h i r d e t é s
Összes oldal:
710587659
Napi oldal:
32975
Jelenleg:
2199
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
136 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
121 |
3. |
Ott Tanak |
|
115 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
91 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
63 |
7. |
T. Katsuma |
|
58 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán F. |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Czél Peti. Sokaknak ismerős a név, viszont aki csak az elmúlt években látogatja a versenyeket, annak új lehet. Régi motoros... És tényleg, hisz motoron kezdte...
Mesélj Magadról, kérlek. Biztosan sokan vannak, akik nem sokat tudhatnak Rólad már csak a koruknál fogva is. Mikor kezdted, mivel, és miért hagytad abba? Nem tegnap volt, és ilyenkor az emlékek már megszépülnek… 87 körül ültem először versenyautóba, az akkori túraversenyek egyikén indultam először egy saját tákolású Trabival. Rögtön az első versenyen egy igen jó eredményt sikerült elérni, kategóriát nyertem és abszolútban is előkelő hely jutott.
Korábban motoroztam, a cimborák beszéltek rá, hogy kipróbálhatnám a négykereket is. Különben itt Miskolcon mindig is benzinszagú volt a környék, nem volt nehéz beleszeretni az autósportba.
Ezt követően jött a rallye II. Még itt is Trabant volt a versenyautó típusa, majd egy évre rá Rallye I.-ben már Zsiguliztam. 1990-ben már egy hátsókerekes, 1600-as N-es Toyota Corollával versenyeztem. Csodálatos érzés volt az első megbízható versenyautóba ülni. Ebben az évben kerültek elő a 205-ös Peugeot-k, az elsőkerekes Toyoták, színes volt a mezőny. A évvégi összesítésben azonos pontszámmal a Szádeczkyékkel a kategóriát megnyertük.
Aztán itt abba is kellett hagynom, mert elfogyott a nyílvessző… És Miskolc abban az időben nem arról volt híres, hogy reklámpénz hegyek vannak, inkább a Bükkről vált híressé.
Azért nem hagytam abba az autózást. Hobby szinten kocsiztam Ford Escort Cosworth-al, Lanciákkal, Subaruval. Előfutó voltam néhány Vredestein Rally-n, és közben csináltam a vállalkozásaimat.
A Steelvent Rt. Egy saját, többségi tulajdonú vállalkozás, amely két gyárból és a hozzá tartozó üzemekből álló komplexum Miskolcon és Bátonyterenyén. Mostanában jutottam el odáig, hogy olyan szakember- és manager gárda vezeti ezeket a cégeket, hogy legyen időm beülni versenyautóba és pár napra otthagyhassam a céget.
Mindezek mellett a PACOTTI-val, mind a Karcsival, mind Kazár Mikivel igen jó a viszonyom és ennek következtében hozzásegítettek ahhoz, hogy Náluk egyesületi tagként egy komoly versenyautóba ülhessek. Ez az autó egy csodálatos Evo VII-es N csoportos Mitsubishi. Utcán nekem is egy Evo VIII-asom van, de össze sem hasonlítható a versenyautóval. Így próbálok szerencsét az idei bajnokságban.
Úgy tűnik ha valakinek egyszer jól ment a versenyzés, akkor nehéz belőle igazán kiesni, gondolok itt arra, hogy Veszprémben látványosan és gyorsan is sikerült autóznod.
Az elmúlt évek mindegyikében együtt teleltünk fent a Bükkben a Turi Tomival, Golyóval, valamint Kazár Mikivel, Spicivel és hadd ne soroljam a neveket, bár Balázs Öcsit feltétlenül meg kell még említeni. Aki a rallysportban itt él a közelben, azt fent meg lehet találni… A hó és a murva, a sáros murva körülbelül ugyanaz.
Mégis, most sok mindent újra kellett tanulni. A váltó kezelése, a fék használata… Komolyan kellett barátkoznom az autóval, mégis volt, mikor 4-5 másodpercet kaptam csak a kategória élmezőnyétől és ezt már jó eredménynek írtam be magamnak.
Ezek a pályák számomra teljesen ismeretlenek voltak, a négy bejárás majdnem, hogy vakvezetés volt számomra. Összehasonlíthatatlan azok előnye, akik évek óta autóznak ezeket a gyorsokon.
Az autót sikerült karcmentesen lehoznunk, egy komoly defektem volt, ami leszakította a jobb hátulját, a gyorson kellett cserélnünk, ez több, mint 4 perc hátrányt jelent számunkra. Összeadva a dolgokat nagyképűség lenne azt állítanom, hogy nem vagyok elégedett. A navigátorom és én is jól éreztük magunkat. Maximálisan elégedettek vagyunk a Pacotti csapat munkájával, akik mindent elkövettek, hogy minden szervizparkban összeácsolják az autót, amit az előző gyorsokon szétvertem. Ha ez a közönségnek is tetszett, akkor annak különösen nagyon örülök!
Hogy állsz a budapesti verseny előtt?
Túl vagytok a tréningen, de a murva után az aszfalt szintén újdonság lesz számodra ezzel az autóval. Az aszfalt nagy kihívás. Nem lehet improvizálni, pontosan kell autózni, nem lehet hibázni. A gyakorlatnak itt óriási szerepe van. Mindent meg akarok tenni, de nem akarom összezúzni a kályhát. Új navigátorom van, Balogh Jani személyében egy pilóta-navigátort kaptam, aki nagyon sokat tud hozzátenni a minél jobb versenyzésünkhöz. Meglátjuk.
Mik az elvárások Magaddal szemben? Nem terveztem, hogy ezt az évet végigautózom. Elsődlegesen egy murvás és egy aszfaltos futam volt a listán. A jövő évre készülök ezzel az egésszel. Ha beülök jövőre egy autóba, az sem biztos, hogy N-esbe, akkor ne legyek abszolút felkészületlen. Ezt a célt szolgálja ez a budapesti verseny is.
Azért Pécs és Zemplén hátha belefér még… Nem kizárt.
Az igazi cél a jövő év és az azt követő évek és még ebben sok az ismeretlen tényező. Komolyabb kategóriába szeretnék fellépni az N-ből, annak ellenére, hogy ez is egy fantasztikus kategória. Nagyon jól felkészített autók és végtelenül jó sofőrök találhatók ebben a kategóriában is, de az a filling ami egy A-s autóban benne van, az mégis csak csúcsa az autósportnak.
Kik támogatják a versenyzésed? STEELVENT Rt. Az első magyarországi kerítésgyártó mű. Pár sor kevés, hogy bemutassam, viszont hogy semmit ne szóljak róla, arra nincs lehetőségem. A cég csavar és húzottáru termékek, legfőképp kerítésrendszerek tervezésével, gyártásával és kereskedelmével foglalkozik. A honlapjáról mindent megtudhatnak az érdeklődők:
![](http://www.duen.hu/kepek/hirek/20050808165113.gif)
Ez a hír most jelenik meg 4030. alkalommal
|