Domaháza indulói
MARB Északi régió 3.futamának beérkezett nevezései
2017-06-28
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737076480
Napi oldal:
14802
Jelenleg:
934
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
442. • 2015-04-03 12:20:23
A válasz meg is van. Pétervására rallye lesz...de legalább lesz....
441. • 2015-04-02 15:17:31
Szerintetek az Egerbaktai sok crash+baleset után lesz ott sprint 2 hét múlva???? nemértem
440. • 2015-04-02 14:51:44
Az meg butaság,hogy most emiatt rakjak fel a kis szelepes autómra két fekvőt,mert ezt diktálja a "divat". Eleve nem úgy van a motor felépítve és a költségvetés miatt A-s az autó,abból is a gyengébb fajta sajnos.

Butaság az egész és nem lehet ezt szebben mondani....
439. • 2015-04-02 12:38:52
Jó dolog délen az A-light. Egyrészt csak egykarbi,gyári szívósor,gyári leömlő és csak E betűs gumi lehet fent a kocsin.

438. • 2015-04-02 12:18:25
Az egész úgy sz.r,ahogy van.

Hozzáteszem nekem sok beleszólásom nincsen a dologba,de akkor is igazságtalan így!

Rolcsi is csak addig vitte a prímet még nem rakták egybe a duplakarbis,nagyszelepes autókkal.

Oké,hogy ez a sport a pénzről szól és megváltani sem akarom a világot,de ez annyira ordító pofátlanság amit nem tudok elfogadni!

Rengeteg Lada van,simán lehetne őket csoportosítani igazságosan!
Könnyedén lehetne csinálni egy A katot az egykarbis autóknak, egy H katot a duplakarbis,nagyszelepes kocsiknak amikben nincs típusidegen alkatrész meg 1610be beleférnek. Aki meg minden nyugati nyalánkságot beleszögel a Ladába az menjen extrába és kész. Bár itt is kérdéses,hogy valaki épít 1.6-os motort valaki meg belereszeli a 2000ccm-t. Mindegy ettől csak jobban lehetne ezt csinálni,mert ez így egy f.s
437. • 2015-04-02 11:14:37
Arról már nem is beszélve, hogy azt a pár Lada Kupás technikai szabályt sem tudják betartatni amit saját maguk hoztak és még anyámnak is kiverné a szemét ha csak rápillantana hogy valai nem F****ó...

Egyesek versenyeket nyernek Micu híddal, mások olyan széles első futóművel mennek, hogy a Golfív alól is kilóg, de minden tökre okés... :)

De a kérdésedre visszatérve, azért A-s karbival és a hozzávaló betegággyal is verte Malter északon a mezőnyt tavalyig... ;)

De teljesen jogos a felvetés, délen ezért van külön A-light kupa (vagy mi) ahova kevesebb lé is elég az eredményhez. Mondjuk ha 40-es Dell'Orto-ban gondolkodik az ember akkor egy nevezési díj árából megvan az is, aztán mindjárt kisebb a különbség...

Vagyunk elegen Ladások, nyugodtan tovább lehetne bontani a kategóriákat, de akkor komolyabb technikai ellenőrzés kellene...
436. • 2015-04-02 09:58:07
Áááá én ilyeneken már fent sem akadok.

Kezdem megszokni a dilettantizmust. Sajnos.... szontyoli
435. • 2015-04-02 08:51:30
Neked tök jó napod van,hogy csak ezt az 1-et nem érted... :D Biztos valakinek,az ismerőse,nem tudja "A"-ban elverni az álló karbisokat csak 2 fekvőssel... :P Amúgy meg láttam valahol,hogy 2 hét múlva lenne a következő verseny Egerbaktán??? Versenykiírás??? Ja és most nem szólnak a zöldek,hogy 1 hónapon belül 2X is lessz ott verseny??? Hagyjuk már!
434. • 2015-04-01 17:05:04
Próbáltam,de nem megy. Muszáj írnom. vigyorgok

MARB kategorizálások.
Egy kicsit magam mellett szólok és nem a közjó érdekeit tartom szem előtt,de nem tudom elfogadni az igazságtalanságot és a sportetikai inkorrektséget sem. Mondhatnám úgyis,hogy azt meg főleg!

