UNIX - AUTÓ, MOTOR ÉS TUNING SHOW 2025. március 28-30. Budapest, Hungexpo
Eger előtt mondták
Körbekérdeztünk néhány versenyzőt
2011-04-01
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
757213770
Napi oldal:
79706
Jelenleg:
2407
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rallye Sweden után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
61
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
33
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
4. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
29
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
26
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
25
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
21
8. Martins Sesks
Ford Puma Rally1
8
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
6
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Körbekérdeztünk néhány versenyzőt

Krózser Menya
Letréningeztük a pályákat, a mai napon megvolt a verseny előtti rövid kis tesztünk is. Felkészülve várjuk a rajtot és nagyon kíváncsian persze! Kíváncsi vagyok, hogy mire lesz elég az én tudásom, az autó és a csapat, ezt pedig csak az idő és a stopperóra fogja majd mutatni. A pályák a szokásos egri pályák, különösebb változtatások nélkül. Nagyon győzni akarok, így is fogok menni és így is állok hozzá!

Hideg Krisztián
Úgy érzem, hogy nagyon jól állunk a felkészüléssel, nagyon jól sikerült a tréning is. Mindent megtettünk az ügy érdekében, nagyon pontos itinert írtunk és úgy tűnik, hogy tényleg nagyon jól tudunk együtt dolgozni az új navigátorommal, Balázzsal. A pályák nagyon-nagyon tetszenek, nekem még az a szűk rész - amire nagyon sokan panaszkodnak - is tetszik. Minden szuper, nagyon jókedvem van és nagyon jó előérzeteim vannak a versennyel kapcsolatban. Jóslásokba nem akarok bocsátkozni, de mindent megfogunk tenni, amit csak el tudunk képzelni. Ha olyan jól sikerül a verseny, mint a felkészülés, akkor nem lesz okunk panaszra.

dr. Varga Attila
Az idei évben kategóriát és autót váltottunk, igyekeztünk úgy felkészülni, hogy nagyon nagy meglepetések ne érhessenek minket. Az orfűi versenyen teszteltünk egyet, ahol eléggé irreális körülmények voltak, de arra azért mindenképp jó volt, hogy üljünk az autóban. Felírtuk a pályákat, az autót amennyire lehet beállítottuk. Óriási élmény az N-es után ez az A-s autó! Visszaülni egy A-s autóba az én fogalmaim szerint mindenképp előrelépés, akkor is, ha nem négykerékhajtású. Ez a S1600-as egy igazi, ízig-vérig kis méregzsák versenyautó. A felkészülés is végig öröm volt, remélem a verseny is végig felhőtlen szórakozás lesz!

Bujdos Miki
Bejártuk a pályákat. Nagyon nagy elánnal vágunk neki a versenynek! Jól sikerült a tesztünk, a pályabejárás is, úgyhogy azt gondoljuk, hogy minden rendben van. A pályákat illetően azt mondhatom, hogy a minőséggel azért vannak problémák, ez a szűk, letöredezett, szétfagyott út ez nem sok jóval kecsegtet, hiszen a defektveszély nagyon nagy. A taktikánk annyi, hogy megpróbálunk úgy menni, hogy ne kapjunk defektet. A célunk, hogy a kategóriánk első három helyezettje között ott legyünk. Szeretnénk nyerni is, de a főbb inkább az, hogy végig érjünk. Rövid a bajnokság, így nem nagyon van lehetőség arra, hogy akár egy versenyen is kockáztassunk. Reméljük, hogy ilyen jó idő marad a hétvégére is!

Herczig Norbi
Készen vagyunk, jöhet a vetélkedő! Túl vagyunk a pályabejáráson, a teszten, minden készen van! Ha nem is gyermeki várakozással, de mindenképp egy kicsit felfokozott várakozással állunk a verseny előtt. Kálmi 3 éve ült utoljára versenyautóban, de szerencsére hamar sikerült összerázódnunk. Megvan minden olyan pont, ami kritikus lehet a versenyen. Nyugodt a lelkiismeretünk a felkészülés miatt, úgyhogy tényleg csak azt mondhatom, hogy most már ülnénk a versenyautóban, versenykörülmények között is. Száraz időre számítunk mindkét napon, lehet egy picit meghinti az eső a pénteki napon a pályákat, de a verseny száraz lesz!

Herczig Róbert
A tavalyi évben Schuck János navigátora külföldre ment és volt egy gyors felkérés, hogy a Mecsek Rallye-n szaladjunk egyet együtt. Már akkor felmerült, hogy esetleg ezt folytathatnánk 2011-ben is… és mivel jól sikerült az a futam számunkra, jól tudtunk együttműködni, éreztük a kettőnk közti megfelelő kommunikációt, így azt mondtuk, hogy akkor idén együtt folytatjuk! Ennek köszönhető az, hogy újra visszatértem a rallye-ba, mint navigátor.  Megvagyunk a tréningezéssel, nagyon harciasak a pályák. Mindenképp győzni akarunk, de persze tisztában vagyunk az autónk adottságaival, képességeivel is, így ennek függvényében fogunk harcba szállni az ellenfelekkel. Nagyon kemény csata várható, a verseny vízválasztója mindenképp a dzsuvás, rossz minőségű útszakasz lesz. A tarnaszentmáriai gyorsasági szakaszon is olyan kövek vannak, hogy aki ott defekt nélkül le tud jönni, az esélyes a dobogóra. A többi szakaszra is nagyrészt ez jellemző, van ahol olyan betontömb látszik már ki az útból (mivel lekopott a fölötte lévő réteg az idők folyamán), hogy oda lehet verni rendesen az autót. Ezekhez a körülményekhez kell alkalmazkodnunk, de egy biztos: győzni jöttünk Egerbe!

