Csapatvezetők összejövetele
a megbeszélés emlékeztetője
2005-12-06
info • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
731971599
Napi oldal:
164852
Jelenleg:
869
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

CSAPATVEZETŐI MEGBESZÉLÉS EMLÉKEZTETŐJE  2005.11.29.

Résztvevők:
Benik József, Balkányi György, Kokovai Klára, Hankó László, Bernhardt János, Botka Endre, Tábori József, Török Péter, Szabadi Levente,
Rendezők képviselője: Lakatos Róbert
RSB képviseletében: Tóth Imre

Aranylicences csapatvezetők részéről kezdeményezett összejövetel, ahol megbeszélik az eddigiekben tapasztalt problémákat, és javaslatokat tesznek a rendező és az RSB felé.

Sérelmezve érzik, hogy nem a szakág súlyának megfelelő arányban van képviselve az IB testületében és az Elnökségben sem. A taglétszámot, igazolt versenyzők számát és az anyagi bevételeket tekintve sem kezelik megfelelő súllyal, szavazati arányokkal a rallye szakágat.

JAVASLAT: A nagy létszám és különböző irányvonalak miatt (ORB és utánpótlás) javasoljuk új tagok felvételét az IB-ba.
A rallye szakág képviselője(szakágvezető)
utánpótlásnak képviselője (junior, rallye2)
versenyzők és csapatvezetők közös képviselője akiket a szakágvezető jelöl ki.
Így a rallye szakág három különböző érdeket képviselő taggal képviseltetné a szakágat.

Elégedetlenségüket fejezték ki az Elnökség munkájával, eredménytelenségével kapcsolatban szakági határozatokat megsemmisítő döntéseiket elfogadhatatlannak tartják.
Az Elnökség által módosított fegyelmi határozat ( Asi ügy ) a szakágon belül a csapatvezetők és a versenyzők között is nagy felháborodást váltott ki és egyben az Elnökség és a szakág közötti kapcsolatot is megkérdőjelezheti.

A versenyrendezőkkel kötött rendezői kötelmekben és az RVSZ ben előirt szabályokat nem minden rendező tartja be és a szakág nem megfelelően kezeli, bünteti a versenyrendezőket.
A versenyrendezők és az RSB közötti határozatokat az IB és az Elnökség befolyásolja, megváltoztatja, ami hátráltatja az RVSZ betartatását.
Nyomatékosan megkérik az IB-t és az Elnökséget, hogy az RSB sportszakmai munkáját és a rendezők felé támasztott követelményrendszerét fogadja el, támogassa.

Az MNASZ titkárság munkája nem megfelelő hatásfokon működik,a címlistájuk nem megfelelő, régi, ezáltal a csapatokhoz nem jutnak el az információk.
Javasoljuk, hogy az MNASZ titkársága a rallyeversenyeken is egyeztesse és frissítse a címlistát. Az aranylicences versenyző ne csak a nevezője címére, hanem saját postacímére is kapja meg az MNASZ leveleit.( ha már dupla pénzt fizet )
Személyes ügyintézés esetén a rallye titkár munkáját jónak, segítőkésznek találják a szövetség többi alkalmazottjáról ez már kevésbé mondható el...
A tiszteletadás és korrekt hozzáállás az MNASZ munkatársak részéről is elvárható lenne.

A sportbírók eligazítása, képzése legyen nagyon részletes, mindenre kiterjedő. Rallyeversenyeken csak jól képzett, minősített sportbírókat alkalmazzanak.
A sportbírók a versenyzőket, nevezőket, csapatvezetőket kezeljék egyenrangúan, ne legyenek kivételezettek.
A tiszteletadás és korrekt hozzáállás a sportbírók részéről is elvárható lenne a versenyzők, nevezők és csapatvezetőkkel szemben. ( Tartsák be a bírói kódexben előírtakat )

Az időmérés technikai fejlesztésével kapcsolatban a csapatvezetők lépéseket tesznek és kellő időben tájékoztatják az RSB-t és az MNASZ-t az újabb,korszerűbb rendszerről.
Korábban az elnökség felé tett kezdeményezéseik ( vélhető érdekellentétek miatt ) sajnos kudarcba fulladtak, ezért egy kész kidolgozott rendszert prezentálnak a magasabb sportszakmai színvonal érdekében.

