EGER Rallye 2018 - versenykiírás
A szezonnyitó információi mellett itt az évre vonatkozó szabályozás is!
2018-02-20
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701206012
Napi oldal:
17475
Jelenleg:
1471
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
782. • 2011-04-04 15:43:29
"Takibácsi
Ti barmok! Mindenhez értetek, jól versenyeznétek, jól rendeznétek, sőt még adakoznátok is! Inkább a ganéjt vinnétek el magatok után!"

1..miután nincs ott hogy tisztelet a kivételnek akár vehetem magamra is..tehát kikérem sokmindenki nevében ezt a hangnemet hogy "Barmok"
2. aki bevállalta hogy versenyzö akar lenni akkor legyen szives megmutatni hogy versenyzik!!! és nem pedig egy legalsóbb szintü bokorugrato versenyhez is máltatlanul tereli az x millios értékü autocsodáját amit persze nagy csinnadattával harangoz be a média..
3 aki bevállalta hogy megrendezi mindezt akkor legyen szives megmutatni azt hogy meg is tudja rendezni és természetesen nem azt mondjuk hogy teljesen hibátlan rendezést várunk el mert mindenki hibázhat...DE.. ennyit??????????

és nem utolso sorban SOSEM HAGYTAM ÉS A TÁRSASÁGOM SEM MAGUNK UTÁN "GANÉJT" söt...még azt is leorditom a pálya mellöl akit észreveszem hogy otthagyja vagy akarja hagyni a szemetét...

ödvözlet egy Nem barom!!!
781. • 2011-04-04 15:22:24
Én úgy gondolom lehet itt a másikat különböző minőségjelzőkkel és egyébb sértő szavakkal illetni de azért azt leszögezhetjük ha az indulatokat és keresetlen jelzőket elhagyjuk a kommentekből akkor is megállapítható, hogy azok egybehangzóan elégedetlenséget fejeznek ki. Az elégedetlenséget különböző viszont vádakkal fokozni nem tartom diplomatikus megoldásdnak hiszen a történelemből tudjuk az agresszió agressziót szül. Egy padlón lévő technikai sport esetében nem vall nagy üzleti érzékre a pénz elsődleges emlegetése és mindenhatóvá tétele. Természetesen a rally rákfenéje nem csak a pénzhiány ez a kommentekből is kiderül, ezért az MNASZ-nek, rendezőknek versenyzőknek és nézőknek közösen kell önvizsgálatot végezni azért, hogy kedvenc sportunk ismét visszakerüljön az őt megillető helyre. Én ebből a felsorolásból most ömkényesen kiemelném az R1 versenyzőket és az űzemeltetett teknikájukat ami jelentősen hozzájárul az esemény minősítéséhez. Egy analóg példával azt kell mondanom természetesen tisztelet a kivételnek, hogy olyan érzésem van mintha a Magyar válogatott még mindíg Albert Flóriánnal, vagy Nyilasi Tibivel akarna megkűzdeni az Angolokkal. Enervált igazából kűzdeni nem is akaró jópofa szeniorok hada. A mezőny technikai gerincét alkotó Mitsbishi is szerintem a rally vakvágánya jó tudom minden a pénzről szól de tegyük szívünkre a kezünket biztos csak azért választják mert ez a legelérhetőbb? Biztos vagyok benne, hogy nem. Nekünk nem kellenek milliós autócsodák a látványhoz nem kellenek testfestett hölgyek nekünk az kell, hogy érezzük a küzdelmet az akarást, és jópofa vihogások és homályos technikai magyarázatok helyett valjuk be ha nem merük valamit bevállalni az álltalunk üzemeltettett technikával. Természetesen várom a lekezelő válaszokat, hogy mutasd meg te hogyan csinálnád. Hát kedveseim erre megint csak a futbalt hozom például és gondoljatok bele, hogy a lelátókon hányan ülnének ha csak azok szurkolhatnának akik megütik a világsztárok szintjét.
780. • 2011-04-04 14:59:52
Téged nagyon megbánthattak a hétvégén hogy nagybetűk írásával mint egy kiáltványt teszed közre illetve vonod felelősségre a verseny rendezőket (őt). Először is tudni kellene mennyi potyinát kellet fizetnie a rendezőnek az adott városon, falvakon és erdőgazdaságokon áthaladó útszakaszok használatbavételéért az önkormányzatoknak, magánembereknek. A rendőri biztosításért, sportbírók rendészek egyéb területek, épületek, parkolók bérlésére (pl sajtóiroda) napidíjak illetmények kifizetésére a rendfenntartásáért, a verseny végeztével az út, útszakaszok valamint környezet rendjének visszaállításáért. Jó példa, hogy mint jogokkal rendelkező magyar állampolgár a nézők elől elzárt területre, főleg ha magántulajdon, még mint turista sem mehetsz be, egyszóval folyamatosan sértik a jogokat. Összegezve, mivel fizetnek egy adott útszakasz és annak területének használatbavételéért akár azt is megtehetnék mint a discóban, hogy válogassanak kit engednek be és kit nem. A nézők gyenge minőségű kiszolgálása az már más tészta. Minimum elvárható minden gyorsaságinál büfékocsi, mobil WC felállítása a nézők minőségi kiszolgálása érdekében. A rendező hibás abban, hogy a büféseknek nem tud vagy nem akar elfogadható napi bérleti díjat szabni, (talán a verseny nevének, annak történelmi nagyságából kiindulva) hogy az mindenkinek megérje. Talán akkor kevesebben lennének a piával megtömött tescós kocsival közlekedők is.
779. • 2011-04-04 14:51:42
Nem szeretnék én itt kötekedni de szerinted az egész verseny magától rendezödött meg? Nem volt semmi költség? Rendörség, tüzoltóság és a sok szervező véletlenül került a pálya mellé? A sok kordont az UFO-k telepítették a pálya köré? A főrendező ingyen és bérmentve pusztán úri passzioból csinálta az egészet? És még sorolhatnánk. Szerintem nem várhatjuk el senkitől hogy ingyen dolgozzon. És ha igaz, hogy idén nem volt névadó szponzor akkor valamiből pénzt kellett csinálni. Nekem megért 1500 forintot az ügy mert láttam WRC-ket, láttam Bérest az Audival, S-2000-eseket és egy nagyon profi Ladás csapatot. Hogy nem volt TOI-FOR? Az is egy szempont. Én nem amugy sem szeretem budiből nézni a rallit.
778. • 2011-04-04 14:32:02
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
777. • 2011-04-04 14:30:55
fun = móka, mulatság, tréfa, jókedv
fan --> fanatical = fanatikus, rajongó
776. • 2011-04-04 14:19:32
látod komám erről beszélek..........