Kazár Miki
Várjuk a versenyt, várjuk a megmérettetést! Kész van az autó, van elég gumink, van mindenünk! Fizikálisan és mentálisan is felkészültek vagyunk, a kocsi az megy, lehet, hogy nem a mi autónk a legerősebb, de nem is ez a legfontosabb, hanem az, hogy bírja ki a versenyt. Jó hangulat van a csapatban. Remélem, hogy nagyon sok néző lesz és mindenki jól fogja érezni magát! Annyi emberrel kell versenyezni, hogy A-tól Z-ig nyomni kell, az egyes gyorstól az utolsóig! Majd meglátjuk vasárnap, hogy hányadik helyre lesz elég ez! A pályák? Vannak olyan rendezők, akik két hét múlva az igazi ralipályákon rendeznek versenyt, és vannak olyanok, akik csak ilyet tudnak intézni. Mentálisan sokkal jobban felvagyunk készülve, mint tavaly, amikor ez az első versenyünk volt. Sok mindent tanultam a tavalyi év alatt. Nándi is sokban tud segíteni és ráadásul, így nem csak az autón könnyítettünk, hanem a "személyzeten" is. Igazán minimum súlyon van az autó és a navigátor is. Szerintem rajtunk nem fog múlni!

Lévai Ferkó
Nagyon jól állunk így a verseny előtt: az autónk fogyott, a pilóta fogyott :-) Ketten együtt fogytunk 70 kilót. Tökéletesen fel lett készítve a kocsi, a fejlesztés annyi, hogy a súlycsökkentés miatt pár dolgot kicseréltünk benne. A motor és a váltó fel lett újítva, át lett nézve. A pályákat illetően sincs semmi extra, van az a rész, ami miatt sokan szitkozódnak, és persze, jobb lenne, ha nem lenne benne, de ha már egyszer benne van, akkor meg kell oldani és kész! Ha azzal foglalkozunk, hogy miért nem vették ki, miért így, miért úgy, az semmin nem változtat, most hétvégén még így lesz, ezen kell menni. Arra kell inkább koncentrálni, hogy gyorsan is tudjunk menni, és az autó is megússza és minden szempontból jó legyen. A csapatunk változatlan, Gabi navigál továbbra is. Nagyon várjuk már a versenyt és értelemszerűen nem feltett kézzel megyünk! Mondhatom azt is, hogy valamilyen szinten az esélytelenek nyugalmával, mert ahogy az interjúkat, nyilatkozatokat nézem, velünk senki nem számol, mint potenciális ellenféllel. Ennek ellenére azt mondom, hogy nyerni szeretnénk mi is! Idén sokkal jobban meg kell küzdeni a pontokért, de úgy gondolom, hogy ettől szép ez a sport! Várom, hogy mit fog produkálni a kategória, kiegészülve a S1600-asokkal... kemény lesz! Próbáltunk mentálisan és itinerírás szempontjából azokra a részekre koncentrálni, amelyek nekem kevésbé mennek, a Hondának viszont mennek. A tempós, bevállalós részek fekszenek a mi autónknak, és ha ott sikerül úgy átküldeni, ahogy ezt az autó tudja, akkor azt hiszem, hogy lehet egy pici előnyünk a Renault-kkal és a Citroennel szemben. Meglátjuk!

Bútor Robi
Ma egész nap teszteltünk, reggel 9-től délután 3-ig. Nagyon-nagyon pozitív volt a teszt. Többféle lengéscsillapítót is kipróbáltam, többféle beállítást és a teszt végére eljutottunk egy számunkra ideális verzióhoz. Minden tökéletesen működött, úgyhogy roppant boldog vagyok és nyugodt! A pályák szerintem túlnyomórészt jók, egy picikét gyorsak, így nem az az igazi rallye-feeling van, hanem inkább tempósak, de összességében nem rossz! Vannak minőségben gyengébbek, de ezekkel a jó futóművekkel és jó autókkal azokon is át lehet menni. Az új navigátorommal most a teszten mentünk együtt kb. 20 km-t, élesben. Nagyon pozitív élmény volt, mert tökéletesen tette Igor a dolgát és minden információ időben jött, így bizakodó vagyok az ő irányába is. Remélem, hogy szombaton és vasárnap is így fogunk tudni együttműködni! Nagyon várom már a rajtot!

Ez a hír most jelenik meg 6003. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
171819 20212223
242526 27 282930
31 01 02 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k