Ami nem rendezői oldal az az hogy nem értem miért kell a minimál szabályok között olyanon izmozni ami alapján pár éves RTE autók sem engedhetők el sprinteken.
Az idén kiadott bukócső minimális feltételekre gondolok ami hidegen húzott varratmentes csővel számol, az alapján nem mehetnek a pár éve "feljebb" elfogadott vastag gázcsöves (nehéz), vagy a csavaros csövek, ill. a szintén elfogadott hidegen húzott de 45-ös főkapu alatti konstrukciók.
Sok teljesen elfogadható autót érint ez. Az hogy nem kapnak már MNASZ gépkönyvet OK, de sprintekről kikukázni erős túlzás.
Köszönöm a választ!
Jó készülést, fel a fejjel, ha a gondok megoldódnak majd jön újabb! :-)
Hja, a sprint ha úgyvesszük lényegesen egyszerűbb műfaj, de a "felűről", érkező rendezőknek, ez is feladat, vissza kell butítaniuk a rally protokolt.
Pl, rendszám nélküli autóknal az "átvétel helyét trélerrel megközelíteni tilos" kitétel nem működik,
közúti szakasz nélküli sprinten a kresz tartozékok meglétének ellenőrzése totál felesleges feltétel,
technikai ellenőrzés, és mindössze egy szakasz ténybírói jegyzőkönyve miatt a célbaérkezés és díjátadó közti/óvási idő nagyságrenddel rövidülhet,
az egyes gyorsok/futamok rajtidejét célszerű a mezőny méretéhez igazodva rugalmasan és nem előre kalkulálva kiadott időterv alapján meghatározni (ez jó nézőnek, versenyzőnek, rendezőnek)
Igazad van , 1-2 dolog nem biztos , hogy tiszta , de ezeket majd rendezői közleményben tisztázzuk .Mentségünkre legyen mondva eléggé magunkra voltunk hagyva és sok bizonytalanság volt a szabályokkal kapcsolatban . Vártam az illetékesek részéről egy alapkiírásra - mint az ORB-ben vagy RTE -ben , de aztán rájöttünk , hogy magunkra maradtunk és próbáltunk összerakni valamit több verzióból ami így sikerült , miközben szervezzük az RTE-ORB közös napját , ami szintén nem úgy lett , ahogy szó volt róla év elején , Egerben is mennénk , de megkotlott a motorunk , úgyhogy van gond elég ...
A pályabejárás az önkormányzatok kérésére lett rövidebb, hogy legalább szombat du. legyen egy kis nyugalmuk , ha már másnap és 1 hónap múlva sem sok lesz . A pálya közelsége miatt az átvételek helyéhez ez bőven elég kell , hogy legyen . Éjszakai parc fermét nem tervezünk , mert a rendszám nélküli autók reggel nem tudnának kimenni a pályára , de tárgyalunk egy őrzött trélerparkolóról Királd elején , ahova reggel be lehet tenni trélereket , hogy legyen elég szervízterület Királdon stb
Ha van kérdés Zsolti , Pici bácsi vagy én szívesen válaszolunk , szerintem jövőre tisztul ez le jobban , mert ezt mindenki átmeneti évnek tekinti , legalábbis ezt mondják !
Lódoki, Hutchinson!
A kiírásotokban több helyen maradtak foszlányok a korábbi RTE verziókból, ezeket ki kellene gyomláni. (RTE matricák, hivatkozott RTE szabályok, 2012-es dátum stb) Ez most másik meccs lesz. :-)
Kérdés: A rajtceremónia után lesz valami parkoló vagy parc ferme ahol a kocsikat lehet/kell hagyni, vagy a másnap reggeli Királdi szervizig "oszolj" van? (rendszám nélküli kocsik)
Javaslat: mivel a délelőtt egyrésze átvételekkel elmegy, du viszont 3-ig nincs program a pályabejárást kicsit lehetne tovább engedni mint a 13 óra. Kényelmesen beférne.
Sziasztok!
Az ózdi ralisprinttel kapcsolatban néhány információ:
-nem kell gépkönyv
-nem kell müszaki az autóra
-nem kell rendszám
-nem kell ARK licenc
-nem lesz minimumvizsga
-nem kell tűzálló overáll-csak ajánlott!(zárt legyen)
-gépátvétel lesz alap technikai ellenőrzéssel
Ha valami kérdés felmerül még hívjatok a kiírásban szereplő telefonszámon.Balázs Zsolt 30/7212688
Most már nem gond,mivel jól szétvertek mindent...ami pozitív,hogy legalább a Tótkomlósnak visszaadták azt az évi egyetlen egy versenyt...de BAZ, SRT kalap kabát....én ezt még mindig elfogadhatatlannak tartom...Éves szinten nézve tökjó ez az ARK naptár,de nem lesz pénzem ilyen távolságokat utazni, sajnos...és eddig SRT-ről semmi hír...pedig tavaly év rendezői voltak...éljen a demokrácia....éljen....
A kiírást most küldtem el Endrének , reggel biztos kiteszi !
A kategóriák nem voltak egyértelműek , remélem jó lesz , mert egységes ARK kiírás jelenleg nincs !
Elkészült az I. Suzuki -Kaiser Ózd -Ralisprint kiírása , amelyet rövidesen közzéteszünk . Eger utáni hétvégén, április 13-14 -én kerül megrendezésre , ahol ünnepélyes rajtceremóniát ,a szabályzatban szereplő maximális versenytávot -45 km- biztosítunk számotokra , egy jól összeszokott rendezőgárda lebonyolításában, nézőbarát pályán ,reméljük sok hangoskocsival , de garantáltan buszok nélkül
A kiírásban a kategóriák egyeztetése van csak hátra és a sok félinformáció miatt 1-2 dolgot tisztáztunk szakágvezető úrral:
Az autóknak a minimum biztonsági követelményeknek meg kell felelni , de gépkönyv nem kell ! ARK licensz sem kötelező , de akkor csak az északi régió bajnokságában veszel részt, ARK pontokat nem kapsz . Rendszám nélküli autóval is indulhattok ,a szerződés értelmében a biztosítást arra is megkötik . Nem kötelező , csak ajánlott a lejárt homológ ruha, E betűs öv kell , E betűs sisak , normálisan rögzített túzoltókészülék és ülés , nem gányolt cső stb...
Úgy gondolom , hogy a sprintes autók zöme ennek megfelel .
Jó készülődést .
Kiírás hamarosan ...
Köszi!
Közben észrevettem, hogy a "versenyajánló" rovatban is kitették. Tehát semmi másolgatás, csak egy katt. a jobb oldali sávban az
ELŐNEVEZÉSI LISTA-ra.