Ha igaz az a nézői szám amit te hallottál akkor 4300X1500=6,450,000 jó magyar forint.És ez csak egy volt a többi fizetős közül.De ha csak a fele igaz akkor is 15-20 millió ft bevételük simán volt a jegyekből.
És akkor ismételten felteszem a költői kérdést....egyszer csak olvassa valaki és válaszol is rá.Már komolyan mondom az sem érdekel ha hazudnának valamit,csak valamit reagáljanak..........

TISZTELT LEENDŐ VERSENY SZERVEZŐK.
LEGYENEK SZÍVESEK MINKET,MAGYAR ADÓFIZETŐ ÁLLAMPOLGÁROKAT ÉS LEENDŐ AZ ÖNÖK SZERVEZÉSÉBEN RENDEZENDŐ RALLY NÉZŐKET INFORMÁLNI HOGY TERVEZIK-E,AZ OMINÓZUS EGER RALLY-HOZ HASONLÓAN BELÉPŐ JEGYEK ÁRUSÍTÁSÁT,HOGY MAGYAR ADÓFIZETŐ ÁLLAMPOLGÁRKÉNT KORLÁTOZZANAK SZEMÉLYISÉGI JOGAINKBAN,ÉS KÖTELEZZENEK EGY OLYAN ANYAGI KIADÁSRA AMIHEZ JOGUK NINCSEN.HISZEN EGY OMINÓZUS KANYART VAGY EGYENES KÖRNYEZETÉT NEM SAJÁTÍTHATJÁK KI VAGY ZÁRHATJÁK EL VÉLETLENÜL ARRA SÉTÁLÓ TÖBB EZRES TURISTA CSOPORT ELŐL.

HA IGEN,AKKOR ARRÓL IS KÉRÜNK PONTOS TÁJÉKOZTATÁST HOGY A BELÉPŐJEGYEK ÁRÁBÓL ADÓDÓ BEVÉTEL HOVA VÁNDOROL?
ELVÉGRE A MI PÉNZÜNK,JOGUNK VAN TUDNI....

