h i r d e t é s
Összes oldal:
732087923
Napi oldal:
71845
Jelenleg:
2216
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Március 22-én reggel kisebb konvoj tartott Pécs felől a legutóbbi Mecsek Rali új gyorsaságija felé. A Feked - 6-os út közti erdőgazdasági út déli sorompóját Keller Péter és csapata nyitatta fel vasárnapra, hogy három N2-es Suzuki Swiftjét tesztelhesse a két bérlő, és a Tenkes Rallye Team új párosa, Demjén Martin és Ferjáncz András. Ott volt Fekete Kálmán is, aki könyvet készül írni Martinról. De vajon nem korai-e inni a medve bőrére, kérdeztük Kálmántól.
Fekete Kálmán: - Amint azt a fórumon is olvashatjuk, érthetetlen módon és máris támadják Demjén Martint. Hogy ez csupán irigység vagy ómagyar dőreség? Engem igazából cseppet zavar, ha egyesekből megütközést vált ki, hogy éppen egy alig tinédzserkorú miskolci srácról tervezek könyvet írni. Be kell, valljam, eleget udvaroltam már a hazai rali első osztály néhány népszerű, közönség kedvenc versenyzőjének, felajánlva, hogy róluk is írnék egy-egy kötetet, de jóformán nem is reagáltak ajánlatomra. Így inkább az ígéretes fiatalok felé fordítom érdeklődésem. Demjén Martinra az ugyancsak ralirajongó Dani fiam hívta fel a figyelmem, úgy egy éve. Azóta kísérem figyelemmel versenyzését, és a mintegy 30 évnyi tapasztalatom birtokában kijelenthetem, Martin lesz a közeljövő magyar ralibajnoka, feltéve, ha ehhez minden anyagi feltétel megadatik számára.
- Martin édesapja értesített a vasárnapi eseményről, amely a Tenkes Rallye Team versenyautó bérlőinek első idei kötelező tesztje volt. Keller Péter szerintem legalább olyan zseniálisan ráérzett a jövő üzenetére, amikor Martint csapatába vette, mint amikor anno George Martin a Beatles kiadása mellett döntött. Péter elárulta, a 2008-as Szombathely Ralin esett meg köztük egy hosszabb ismerkedő beszélgetés, amelynek nyomán 2009-től csapatuk tagja lett Martin. Akinek tehetsége megkérdőjelezhetetlen, eddig több mint 90 kisebb-nagyobb ralit megnyert, s dacára annak, hogy csak nemrég szerezte meg a jogsit, máris magabiztos stílusa alakult ki.
A teszt után így nyilatkozott az ifjú pilóta: Demjén Martin: - Túl vagyok az első, hivatalos teszten. Pozitív csalódás volt ez a kis Suzuki, nagyon kezes, könnyen irányítható. Motorerőben hasonló, mint a régebbi, 130 lóerős Fiat versenyautóm, mert az N2-es Suzuki Swift 136 lóerős. Legjobban a fékrendszere tetszik! Nagyon jó féktávokat lehet vele venni, megáll, mint a szög. Miután Keller Petit is vittem egy kört, azt tanácsolta, a kanyarokba inkább lassabban menjek be, és a kigyorsításra figyeljek oda jobban. Az új navigátorommal, Ferjáncz Andrissal jól összehangolódtunk, már az első teszt alkalmával. A beállítások módosításával kapcsolatban is egyezett a véleményünk. A Tenkes Rallye Team is nagyon szimpatikus, mindenben a segítségemre voltak, jól együtt tudtunk működni. Egész nap szép idő és jó hangulatban, hasznosan eltöltött vasárnap volt. Köszönjük mindenki segítségét és együttműködését!
A teszten vált nyilvánvalóvá, hogy Demjén Martin megtalálta navigátorát, és most elárulhatjuk, nem is akárkit…
Ferjáncz András: "Kellemes meglepetés…" - Március 19.-én egy csütörtöki munkanapon megcsörrent a telefonom. Egy fiatalos hang bemutatkozott, majd köszönt: "Demjén Martin vagyok, szervusz." Éreztem, hogy valami "autóversenyzősdi" lesz a dologban. Nem is tévedtem, Martin rögtön a lényegre tért. Tapasztalt navigátort keres az egri megmérettetésre. Sokat hallott rólam, tudta, hogy már a negyedik hazai bajnokságomra készülődöm, valamint külföldön is gyűjtöttem a versenykilométereket a "jobb 1"-ben, és elég tapasztaltnak gondolt ahhoz, hogy jó eredményt tudjunk elérni az első versenyen. A saját idei projektem egyelőre "B" vágányra került, így szabad voltam és "igent" mondtam. Fenntartásaim ugyan voltak, de az első személyes találkozás után minden baljós gondolatomat elfeledtem
- Szombatra meg is beszéltünk egy találkát, ahol tisztáztunk pár kérdést és a feladatainkat. A következő nap már Pécs környékén teszteltünk a Tenkes Rallye Team színeiben a versenyautóval, egy N2-es Suzuki Swifttel.
- A teszt minden tekintetben felülmúlta a várakozásaimat. Az autó szuper, élvezetes kocsizni vele, igazi kezes bárány. A csapat szimpatikus és hozzáértő emberekből áll. A legnagyobb meglepetést azonban Martin szolgáltatta a számomra, profi szinten kezeli a versenyautót, most ült először a Suzukiban, de olyan érzésem volt a harmadik kör után, mintha már második szezonját kezdené vele. Megfontolt, magabiztos, higgadt és tehetséges pilóta, emellett 17 éves kora ellenére egy nagyon érett személyiséget ismerhettem meg benne, bátran ülök be mellé Egerben.
- A teszt sikeres volt, beállítottuk a kocsit az első versenyre. Úgy érzem kettőnk közt már most kialakult egyfajta összhang és bizalom, jó páros leszünk. Nem titkolt célunk, hogy dobogóra szeretnénk állni és a kétkedőknek is bizonyítani…
Egy kortárs véleménye Martinról: Fekete Dani: - Abban a megtisztelő élményben lehetett részem, hogy Martin vitt egy oda-vissza menetet a Suzuki Swift N2-es raliautóval. A fekedi pálya első 3,4 km-ét zárták le, éppen a leggyorsabb, legtechnikásabb szakaszt. Martin teljesen otthonosan érezte magát az 1600 köbcentis N2-es Suzuki Swiftben, s úgy vezette, mintha mindig is ilyen autóban edződött volna: nyugodtan, kapkodás nélkül, igen rövid féktávokkal, és nagy kanyarsebességgel. Semmi különlegeset nem csinál, csak pontos és nyugodt, és magabiztosan bevállalja a nagysebességű autózást, mert nemcsak elhiszi, de tudja is, hogy az autó befordul… - Ültem már egy-két jó nevű, és jó kezű pilóta mellett, Mitsubishiben, különböző VFTS-ekben, sőt, Borsi Gergő WRC-vel is vitt, de most azt mondhatom, Martin még okozhat meglepetést a hazai élmezőnyben…
Ez a hír most jelenik meg 7723. alkalommal
|