Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Csak jó lesz a végére!
A Street-Max RPM Racing készül Pécsre
2010-10-14
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
722922764
Napi oldal:
22043
Jelenleg:
2017
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
498. • 2011-09-12 08:34:48
nemtudom a nézőket miért zavarja ennyire a rönközés mivel nem ők ülnek a versenyautókban ?A levágások elkerülése végett a rendezőnek sok helyen óvni kell a padkát mivel 2 alkalommal halad el ugyanott a mezőny és másodszorra már egy múrvaverseny lenne belöle ha néhol nem óvnák meg a padkát.Amugy ha személyautó gumival oldják meg annak nincs visszatartó ereje azt a s2000-esek simán átlépik.
497. • 2011-09-12 07:21:36
Nagyon kérek minden kedves rally szurkolót hogy legyen lélekben a Lévai Ferkó - Schweighardt Gábor Honda Civic R3 párossal akik nagyon súlyos balesetet szenvedtek.Gábor állapota nem jó sajnos,műtétek sorozata várja ! Kitartás fiuk....
496. • 2011-09-12 01:10:25
A Loix a rönkök és a gumizások miatt mar szerdán!!! haza akart menni.
495. • 2011-09-12 01:01:58
Ha navigátorként elfogadjátok szerény véleményem, azokat a rönköket nyugodtan tekinthetjük gyilkossági kísérletnek.
494. • 2011-09-11 23:58:26
Aki volt már versenyeken, és nem is egyen-kettőn az tudja, hogy hova álljon, de a féleszű, aki csak annyit hall, hogy: "IRC először Magyarországon", és fellátogat a faluból élete első vagy második rallyautóját megnézni, na annak kell elmagyarázni, hogy milyen rendezvényen is van...
493. • 2011-09-11 23:45:59
Hódolatom! Jelen István szombat esti interjúja arról h a nézők így a nézők úgy....Rendezésbeli hiányosságok nem a nézők! Máshol is ennyi néző van, sőt ennél sokkal több és tudják kezelni! Nem kéne minden félnótást( mély tiszteletem a kivételeknek!) felvenni egy IRC-re pályabírónak! El kell gondolkodni, és nem a nézőket kritizálni meg sopánkodni... megdöbbent bizonytalan
492. • 2011-09-11 23:27:44
"Sajna így valószínű, hogy ez volt az első, és egyben utolsó is..."

Miért gondolod? Azért mert nem voltál Madeirán meg Cipruson meg Ypresen. Azt hiszed ott nincsenek problémák. Ha elmennél ott egy versenyre látnál ám ott érdekes dolgokat. Egy sportbírónak nem az a dolga hogy megállapítsa jó helyen leszel vagy sem. Ha te nem tudod magadtól akkor nem sok versenyen lehettél még. Ez nem egy hegyiverseny hogy látni kell a bíróknak egymást. és nekem rohadtul nem hiányzott a Lakatos sem a sárga SX4-ével. mert ha lett volna nyilván az lett volna a baj...

Szóval sok itt a fölösleges szöveg...

Mert voltak itt hiányosságok de nem ezek

Na jó éjt
491. • 2011-09-11 23:16:07
vigyorgok ez 10 pontos volt övön alul. Leesek a székről, úgy röhögök!
Nagy vagy! helyeslek helyeslek helyeslek
490. • 2011-09-11 23:15:50
A lassítók 80 %-a indokolatlan. Rönköt, gumit gyűlölöm. Ezeket nem tudom hány százalékban és kinek a javára lehetne írni...

Irc nélkül ma lett volna kb 8 Micsu, 4-4 Honda, Citroen, Renault, VFTS.