BÍZVA REMÉLVE HOGY ELOLVASSÁK,ÉS VÁLASZT IS KAPUNK...A LEGMÉLYEBB TISZTELETTEL...EGY RALLY FUN
775. • 2011-04-04 14:07:21
774. • 2011-04-04 13:54:29
Milyen kitalált történetről beszélsz???
773. • 2011-04-04 13:16:42
megoldhato amugy...kb 60 nevezövel...jo buli lehet nevetek
772. • 2011-04-04 13:14:27
és az is érdekes hogy mindez szombatra nem vonatkozott, mert akkor a kutya nem szolt hogy nem jöhetünk végig a pályán...csak vasárnap volt ez az elvetemült ötlet...bennünket vas este tüzoltok rendörök rendezök fogtak vissza bátornál...bakta felé-- nemértem nemértem
771. • 2011-04-04 13:06:43
Olvasom a Miskolc rally v.kiirását
nem értem ,hogy Eger után miből gondolják
a 15 szakasz/gyors.-148km-összeköt-420km=568km/
+ rally 2.reggel 6.00-20.45-kor céldobogó véghez vinni?
Ha csak az EGRI CSÚSZÁSOKAT nézem/napi 5-6 szakasz/
A Miskolc rally kitart május 1 12.00 céldobogó
770. • 2011-04-04 12:48:24
Gratulálok a rendező uraknak. Különösen annak az úriembernek aki kitalálta, hogy az Egerszalóki gyorsról addig nem lehet lejönni amíg el nem takarítják a felhordásokat! KB 1 órát vártunk fölöslegesen! Bassza szájba a jó kurva annyát. ÜDV.
769. • 2011-04-04 12:25:14
Pech a terpesi elágazó előtt füstölt el, kitolták a pályáról, de szerencsére tűzoltót nem kellett hívni. Aztán vártunk jó 20 percet mire Asit elengedték a rajtból...(ez az utolsó szombati gyors volt) Nem volt folyamatos verseny, elég idegesítő volt a sok kis csúszás, sokszor 5-10 perc szünet az autók között. Nap végére össze is jött 2 óra csúszás.
Látvánnyal nem volt gond, bár nem esett be senki, de küldték neki rendesen az elágazóig. Az S2000-ek mind tiltáson jöttek több száz métert az elág előtt, de szembetűnő volt Bútor sebessége a kanyarba, nem a N-esekhez képest, hanem a többi S2000-sel szembe. Sokan szeretik még a ralit, de nem volt akkora tömeg mint amit megszoktam, ennek ellenére eladtak 4300 jegyet a pétervásárai jegyszedőpontnál (ezt csak félhallomásból tudom, de lehet saccolgatni, számolgatni hány milliót akasztottak a hétvégén rajtatok, akik szponzoráltátok a rendező csapatot).
Tegnap a bátori elágazóba voltunk, alig voltak emberek, pedig f***án kitakarították az erdőt pont az elágazó felett. Látvány az nem volt egy-két kivétellel, nagyon s***ul gumizták ki a kanyart, de türelmesen vártunk 3 órát az RTE mezőnyre, addigra a kevés emberből is csak néhányan maradtunk ott. Sokakat elriasztott szerintem a belépő, és osztom azok véleményét, hogy azért az 1500 forintért nem kaptak semmit. Remélem nem lesz tendencia ez a hátralévő futamokra, mert akkor a kutya se fog járni ORB-ra. Ha pedig nincs közönség, a legnagyobb bajba majd a versenyzők kerülnek, mert miért is támogatnának a szponzorok bárkit is, ha nincs közönség aki láthatná az autókon lévő reklámokat?!
A legnagyobb bajom mégis az, hogy hiányoznak az igazi rally pályák. Tavaly legalább volt egy Parádsasvár-Szuha, na ott aztán volt minden, egy percet sem unatkoztunk. Jövő hétvégén pedig újra lesz ott gyorsasági, és én is ott leszek:)
768. • 2011-04-04 12:16:43
Nem hiszem, hogy egy olyan világcég (mert már lehet a Hell-t annak nevezni), aminek a marketingje már a F1-ig is elért, ezzel foglalkozó szakemberei nem értenek annyira hozzá, mint te.
767. • 2011-04-04 12:15:42
Szeretem ezeket a kitalált történeteket... bizonytalan
766. • 2011-04-04 11:22:40
R1-et én sem minősíteném mert szörnyű. Pl: gyors 10-en porosban áltunk és az első 15 autó után csak a 3 megmaradt VFTS merte elvállalni. de még sorolhatnám.
RTE nagyon jó volt hozták a formát csak kicsit náluk is megcsappant a mezőny létszáma.És ezért jó csak a közös versenyt mert a himi-humi RTE nem kicsit elveregeti az R1-et.
De a legszörnyűbb amit tapasztaltam. Mindenhol szemét hegyeket hagytak maguk után az emberek. Már reggel sok részeg volt kint. Egy jó helyen, egy visszafordító után áltunk ahol látványosan jött az RTE és csak mi 3-an áltunk ott. Régen sorokban álltak az emberek még a gyengébb részknél is itt meg csak lézengtek. Hiányoznak a régi idők ahová szívesen mentem ki, ahol baráti társaságok , családok mentek ki táborozni egy-egy pálya szélére.
765. • 2011-04-04 11:12:49
danika30

