RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Csak a tisztánlátás miatt
RSB szakági értekezlet január 6-án.
2013-12-28
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710448032
Napi oldal:
198293
Jelenleg:
6287
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2593. • 2015-01-23 16:40:14
Sajnos nem voltam ott de megosztom veled a rövid összefoglalót amit kaptam:
"Kb. 20 fő jelent meg. A 2015-ös évvel kapcsolatban csak egy bizonytalan versenynaptárt sikerült ismertetni. A jelenlévők feltettek néhány kérdést, amire Berényi válaszolt:
Lesz-e GPS a pályabejáráson?
- Nem tudja, de talán igen.
Hol fog rajtolni a Historic, az ORB előtt vagy után?
- Nem tudja.
A gumiszállítók továbbra is támogatják az ORB-t?
- Nem tudja, de majd beszélni fog velük
P csoport mehet-e abszolútért?
- Nem tudja.
P csoport hol rajtol? mezőnyben vagy külön?
- Nem tudja.
Változnak-e a díjtételek?
- Nem tudja.
Lehet-e használni bioetanolt?
- Erre az első válasz igen volt, de a jelenlévő élmenők nyomásgyakorlása után úgy döntött, hogy a 2-es kategóriában tiltott lesz.
Kitiltják az R4-es autókat?
- Először nem akarta, de a az élmenők nyomására után úgy döntött, hogy kitiltják.
Egy vicc volt az egész. Többen a szemére vetették, hogy így értelmetlen volt összehívni a "tájékoztatót". Nincs semmi elképzelésük, hiányos a szabályismeretük. A hab a tortán az volt amikor azt bírták mondani, hogy azért nincs még RVSZ, mert a sporttanácstól nem word-ben kapták meg, és ezért nem tudják megírni."
2592. • 2015-01-23 11:17:14
Én pedig a mostani elnökről kerültem képbe itt:

https://www.youtube.com/watch?v=6IF9WPaOghQ
2591. • 2015-01-23 10:21:22

Ezzel:

"2013 - Balaton Park Circuit project /sportszakmai vezető/
Jelenleg sportszakmai vezetője vagyok az épülőben lévő versenypályának mely terveink szerint 2015-ben nyitunk meg."

és a Nissany névvel, Oláh Gyárfás személyét illetően képbe is kerültem...
2590. • 2015-01-22 11:26:47
Fékl nap alatt több mint ezren kedvelték a Ferjáncz Attilát a Nemzet Sportolójának oldalt a facebook-on:
www.facebook.com/ferjanczattilatanemzetsportolojanak.hu
Kérlek benneteket, osszátok meg és nyomjatok egy LIKE-ot!!

Kedves Barátaim,Sporttársaim az autósportot szerető Mindenki!

Szeretném az egész autósport társadalom nevében mély részvétünket kifejezni Buzánszky Jenő halála alkalmából.
Jenő bácsi az Aranycsapat tagjaként követendő példát állított minden Magyar sportoló elé. Ezért is kapta meg számos kitüntetése mellé a Nemzet Sportolója címet.

Előre is elnézést kérek minden érintettől különösen a gyászoló hozzátartozóktól, hogy az utódlás témáját feszegetem, nem tenném, ha nem a hétvégén lenne a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) közgyűlése és ez a legalkalmasabb fórum ahol a témában dönteni lehet.

Felhívással fordulok az MNASZ tagjai, tisztségviselői és szurkolói felé:

Javaslom Ferjáncz Attilát a Nemzet Sportolójának, ehhez kérem a támogatásotokat. Ferjáncz Attila Örökös Magyar Bajnok hosszú pályafutása alatt számtalan hazai és nemzetközi eredménnyel büszkélkedhet:

 23 Rally Európa Bajnoki futamgyőzelem
 Éves abszolút Európa Bajnokság bronz érem
 32 OB győzelem (ebből 29 rali, 3 hegyi bajnokság).
 Az év magyar autóversenyzője: 1972, 1974-1982, 1986, 1987.
 Az Autósport Örökös Magyar Bajnoka.

Eredményeivel magasra tette a mércét követői előtt. Csak kivételes tehetségű sportolóknak adatik meg 35 éves versenyzői pályafutás, ez idő alatt az ellenfelek több nemzedéke nőt fel, akik példaképként, etalonként tisztelik Attilát. Eredményeit, rekordjait nehéz lesz megdönteni, de szerintem ő lenne a legboldogabb, ha valakinek sikerülne, hiszen ezért dolgozott közel ötven éven keresztül.
Még aktív versenyzőként tárgyalt, kilincselt az MNASZ megalakításáért, melynek ő volt az első anyagi támogatója.
Az aktív versenyzés befejeztével az MNASZ elnökeként is az autósport maradt a No 1. az életében. Elévülhetetlen érdemeket szerzett a magyar autósport elfogadtatásában és a szövetség megalakításában, valamint a sportág fejlesztésében. Sportvezetői munkája elismeréseképpen beválasztották a Nemzeti Sporttanácsba majd a Magyar Olimpiai Bizottságba, éveken át lobbizott sikerrel az MNASZ felvételéért a Magyar Olimpiai Bizottságba.

