EGER Rallye 2018 - versenykiírás
A szezonnyitó információi mellett itt az évre vonatkozó szabályozás is!
2018-02-20
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701205192
Napi oldal:
16655
Jelenleg:
1525
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
762. • 2011-04-04 08:41:33
Látom sokan panaszkodnak. Egyik másikkal egyetértek de nekem bejött a verseny. Mi az Egerszalok környéki gyorsokonn olálkodtunk és tetszett. A srácok elég jól mentek és én örvendek, hogy (bár a szlovák mezönnyel együtt) a válság ellenére a magyar rally még mindig él. Elég sokan megengedhetik maguknak a Top autokat és akik nem azok is korrekt állapotu vedrákkal sorakoztak a célnál és látványosan mennek. Külön köszönet a lada ármádiának a show-ért. Én azt tapasztaltam, hogy a magyar szereti a rallit. A szervezés szerintem elég OK volt. Nekem tetszett, hogy minden időben és pörgösen müködött egészen addig mig egy ázott huszár föl nem gyujtotta a prérit. És talán ez volt számomra a leginkább negatív élmény. Mármint, hogy mennyi seggrészeg "rajongó" van a pálya szélén. De összességében nekem tetszett és remélem még találkozunk. Ja és a Dobó téri rendezvény csúcs volt.
761. • 2011-04-04 07:47:28
Tisztelt h_geri....

Végig olvastam a hozzászólásodat,és teljes mértékben igazad LENNE HA......

És most jön a ha....én felszállok egy bkv járatra akkor veszek és lyukasztok,hiszen azért cserébe kapok szolgáltatást/elviszi egy csörgő zörgő vas a seggemet Á ból B be/
Ha megtekintek egy fizetős rendezvényt bárhól az országban/kivéve MAGYAR ORB RALLY FUTAMA,a belépőmért cserébe kapok kiszolgálást.
Tudod van TOI TOI wc ahova le tudom fektetni a kábelt,ami átalakult az előzőleg vásárolt és elfogyasztott szendvicsből amit szintén ott vásároltam ahol előzőleg belépőt fizettem.Ugyanakkor hangoson keresztül tájékoztatnak és szórakoztatnak....ez csak 1-2 példa volt,arra hogy mi hiányzott.Persze lehet a TE szemszögedből is nézni hogy zabáljak és sza..jak otthon,oda úgy is csak nézelődni megyek.És szerintem az ilyen üzemanyag árak mellett az embereket elég érzékenyen érinti hogy még plusszba miért akarják őket megfejni valamiért,ami nem szolgáltatás mégis fizetniük kellene érte.És igen anno belógtunk,és jól tettük és legközelebb is meg fogjuk tenni.Mert MIÉRT fizessek a nagy semmiért,azért hogy az út mellett álldogálok és nézelődöm?????????És igen kerülje ki mindenki,és játsza ki őket mert ez nem szolgáltatás amiért pénzt szednek hanem önkényes lehúzás és rablás.És légyszives ne hasonlítsd össze kritikán aluli rendezvényünket egy határon túli rendezvénnyel,nem lehet a két dolgot egy lapon említeni.Tudod a probléma az emberekben van....mondok rá egy példát,és ez így vagy úgy ki hogy értelmezi sajnos az összes MAGYAR ORB jelen van csak más más megnyilvánulásban.Anno amikor Kiss Feri első Subaru versenye csak az időpont miatt , KASSA RALLY -Herl'any gyors beírójánál önzetlenül segítettek a rendezők Koronát váltani,nem csak nekünk hanem bárkinek aki kérte a segítségüket,és hidd el voltak egy páran.Vagy ugyanezen a szakaszon más Szlovák rendezők és Biztonságiak segítettek a Magyaroknak és ivóvizet hoztak nekünk lajtos kocsival be a gyors közepére mert annyi Magyar volt ott hogy simán egy Kis Falut lehetett volna alapítani,hogy tudjunk mosakodni főzni inni stb......És ezek a szlovák emberek ,versenyzők nem kívánatosak a hazai rally naptárban,drága jó vezetésünk szemében.Sajnos el anyagiasodott a világ és mindenki csak a saját hasznát nézi.És talán ezért is van az hogy mindenből hasznot akarnak húzni drága honfitársaink...érted már???????????????????????????
760. • 2011-04-03 21:09:19
Elképesztő hogy nincs olyan dolog amire valaki ne gyártana összeesküvés elméletet..És azt elfelejtetted hogy a szél is azért fújt arra amerre mert az ASI elintézte..