Lada kupa, kizárólag MARB vonatkozásban.

Van egy MARB-s kiírás mely szépen megfogalmazza,hogy az autó fő egységei kizárólag Lada gyártmányok lehetnek. Kicsit csúnya a megfogalmazásom,de a lényeg érthető.

Mit tekintünk fő egységnek? A tavalyi északi régiós kategorizálásokat figyelembe véve egy kalapsz.r az egész úgy,ahogy van!

Miért a köbcenti a mérvadó?Az az alap irányvonal,de miért? Hol igazságos az,hogy egy egy karbis,hívjük A-s autónak, egy kategóriába raknak egy dupla karburátoros,nagy szelepes autóval? Ezt valaki magyarázza már el nekem,hogy miért jó? Milyen apropóból? Azért mert max. 1610ccm?És nincs alatta micu híd és más egyéb típus idegen alkatrész?

Oké,hogy nekem sok közöm még nincs az egészhez,de így még,ha akarnék sem tudnék eredményt felmutatni,mert alaphangon egy dupla karburátoros és egy szimpla karburátoros autó között minimum 20LE különbség van!

Azt már elfogadtam,hogy az alapvető homológ A-s szabályoktól eltérhetünk, mint pl. plexik,szervó,üvegszál,könnyítések,de azt képtelen bevenni az agyam,hogy ilyen téren is a köbcentit veszik figyelembe,mérvadónak!? Miért? Persze jöhetünk azzal,hogy Gr.A-s Ladával is lehet jól menni,de akárhonnan is közelítem meg komoly erőfölénye van egy dupla karburátoros autónak!

Kérném szépem,hogy valaki magyarázza meg ez miért jó. Milyen indíttatás nyomán lett ez így kitalálva? Mert,hogy én nem látom benne az értelmet az is hétszentség..... mérges
433. • 2015-03-20 21:06:22
Akárcsak a közmondás görbített változatában:
aki tudja, csinálja,
aki nem tudja magyarázza,
aki magyarázni sem tudja, az igazgatja. :D
432. • 2015-03-20 20:40:43


Én ezt úgy látom, hogy az aktuális utasok választják a pilótákat...
Kis képzavarral: Ki mint vet, úgy arat! Vagy: Ki mint veti ágyát, úgy alussza álmát!
király

431. • 2015-03-20 20:36:52

Nekem az jutott erről eszembe, hogy ahhoz, hogy valaki R2-ben elnavigáljon egy zsigulis pilótát, szabályismereti vizsgát kell tennie. Aki(k) az egész szakágat, urambocsá' az egész sportágat vezetik, nemzeti fennhatósággal és nemzetközi képviseleti joggal, azoknak nem kellene vizsgázniuk a szabályok ismeretéből??

Nem hát!... vigyorgok

430. • 2015-03-20 17:48:19
Beszélhetnénk a pilóta oktatókról is.

Koháry vagy Varga esetleg Zettner....

Ők asszisztálnak ehez, vagy bólintanak.
429. • 2015-03-20 14:45:44
De én így nem akarok utazni. Elég volt már a "zsebkendős" időszak, remélem érthető az asszociációm:)

Az a baj,hogy mi a cél közönség is elfogadja ezt csak lehessen valahol versenyezni. Okés, valahol érthető is,de ez hosszú távon semmi jóra nem vezet.

Akárhonnan is közelítem meg évről évre nagyobb a kulimász a hozzá nem értés. Ez egyszer nagyobbat fog csattanni én úgy gondolom.

Amúgy érdekes,hogy egy kicsit örültem annak,hogy új az MNASZ elnöke,de úgy látom,hogy a Rallyeszakág marketingje marad ilyen amilyen...egyszerűen hihetetlen.

