h i r d e t é s
Összes oldal:
710457548
Napi oldal:
207809
Jelenleg:
3027
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
136 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
121 |
3. |
Ott Tanak |
|
115 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
91 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
63 |
7. |
T. Katsuma |
|
58 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán F. |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Az Azori–szigeteken történt bukás utáni mentéskor szerzett középfülgyulladás állította meg a következő futamon, a 42. Rally Islas Canarias versenyen a Botka Rally Team csapatát. Dávidéknak fel kellett adni a versenyt, hiszen a pilóta folyamatosan szédülésre panaszkodott. A csapat idő előtt összepakolt a Kanári-szigeten és az EB harmadik futamát, az Acropolis Rallye-t is kénytelen volt kihagyni, mivel a kezelés nem fejeződött be a görögországi pályabejáráskor. Jön a ciprusi verseny, ahol újra a mezőnyben láthatjuk Botka Dávidot és Mesterházi Márkot!
„Nagyon rosszul voltam a Kanári-szigeteken. A begyulladt fülem miatt szédültem, minden mozdulat fájt. A gyorsasági szakaszokon nem tudtam koncentrálni, hiszen minden mozdulatom fájdalmas volt. Akinek már volt fülgyulladása, az tudja, hogy milyen érzés ez! Nem akartam kockáztatni, sem mások, sem a mi testi épségünket, így fel kellett adnunk a versenyt.” – meséli a kortörténetet Botka Dávid. – „Itthon megállapították, hogy a középfülgyulladás hosszabb lefolyású, így hat héten keresztül kellett szednem a gyógyszert, ami szintén szédülést okozott.”
Nem adta le a nevezését a páros a harmadik versenyre, az Acropolis Rallye-ra. „Nagyon nehéz, de felelős döntést kellett hoznunk… Be kellett látnom: nem fogunk tudni ott sem elrajtolni. Nehéz volt nézni az összefoglalókat és visszaemlékezni arra, amikor az N csoportos Mitsubishivel az abszolút ötödik helyen végeztünk ezen a futamon…” – mondta Dudu.
Szerencsére már minden rendben van a pilótával és még nagyobb harci kedvvel indította neki a múlt héten a versenyautót és a szervizbuszt, hogy időben kiérjen a szerelvény a következő helyszínre, Ciprus szigetére. „Az autót maximálisan felkészítették a fiúk és én is teljesen meggyógyultam! Márkkal együtt nagyon várjuk már, hogy újra a versenyautóban ülhessünk!”
A Cyprus Rally 5 év után újra visszaköltözik a fővárosból, Nicosiából a tengerparti városba, Larnakába, és a gyorsasági szakaszok is különböznek az előző években megismertektől, hiszen a korábbi világbajnoki programban szereplő útvonalakat vették elő idén a rendezők.
„Nagyon jó hangulatú versenyek szoktak lenni a ciprusi futamok, szeretek itt versenyezni. Nem bánom, hogy a tengerpartra költözött a versenyközpont és a szervizpark, így a fiúk is kicsit élvezhetik a vízpartot. Szikrázó napsütést és szerencsére az átlaghoz képest hűvösebbet, „csak” 30-35 fokot jósolnak a hétvégére.” – mosolygott Dávid.
A verseny programja pénteken kezdődik a kvalifikációs szakasszal, majd a szombat és vasárnap megrendezendő 13 gyorsasági szakaszon összesen 205 versenykilométert kell megtenni a mezőnynek, hogy a Larnaka tengerparti sétányán felállított céldobogón áthaladva befejezhessék a futamot.
Ez a hír most jelenik meg 1815. alkalommal
European Rally Championship 2018
hírek • fotóalbumok • fórumok
|