h i r d e t é s
Összes oldal:
710358872
Napi oldal:
109133
Jelenleg:
2704
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
136 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
121 |
3. |
Ott Tanak |
|
115 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
91 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
63 |
7. |
T. Katsuma |
|
58 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán F. |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Bútor Robi a 2013-es esztendő végén szögre akasztotta a bukósisakját, és jelezte, hogy ez most ugyan végleges lesz, de nem kell tőle végleg búcsút vennünk, hiszen ha ideje engedi azért ott lesz 3-4 futamon. Persze immár csak "hobbistaként", legutóbb például a Mecsek Rallye mezőnye előtt futott látványos köröket a téligumikkal tuningolt Lada VFTS-vel. A Mikulás Ralllyet már az év elején betervezte és ezúttal még harciasabb produkcióra számíthatunk tőle.
Ennyire belejöttél ismét a versenyzésbe, hogy ott vagy a Mikulás Rallye indulói között is?
Így is mondhatjuk, de már az év elején elterveztem, hogy ott leszek! Ezúttal nem a Ladával indulok, hiszen a veszprémi pályákra a VFTS teljesen alkalmatlan.
Akkor mivel indulsz?
A Mitsubishi Lancer EVO-X-essel, amellyel éppen ezekben a napokban, mondjuk úgy futópercre lettünk készen. A cél ugyanaz, mint a Ladával, szeretnék egy felszabadult, vad autózást tenni, miközben természetesen szeretnénk minél jobban szórakoztatni a nézőket is ezzel a produkcióval.
Változtattatok valamit az autón az ORB szabályokhoz képest?
Mindent annak vetettünk alá, hogy a kocsi még ütőképesebb legyen. Egy szekvenciális sebességváltó került bele, egy nagyobb 38 mm-es turbószűkítő, valamint még az autó súlyából is sikerült 70 kg-ot lefaragnunk. Erős, könnyű és nagyon jól vezethető autó lett a Mitsubishiből. Nagyon várom is már, hogy versenyezhessek vele.
Korábbi élmények, kalandok a Mikulás Rallye-n?
Eddig nem nagyon indultam a Mikulás Rallye-n, de a pályákat természetesen nagyon jól ismerem a Veszprém Ralikról, mindig a kedvenceim közé tartozott. A Mikulás Rallye ebben a formában pont az a verseny, amire most időm van. Két nap alatt minden lezajlik, első nap pályabejárás, második nap a verseny 80 km gyorsasági szakasszal. Minimális időszükséglet kell hozzá, és anyagilag is pont annyiba kerül, amit erre el tudok költeni. A másik oldalról pedig ki tudom magamat annyira autózni, hogy néhány hónapra megnyugszom.
Vannak e tervek a jövő évre nézve?
Szinte ugyanaz, mint az idei évben, egy-két előfutás a Ladával, a Mikulás Rallye a Mitsubishi-vel és ad-hoc jelleggel esetleg ORB futam a P-csoportban. Az ORB-be semmiképpen nem szeretnék visszatérni, tényleg csak 3-4 ilyen rali hétvégét tervezek, abszolút nem versenyszerűen, hanem pusztán kikapcsolódásnak.
Ez a hír most jelenik meg 5452. alkalommal
amatőr verseny
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|