Gondolod hogy a Hell egy csapat éves költségvetését állja?
Idén nem áldozhat erre túl sokat, mert az autón nincs is rajta, csak a ruhán láttam.
Arra nem gondoltál mondjuk hogy például a Tomi nem tudta garantálni a Hellnek az idei megjelenést(magyarul bizonytalan volt hogy össze tudja e szedni a szezonhoz a többi pénzt). És még ezer tényező közbejátszhatott.
Tudom ez pszichológia, az a lényeg hogy legyen kit okolni.

Amúgy én mindkét versenyzőt kedvelem, aminek az a legegyszerűbb oka hogy mindketten nagyon gyorsak. Csak Tomi sajnos gyakran "túl gyors".
759. • 2011-04-03 21:06:06
758. • 2011-04-03 20:30:30
jah elfelejtettem mérgemben...egyik nap se fizettünk belépöt!!! és nem mert nem akartunk hanem a kutya nem kérte hogy fizessünk..mondjuk ez volt a szerencse mérges vigyorgok
757. • 2011-04-03 20:27:26
Sziasztok fun-ok!
Tegnap szalokon voltunk ami nagyjábol megfelelt az elvárásainknak persze a rohadt tüz kivételével...amit ujra meg kellett játszani valamelyik elvetemült baromnak, dicsérném azt a rendezöt aki a szalok verpeléti szakasz kb.közepénél a hid elötti nagy rétnél végezte munkáját (Kárpátiás bakancsos) senki nem végezte olyan becsületesen a rá bizott feladatot az elmult 2 napban mint Ő! megállás nélkül terelte le az utrol az oda széledö népet és normális hangnemben!!
1.o.. néhány kivétellel rakás
2.o KÖSZÖNJÜK A LÁTVÁNYT ÉS A SZORAKOZÁST AMIT KAPTUNK TÖLETEK!
és természetesen nem utolso sorban hisztorik mezönyt is dicséret illeti mert Ök is csak a látványt és jo kedvet adták nekünk.
Vasárnap...sirok -bátori szakasz...bátori vége Nem tetszett az egész napi rendezés...na persze itt is kárpotoltak a Turások amit ezuton is köszönünk nekik!

