Ranga Péter, Czakó Janek a ciprusi ERC futam egyik magyar párosa. A srácok testközelből jelentik a versenyről:
2014.09.21 vasárnap 16:10
Superrallyztunk!
Az első szakaszon egált mentünk Pushkarral, Hudecnek sokat adtunk.
A másodikon már Pushkar is kapott 16-ot, Hudec sokkal többet, de ekkor már újra melegedett a motorunk és a harmadik szakaszon már csak ALS nélkül tudtunk átgurulni, így is alig kaptunk tőlük.
A fiúk dolgoztak az autón, de a melegedés újra előjött, fel kellett adnunk a Ciprus Rally-t :(
Ha nincs ez a motorprobléma, akkor reális lett volna a Production Cup első helyéért küzdenünk, ami az első ERC futamunkon sokkal több annál, mint amire számítottunk.
Örülök, hogy van keresnivalónk!
2014.09.20 szombat 16:04
Hengerfejes lett a motorunk a 4. szakaszon, az ötödik gyorsaságin a rajt után 3 kilométerrel meg kellett állnunk :( Kinyomta a vizet.
Nagyon tartottunk a versenytől, de rögtön az első gyors jól sikerült ma. Jó az itinerünk és Janek is nagyon profi. A pályák sokkal jobb minőségűek, mint amire számítottunk, de az aszfaltokon sok a felhordás.
Miután megállt az autó, a két kör között a rescue kihúzott minket és bevontattuk a szervizbe. A fiúk nekiláttak, ha nem sérült más, csak a hengerfej és a tömítés, akkor holnap mindenképp superrallyzunk
2014.09.19. péntek 22:30
Délelőtt bejártuk a SuperSpeciált, hogy este autózhassunk rajta.
A 6 kilométeres városi szakasz miatt lezárták a városközpontot. Volt ahol négysávos úton kellett menni, volt ahol szűk helyeken. Mentünk keresztül parkon, és egy külön erre a célra épített Arénában, ahol ugrató és vizesárok is épült. Nagyon nagy élmény volt itt autózni!
Az időnk nem lett rossz, pedig tényleg kifejezetten a látványra autóztunk, a legjobb Production Cup-os időtől 2.2-vel mentünk rosszabbat.
2014.09.18. csütörtök 19:24
Most értünk a szállásra...
Ma volt a gépátvétel, minden rendben volt az autóval.
Aztán a szervizben voltunk, átnézték újra az autót a srácok.
Nekünk délután ötkor kezdődött a shakedown. Elsőre lecsekkoltuk az itinert, ami nem volt tökéletes :) de aztán gyorsítottunk a 4.5 kilométer hosszú szakaszon, ami helyenként aszfaltos, helyenként a veszprémi pályákat idézte. Voltak nagyon nagy kövek is, mi is kaptunk defektet.
A harmadik nekifutásra mentünk egy abszolút 6. időt, ami a Production Cup első ideje lett!
Ez bátor, otthoni tempó volt, nagyon élveztük. A gyorsaságikon így biztosan nem fogunk tudni majd menni.
2014.09.17. szerda 19:10
Végeztünk! :)
Bejártuk az összes pályát!
4 szakasz nagyon kis átlagsebességű, borzalmasan szerpentines és szakadékos. Ezeken nagyon-nagyon ésszel és nagy türelemmel kell autózni. A másik három a veszprémi és a szombathelyi gyorsaságik keveréke, inkább ezeket várjuk...
Az autó és a csapat ideért, minden rendben.
Nagyon várjuk már, hogy beleülhessünk!
Az idő fixen 30 fok, mindenki kedves, a sportbírók nagyon segítőkészek.
Jól érezzük magunkat!
Ma még Janeknak itinermásolás, nekem pihenés. Holnap délelőtt gépátvétel, délután már végre autózhatunk a shakedown-on.
2014.09.16. kedd 21:23
Mai nap bejártuk a két vasárnapi pályát. az egyik 11, a másik 21 kilométeres. Óriási szakadékok vannak, amik ijesztőek a hazai pályák után, de próbálunk nem ezzel foglalkozni. Az itinert inkább biztonságosra írtuk...
Többnyire a magyar párosokkal együtt voltunk, de összefutottunk Nasserral, Breen-el és Consanival is.
Ma összesen 250 kilométert autóztunk. Holnap 5 különböző gyorsaságit kell feldolgoznunk, reggel 7-től este 7-ig megyünk.
2014.09.15. hétfő 21:27
Sima utunk volt eddig. Janekkal mi repülővel jöttünk Ciprusra, a kamion a versenyautóval ma ért ide 4 nap utazás után. A szerelők holnap érkeznek repülővel.
Elég idegen egyelőre minden: főleg a fordított közlekedés, de igyekszünk megszokni a dolgokat a versenyre.
Kedden, szerdán a pályabejárás szerepel a programunkban.