h i r d e t é s
Összes oldal:
701744252
Napi oldal:
100534
Jelenleg:
2966
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
122 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
104 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
74 |
6. |
T. Katsuma |
|
52 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Dani Sordo |
|
27 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
56 |
3. |
S. Tempestini |
|
40 |
4. |
Oliver Solberg |
|
35 |
5. |
Yoann Bonato |
|
32 |
6. |
Mads Ostberg |
|
31 |
7. |
Mikko Heikkila |
|
28 |
8. |
Miko Marczyk |
|
27 |
9. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
10. |
Csomós Mixi |
|
25 |
1. |
Csomós Miklós |
|
100 |
2. |
Turán Frigyes |
|
98,5 |
3. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
64 |
5. |
Tóth Tibor |
|
58 |
6. |
Német Gábor |
|
57,5 |
7. |
Trencsényi J. |
|
36,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
30,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
66,25 |
3. |
Bodogán F. |
|
54,5 |
4. |
Hulmann Gábor |
|
52 |
5. |
Rongits Attila |
|
50 |
6. |
Cseri József |
|
37,5 |
7.. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
8. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
9. |
Nagy Matyi |
|
26,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
35 |
2. |
Határ Attila |
|
29 |
3. |
Kerék Balázs |
|
25,5 |
4. |
Berta László |
|
20 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19,5 |
6. |
Hibján József |
|
12 |
7. |
Zagyva Dorka |
|
9,25 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
2. |
Baksai László |
|
68,5 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Görög Péter |
|
35,5 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
26 |
6. |
Hauck Zsolt |
|
21 |
7. |
Várnai Dávid |
|
19 |
8. |
Szetei Norbert |
|
15 |
9. |
Balogh Lajos |
|
11 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
44 |
3. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
4. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
5. |
Géczi László |
|
25 |
6. |
Bajusz Krisztián |
|
25 |
7. |
Krámpek Nándor |
|
24 |
8. |
Pete László |
|
24 |
9. |
Kiss Zsolt |
|
19 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
45. CNP Asfalistiki Cyprus Rally 2016
2016.10.08. – Nicosia, Ciprus
Mintha a tavalyi versenyzést másolta volna le a Botka Rally Team párosa idén az ERC ciprusi fordulóján. 2015-ben is hibátlan első kör után csőstől jöttek a gondok szombaton. Elektromos hiba, tűz, vízátkelés, leszakadt lökhárító a szélvédőn… Volt ma minden, ami izgalmassá tette a csapat amúgy sem unalmas életét.
Nyolc gyorsasági szakasz várt az Európa-bajnokság idei utolsó fordulójának a mezőnyére. Botka Dávidék a pénteki poros éjszakai gyorsokat próbálták elfelejteni és csak a szombati pályákra összpontosítottak. „Reggel féltünk attól, hogy takarítanunk kell a harmadik rajtpozíciónk miatt, de igazából azzal nem volt gond. Próbáltunk a pénteki hibáinkat kijavítani és az első körben nem is volt gond az autóval, fel jöttünk a negyedik helyre.” – mondta a pilóta. „A kör után a szervizben észrevettünk egy elektromos problémát, ami már év eleje óta kísérget minket. Tudtuk, hogy mi a gond, kicseréltünk mindent.”
Sajnos hamar észrevették, hogy nem a kicserélt alkatrészekkel volt gond. „Az utolsó szakaszon, a városi SuperStage-en le is állt a kocsi. 10 másodperc múlva tudtam csak újraindítani. Mentünk és közben éreztük, hogy valami ég… Tudtam, hogy a szakasz vége felé van egy nagy patak, amin majd át kell mennünk. Próbáltam sietni, hogy minél hamarabb az ’oltóvízhez’ érjünk, reméltem, hogy az majd eloltja. Sikerült is, eloltotta az elektromos hiba okozta tüzet, de talán túl hevesen érkeztünk meg a vízhez, hogy a lökhárító leszakadt a becsapódástól, az felrepült, de csak a szélvédőig… Az utolsó pár kanyart úgy tettük meg, hogy az előttünk lévő lökhárító mögül próbáltam leskelődni. Vicces volt.”
A ciprusi pályák nem kímélik az autó, az esti 45 perces szervizben nagyon sok mindent cserélni kellett a futóműben, de még a pop-off szelepből is újat kellett berakni, még reggelre is maradt egy kis teendő. „Örültem, hogy végigértünk a mai napon. Nagyon fárasztó volt, helyenként 35 fokban versenyeztünk, elfáradtunk a végére. A fiúk is rengeteget dolgoztak, hogy versenyben lehessünk. Negyedik helyen megyünk. Gondmentes autóval talán még előrébb is lehetnénk. Az északi srácokkal nem biztos, hogy még fel tudnánk venni a versenyt, nagyon gyorsak ezen a murván is.”
Vasárnap négy gyorsasági a programban és egy érdekesség: az utolsó két szakaszt külön is értékelik, ún. Golden Stage néven, a TV élőben közvetíti, és ami talán még fontosabb: az első három helyezet között összesen 60.000 eurót osztanak ki…
„Amikor jó a kocsink, akkor már nem kapunk extrém sokat a többiektől, Bízom benne, hogy az utolsó két gyorsaságin egy kisebb vagyon még össze fogunk tudni autózni. :)” –fejezte be az összefoglalót nevetve Botka Dávid.
A csapat facebook oldalán képeket és exkluzív videókat talál!
Ez a hír most jelenik meg 2606. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • fórumok
|