hazafelé indulás...azaz csak szerettünk volna mert nem akartak leengedni bennünket bakta felé amig az utseprö auto el nem takaritja az utat...jelzem kb 30 éves rallyra járásunk ota ilyen nemfordult elö velünk egerbakta felé szerettünk volna hazajönni egerbe de nem lehetett hanem vissza forditottak bennünket hogy nem mehetünk rá a bakta felé vezetö versenypályára az ut minösége miatt hanem menjünk vissza ...hozzáteszem ugyanugy a versenypályára ami csehi felé vezetett és ugyanolyan kavics felhordásos volt mint a baktai rész ..tehát a felháborodásom amiatt van leginkább hogy amit "jobbra" nem lehetett azt miért lehetett "balra"?? szal nemértem .. nemvolt elég a majd 3 orás szünet hanem még meg is kellett volna várnunk a kb fél6kor véget érö verseny pályanyitását ami 19 orakor lett volna ugyanis ezt is mondták hogy addig nem jöhetnénk le...életem egyik legs***abb egerrallyján voltam...köszi kedves RENDEZÖ URAK!!! bár az urat legszivesebben kihagynám.. mérges mérges
756. • 2011-04-03 20:27:20
h_geri! Köszönjük az okostojás felfogású hsz-edet, tetszik a "nem kommunizmus, nem jár alanyi jogon semmi...."elméleted. Csak azt nem fogod fel, hogy ebben a k...jó társadalmunkban szép apránként mindent elvesznek tőlünk, átlagpolgároktól, ami eddíg "alanyi jogon" járt. És ne hasonlítsd a vb.-hez ezt a magyar szenvedést! Mint már elhangzott lejjebb: itt nincs miért fizetni, nem adnak semmit az ég világon, csak megengedik, hogy ott legyél! Ja persze, ha Te a másik oldalon állsz ( akik elköltik a beszedett belépők árát), akkor igazad lehet, csak akkor nem biztos hogy jó fórumba írkálsz be!
755. • 2011-04-03 20:14:25
Én arra leszek kíváncsi, hogy most milyen magyarázatot fogok hallani/olvasni Herczig Norbitól, hogy most épp kivel vagy mivel volt baj.... :-) valamint kíváncsi vagyok, hogy Kakuszi Csabiék hogyan tudtak ilyen szinte "gyalázatos" eredményt elérni és időket autózni az elejéhez képest? Azzal az autóval szerintem minimum az első háromba kellene beférni!Janika jó korán eldobta a vasat...Gratula annak az embernek akit Bútor Robinak hívnak!!! Nem semmi eredményt értek el!Ja és persze gratula Béres Józsinak is és persze forza RTE ! :D:D:D
754. • 2011-04-03 19:50:44
Szia Sibera barátom.Tartalak annyira jónak szakmailag ezért téged kérdezlek.Milyen volt az RTE?Igazából mikor lementünk Gyula barátommal Orfűre elgondolkodtunk egy ilyen egri kiránduláson is.Nagyon jól szórakoztunk ott.Igaz a sprint mezőnye egy kissé más.Aztán most hogy olvasom a hozzá szólásokat úgy tűnik még is csak jobb volt hogy inkább fákat metszettem a hétvégén.Elkeserítőek a vélemények.Azért mikor még Neon-é versenyeztek nem sajnálta, az időt egy Salgóért.
753. • 2011-04-03 19:45:37
danka30: alap vagy... nem kicsit :)
Nem fizettél, nem is akartál fizetni, de azért elmentél megnézni. :) Ez már nem a kommunizmus ember! Itt nem jár alanyi jogon semmi. Egy rendezvényen való részvétel különösen sem, még ha azt a hétköznapokban közterületként ismert helyen is rendezik. Ha szerinted nem ér meg annyi utazást és vagy azt a belépőt, amit kérnek, akkor azt csinálhatod, hogy NEM MÉSZ EL. Ez a normális.
Kérkedsz, hogy kikerülted a fizetést (ergo nem tettél eleget a kötelezettségednek), de számon kéred a rendezőt, hogy hova kerülnek az adópénzek. ÉS még azt is mondod: a mi pénzünk :D Na ez!! a pofátlanság magas foka :)
A helyi szabályozásban nem vagyok képben (és abban biztos vagyok, hogy Te különösen nem), de nem gondolnám, hogy szednének ( előre bejelentve) sok ezer embertől belépőt, ha erre nem lenne meg a jogi háttere a dolognak. (hogy ez máshol mennyire működik, arra példa, Barum rally, és megannyi VB. És itt most nem a minőség és ár viszonyáról beszélünk, csak a belépő fizetéséről)