Elmerései, díjai:
 Az év magyar autóversenyzője (1972, 1974-1982, 1986, 1987)
 Az Autósport Örökös Magyar Bajnoka
 Sportérdemérem arany fokozat (1981)
 Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztje kitüntetés 2000
 A Nemzeti Sportszövetség Különdíja (2011)

Mint tudjátok, Attila most újra versenyben van sajnos egy számára kevésbé ismert pályán, tele bukkanóval, J5, B5 erősségű kanyarral, extra rövid fékútakkal, de ahogy ismerem, ismerjük ezt is megnyeri, mint az tette az autósportban eltöltött fél évszázadban már annyiszor.

Drukkoljunk neki! Gyerünk Ati!

A fentiek alapján kérném, hogy támogassátok Ferjáncz Attila felvételét a Nemzet Sportolói közé!
Továbbá kérem a Szövetség vezetőit a hivatalos javaslat megtételére.

Üdvözlettel
Herczeg Áron „Roni”

Létrehoztunk egy „Ferjáncz Attilát a Nemzet Sportolójának!” Facebook oldalt.
Kérünk egy Like-ot és egy megosztást!
2589. • 2015-01-15 10:06:56
A tegnapi ORB, Historic megbeszélésnek vót valami értelme? forgatom a szemem
2588. • 2015-01-15 08:23:47
Sanko!
Nem kértem a "nagy politikus" megnevezést, és mindketten tudjuk, hogy rám nézve nem is igaz. Mivel megjelenek és véleményt nyilvánítok akár itt a fórumon, akár kinn a versenyeken, az szerintem éppen arra utal, hogy nem dugom a fejem a homokba. forgatom a szemem
2587. • 2015-01-14 22:20:23
Tévedsz! Nem zuhanórepülésben van a honi rally-sport hanem már le is zuhant. hu0olb gondolataiban meg van valami mert te is egy nagy politikus vagy: képes vagy a semmivel megmagyarázni a dolgokat. Ha kényelmetlen a helyzet válaszolsz kérdéssel. Te a homokba dughatod a fejed de kinek jó a mostani helyzet? Azoknak akiknek volt lehetőségük amatőr módon szervezett keretek között versenyezni biztos nem. Azoknak akik szerettek versenyekre járni, sokszor sátoroztak a pályák mellett és most látnak 20 autót egy versenyen biztos nem.
2586. • 2015-01-09 10:06:18
http://mnasz.hu/mnasz.php

szép
2584. • 2015-01-08 10:01:28
Eger rallyera lehet kinézek,de évek óta nem volt versenyt nézni. Idén úgy tűnik eddig,hogy nem nagyon fogunk tudni menni MARB-ben:(

Majd egyeztetünk...szeretem a hejnekemet:D
2583. • 2015-01-08 09:54:19
Vicc volt na!
Ha eljössz, az Eger vagy a Miskolc rallyen borítunk egyet. kacsintok
2582. • 2015-01-08 09:52:05
Előrelátó vagyok, természetesen mindig van itthon pár üveg söröm.



DE NEM ADOK! helyeslek
2581. • 2015-01-08 09:45:09
Igazad van, nálam tetőzik a dolog és tuti nem lesz ettől jobb a helyzet,tehát megkövetem magam és befejezem a siránkozást...ettől tényleg nem lesz jobb!

Nem haragszom,ha van söröd! vigyorgok helyeslek
2580. • 2015-01-08 09:28:34
Ne haragudjon kedves hu0olb "kolléga", de az utóbbi időben minden írása olyan, mint ha egy szociális otthon panaszkönyvéből idézgetne.
Látom én is, hogy egyáltalán nem rózsás a helyzet, és zuhanórepülésben van a honi rally-sport, de miért kell ezt minden alkalommal így belezokogni a fórumba?

Ettől jobb lesz a helyzet??? megdöbbent
2579. • 2015-01-08 09:16:52
Gondolatébresztő?

Ne viccelj,olyan eredményeket megy itt már mindenki,hogy hihetetlen.

Volt arra is példa pár éve, és neveket nem írok,hogy egy ORB futam végén odament a kis riporterünk az első és a második helyezetthez és mindkettő azt nyilatkozta,hogy ő nyerte meg a versenyt...csórikám meg nem tudta,hogy vele van a baj,vagy tényleg ennyire tré a helyzet...

