h i r d e t é s
Összes oldal:
722762028
Napi oldal:
208907
Jelenleg:
5144
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Lukács Csucsu Kornél, egy Citroën DS3 SuperCars autóval indult a hazai nyílt rallycross bajnokságban, miközben a Citroën Rally Team Hungary pilótájáként, Tóth Imrével egy Citroën C3R5-el versenyeznek a rallyban. Sajnos a Vértes Rallye-val egy időben került megrendezésre a szezonzáró máriapócsi RX futam és a csapat úgy döntött, most a rallycross versenyzésre kell koncentrálni. Jó döntés volt, hiszen első teljes SuperCars szezonjának a végén bajnoki címet szerzett a király-kategóriában Csucsu!
A tatabányai versenyző egy hosszabb teszttel készült a máriapócsi hétvégére, melyen sikerült az autóját jól beállítani. A szombati első előfutamon a későbbi győztest, ifj. Kiss Lászlót is megelőzte, ám akkor egy versenyzőtárs hibája miatt csak 5. helyen tudta zárni az előfutamát Csucsu. Vasárnap a második kvalifikáción egy apró hibát vétett Kornél, így nem tudta a futamot befejezni. Ezután a csapat úgy döntött, hogy a bajnoki cím szempontjából fontos döntőbejutásra kell összpontosítani és minden felesleges kockázatot el kell kerülni.
Az elődöntők előtt 6 pont volt Csucsu előnye a bajnokság második helyén álló Mózer Márkkal szemben. Márk az első elődöntőben a harmadik helyet szerezte meg, így ha Csucsu a második elődöntőben hozza a harmadik helyet, akkor döntőbe kerül és nem változik a különbség. Kornél hozta a kötelezőt és a harmadik helyen végzett.
„A verseny jól indult, de vasárnapi második előfutamon elkövetett apró hiba miatt jelentősen hátracsúsztam, így jobbnak láttam, ha nem vállalok nagyobb kockázatott a későbbiekben, hiszen nagyon erős mezőny gyűlt össze erre a hétvégére. Nehéz volt vasárnap versenyezni, mert tudtam, hogy nem hibázhatok. Azt hiszem nehezebb volt így a versenyautóban ülni, mintha csak a gázt kellett volna nyomni, ahogy a korábbi versenyeken.”
A döntőben a rajtnál sajnos megtorpant az autó, újra kellett indítani, és csak jelentős hátrányból tudod a mezőny után menni. Semmit sem kockáztatva az ötödik helyezett lökhárítóján autózva behozta Csucsu a célba a Citroënt, és így megszerezte a 2020-as Nyílt Magyar Rallycross Bajnokság királykategóriájának bajnoki címét. „Sok autót próbáltam már rallycrossban és ez a Citroën végre meghozta az első bajnoki címet számomra. Most kicsit kiélveztem a sikert, de aztán már a soron következő feladatra, az ERC futamra, a Rally Hungary-ra készülünk, ahol megpróbálunk helyt állni a nemzetközi mezőnyben, a magyar értékelésben pedig igyekszünk egy picit javítani az Egerben elért helyezésünkön.”
A navigátor Tóth Imre is a helyszínen segítette Csucsu versenyzését: „Nagyon örülök Csucsu sikerének, igyekezni fogunk, hogy ezt a lendületet hozza az év hátralévő két rallye versenyén is. Jó lett volna, ha vasárnap a futamgyőzelemért harcolhatott, de most a bajnoki cím fontosabb volt. Ebben a mezőnyben nagy eredmény ez a bajnoki cím.”
A rövid, öt fordulós bajnokságban 4 különböző pilóta tudott nyerni futamot, és Csucsu volt az egyetlen, aki kétszer is a dobogó legfelső fokán állhatott. Máriapócson fejezte be a Rallycross-t és ugyanezen a pályán folytatja a Rally-t a Citroën Rally Team Hungary pilótája, hiszen a Rally Hungary első gyorsasági szakasza a RabócsiRingen lesz, november 6-án este
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., TOTAL
LHG Kft., CsucsuR5, CHEVIGNON, Autószöv Gyöngyös, Vitex plus s.r.o.
TAGAI RACING TECHNOLOGY, PIRELLI
Ez a hír most jelenik meg 2095. alkalommal
|