Leírtad az elvárásokat a rendező felé. Még egyet is értek veled, DE a nézőktől nem kéne elvárni, hogy viselkedjenek tisztességesen? Tartsák be a rendezők/sportbírók/biztonsági emberek utasításait?

Véleményem szerint a rendező szolgáltatást nyújt már magával a rendezéssel is. A néző látogathatja, a versenyző elindulhat rajta. Jogosan nevezési díjat szed, jogosan belépő díjat szedhet....
764. • 2011-04-04 09:02:24
Üdv.
Fa metszéssel jobban jártál, mert csináltál valami hasznosat, aminek ha nem lesz fagy, meg lesz a gyümölcse :):)
R1: meg van a szépsége, sok szép autó, és kb. 10 olyan páros, akikért érdemes még nézni, avagy akik jobbak az RTE-ben szereplő "kategória" társaiknál..plusz szombaton ahogy a 24-es útra kanyarodtak ki a szűk porosról, az jó volt a mezőny fele tényleg látványosan tempósan kicsapódott....aztán ennyi.
R2-őt nem láttuk, mert sajnos Hevesinek a "tréningautójában" lefogazott a kormánymű, így vittük amivel mentünk, hogy legalább fel tudják írni a pályákat.... esti gyorsokhoz meg már nem volt türelmünk, így R2 kimaradt.
RTE meg hozta amit szokott..kis kategóriákban is nyomják, megvan az a pár ember akik mindenhol keresztben közlekednek pl. Tajmel, meg Jana. Egerszólát előtt voltunk fent a visszafordítóknál, ahonnan be lehetett látni kb. egy kilómétert, szerintem Tajmel ebből a szakaszból max 100 métert ment egyenesen :D Pisti is a kidobálós, lefogazódás közbeni váltójával csak eltolta keresztben a korláttól 20centire :D
Ha összességében nézzük, akkor jobb egy RTE, ha nagy tempót akarunk látni, akkor R1 első pár autó, de egyben idegeskedhetünk is rajta, hogy az S2000-el kisebb a kanyarsebesség, mert nincs a pilótákban annyi teszt km
De mind1 mindenkinek más tetszik, hál'isten így abba is hagyom a panaszkodást, nem volt kötelező a megjelenés, csak nehéz egy dohányosnak is leszokni a cigiről.....de nem lehetetlen...az ilyen rendezések nagyon jó terápiák rá hogy teljesen kiábránduljon az ember.
darabig elég volt Pécsre talán majd megyek, de lehet Barum elég lesz.....nah meg a Finn VB....ott majd ismét feltöltődöm, mert nincs jobb mint murván VB-t nézni.
763. • 2011-04-04 08:51:26
Tisztelt Kárász00!
Amit írtam az nem összeesküvés elmélet, csak tény! Nem Asit tettem bűnbakká, hanem a Hell marketingjét ostoroztam. Azt, hogy egy megosztó, és igen csak nagy közutálatnak örvendő versenyzőt támogat.
Nyilván nem csak ezen múlt Turi indulása, de igen csak súlya volt a költségvetésében.
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
2024.06.27-30.

részletes infóink

2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k