428. • 2015-03-20 13:24:56
hu0olb!
Az a baj, hogy rossz volt a beszállási sorrend, arra a bizonyos "repülőre".
Ugyanis előbb volt tele volt az utastér, és a végén csekkolt a botcsinálta kapitány. Az lett volna az ideális, ha az utasok előbb megnézik, hol találnak egy megfelelő pilóta, és annak a gépére szállnak föl. Sajnos senki sem mondta, hogy az Ő képességei, csupán egy egyszemélyes sárkányrepülőre elegendőek, nem egy Boeingre. Odajött, és belült(ették) a botkormányhoz.

Na most utazunk..... sírok
427. • 2015-03-20 12:20:20
Ernő,

Évek óta dilettantizmusról tesznek tanúbizonyságot. Remélem senki nem veszi a lelkére,nem sértésnek szánom,de hihetetlen számomra,hogy nem tud összeállni egy olyan brigád aki érti is a dolgát és végre A VERSENYZŐK ÉRDEKEIT TARTJÁK SZEM ELŐTT!!! Mert ez itt a lényeg.

Egy szövetség, szakág a versenyzőkért van, nem a sz.ros egójuk ápolásáért, vagy a hatalmi vágyuk enyhítéséért.

Ez megy évek óta, sz.rik mindenki mindenkire csak megy a ez egymás fején való k...a szétkenése.

Én is intézném a hatalmasoknak, hogy nem érdekel ki van fasírtba kivel, kinek ki nem tetszik vagy ki a jó barát. Én kis senki versenyezni akarok normálisan, biztos irányvonal, stratégia mentén.

Milyen RSB az,aki egy verseny előtt 2-3 nappal megtiltja egyes versenyzőknek azt,hogy induljanak. Nem lehet ilyet csinálni!!! Valahol értem,hogy amatőrbe ne menjenek komoly,komolyabb autók. De ez nem azért van,mindenki tudja. De ettől nem lesz több versenyző felsőbb osztályokban,eddig is meg volt rá a példa,hogy ez egy agylövött gondolat. Ez csak árt a sportnak jelen helyzetben,nem használ!

Én őszintén bízok abban,hogy egyszer jóérzésű és hozzáértő, kommunikatív emberek fognak olyan pozíciókba kerülni,ahol tenni lehet ezért az egészért.

Szeretném innen is súgni,hogy a versenyzőkért kell ezt csinálni nem másért és persze a sport jobbá tételéért. Abszolút nem vagyok én személy szerint kíváncsi a pökhendiségre meg a sz.rdobálásra attól előrébb nem lesz semmi!

Hihetetlen az egész...

Ha van megfelelő nagyságú arcom akár a repülőgépet is elkezdhetek vezetni,nem olyan nagy dolog az,nem kell ahhoz érteni......
426. • 2015-03-19 23:21:58
Az RSB érti a dolgát! (meg ismeri a szabályokat:):))

Az RSB által, Markó Tibi ellen indított hadjáratnak, a magas fokú hozzá nem értésnek a Versenyzők lesznek a károsultjai.
Kinek szúrja szemét az, hogy Tibi megy előre, intézi a régiójában a versenyzők érdekeit? (majd ezt is leírom)
Minden régióban van lehetőség egyedi kategóriák létrehozására. Ezt az adott régióban rendezőknek kell kitalálni, szabályba foglalni és jóváhagyatni az eresbével. Ilyen szabályzat csak a déli régióban készült. Ennek alapján lett létrehozva a Super 2WD és a Super 4WD kategória. Március 11.-én volt egy egyeztetés a szövetségben (Elnök úr, Sporttanács vezetője, RSB vezető, Markó Tibi), megegyeztek 10 nappal a verseny előtt, heppié volt mindenki. RSB vezír a megbeszélést követően telefonon jelezte, hogy az RSB elfogadta a kategóriákat.
Az RSB-nek egy ARVSZ módosító határozatot kellett (volna) küldeni a Sporttanácsnak jóváhagyásra. Mert ugye szabálymódosítást csak az ST hagyhat jóvá. Szerintetek ez megtörtént?

Eltelik egy hét és megjelenik a 22/2015 RSB elektronikus határozat, melyben az RSB nem engedélyezi az általuk jóváhagyott kategóriákat.

