupa nem arról szól,hogy "A" meg "H"???? Egy normál karbissal a weberesek ellen??? Üvegszálas gép és csomagtartó tető,polikarbonát ablakok???Hülyére könnyített karosszéria???? Ez meg milyen öszvér kupa ??? Különben nekem meg 3 napja aláírt szerződésem van a szélvédő csíkra,ami még a 2015 AVRSZ megjelenése előtt köttetett....Ki a hibás,ha a meghirdetett első verseny előtt 30 nappal nem volt technikai kiírás.... Megyünk a "Maúnika sóba....???
Egyébként a csöves rész tényleg gáz, Lada Kupában hol lehet hidrós kézi, hol nem, BMW mint kategória is mint a mesében. De a kedvencem: Kötelező reklámhely az első szélvédőn (!) és hátul is, és ami a legszebb: meg sem válthatod a reklámokat, ha egy is hiányzik KIZÁRNAK! Egy sprinten... :)
Az hogy 3x futnak neki ugyanannak, csak hol Országos MARB-ra vonatkozik, hol helyire, azt már nem is említem...
Nyilván volt vele munka, talán még energiát is áldoztak rá, de van még lehetőség a fejlődésre... Várjuk a 2.0-ás verziót!
Van igazság abban amit irsz, de a kérdés, hogy a tavalyiban nem volt hiba ? Azt nem akarod igy utólag kielemezni, mert az is érdekes lehetne, hogy mennyivel van több hiba az ideien, mint a tavalyiban.
Van kb. 800 fő marbos versenyző, abból kb. 400 fő navigátor! Szépen meg vagytok becsülve! Megkülönböztettek Benneteket!
A ma megjelent arvsz elején rögtön van egy óriási diszkrimináció! A pilótának nem kell MARB szabályismereti vizsga a navigátornak igen!
I. fejezet
5. MARB VERSENYZŐI IGAZOLVÁNY KIADÁSÁNAK RENDJE 2015. ÉVRE 2015-től az MNASZ által kiírt Magyarország Amatőr Rallye Bajnokság versenyein
A MARB versenyzői igazolványok jellemzői: MARB-A versenyzői igazolvány – vezető versenyzőknek Alapfeltétele: minimum a 18. életév betöltése, érvényes min. „B” kategóriás vezetői engedély
Felhasználása: az érvényes MARB-A jelű versenyzői igazolvánnyal rendelkező amatőr sportolók a MARB versenyein vezető (versenyző 1) versenyzőként nevezhetnek és vehetnek részt.
MARB-A IGAZOLVÁNNYAL NAVIGÁLNI IS LEHET, EZ A TÉNY ITT KIMARADT, HÁTUL A II. FEJEZET 3. PONTJÁBAN HELYESEN SZEREPEL!
MARB-N versenyzői igazolvány – navigátor versenyzőknek Alapfeltétele: minimum a 18. életév betöltése, MARB szabályismereti vizsga sikeres teljesítése
MARB-N IGAZOLVÁNYHOZ KÖTELEZŐ A MARB SZABÁLYISMERETI VIZSGA!! NA EZ AZ IGAZI DISZKRIMINÁCIÓ!!! A PILÓTÁNAK NEM KELL ISMERNIE A SZABÁLYOKAT!
BAROM AKI LEÍRTA, JÓVÁHAGYTA, ………….MINŐSÍTI A REGNÁLÓ ÖSSZES GRÉMIUMOT! MENJETEK A PI....!
MEGOLDÁS :MARB-A IGAZOLVÁNYT KELL VÁLTANI, NEM KELL VIZSGÁZNI, AZZAL LEHET, NAVIGÁLNI!! (GÉNIUSZOK:):))
A szabályzatban szerepel még egyszer a téma:
31 oldal II. fejezet 3. pont MARB versenyeire nevezhető versenyzők
3. A MARB VERSENYEIRE NEVEZHETŐ VERSENYZŐK A versenyekre amatőr sportolóként egyéni nevezési joga van:
Vezetőként: a MARB valamennyi versenyére azon személynek, aki 18. életévét betöltötte, érvényes, minimum „B” kategóriás vezetői engedéllyel és MARB-A versenyzői igazolvánnyal rendelkezik, valamint nincs ellene hatályban a MARB-RS-tól történő eltiltás, ill. a szervezőkkel nem áll jogvitában, perben.
Navigátorként: a MARB valamennyi versenyére azon személynek, aki 18. életévét betöltötte, és rendelkezik érvényes MARB-N vagy MARB-A versenyzői igazolvánnyal,vagy bármilyen érvényes licenszel valamint nincs ellene hatályban a MARB-tól történő eltiltás, ill. az MNASZ –el vagy a szervezőkkel nem áll jogvitában, perben.
ITT MÁR NEM KELL A NAVIGÁTORNAK VIZSGÁZNI, MARB-A IGAZOLVÁNNYAL LEHET NAVIGÁLNI.
OLVASGATOD A SZABÁLYKÖNYVET, HALADSZ 10-20 OLDALT ÉS EGÉSZ MÁSRÓL SZÓL AZ ELŐÍRÁS.
