TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Eger előtt mondták
Körbekérdeztünk néhány versenyzőt
2011-04-01
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
701698033
Napi oldal:
54315
Jelenleg:
2859
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Körbekérdeztünk néhány versenyzőt

Krózser Menya
Letréningeztük a pályákat, a mai napon megvolt a verseny előtti rövid kis tesztünk is. Felkészülve várjuk a rajtot és nagyon kíváncsian persze! Kíváncsi vagyok, hogy mire lesz elég az én tudásom, az autó és a csapat, ezt pedig csak az idő és a stopperóra fogja majd mutatni. A pályák a szokásos egri pályák, különösebb változtatások nélkül. Nagyon győzni akarok, így is fogok menni és így is állok hozzá!

Hideg Krisztián
Úgy érzem, hogy nagyon jól állunk a felkészüléssel, nagyon jól sikerült a tréning is. Mindent megtettünk az ügy érdekében, nagyon pontos itinert írtunk és úgy tűnik, hogy tényleg nagyon jól tudunk együtt dolgozni az új navigátorommal, Balázzsal. A pályák nagyon-nagyon tetszenek, nekem még az a szűk rész - amire nagyon sokan panaszkodnak - is tetszik. Minden szuper, nagyon jókedvem van és nagyon jó előérzeteim vannak a versennyel kapcsolatban. Jóslásokba nem akarok bocsátkozni, de mindent megfogunk tenni, amit csak el tudunk képzelni. Ha olyan jól sikerül a verseny, mint a felkészülés, akkor nem lesz okunk panaszra.

dr. Varga Attila
Az idei évben kategóriát és autót váltottunk, igyekeztünk úgy felkészülni, hogy nagyon nagy meglepetések ne érhessenek minket. Az orfűi versenyen teszteltünk egyet, ahol eléggé irreális körülmények voltak, de arra azért mindenképp jó volt, hogy üljünk az autóban. Felírtuk a pályákat, az autót amennyire lehet beállítottuk. Óriási élmény az N-es után ez az A-s autó! Visszaülni egy A-s autóba az én fogalmaim szerint mindenképp előrelépés, akkor is, ha nem négykerékhajtású. Ez a S1600-as egy igazi, ízig-vérig kis méregzsák versenyautó. A felkészülés is végig öröm volt, remélem a verseny is végig felhőtlen szórakozás lesz!

Bujdos Miki
Bejártuk a pályákat. Nagyon nagy elánnal vágunk neki a versenynek! Jól sikerült a tesztünk, a pályabejárás is, úgyhogy azt gondoljuk, hogy minden rendben van. A pályákat illetően azt mondhatom, hogy a minőséggel azért vannak problémák, ez a szűk, letöredezett, szétfagyott út ez nem sok jóval kecsegtet, hiszen a defektveszély nagyon nagy. A taktikánk annyi, hogy megpróbálunk úgy menni, hogy ne kapjunk defektet. A célunk, hogy a kategóriánk első három helyezettje között ott legyünk. Szeretnénk nyerni is, de a főbb inkább az, hogy végig érjünk. Rövid a bajnokság, így nem nagyon van lehetőség arra, hogy akár egy versenyen is kockáztassunk. Reméljük, hogy ilyen jó idő marad a hétvégére is!

Herczig Norbi
Készen vagyunk, jöhet a vetélkedő! Túl vagyunk a pályabejáráson, a teszten, minden készen van! Ha nem is gyermeki várakozással, de mindenképp egy kicsit felfokozott várakozással állunk a verseny előtt. Kálmi 3 éve ült utoljára versenyautóban, de szerencsére hamar sikerült összerázódnunk. Megvan minden olyan pont, ami kritikus lehet a versenyen. Nyugodt a lelkiismeretünk a felkészülés miatt, úgyhogy tényleg csak azt mondhatom, hogy most már ülnénk a versenyautóban, versenykörülmények között is. Száraz időre számítunk mindkét napon, lehet egy picit meghinti az eső a pénteki napon a pályákat, de a verseny száraz lesz!

Herczig Róbert
A tavalyi évben Schuck János navigátora külföldre ment és volt egy gyors felkérés, hogy a Mecsek Rallye-n szaladjunk egyet együtt. Már akkor felmerült, hogy esetleg ezt folytathatnánk 2011-ben is… és mivel jól sikerült az a futam számunkra, jól tudtunk együttműködni, éreztük a kettőnk közti megfelelő kommunikációt, így azt mondtuk, hogy akkor idén együtt folytatjuk! Ennek köszönhető az, hogy újra visszatértem a rallye-ba, mint navigátor.  Megvagyunk a tréningezéssel, nagyon harciasak a pályák. Mindenképp győzni akarunk, de persze tisztában vagyunk az autónk adottságaival, képességeivel is, így ennek függvényében fogunk harcba szállni az ellenfelekkel. Nagyon kemény csata várható, a verseny vízválasztója mindenképp a dzsuvás, rossz minőségű útszakasz lesz. A tarnaszentmáriai gyorsasági szakaszon is olyan kövek vannak, hogy aki ott defekt nélkül le tud jönni, az esélyes a dobogóra. A többi szakaszra is nagyrészt ez jellemző, van ahol olyan betontömb látszik már ki az útból (mivel lekopott a fölötte lévő réteg az idők folyamán), hogy oda lehet verni rendesen az autót. Ezekhez a körülményekhez kell alkalmazkodnunk, de egy biztos: győzni jöttünk Egerbe!