Ebben a határozatban szerepel ez a mondat is:

22/2015 Rallye Szakági Bizottság elektronikus határozat 2015.03.18. A Rallye Szakági Bizottság, egyetértésben a Sporttanáccsal a MARB kategóriákra vonatkozóan, a következő változásokat eszközöli: Az L1, és L2 kategóriákban versenyzők kizárólag MNASZ licenc-cel állhatnak rajthoz, ………

„MARB kategóriákra vonatkozóan…”
HOZZÁÉRTŐ RSB VEZETŐ ÉS T. TAGOK! A FENTIEKKEL ELLENTÉTBEN AZ L1 ÉS L2 KATEGÓRIA NEM MARB KATEGÓRIA! RÉGIÓS KATEGÓRIA.
A MARB NEVÉBEN HORDOZZA, HOGY NEM LEHET RÉSZE A LICENCES KATEGÓRIA!

E csodálatos határozatban később ismét megerősíti a 6 igennel szavazó a teljes mértékű hozzá nem értést:

A MARB éves értékelésébe az L1 és L2 kategóriában elért eredmények nem számítanak bele, ………
FOGALMUK SINCS A FELÉPÍTMÉNYRŐL! ŐK ÍRTÁK KI AZ IDEI ÉVRE A MARB KATEGÓRIÁKAT 5,4,3,2! HOL VAN EZEK KÖZÖTT L1, L2? IGAZ AZ ARVSZBEN VALAHOL HÁTUL A DÍJAZÁSNÁL EGYSZER CSAK MEGJELENIK AZ 1 KATEGÓRIA IS :):) melyik barom írta be?

Milyen indíttatásból, fóbiából keverik a MARBba a Licenseseket?

Néha az az érzésem, hogy a Bizottságban ülő emberkéknek fogalmuk sincs a történésékről. Egy-két ………. osztja az észt, nem adják át az információkat. Ettől még Ők is felelősök.

Ja meg én is felelős vagyok a Berényi Ákos hazugsága szerint. :):)

ez itt a szakág vezető hazugságára írt levelem:


Kedves Ákos!

Többen megkerestek azzal, hogy a Neked feltett kérdésre, hogy miért csak febr. 17.-én jelent meg az SR-ARVSZ, Te azt mondtad, hogy ezt köszönjétek a Büki Ernőnek választ adtad. Nem foglalkoztam a tegnapi napig ezzel a hazugságoddal. Tegnap ugyanezt válaszoltad Ranga Péternek is.
Kérlek, a családom körében ne terjessz hazugságokat rólam! Ne állíts olyant, hogy azért nem jelent meg a szabályzat, mert én nem adtam oda Neked az anyagot! Ne hazudj!
Vállad fel a Versenyzők előtt, hogy azért nem jelent meg, mert nem tudtad megcsinálni, fogalmad sincs a szabályokról, alkalmatlan vagy rá, hogy elkészítsd, ill. elkészíttesd!
Miért engem teszel felelőssé a Versenyzők előtt? Mit kellett volna nekem odaadni? Nekem semmi közöm sem Hozzád, sem a dolgaidhoz!
Dec. 10.-én megkaptad mélben és kinyomtatva a szabályzatot, (mi kerestünk meg vele) abban maradtunk, hogy majd keresel/kerestek bennünket egyeztetés céljából. Ez a mai napig nem történt meg.

A hazudozások helyett tanuld, olvasd a szabályzatokat. Talán egyszer megérted, mi az a MARB, mi a régió, mi a sprint…………, lehet, hogy egy idő után sikerül megfelelő közleményeket, határozatokat írni, kiadni.

A versenyzőknek őszintén kell válaszolni! Miért mondod azt, hogy az Orfűi kiírás nem lett jóváhagyva? Jóváhagyta az RSB! Tudod ez akkor este volt (márc.11.)mikor az MNASZ-ben átbeszéltétek a dolgokat, (Elnök úr, ST vezetője, Tibi, Te) , megoldás született, mindenki mosolyogva távozott. Távozás után kb. 10-15 perc múlva felhívtad a Tibit, hogy a két régiós kategóriát az eresbé engedélyezi. JJ Tibi, este 20:40-kor küldte jóváhagyásra Te 21:36 küldted ezt a szöveget mélben: a kiírást az RSB jóváhagyja. (gyorsan jóváhagyta a bizottság ezt is)
Ha továbbra is azt állítod, hogy nincs jóváhagyva, akkor felelősséged tudatában tiltsd le!