ÜGYESEK, ÉRTENEK HOZZÁ, JÓ SOKAT s***AKODTAK VELE. ENNYIT TUDNAK 20 NAPPAL A VERSENY ELŐTT!
RENGETEG ILYEN VAN MÉG A SZABÁLYZATBAN.
A st-nek elfogadásra benyújtott anyag (amit 10 napja elfogadtak) és a ma megjelentben van egy-két eltérés. (kimaradtak szavak, néhol mondatok, ügyes megtévesztés)
Az ervéesz is tartalmaz olyan pontokat, amiről a bizottság tagjai nem tudnak:):) Jól át lettek verve:) Vak vezet világtalant!
Ha valakinek ideje engedi, írja össze az ellentmondásokat. (20-nál többel lehet nyerni)
Jó felkészülést! Nem pikírtkedem, nem a versenyre való felkészülésre gondoltam, a KÖZGYŰLÉSRE! :)
Nem sumák itt senki, a gittet más rágja...
Az arvsz CSAK MA JELENT meg!!! Tehát eddig nem volt elfogadott a Tagság számára, hiszen nem találták sehol, mivel nem jelentették meg. A sporttanács elfogadta kb 10 napja de az publikálhatatlan állapotban volt volt, nem tudták megszerkeszteni:):), na erre kellett várni a mai napig.
Még vannak benne apró ellentmondások..... majd a versenyzők ha elolvasták, a mai megjelenést követően biztos jelzik:):)
Mi a fax van???? Egy pár versenyző sokalta a kilómétert??? Miért,honnan tudta,hogy milyen pályák lesznek?????
"Páratlanul jó kell, hogy legyen, hiszen megint páratlan évet írunk…
Azon vagyunk, hogy tényleg jó legyen.
Most még egy kicsit hosszú, hiszen első terveink szerint 172 kilométer gyorsasági kilométert raktunk össze az alig 500 kilométer össztáv mellé. Meglepő módon azzal szembesülünk, hogy a versenyző sokallják a kilométereket, így valószínűleg rövidíteni fogunk 13 kilométerrel." NO COMMENT
Szépen eldiskurálunk itt,lassan vége ennek a hétnek is...nincs egy hónap az első versenyig és még mindig semmi!
Mit csinál az új RSB??? Nem értem...miért nem lehet kirakni egy versenynaptárat...sőt! SRVSZ-t,technikai szabályzatot?
Ennyire s***nak rá? Esetleg Adamovits barát,hogy ennyire időben ki tudta rakni a versenykiírását? Úgy,hogy semmi elfogadott szabály,szabályzat nincsen?
Kedves Mester!
Az autósporthoz való kötődésünkről, már korábban is váltottunk levelet. Talán elfeledte, hogy ezt a kérdést még reinkarnálódásaink előtt tisztáztuk?
"-az általad említett egy kis igazság és az eb elhantolásának helyszine közötti összefüggés semmilyen hatással nincs a flottul üzemelő rendezők kis létszámára."
- Mihez képest kicsi? Az MNASZ jogos, vagy jogtalan elvárásaihoz képest?
"-a szemüvegem nem MNASz, hanem OFOTÉRT-termék, és ha leveszem, akkor is képes vagyok kritikusan látni a dolgokat."
- Üdvözlendő, és méltányolandó lenne, ha ez mindkét irányban történne. (Mondjuk ez rám is igaz lehet.)
"-semmiféle álságos kommunikáció nem tudja velem feledtetni, a személyesen megélt negativ tapasztalatokat."
dictus magister!
néhány gondolat a teljesség igénye, és a görcsös magyarázkodás nélkül:
-az általad említett egy kis igazság és az eb elhantolásának helyszine közötti összefüggés semmilyen hatással nincs a flottul üzemelő rendezők kis létszámára.
-a szemüvegem nem MNASz, hanem OFOTÉRT-termék, és ha leveszem, akkor is képes vagyok kritikusan látni a dolgokat.
-semmiféle álságos kommunikáció nem tudja velem feledtetni, a személyesen megélt negativ tapasztalatokat.
Amit leírtál, ahhoz nincs mit hozzáfűzni, természetesen minden szavad igaz! Mondjuk, hogy ez egy kis igazság ahhoz képest, amit én mondtam. . . Mert szerintem az a lényeg, hogy a kutya hol van elásva.
Hogy melyik rendező versenyét hogy értékeljük, az sokban függ az értékelő nézőpontjától. Az nem lep meg, hogy az MNASZ-es szemüvegeden keresztül, találtál hiányosságokat. Abban azért megegyezhetünk, hogy a központosítás óta sok színesautó van csonka vágányra állítva, amihez ugyan a válságnak is van némi köze, de azt Te is tudod, hogy sokan képesek a versenyzésre költeni az utolsó fillérjeiket is, sőt még egyesek hitelből is mennének. Ők, és akik nekik rendeztek, talán értik, amit írtam.
Egyébként pedig ebben a "kib.szott országban" (by Fletó) minden a kommunikáción múlik, azaz lehet, hogy az MNASZ által rendezett néhány MARB verseny jól kommunikálva azt a képzetet fogja kelteni, hogy minden a legnagyobb rendben van! De hol van ez a néhány esemény a korábbi 50-100-as nagyságrendhez?