EGER Rallye 2018 - versenykiírás
A szezonnyitó információi mellett itt az évre vonatkozó szabályozás is!
2018-02-20
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701195200
Napi oldal:
6663
Jelenleg:
1405
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
902. • 2012-03-06 15:46:04
okoskatamás talán igazad lehet.
901. • 2012-03-06 15:40:33
Viccország!
Valami nagyon nincs rendben ezzel a történettel. Lehet, hogy a Lakatos klánt akarják így kiiktatni a rally rendezői közül valamiféle összezördülés miatt? Ti elhiszitek, hogy ma 2012 ben Magyarországon egy Orb futamra 48 óra alatt lehet találni szinte egy főtámogatónak mondható szponzort?
(Groupama bizt.) Mert ha ilyen egyszerű pénzt szerezni, akkor miért nincs elegendő licence kérelem miért nincs elég gépkönyvezett autó, miért panaszkodik mindenki az anyagiakra?

http://www.mnasz.hu/letoltes/MNASZ_Eger_Rallye.pdf helyeslek
900. • 2012-03-06 15:35:21
http://www.mnasz.hu/letoltes/MNASZ_Eger_Rallye.pdf
Lesz Eger?!
899. • 2012-03-06 15:03:55
Ez a botka-verzió nagyon sántit. Konkért fenyegetést érzek benn, nem attól fél, hogy nem tud majd rendezni Lakatos, hanem fenyegeti, hogy eltörli a mikulást is, ami mindig jó verseny volt. Azt se értem, hogy mihez kell a 48 óra, ha van pénz, gondolom a rendező sem gondolkodik, inkább arról lehet szó, hogy megijedt botka, hogy igy majd 10-en sem szavaznak rá legközelebb, és nem is nézi a többi versenyt, csak most ez legyen meg valahogy, amig kineveznék végleg. 25ször mondja, hogy mennyit segitettek a rendezőnek, de mit is pontosan? Pár éve még a mentő, a rescue meg minden mnasz pénzen ment, most már semmi ilyesmi nincs. Mi a segitség hogy verseny előtt 3 héttel még nem lehet tudni a végleges szabályokat p-csoportban? hogy lehetetlenné teszik a RTE-t, és így is csökkentik a rendező bevételét? Endre 1 éve „dolgozik”, eredménye is van, a baj az hogy negativ. Az ilyen vezetők csak huzzák az időt, és közben bajnokság sem lesz már lassan.
898. • 2012-03-06 14:41:37
Tisztelt Gyurma! Nem Lakatos Robi, hanem anno Jacsó kongatta azt a bizonyos vészharangot, majd "szépen" el is maradt a Zemplén Rallye.
Ami most van, az egy folyamat vége. De megkockáztatom, hogy még nincs vége. Amíg nem is olyan régen az volt a legnagyobb probléma, hogy mit kezdjen egy-egy rendező az ORB 100 feletti létszámával, mert pl. nincs olyan méretű kulturált szervízpark ahol el lehet őket helyezni, most az van, hogy nincs semmi. Mindenki tartozik mindenkinek, miközben az árak még húzósabbak. Közterület, közút, security, rendőrség, mentők, volán engedélyek, sportbírók díja.
Úgy viszont elég meredek évet tervezni, autót bérelni, szállást foglalni, sorolhatnánk a végtelenségig, hogy azt sem tudjuk, hogy hány darab verseny lesz, hol, mikor, és hogy kik lesznek az ellenfelek. Tragikus... De mondom. Ez még nem a vége. Ahogy a költő mondta: "a vég kezdete..."
897. • 2012-03-06 13:20:16
Nem baj...majd kezdődik a bajnokság Júniusban.
896. • 2012-03-06 12:56:59
Azért nekem lenne még néhány kérdésem:

1. Az hogyan lehet, hogy az RSB vezetője mind e közben "kölcsön" ad a szakág pénzéből 6milliót a Mecsek rallye rendezőjének kifizetetlen számláira? (az a versenyzők, rallye tagszervezetek pénze, amivel botka úr nem rendelkezhet(ne)elvileg!)
2. Az hogyan lehet, hogy hirtelen mindenkinek fontos lett az Eger rallye? Mert eddig mindenki les***ta.
3. A szakágvezető (úr) hirtelen felelősőket keres? Nem magában kéne a felelőst keresnie, hogy eddig várt karba tett kézzel?
4. A szakágvezető (úr) eddig megígért fűt, fát, virágot. Hol vannak az ígéretek teljesítései?
5. Azon már valaki elgondolkodott, hogy Markó Tibi bükkfürdői versenye, hogyan lesz megtartva mintegy másfél hónap mulva, amikor infarktussal kórházban fekszik?
6. Most hogy hirtelen lett pénz, - amit azért erősen kétlek - nem kéne elgondolkozni azon, hogy nem csak akkor kéne küzdeni a versenyekért amikor baj van?
7. Nem lehet, hogy a rallye-t tudatosan tönkretevő vezetőség most dörzsöli a tenyerét, és lotus ladyes kupát rendez abudabiban?
8. A mecsek IRC futam kaucióját sikerült már befizetni? Vagy arra is nekünk tagoknak kell majd pénzt adni?
9. A miskolci redező problémáival mit fog kezdeni a szakágvezető? ( se bejelentési díj, se kaució se semmi.. ) Azt a versenyt is majd mi fizetjük?
10. A nézők további megsarcolásának terve biztos jó ötlet? Ezt végig gondolta már valaki?

És még egy gondolat a végére:
Talán komolyan kéne vennie a tagságnak a rallye szakágvezető választást, és nem ilyenkor hisztizni!
895. • 2012-03-06 11:09:34
Gyuri!
Teljesen hiteles amit írtál és érthető a Robi részéről is, hogy amennyiben veszteséges a verseny megrendezése nem vállalja fel. Jó magyar szokás szerint, más faxával könnyű verni a csalánt. Úgy látom, hogy most az MNASZ részéről megy a sárdobálás valakit vagy valakiket felelőssé kell tenni az elmaradt versenyért. Arra azért kiváncsi lennék Endre úr nyilatkozata szerint a szövetség a nézőkkel hogyan, milyen módon kívánja megfizettetni a versenyt, versenyeket. Vagy most már tényleg arra negy ki a játék, hogy a rallyt teljesen lenullázzák. Mert ezek alapján mind a versenyzők, mind pedig a nézők külföldre fognak járni. Éredekes, hogy amióta az igen tisztelt urakat megválasztották azóta a ring dübörög (ez nem célzás hanem valóság) ott mindig van pénz, pedig nincs is f1-es versenyzőnk. Egy egy rally verseny pedig a pénztelenség miatt már ha megrendezik egyáltalán jó ha egynapos rendezvény lesz. Tudomásul kellene vennie a tisztelt vízfejű uraknak, ha nem lesz rally éhen fognak dögleni, mert ugyebár az f1 is mindig veszteséges Frank úr állítása szerint. Annyi aszfaltbetyár meg driftter nem lesz amennyi a rallysok befizetéseit pótolná.
894. • 2012-03-06 09:44:52
Nézd egy kicsit messzebbről. Évek óta tartó visszaesés van a rallye-sportban, egyre szűkül az olló. Lakatos Robi volt az, aki elsőként elkezdte kongatni a vészharangot anno, neki is ugrott mindenki, hogy biztos csak az a baja, hogy már nem 20 millió, hanem csak 5 marad egy versenyen.

Több, mint egy éve nincs kinevezve szakágvezető, ment a marakodás az MNASz vezetéséért, ez nyilván nem segített stabilizálni az anyagi helyzetet sem, nem lehetett hosszútávú kilábalási tervet kitalálni sem, nemhogy megvalósítani.

Lakatos Robi az első perctől kezdve azt mondta, hogy nem fogja tudni önerőből megrendezni a versenyt, az elmúlt két évben több verseny is veszteséges volt, ezt idén már nem vállalja. Kiszállt a Start Autó az egri futam mögül, és bár valóban mindenki nagyon lelkes volt, de konkrét segítséget senki nem tett le az asztalra vasárnapig. A várható indulói létszám messze elmarad a tavalyi válságosan kevésnek nevezhetőtől is, tehát a két alappillérből (ami a támogatói oldal, és a nevezési díj) mindkettő erősen csorbult.

