TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Egri pályabejárás után
pályabejárás után
2005-03-28
interjúk • diki
h i r d e t é s
Összes oldal:
701750539
Napi oldal:
106821
Jelenleg:
2727
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat



Asi: Teszteltük az autót és rengeteg hibát találtunk, amelyek kijavítása folyamatban van. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a verseny előtt észre vettük ezeket a problémákat és időben tudjuk orvosolni. Ezeken a pályákon tavaly nem mentem, így hátrányban érzem magamat a többiekkel szemben. Lalival is össze kell rázódnunk.
Várom a versenyt…

Balázs Öcsi: A tréningen minden rendben volt, tetszenek a pályák.
Az autónk teljesen új, gyönyörű és gyorsabb is mint a régi volt. :)
A beállítások vannak már csak hátra. Készülünk teljes erőbedobással…

Benik Balázs: Jól sikerült a tréning.
A pályák tetszenek, de sok a defektveszélyes pont.
A navigátorom jó és jól tudunk együtt dolgozni.
A legjobbra törekszünk. Nem tudjuk, hogy ez mire lesz elég, de mindent megteszünk a lehető legjobb eredmény érdekében…

Bessenyey Zoltán: Életem első komoly tréningjén vagyok túl. Nagyon sokat mentem a pályákon. A mentorom Tagai Tamás kicsit meg is mosolygott emiatt. Nagyon sok segítséget kaptam tőle. Igazából képben vagyok a gyorsokkal.
Az autóban még nem ültem, csak leálltam a trélerről.
Szeretnék célba érni. Nem akarunk kockázatokat vállalni, de jó volna azért a kategória 10-ben benne lenni. Tisztában vagyunk, hogy sokan vannak a kategóriában, és nem vagyunk tisztában az ellenfelek erejével. A Miskolci versenyre többet tudok majd mondani...

Boroznaki Tibi: Jó gyorsak a pályák… Izgulunk, hogy sikerüljön végigmenni a versenyen.
A kocsink szokás szerint verseny előtti pillanatokban lesz készen.
Pontszerző helyre várjuk magunkat…

Botka Krisztián: A tréning nehéz volt a jó pár hónap kihagyás után. Nem tetszettek a pályák. Nagyon gödrösek. A kocsi készen várja a hétvégét. Dobogós hely a célunk…

Bujdos Miki: Jók a pályák, az utak minősége viszont hagy némi kivetni valót maga után…
A kocsin még vannak beállítási feladatok. Hiba nélkül szeretnénk végig menni.
Örülünk hogy újra itt vagyunk és várjuk a versenyt…

Bútor Robi: Nagyon bizakodóan állunk a verseny előtt.
Életünk nagy álma teljesült...  WRC-vel versenyezhetünk.
Eddig versenytempóban 100km-t sikerült megtenni az autóval összehasonlítási alapok nélkül.
Nagyon furcsa még. Az első három gyors után ki fog derülni, hogy gyorsak vagyunk e, és sírni vagy nevetni lesz e okunk! :) :-(

Czakó Janek (pilótája: Ranga László): Minden simán ment a tréningen. Mindkettőnknek nagyon tetszenek a pályák. A kocsit már teszteltük, így az alapbeállításokon túl vagyunk.
A Nagyváradi Zsoltit nem hinnénk, hogy megtudjuk fogni így célunk a dobogó második foka…

Él Pisti: Borzasztóan motivált vagyok. Mosolygok egyfolytában. :)
Szeretnék okosan és gyorsan végigmenni. Fogalmam sincs mire lesz ez elég.
Az autóval még egy métert sem mentem. Szinte csak képről láttam tegnapig. A pályákkal nem lesz gond, egyébként is egri vagyok. A navigátorom nagyon nyugodt, jó hatással lesz rám a verseny alatt.
Az első kör után többet tudok mondani majd…

Hadik Andris: Minden rendben van, tréningezünk.
Az autónkon semmi nem változott. Az új navigátorommal meg vagyok elégedve.
Szeretnénk felvenni a versenyt idén is a kategóriánkkal és reméljük, hogy a dobogón ott tudunk lenni…

Hankó László: Tréningeztünk, de még fogunk a pályákon menni.
Új navigátorom van. Precíz és pontos embernek ismertem meg. Úgy gondolom, hogy be fog válni.
Az autónk felkészítése még folyamatban van. Nem szeretném úgy kezdeni, mint tavaly… (4 km-t mentünk a tavalyi Eger-rallye-n.).
A célbaérés a cél. Nem elsődleges szempont a helyezés. Minél több verseny km-t szeretnénk megtenni. Nagyon erős a kategóriánk. Vannak újoncok is akik gyorsak lehetnek, gondolok itt például a Pintér Lacira is. Szeretnénk helytállni…