Miért mondod a versenyzőknek, hogy a Tibi a nagy autókat értékelni akarja a MARBban? Ilyen soha sem volt. A kiírásban sem így van…………..


Ha majd egyszer kezdesz érteni a sportszakmához, talán nem fog megjelenni olyan határozat, mint a 22/2015 vagy egy ilyen (alábbi) hivatalos levél:

„Budapest, 2015. március 18.
Ikt.sz.: K-118 / 2015

Marco Racing Team Kft
7800 Komló, Tavasz u. 3.

Tisztelt Markó Tibor Úr!
Tájékoztatlak, hogy a Rallye Sport Bizottság vizsgálatot kezdeményez a www.duen.hu internetes portálon általad megjelentetett dokumentumok tekintetében.

Ez úton felhívom a figyelmedet a 2015.03.22.-én megrendezésre kerülő Orfűi MARB rendezvényeddel kapcsolatosan, hogy amennyiben a rendezvény nem az ARVSZ vonatkozó szabályainak megfelelően kerül megrendezésre, úgy a rendezvényt utólag törölni leszünk kénytelenek.

Sportbaráti üdvözlettel:
Berényi Ákos
Rallye Szakág Vezető”

Egy rendezvényt utólag törölni?
Honnan törlőd?: A földszínéről? Az étlapról? A könyvtárból? Az emlékezetedből?
Netán az értékelésből? Ha igen melyikből?
Szerinted a Versenyzők mennyire fognak gratulálni Neked? Elpufogtatnak nem kevés zsét, azt jövöl Te és törlöd? JJ
Neked a bizottságoddal együtt a Versenyzőkért kellene dolgoznod, nem ellenük!

Jó felkészülést az Eger rallyéra!
Nem kellett volna pályainspekciót tartani az eresbének Egerben? Ma már pályabejárás van! (ezt elírtam, jövő hét csüt. van) Ugye nem a Rendező lesz a felelős, ha valami sportszakmailag nem jól sül el? Ilyenek észrevételére van a pályainspekció. JJ Ez lett volna az első éles felelősségteljes munkátok, megfutamodtatok!

Lesz még ott gond, a jövő héttől.
Mi lesz R2-ben a szekvenciális váltós autókkal? Hol lesznek értékelve? Katalizátor?.........

Olvastam a kiírásban: RSB megfigyelő Berényi Ákos
Tudod mi az?
Feltételez némi szabály, szabályzat ismeretet…………..

További jó eresbézést, kevesebb maszatolást, felelősség áthárítást

ernő


Kedves MARBosok !

Így állunk 2015.0319.-én. Az eresbé előre fenyegeti a Versenyzőket, hogy törölve lesz a verseny. Szerintetek normálisak? Egy verseny törlése kizárólag a Versenyzőket érinti.
Tiszában vannak azzal, hogy a versenyzők által működtetett egyesületek (Tagok) szavazatai alapján lesz valaki szakágvezető?
Ha véletlen Egerben is lesz egy-két balhé, ha valaki felvállalja nem lesz nehéz összeszedni a visszahívókat. :):)

Balesetmentes versenyzést kívánok a hétvégére

ernő

425. • 2015-03-19 14:56:34
CASCO81!

Kedves Józsi úr!
Isten éltessen névnapodon, erőben egészségben és jó kedélyben.


Üdv:
hillman
424. • 2015-03-19 10:07:16
MG73!
Nem győztem, csak leírtam a hivatalos álláspontot.
Egész halkan jegyzem meg, hogy a tavalyi versenyeken is a licencesek a MARB mezőny mögött rajtoltak.
Lyukón, Sajókazán, stb., stb., kacsintok
423. • 2015-03-18 21:57:15
OK te győztél kacsintok
De azért ez egy vicc....
Ennyi erővel mehetnének Egerben a Historicosok először, mert ők kevesebben vannak,meg öregebb kocsikkal indulnak... vigyorgok
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k