Igazolványok,licencek

• Amennyiben több versenyzője van egy nevezőnek, akkor versenyzőnként adjanak ki egy - egy csapatvezetői igazolványt.
• A csapatvezetői igazolvány csak minimumvizsgával legyen kiadható.
• Aranylicenc vagy csak a ( válogatott kerettag ) csapatvezetői igazolványa mellé járjon 5 db belépőkártya amelyet rendezvényenként kapnak meg.
• A csapatvezetői igazolványtól ne legyen felsőbbrendűbb a sajtóigazolvány.
• A csapatvezetői igazolványt fogadják el a fizetős szakaszokra is belépőként.
• A STOP állomásoknál létesített csapatvezetői parkolót csak a csapatvezetőknek jelöljék ki, ne keverjék a sajtó és VIP parkolóval.
• Az MNASZ éves belépőit minden rendező tekintse érvényesnek az adott rendezvényére is.
 
RVSZ módosító javaslatok

• Csapatvezetői és versenyzői eligazítás az első FT után ahol kérdéseiket feltehetik a versenyigazgatónak, rendezőnek és a versenyzői összekötőnek. (Az eligazításon a nevezőt megbízottja is képviselheti.)
• Shakedown tesztlehetőség biztosítása a rendezők részéről, melynek talaja a versennyel megegyező, esetleg egy pályaszakasz fordított irányban.
• Egy városhoz kötődjön a rallye, átvételei, napi szakaszok rajtja és célja egy adott városban legyen.

 

KASSA RALLYE

A verseny gyorsasági szakaszait kiváló sportértékűnek találjuk.
A rendezvény sportszakmai lebonyolítása, sportbírói munkája, időmérése és az egész lebonyolítás gyenge színvonalú.
A rendezvényen az RVSZ szabályai nem teljesültek.
A környék infrastruktúrája, szolgáltatásainak színvonala nem éri el a magyar átlagot sem.
A környék lakosságának, vendéglátóinak, rendőreinek hozzáállása kritikán aluli nemzeti ellentétektől túlfűtött.
A támogatók érdekei nem megfelelően érvényesülnek.
A csapatok jelentős pénzköltését miért nem egy magyar régióban tesszük meg?
Gyenge nézői érdeklődés jellemezte magyar részről a rendezvényt.

Összegzés

A Kassa rallye nem megfelelő a magyar ORB résztvevőinek .
Amennyiben az országon belül nincs nyolc színvonalas rendezvény abban az esetben elfogadható hét rallyefutam is a bajnokság kiírásához.



Versenyekkel, rendezőkkel szembeni észrevételek

A csapatvezetők részéről számos észrevétel és javaslat érkezett a rendezvényekkel kapcsolatosan a rendezők felé. Jelentős kifogások érkeztek a szervizparkok minőségével kapcsolatban. Kifogásolták a bírók és az ATB munkáját.

Az észrevételek részletes megvitatás után megállapították, hogy észrevételeik jelentős része jelen pillanatban is az RVSZ előírásaiban megtalálható. Ezen a szabályok több rendezvényen azonban nem teljesülnek, ami a gyenge színvonalú rendezvényt minősíti.

Megkérik a rendezőket az RVSZ maradéktalan betartására.

Összegzésképpen vannak folyamatosan megfelelő, jó színvonalú rendezvények Eger, Szhely Veszprém, Pécs.
Vannak folyamatosan gyenge színvonalú rendezvények: Fehérvár 2004, Miskolc, Zemplén, Budapest.



A jegyzőkönyvet az RSB részéről meghívott TÓTH IMRE készítette, mely emlékeztetőt az RSB és a megjelentek felé továbbítja.

Az összejövetel résztvevői felhívják a licenszes versenyzők figyelmét, hogy december 10.-én MNASZ közgyűlés (Magyar Sportok Háza, 9h30), ahol felszólalhatnak, elmondhatják véleményüket.
Kérnek mindenkit, hogy képviseltesse magát személyesen, vagy csapatvezetőjén keresztül!

Ez a hír most jelenik meg 3800. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k