Kazár Miki
Várjuk a versenyt, várjuk a megmérettetést! Kész van az autó, van elég gumink, van mindenünk! Fizikálisan és mentálisan is felkészültek vagyunk, a kocsi az megy, lehet, hogy nem a mi autónk a legerősebb, de nem is ez a legfontosabb, hanem az, hogy bírja ki a versenyt. Jó hangulat van a csapatban. Remélem, hogy nagyon sok néző lesz és mindenki jól fogja érezni magát! Annyi emberrel kell versenyezni, hogy A-tól Z-ig nyomni kell, az egyes gyorstól az utolsóig! Majd meglátjuk vasárnap, hogy hányadik helyre lesz elég ez! A pályák? Vannak olyan rendezők, akik két hét múlva az igazi ralipályákon rendeznek versenyt, és vannak olyanok, akik csak ilyet tudnak intézni. Mentálisan sokkal jobban felvagyunk készülve, mint tavaly, amikor ez az első versenyünk volt. Sok mindent tanultam a tavalyi év alatt. Nándi is sokban tud segíteni és ráadásul, így nem csak az autón könnyítettünk, hanem a "személyzeten" is. Igazán minimum súlyon van az autó és a navigátor is. Szerintem rajtunk nem fog múlni!

Lévai Ferkó
Nagyon jól állunk így a verseny előtt: az autónk fogyott, a pilóta fogyott :-) Ketten együtt fogytunk 70 kilót. Tökéletesen fel lett készítve a kocsi, a fejlesztés annyi, hogy a súlycsökkentés miatt pár dolgot kicseréltünk benne. A motor és a váltó fel lett újítva, át lett nézve. A pályákat illetően sincs semmi extra, van az a rész, ami miatt sokan szitkozódnak, és persze, jobb lenne, ha nem lenne benne, de ha már egyszer benne van, akkor meg kell oldani és kész! Ha azzal foglalkozunk, hogy miért nem vették ki, miért így, miért úgy, az semmin nem változtat, most hétvégén még így lesz, ezen kell menni. Arra kell inkább koncentrálni, hogy gyorsan is tudjunk menni, és az autó is megússza és minden szempontból jó legyen. A csapatunk változatlan, Gabi navigál továbbra is. Nagyon várjuk már a versenyt és értelemszerűen nem feltett kézzel megyünk! Mondhatom azt is, hogy valamilyen szinten az esélytelenek nyugalmával, mert ahogy az interjúkat, nyilatkozatokat nézem, velünk senki nem számol, mint potenciális ellenféllel. Ennek ellenére azt mondom, hogy nyerni szeretnénk mi is! Idén sokkal jobban meg kell küzdeni a pontokért, de úgy gondolom, hogy ettől szép ez a sport! Várom, hogy mit fog produkálni a kategória, kiegészülve a S1600-asokkal... kemény lesz! Próbáltunk mentálisan és itinerírás szempontjából azokra a részekre koncentrálni, amelyek nekem kevésbé mennek, a Hondának viszont mennek. A tempós, bevállalós részek fekszenek a mi autónknak, és ha ott sikerül úgy átküldeni, ahogy ezt az autó tudja, akkor azt hiszem, hogy lehet egy pici előnyünk a Renault-kkal és a Citroennel szemben. Meglátjuk!

Bútor Robi
Ma egész nap teszteltünk, reggel 9-től délután 3-ig. Nagyon-nagyon pozitív volt a teszt. Többféle lengéscsillapítót is kipróbáltam, többféle beállítást és a teszt végére eljutottunk egy számunkra ideális verzióhoz. Minden tökéletesen működött, úgyhogy roppant boldog vagyok és nyugodt! A pályák szerintem túlnyomórészt jók, egy picikét gyorsak, így nem az az igazi rallye-feeling van, hanem inkább tempósak, de összességében nem rossz! Vannak minőségben gyengébbek, de ezekkel a jó futóművekkel és jó autókkal azokon is át lehet menni. Az új navigátorommal most a teszten mentünk együtt kb. 20 km-t, élesben. Nagyon pozitív élmény volt, mert tökéletesen tette Igor a dolgát és minden információ időben jött, így bizakodó vagyok az ő irányába is. Remélem, hogy szombaton és vasárnap is így fogunk tudni együttműködni! Nagyon várom már a rajtot!

Ez a hír most jelenik meg 5920. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k