Robi próbált korrekten eljárni, megkezdődött a verseny előkészítése, egészen múlt hét végéig sok pénz és energia ment bele. Tájékoztatta az illetékeseket már tavaly, hogy nem tud anyagi kockázatot vállalni, mert nem biztos a verseny megrendezhetőségében. Ígéreteket persze kapott innen-onnan, de senki nem tett le semmit az asztalra múlt hét végéig. Azt is tudni kell, hogy már tavaly is konkrét ígéreteket kapott az útjavítás költségeinek fedezését illetően, ezt megelőlegezte, és végül nem kapott egy fillért sem.

Vasárnap döntött úgy, hogy tovább nem várhat, és lemondta a rendezvényt.

Szerintem a legnagyobb probléma az lehetett, hogy igazán senki nem vette komolyan a problémát. Meghallgatták a rendezőt, és azt gondolták, hogy sír, sír, de úgyis megcsinálja.
Ha jól tudom, az RTE naptárba is úgy került be, hogy igazi megállapodás még nem volt... Mindenki azt gondolta, hogy majd csak lesz valahogy.

Ennyi történt ahogy én tudom.

Az a baj, hogy ha most valami csoda folytán elő is venné valaki a hiányzó pénzt, akkor a többi rendezvény is joggal kérhetne belőle. Ráadásul szerintem ha versenyző, vagy csapat siet a rendezvény segítségére, akkor utána nagyon nehéz lesz az egyenlő feltételeket biztosítani, mi van, ha pont az egyik támogató csapat követ el a versenyen szabálytalanságot?

Robi megszólalására én nem számítok, Endre nyilatkozata után minden csak magyarázkodás tűnne, talán még a fentiek is...

893. • 2012-03-06 08:48:18
(írtál)
892. • 2012-03-06 08:45:29
Pont nem ez volt a lényege amit irtam, hanem h biztos összehozná ezt is 1 hét alatt....
Mindegy legalább 7végén verseny lesz kacsintok
891. • 2012-03-06 08:14:54
Fatboy Tomi!

Engem egy ilyen nyilatkozatért bepereltek: mondván a jó hírnévhez való jog...
Nem mnasz, de 2012ben szakszövetség MO!!!!!

Itt tartunk!
Igazad van sokmindenben, de ehhez tenni kell! MINDNEKINEK!

A szövetségek vannak a versenyzőkért, a veresenyekért. lenne... neszóljszám neszóljszám
890. • 2012-03-06 07:46:47
Ebből a nyilatkozatosdiból megint csak a lényeg nem derül majd ki: mi volt az oka hogy nem sikerült megrendezni a versenyt. Lakatos Róbert ugye semmi konkrét dolgot nem árult el. Botka ur ugyan elmond egy-két dolgot, de nem tudjuk mennyi igaz belőle.
Csak azt nem értem, hogy ha a rendező gondban van, akkor miért nem ül le az MNASZ-al és közösen kitaláltak volna valamilyen megoldást.
889. • 2012-03-06 00:11:31
kikiny-nek,

Azért azt ne felejtsük el, hogy amatőr szinten nem biztos, hogy megvolt rá az igény -pénz- a többgyorsos, klasszikus rallye rendezéshez.

Biztosan lett volna rá nevező, csak nem érte volna meg! - kb. ebben a szituációban lehet az egri rendező is.

Szóval én nem úgy fogalmaznék, hogy nem tudta megrendezni... (Ü.G. Úr)

Van az a pénz, csak nem itt.