Csak a tisztánlátás kedvéért, én nem mentem el. Én már korábban levontam a tanulságot, amiket lentebb sokan leírtak. Majd a murva és IRC. Mindkettőn lesz belépő és ki is fogom fizetni, pedig vszeg kerékpárral fogunk mindkettőn mozogni.
752. • 2011-04-03 19:21:15
Eger rallye 2011.
Nem volt rossz. Szép keresztek, "akciók", de nem volt az igazi. Nem a rendezés, nem a csúszás miatt. Azt már rég les***om. Valami, Valaki hiányzott. És nem csak nekem. Itt is -ott is Turi Rally pólós emberek, akiknek a csalódottságot lehetett látni az arcán. Sokan a végsőkig bíztak az indulásában. De Ő nem jött. Tavaly amikor a Hell mellé állt, sokan, nagyon sokan szurkolók, versenyzők azt mondták: Turi most megfogta az isten lábát. Végre meglehet a versenyzéshez, nevéhez, tudásához méltó, megfelelő, nyugodt anyagi háttér. De nem! A Hell inkább alaposan melléfogott. Ekkora marketinges bakit én még nem láttam. Kiszállni egy közönség kedvenc pilóta mellől -aki amikor Egerben indul a rajtceremónia után nem tud kijönni a versenyautójával a Dobó térről, mert nem engedik ki a rallyongók- és beszáll egy kétes hírű "versenyző" mellé, akinek már az idénykezdet előtt botránya van, mert saját kénye-kedve szerint alakítgatja az Eger rallye pályáit és időtervét. Ami miatt nézők és versenyzők szoptak vasárnap. Ki a pálya mellett, ki a gyűjtőben. Asi személye eddig is erősen megosztó volt, most garantáltan közutálatnak fog örvendeni. És egy ilyen palit támogat a Hell. Fentebb azt írtam marketinges baki, most inkább azt írom: marketinges csőd!
Csak egy példa: Kérdeztük a pálya melletti büfést, hogy miért nincs Hell? Miért Bombát árul?
Válasz: Hülyék vagytok! A kezembe nem fogom még egyszer, nem hogy árulni fogom.
További beszélgetés után kiderült, hogy TURIsta :)
751. • 2011-04-03 17:41:54
elmentünk Egerszalókra úgy, hogy kijatszuk a fizetést de egyáltalán semmi semmit nem kellet fizetni még a "sportbíró" is rendesen köszönt teljesen meg voltam lepődve.Ott voltunk ahol Bologh Janiék kiestek majd később rakokk fel pár képet.
750. • 2011-04-03 17:26:42
és egy gondolat a végsebességről....
Lejtős részen voltunk ma, és megdöbbenve észleltük hogy Robinak a hosszú egyenesnél, a max 1 másodpercig ment az autó tíltáson, míg Kakuszinak, és Herczignek több mint 5 másodpercig......
kérdem én....csak a pözsónak van több váltója? Csak Bútorék tudták milyenek a pályák? persze egy saját autónál nem biztos hogy az összes áttétel sorakozik a polcon, de egy komolynak vélt csapatnál nincs?
749. • 2011-04-03 17:07:48
Hehe ma is voltunk :D
Nem tudtunk csalódni a rendezésben, u.olyan fos volt mint tegnap!
csak pár mondat:
Bútor megmutatta, Asi szervóhibájának is köszönhetően, hogy itt is verhető az N!
Bútor egyszer nem sírt a rádióban, hogy felhordásos a pálya!
Herczig hétvégi produkciója dupla nulla! szégyen volt az autóra nézve! és még a hivatalos IRC honlapon olvasom, Mecseken dobogó esélyes...... az...
Lehet beírni a vakítások közé, ezeken a pályákon esélyünk sem volt az N-el szemben!
...de vissza: csúszás-csúszás hátán, szégyen gyalázat! lassan már azért is megáll a gyors, ha 5 nél több ember átsétál az úton.
Kisebb kategóriákban lehet elemezgetni az időket rte-r1 aztán elgondolkodni, ki hova lenne való!
..és végül a felhordás.. sírnak ríínak mint a .......urvák, de azt elfelejtik pont az eleje az akik levágják, a többiek már MUSZÁJBÓL vágják, majd a következő körben meg akik elkezdték fel vannak háborodva!
Tanulság:
mindig bíztam benne majd idén már jobb lesz az Eger rally, hát nem, ez volt az utolsó.
Belépőt valahogy megúsztuk mindkét nap, de ezért a produkcióért még a rendezőnek kellene kárpótolni :D
Vicc ami itt megy, már már himi-humi bajnokság!
Az urak meg bámultak ki az autóból, kokó már a rádióban buzdította a versenyzőket ami semmi mást nem jelent minthogy jön vissza a húsosfazékhoz!...de sajnos nem hallották a kiabálásunk: nem árulunk színestévét!
hányok....
748. • 2011-04-03 17:05:30
Sziasztok!!