Herczig Norbi:
Tartottam a féléves kihagyástól, de kellemes meglepetés volt számomra hogy könnyedén felírtuk a pályákat. Olyan volt mintha pár hetet hagytunk volna ki.
Az autót sikerült tesztelni. Találtunk egy erre nagyon alkalmas utat. Úgy gondolom elég km-t sikerült menni az autóval. A beállítások megvannak. A futómű és a hajtás nagyon jó.
Tisztában vagyok vele, hogy nagyon erős a bajnokság és sok a "király-kategóriás" autó, de szeretnénk dobogón végezni. Taktikusan kell versenyezni, és mi erre készülünk…

Holczer Dani:
Kellemes meglepetés volt számomra, hogy a mezőny felnőtt a feladathoz és egymás veszélyeztetése nélkül képes tréningezni.
Nagyon tetszenek a pályák. Főleg az a jó hogy közel vannak egymáshoz.
Az autó motorja holnap indul el Hollandiából. Budai Béla megnyugtatott hogy péntekre benne lesz az autóban, úgy hogy készüljünk a versenyre.
Célba érés az elsődleges cél. Ha az első tízbe bele férnénk elégedettek lehetnénk…

Ifj.Tóth János: Próbáltam visszaállni a tréningre mivel tavalyi évben nem versenyeztem.
Jól sikerült a pályabejárás.. Eleget tudtunk menni.
A defektektől tartok a versenyen. Nincsenek túl jó állapotban az utak. A nyomvonalainkat nem tudjuk rendesen használni a gödrök miatt.
Célunk az, hogy minél többet kihozzunk az autóból és magunkból is.
Dobogós helyezést várunk…

Kakuszi Zsolti:
A kocsink hétvégén érkezett haza Belgiumból. Egy teljes motorfelújításon esett át. A pályák tetszenek, de számunkra mindenképpen érdekes versenynek nézünk elébe, mert amikor hasonló típusú pályán mentem nem sikerült túl jól a szereplés… :-(
Egy napot sikerült tréningezni idáig. Esőt nem szeretnénk.
Nem elsődleges célunk a győzelem. Szeretnénk befejezni a versenyt…

Dr. Kiss Elemér: Vegyesek a pályák… félig murva félig aszfalt. Eléggé bevállalós szakaszok vannak helyenként. Reméljük, hogy nem lesz eső, mert akkor veszélyessé válhatnak az utak.
Egyébként jó szájízzel vágunk neki az évnek.
Az autó készen van. Apró beállítások vannak hátra.
Az N-csoport közepén szeretnénk beérni…

Magyar Miki: Végre tréningeztünk… Hiányzott már a légkör.
Jól sikerült a pályabejárás. Kemények a pályák de jók. Azzal a kocsival állunk rajthoz, amit tavaly az Eger-rallye-n csuktunk össze. Készen van az autónk felkészítése.
Kategóriában szeretnénk az első hatban benne lenni. A verseny alatt derül majd ki, hogy milyenek az erőviszonyok?!
Várjuk a versenyt nagyon…

Markovics Gyuri: Nem tetszenek a gyorsok. Ha ez aszfalt verseny akarna lenni meg kellene védeni a kanyarok belső ívét a kövektől. Defektveszélyesek a pályák és tele vannak kövekkel.
Véleményem szerint a pályák minősége kritikán aluli. :-(
Ami különösen elborzasztó, hogy mindenkit oda kényszerítenek csütörtökön a tesztre.
A kategóriánk nagyon erős lesz, biztosan nagy küzdelmek várhatók de nem ijedünk meg.
Jöhet eső, jöhet szél, támadunk. :)
Navigátorom a régi (Szabó Gabi).
Az autónkat a K-Speed készítette fel a versenyre. Várjuk a megmérettetést…

Nyírfás Juli (Janzer György navigátora):
A tréning jól sikerült, bár a pályák minősége elég rossz. Nagyjából ismertük a gyorsokat így gyorsan tudtunk haladni a pályák bejárásával.
A kocsi készen van. A váltót újra szétszedték… most már jónak kell lennie. Az autón már csak dekorációs munkák vannak.
Mivel külön vették a Super1600-ot, így az idei célunk az hogy megnyerjük a kategóriát. Tisztában vagyunk vele, hogy vannak olyan versenyzők, akik megnehezítik a dolgunkat, például a Balázs Öcsi de szeretnénk harcba szállni. Az elsődleges cél, hogy biztonságban célba érjünk…