Hatalmas eredmények születnek az utóbbi időben 3 autóból harmadik lesz és utána látod a sajtó anyagot,hogy kemény küzdelem árán sikerült felkerülni a dobogóra...Nevetséges!

Szerintem itt már nincs gondolat,nincs mit felébreszteni. A lényeg a maszlag nulla sportértékkel...Olyan ez mint a politika...megmagyarázzák,hogy igen közben pedig nagyon nem és elhisszük mert miért ne...van egy szó,az,hogy szánalmas az pont illik manapság sok mindenre,de felkelni senki nem fog,mert kurva nagy a homok abba meg mindenki szereti beledugni a fejét aztán meg verni a mellét...

Durván el van b.szva az egész és szerintem nem is lesz változás,mert most már itt is celebek lesznek,vagyis többet ér a sajtóanyag meg a sok kép,videó meg iromány mint amit ténylegesen letett valaki az asztalra...de ez egy ilyen világ...korcsvilág...
2578. • 2015-01-07 19:03:55

Olvasom a főoldalon, hogy Duduék a másodikak lettek!
Hurrá!
Klikk az "Eredményekre" és azt látom, hogy abszolútban a 16-ik, RC2-ben a 9-ik. Akkor hogy jött ki ez a második hely? Hát úgy, hogy ERC2 értékelésben az RC2 kategóriában lettek másodikak (Az most legyen mellékes, hogy 2 célba érkező esetében, lényeg, hogy célban vannak. Nehéz verseny lehetett!)
Ezután nézem, hogy a versenynek hányféle értékelése volt: ALL, ERC, AUSTRIA, ERC2(??), ERC3(??).
Itt szeretnék visszautalni a magyar rendezővel megspékelt Semperit rallye-ra, és a 2455-ös hsz-omra. Ha egy versenynek lehet ötféle értékelése, akkor lehetne akár hatféle is! Vagy mégsem...?
ORB szinten meg lehetne spórolni néhány tízmilliót. Igaz ugyan, hogy az M6-on is azért kellett alagút, az M7-en völgyhíd, mert "Minél többet költesz, annál többet spórolsz!" -vagyis keresel!

Csak gondolatébresztőnek szántam... megdöbbent

2577. • 2015-01-06 16:28:58
Ne aggódj kolléga!
Tudhatod, az idő nekünk dolgozik.
/csak kicsit magas az órabére :D /
2576. • 2015-01-06 14:01:25
Meg kell várni a közgyűlést addig itt nem lesz semmi sem:D

Amúgy itt lesz valami is??? Ez már horror b.szki:D Nem scifi meg anyám kínja...kezdek eljutni arra pontra,hogy már nem érdekel az egész.
2575. • 2014-12-30 00:44:01
Mester!
Az utolsó gondolatodhoz:

Nem szeretem a sci fi-t, és nagyon remélem, hogy Ernő sem ebbe a műfajba tartozó eszközökkel/szereplőkkel próbálja megoldani a hazai rallye gondjait.
/így is van itt éppen elég E.T., Blade Runner, és Predator...../
forgatom a szemem
2574. • 2014-12-29 23:59:56
Valóban nehéz lesz dűlóre jutni, főleg ha azt is figyelembe vesszük, hogy a fogalmak sincsenek tisztázva..
B.E.-t idézted: "az utánpótlás a R2." Elfogadom.
Csak hogy az utóbbi években azt hallottuk, az MNASz vezetéstől, hogy a R2 azonos sportértékű az ORB-vel csak annak egy takarékosabb, költségcsökkentett változata(jajde szép szó a mai politikából adoptálva). :-
Vagyis a R2-ben manapság már nem a klasszikus értelemben vett másododsztályúak versenyezenek. Ergo: nem ők az utánpótlás. Ez, zsákutca.
Ugyan csak B.E. szerint a sprintet sem nevezhetjük az utánpótlásnak. Nos ezt ugyancsak kénytelen vagyok elfogadni. Miután számtalan sprint versenyen vettem részt, személyesen is meggyőződhettem arról, hogy ezeknek a rendezvényeknek szinte semmi közük nincs a rallyhoz. Leginkább egy hegyi felfutóra emlékeztetnek, a rallye összes szépsége nélkül. Etapok, szervízparkok, gyújtők, számolás, taktika.... ez mind-mind hiányzik a sprintből.
Szóval, ez a másik zsákutca.
Akkor miért is beszélünk utánpótlásról? És kik azok, akiket ilyen néven emlegetünk?
Tudod, ez tűnik igazán a Via Dolorosa-nak. És ennek -valószínű- sokkal több stációja van/lesz, mint 14.

MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k