Sajnos a magyar RI mezőny nagyon gáz...És a himnusz is biztos az volt. De én betudom egy lámpaláznak. És örülnék neki ha jövőre ezeket már ki tudnánk küszöbölni...
489. • 2011-09-11 23:14:05
Sziasztok! Pécsiként olvasgatom a kommenteket, és szomorú, hogy mocskolódás a 90%-a, de el kell ismernem, hogy jogos!
A rendezés rányomta a bélyegét az egész futamra:
1. Hogy történhet meg az, hogy a verseny hetében, hétfőn sportbírókat keresnek a hétvégi futamra? (egy éve tudjuk, hogy IRC lesz)
2. Hol van a hangosautó???
3. Nyárásvölgybe első nap lefelé a szűk részen 1,5 km belül se egy rendező, sportbíró, aki terelgesse a népet, ha netán a piros szalag mögött foglalna helyet, vagy esetleg letépi a fehér szalagot, vagy csak egyszerűen, mint pölöskén kiáll az út szélére az idiótája...mert megteheti!!!
4. Szöllősi elág, második nap! Kérdés a sportbírótól: "Itt jó helyen leszünk, vagy nem?" Válsz: (vonogatja a vállát) Gratulálok!
5. Lapis, második nap! 200-300 ember két és fél kanyarra=egy rendező! Nézők nemhogy a piros szalag mögött, hanem előtt táboroznak! (sima ob-n, vagy sprinten "vigyázzba"áll itt mindenki, most miért nem?)
Az esti gyors már lerágott csont, mint ahogy a verekedős sztori, meg a rönközés, és a lassítózás is...
Sajna így valószínű, hogy ez volt az első, és egyben utolsó is...
488. • 2011-09-11 23:08:19
Biztos sok Kertész Ákos-t olvas...
487. • 2011-09-11 22:52:35
Dvid!
Azért mert neked nem tetszett a verseny, az a konzekvencia, hogy "milyen szánalmas egy nép is vagyunk mi"? megdöbbent
486. • 2011-09-11 22:44:15
Még annyit, hogy ugye hogy sok a lassító nálunk? Mert ezt mindenki kifogásolta...Meg a rönköket, meg a gumizást....Akkor csak nem azok voltak a hülyék akik ezeket kifogásolták...
485. • 2011-09-11 22:40:41
Ha annyira vártuk ezt az IRC-t, mert annyira vártuk, és annyira meg kell köszönni a sorozatnak, hogy ilyen jó pilóták versenyeznek, akkor egy himnuszt le kellett volna tudni játszani a győztesnek. Mert ami jár az jár, és nem egy nagy ördöngősség azért amit elvárnak a pilóták. Vagy amit felsoroltak, hogy egy IRC hez miből kell több, azok miért nem voltak meg? Igazad van, ez egy nagyon nagy dolog volt, köszönet érte, de kis odafigyeléssel sokkal jobb lett volna, sokkal többen jöttek volna jövőre...
Nem utolsó sorban, pontosan a déli fórumozók szólták le ezt a sorozatot úgy, hogy még nem látták. Tehát ahogy a nagy bölcs szavait idézve: visszanyalt a fagyi. Ugye hogy jó ez az IRc? Ugye hogy gyorsak a pilóták, és az sem számít hogy a gyorson belül élsz? Remélem most már a helyén kezeli majd ezt a sorozatot mindenki, és nem nézik le, csak azért, mert nem wrc-k, meg ladák indulnak....
484. • 2011-09-11 22:21:52
Szát szónak is egy a vége, azért ha megnézzük, hogy volt-e magyar, aki reális és elvárható mértékben felvette a versenyt az IRC élmezőnynel, akkor a te válaszoddal szemben az egyetlen tényszerű válasz az, hogy igen, volt, Turán. Emellett Asi eredményét sem kell lesajnálni, nem csak a legelejéhez kell nézni, hanem mondjuk a kategóriájához már sokkal objektívebb, azt meg erősen elverte, benne Araival (igaz, utóbbinak nem tudom, hogy voltak-e műszaki gondjai).
483. • 2011-09-11 22:06:21
Ez a magyar IRC egy nagy kaka volt, szépen bemutatkoztunk a nagyvilágnak, hogy milyen szánalmas egy nép is vagyunk mi, ha másra nem hát legalább erre jó volt az egész.

Az ORB-s mezőnyből meg aki top autóval az első 10-be nem volt benne lehúzhatja magát, a csili vili ókli szemüvegével együtt :)...."...ülj le fiam 1-es..."
482. • 2011-09-11 22:02:08
Hát akkor leszek én az első!

A magam részéről szeretném megköszönni Jelen Istvánnak és a szervezőknek, hogy elhozták városunkba ezt a remek kis mezőnyt!! Van mit csiszolni még de remélem tanultak a hibákból. Szerintem a kisvasz@ri néző kérdés megoldható lesz. Jövőre biztos jobb lesz. Lehet csinálni utánuk ha esetleg valakinek nem tetszik.

Engem egy dolog bosszant csak, de ez nem kifejezetten a Mecsek rallyra vonatkozik: A volt H csoport. Csodálkozom hogy van még kedvük versenyezni.

A győzteseknek meg gratula...
481. • 2011-09-11 21:59:59
Ja, és a rövid szünet után elsőként induló Neuville (bár a gumijai kihűlhettek, bár a helyszín már a 3.-4. km körül lehetett, tehát azért addigra be is melegedhettek) ugyanúgy megúszott, de az eszméletlen tempó ellenére neki sikerült megfogni, úgy, hogy egy tizedet sem vesztett. Életemben ilyet még nem láttam, pedig lassan 25 éve járok versenyekre.
480. • 2011-09-11 21:41:55
Zulu Samurai!
A Mikkelsen semmilyen rönknek nem ment neki, mert Árpádtetőn nem volt rönk kirakva, csak az erdészeti utakon, az erdészet elvárásai miatt. A Hírlevelek írója nem tudom, hogy honnan vette a rönköt... Egy belül guminál úszott el az autója, de a Eurosportban azt nyilatkozta, hogy murván csúszott meg. Kidöntött egy fát az útra, amit a Kopeczkynak picit lelassulva, az ívről lemenve kellett kikerülnie. Utána állt egy kicsit a gyors és a Rescue kivágta a fát és eltette az útból.
479. • 2011-09-11 21:35:46
Teljes mértékben igazad van.
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k