Ollé Sasa: Nagyon jó volt a tréning. Elégedett vagyok nagyon.
Balázs nagyon sokat segít a tapasztalataival. Gyorsan megtaláltuk a közös hangot. Szerintem sokat fogunk tudni gyorsulni.
Nincs itt minden kétkerekes "nagy-menők", így a célunk az hogy megnyerjük a Super1600-os géposztályt és ez most reálisnak tűnik számunkra.
A Suzuki megtesz mindent értünk. A Pirelli ellát minket a teljes évadban gumikkal. A Shell az üzemanyag ellátást biztosítja. Tesztelhetünk…
Sose volt ennél ideálisabb a sorsunk. Mindenünk vadonat új.
Reméljük, hogy ez a siker éve lesz, és nem szeretném alább adni…

Ősz Laci: Nagyon jók a pályák… Leginkább a gumisoknak kedveznek… :-( Az idő elég pocsék volt a tréningen, ez hátráltatott kicsit minket.
A kocsink darabokban van, remélem a versenyre elkészül. Többszörös motor-problémáink voltak, de úgy néz ki, hogy megtaláltuk a fő probléma forrását. Sajnos az autó beállításai a verseny alatti időszakra maradnak majd. Viszont új gumikkal megyünk majd. (Yokohama)
A Balázs Öcsivel vívunk majd…. :) :-(

Pálinkás Zsolti: Tetszenek a pályák, de tulajdonképpen ismerősek számomra.
A kocsi egyben van, teljesen készen van a felkészítése.
Szeretnénk befejezni a versenyt, de Tárnok Tomival csatát várunk.
Az idei évben 5 versenyt tervezünk, és ha a bajnoksághoz szükség van pontokra, akkor elindulunk a többi versenyen is…

Pintér Laci: Az alapitiner elkészült, de még kedden megyünk vissza tréningezni, mert némi korrekcióra szorul. Sajnos a kocsin van még mit tenni így a futómű beállítása a verseny előtti pillanatokra fog maradni. A navigátorommal kezdünk összeszokni.
Szeretnénk biztonságosan célba érni, de nem az utolsó helyen…

Spici: Jól sikerült a tréning. :)  Jó a hangulat az autóban. :) A navigátorommal teljes mértékben meg vagyok elégedve… :)
Nagyon készülünk. A rallytársakat nézve a dobogóra feljutni nagy siker lenne.
Abszolút nem tudom hova tenni magunkat még. Az első gyors után többet tudok majd mondani. Célunk az autó tanulása és a tisztes helytállás. Rettenetesen várjuk a versenyt… :)

Szabó Gergő: A tréningen túl vagyunk… Leütöttem a kartert a tréningautóról. :-(
Sokat sikerült menni. A kocsiban még nem ültem, de nagyon várom.
10 éve ültem utoljára N-es autóban, de azt a mai technikai-csodákkal nem lehet össze hasonlítani. Navigátor ügyben csereüdültetés van… :) :) :)
Folyamatos navigátorképzésben vagyok… "Bözsi" az elmúlt két évre 4-est kapott. :)
Kálmi nem ismeretlen számomra. Élete első versenyét is velem mente már.
Nem titok hogy szeretnénk bajnokok lenni év végén. Sok a kérdőjel egyelőre. Sokan is vagyunk. Nem leszünk elkeseredve, ha nem nyerünk az első versenyen. Viszont nem aggódok, mert gyorsan tudok alkalmazkodni a változásokhoz…

Táborszki Attila (Vizin László navigátora): Az idő pocsék volt. Nem igazán tetszettek a pályák. Gödrösek és rossz az állapotuk, emellett gyorsak és nem technikásak. Az új gyors még a legszimpatikusabb számunkra. Laci bácsi meg van elégedve ettől függetlenül mindennel. A WRC-vel biztosan jó lesz menni itt.
A kocsiról annyit kell tudni, hogy Zlin-ből van, ahonnan Benik Balázs autója is való.
Még nem sikerült menni vele csak az ülés-próbán vagyunk túl.
6 versenyen készülünk rajthoz állni az évben, főleg az aszfaltos versenyeken…

Turi Tamás: Félig vagyunk kész a pályabejárással. A pályák jók. Úgy érzem minden rendben lesz. A dobogón szeretnénk végezni. Nem tudom, hogy milyen technikák lesznek, minden a versenyen fog kiderülni…

Vingler Attila: Újonc vagyok a rallyban.
A pályák jók voltak, de rossz a talaj minősége. Nagyon sarasak és gödrösek.
Élveztem a hétvégi pályabejárást, de kedden még folytatjuk.
A navigátorom még ugyan "zöldfülű" de meg vagyok elégedve a teljesítményével… :) (Papp Gyuri navigál...)
A tisztes helytállás a célunk…

 

Ez a hír most jelenik meg 8676. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k