h i r d e t é s
Összes oldal:
732017735
Napi oldal:
1657
Jelenleg:
1263
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Új motorral, átalakított felfüggesztéssel, és jobb fékrendszerrel vág neki a 2008-as szezonnak a Citroen C2-R2 MAX.
2008-ban most már tényleg eljön az idő, és érvénybe lép az FIA R (R a rallyt jelenti) csoportra vonatkozó szabályozása. Az autókat a motor alapján 3 kategóriába fogják besorolni: R1 1400 ccm-ig, R2 1600 ccm-ig, és R3 2 literig.
A Citroen viszonylag korán eldöntötte, hogy melyik kategória mellett dönt, így 2005-ben már be is mutatták a C2-es R2 változatát. Az autó javított, és a szabályoknak teljes mértékben megfelelő változata 2008 januárjában kapja meg a homoligizációt. "Nagyon elégedettek vagyunk a C2-R2 teljesítményével. Egy olyan márkának mint a Citroennek, amely ilyen erősen jelen van a rally sportban, rendelkeznie kell számos olyan autóval is, melyek azok számára jelenthetnek megoldást, akik még csak most kezdik a rallyt" - nyilatkozta Yves Matton a privát sportrészleg főnöke.
A kocsin már korábban is történtek kisebb módosítások. 2007 márciusában homologizáltatták a hátsó részbe épített új merevítőket, és a kormányoszlop szerkezetét is átdolgozták. Ennek köszönhetően a kocsi legalább 7 kilóval lett könnyebb. Most a C2-R2 kapott egy új motort, jócskán átdolgozták a felfüggesztést, és a fékek is erősebbek lettek. "Aszfalton a kocsi teljesítménye meg fogja közelíteni az R3-okét" - mondta büszkén Yves Matton. "Minden változás egy lépés a helyes irányba. Az új felfüggesztés kiválóan dolgozik, és rengeteget lehet játszani a beállításokkal is. Az új hidraulikus szervónak köszönhetően több a visszajelzés. A motor is erősebb lett, és az új fékrendszer nem csak jobban dolgozik, de a balláb fék használatát is megengedi" - tette hozzá Simon Jean-Joseph tesztpilóta.
Forrás: www.rallye-magazin.de
Ez a hír most jelenik meg 6243. alkalommal
|