Üdv,

dumi
888. • 2012-03-05 23:05:14
Ezeken a dolgokon még meglepődtök. Máshol adnak, nem elvesznek.... itt ma ami működik arról szól ki mennyire tömi meg a zsebét, ki-kinek tud keresztbe tenni, ki mit csinál s mit hibázik. (Mint a magyar politika) Nincs távolság határt lépni... mindenki menekül ki versenyezni. Nevezzek meg egy gyorsulási versenyt nevezőnek nincs nevezési díj, működik van nyálcsorgató néző abból tudnak adni kupát. WB-n kategória győzteseknek pl a gumik árát vissza kapják, egy kis plusz amiért van értelme küzdeni. Itt mint a kiskirályok a gyűlésen .... megbeszéljük ki, mennyit keres... (kérem profitáljunk aztán osztozkodjunk) Nem lázítani akarok de segítsetek abban, h ha kell akár GUMIKACSA néven is de versenyezzünk, úgy ahogy nekünk jó, az ellopott másodpercekért. Ne az határozza meg könyörgöm kinek a pénztárcája tudja bevenni a kanyart. Liszenszt váltok ki, mert én vagyok a JANI (sorry ez nem célzás) könyörgöm a bevásárló kocsi tologatótól mint az oviban jussunk el addig ORB liszenszig. Érdemeljük ki, úgy mint régen, akkor még működött!!!
De mi nézők is tegyük oda magunkat... tudom, otthon kényelmes a gép elött ülve a lényeget meglátni, de azt a sok hangot, szagokat mind nem tudod meg ha nem mész ki és nézed meg.... te is hiányzol a pálya mellől.
887. • 2012-03-05 21:57:23
"Meg neki ez a par nap is eleg lenne, hogy megyen Eger Rally, lemerem fogadni!"
Azért ne hasonlítgassuk már az 1 pályás húdekomoly rendezést a 3-4 pályáshoz, mikor nem egy több pályás versenyt sem tudott megrendezni.
Amúgy birom a BAZ sprintet és 7végén is menni fogok, de nem birom ha valaki úgy istenít hogy közben nem látja mit mond
886. • 2012-03-05 20:57:59
Elmarad az Eger Rally: Ezennel szeretném megköszönni minden kedves RSB, MNASZ, és olyan rendezőnek (tisztelet a kivétel) aki 2012-re ellehetetleníti a versenysportot Magyarországon!! Hihetetlennek tartom, hogy egy olyan kritériumoknak kell megfelelni lassan egy amatőr versenynek, gondolok itt - MNASZ által kibocsájtott amatőr gépkönyvre és arra, hogy minden amatőr rendezésű versenynek MNASZ által regisztráltnak kell lenni!! Ezekkel a feltételekkel olyan nevezési és egyéb járulékos költségek társulnak a versenyekhez amit sokunk mai anyagi helyzete nem engedhet meg! Visszasírom azokat az időket mikor még hegyén hátán szlalomokat rendezett mindenki akár Tesco parkolóban, akár a Coránál, Úri-Gomba rallysprint, Tököli versenyek, stb... ÉS nem utolsósorban olyan Első, Másod és Harmad osztályú mezőnyt láthattunk klasszikus szakaszokon hogy a szánk is tátva maradt...ez mára sajnos nem így van!!! Aki tud külföldön versenyzik ahol szívesebben látják a Magyart mint saját hazájában....
885. • 2012-03-05 20:52:55
Rozi - 5 Futam utan en nem szeretnek ORB -s bajnok lenni! a falusi libakergeto biciglis versenyek is tobb futambol allnak!
884. • 2012-03-05 20:48:20
Itt mindenkit eltipornak! Nezzetek azt Hogy UVEGES GÁBORT (BAZ RALLY SPRINT)- et is mennyi tamadas erte az utobbi 2 evben, meg is talpon maradt es megtudta csinalni a versenyeket! volt hogy 23 elrajtolt auto utan hirdetett gyoztest, volt hogy 120 utan! Megcsinalta! Sponzor, MNASZ es a "joakarok" segitsege nelkul is! Es ma ott tartunk hogy o 85 parossal inditsa az evet az ORB meg 0 versennyel 0 nevezovel! Olyanokat kene az MNASZ nek is tamogatni aki akar, szeret versenyt rendezni, es azon van hogy minden korolmenyek kozott megrendezzen 1 adott versenyt! Meg neki ez a par nap is eleg lenne, hogy megyen Eger Rally, lemerem fogadni! Hajra GABOR! sok sikert 2012 bem!
883. • 2012-03-05 20:46:46
Az ORB minimum 5 futammal kell, hogy rendelkezzen.
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
2024.06.27-30.

részletes infóink

2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k