Nekem tetszett az eger relli mosolygok. Első utolsó volt az idei évre, a szervezés miatt, és nem a pilóták, és kocsik miatt...
Bútornak RESPECT, Kis Béresnek gratula!!

Jaaa és nagy ""TISZTELET"" vigyorgok Lakatos "úrnak", a hangos bemondós Rezsóból...Meg a 10 kidobó embernek....
747. • 2011-04-03 16:59:04
Üdv. mindenkinek !

Szép volt, jó volt, legalábbis az időjárás, a versenyről ( látvány, időterv, részegek, tuc tuc zene stb. ), csodák márpedig nincsenek, ezért ahogy terveztem,( hiszen "éhes" voltam már ) erre az évre elég is volt a magyar raliból, inkább megyek messzebbre RALLYE-t nézni.
Bútor Robinak gratulálok, csak így tovább.
További jó szórakozást a többi futamhoz, annak aki elmegy!
746. • 2011-04-03 16:45:57
szépvolt Bútor Robi remélem bajnok leszel végre 1lösször!! am Balogh Jani igen nagyott esett a hidas elötti kanyarban a kocsi 10 méterre volt bent az bokrok között traktorral huzták ki balázs öcsiék állitolag 160 an csapodtak az ut mellé a föld falba!!
745. • 2011-04-03 14:29:11
Csőőő!

A rendezésről nem mondok semmit se, előttem szólokkal egyetértek, másrészt meg megszoktam....

No de az, Hogy Bútor aki, most megy 1x rendes versenyen S2000-l, eléggé bizonyítja, hogy tud, ÚGYYY hogy keresztbe ment, látványosan, míg a TÖBBI egy nagy nulla, mehetnek vissza plakátot ragasztani, de komolyan!!!! Ahogy Bútor reagált ezzel a versenyzéssel, társainak elég gáz lehet most ( akinek nem inge.... ) helyeslek
744. • 2011-04-03 12:39:42
Sziasztok!

Én még új vagyok ezen a fórumon,de a versenyhez hozzászólva,én Fejér megyéből mentem,és a pétervásári elágba álltam.Belépőt nem fizettem,igaz jó 2 órával előbb ott voltam már.Nem is láttam senkit aki szedte volna a lovét.A másik,hát igen a szesz sajnos hatalmas úr.Sokan csak ezért jönnek ki,hogy jól beb....sszanak,azt üvöltözzenek ha kell ha nem.Azt se tudják hogy ki kivel van.És arra büszke a marhája,hogy előző nap,oda esett be egy zsigulival,jó 150-nel.Ráadásul utóbb jön mint bárki más,azt odapofátlankodik mások elé.Elöl áll,de tolja a szalagot még beljebb,mert nem lát rendesen.A sportbírokról meg annyit,hogy itt az elágban a bíró sporinak egész kielégítő volt a tájékoztatása.Ha bármi történt,körbe ment és elmondta mi a szitu.Igaz sok minden nem történt,amíg itt voltam,2 túlcsúszás,semmi más.Két gyorsot vártam meg,látvány nem volt,de legalább láttuk őket.
743. • 2011-04-03 12:30:18
...tuti nem jön válasz...
Eger Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
2024.06.27-30.

részletes infóink

2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k