TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Egy nagy falat Monte
Igor Bacigál navigál a TRT-s S2000-ben
2012-01-01
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
701736146
Napi oldal:
92428
Jelenleg:
2276
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
50. • 2010-05-30 18:56:27
" mert tudom hogy ez így ebben a formában nem működik és itt nem a képességeit vonom kétségbe."


Kifejtenéd? Nem értem
49. • 2010-05-30 18:19:41
Szerintem ez a vita arról szól, hogy hogyan lehetne egyszer tényleg a legmegfelelőbb embert eljuttatni a VB-re, akinek még akár esélye is lenne és akkor végre mi magyarok is megmutathatnánk, úgy istenigazából...

Philnek ott tök igaza van, hogy például én sem tudok most Fricinek drukkolni, mert tudom hogy ez így ebben a formában nem működik és itt nem a képességeit vonom kétségbe.

1. Nekünk sajnos nincs autógyárunk, irígykedhetünk a csehekre, akiknek szívügye volt hogy honfitárs is üljön az autóban. (vagy a RedBull tehetségkutató programja Ausztriában - Aignerrel)
2. A szövetség alkalmatlan, hogy ebből a kérdésből kihozzon valamit.
3. A legtehetségesebb magyar + ütőképes autó + legalább 3 teljes szezon és akkor még nem biztos a siker.

Hát kezdetnek így ennyi, bár nekem például nem fáj, hogyha nincs magyar a Vb-n, egyébként is szimpibb az IRC sorozat.
48. • 2010-05-30 17:50:29
Teljes mértékben egyetértek veled, és írásoddal. Nem kell "táborhoz" tartozónak lenni ahhoz, hogy szurkoljunk egy srácnak aki közülünk való, rásadásúl még magyar is. Az autó kérdésében is teljesen egyetértek veled, sokan még annak is örülnének, ha egy kupás Swiftbe beűlhetnének, nem hogy egy Peugeot WRC - be.
Phil!
Nincs üldözési mániám, csak nyitott szemmel járok és olvasok, no meg persze fehér ember nem felejt. Nem vagyok fizetett cenzor sem csak nem bírom a rosszindulatú, rosszmájú embereket. Egyébként a sántítós foci példámra, ha tudod értelmezni saját írásodat, amit egy másik fórumon eszközöltél, átvitt értelemben ugyanarról írtál amiről én csak másként fogalmaztad meg - "a ralyongóknak ugyan olyan szép lehetne az élete, mint a foci szurkolóknak, ha ők is úgy állnának hozzá, mint a drukkerek. Ha ma, egy magyar drukker kimegy a meccsre, eszébe nem jut, hogy BL döntő színvonalát várja el. Ha elég alacsonyra teszi a mércét, még kellemesen is csalódhat a látványban. Lebegjen minden ralyongó szeme előtt ez a példa a jövőben, és nem fog csalódni" - akkor most tényleg olyan rossz volt a példám?
Az Asi szurkolók ellentevékenységét más versenyzőkkel kapcsolatban, pedig akinek emlékében él még a kis Érdi első ez évi VB-s szereplése és a hozzá kapcsolódó fórum és abban íródottak amit megszálltak a "fanok" akiktől szegény Tibi mindent kapott csak jó nem.
Hála az égnek vége van a Portugál rallynak talán ez a fórum is elcsendesedik egy rövid időre, míg Frici újra nem indul, lesz megint téma és listás szavazás bőven.
47. • 2010-05-30 16:28:10
Kedves hozzászólók beszólók és leszólók! Próbálom röviden summázni. Azt hiszem bármelyikünk maga alá piszkítana örömében, ha ilyen ...... versenyen, ilyen ..... autóval, ilyen.....csapattal, rajthoz állhatna.(a .....jelzőket megírtátok a korábbi hsz.-ekben/ Ugy hogy kérném tisztelettel: talán nézzük azt, hogy egy honfitársunk eljutott egy ilyen szintű rendezvényre.
46. • 2010-05-30 02:00:13
Most jöttem meg grillezésből. Erre mit látok: veszekedtek. Ajjajaj.
Tessék Fricinek szurkolni, honfitársunk. Az autó olyan, amilyen, a verseny eléggé nehéz, de bevállalta. Menjen végig, tényleg nem megy rossz időket, és sokkal nagyobb nevek is szoktak superrallizni.
A bulgár futam talán jobb lesz, nem annyira gáz a pálya.

Phil: alibisínauto111 majd ír, említettem a hiánylatodat vigyorgok
45. • 2010-05-30 01:16:56
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
44. • 2010-05-29 23:54:12
Érdekes dolog nyelvezetedben a tábor megfogalmazása.
Továbbá érdekes dolognak tartom, emlékezve régi fórumbeli hozzászólásaidra, hogy Te illetve ti Asi fanok, vagytok egyedűl azok, akik szemében Asin kívűl minden más versenyző szálka. Igazából nem lehet a magyar mentalításhoz hasonlítani még ha rossz is, akkor ha azt nézzük, hogy egy válogatott focimeccsen a Ferencváros és az Újpest szurkolói együtt szurkolnak a válogatottért. Összefoglalva ez nem az, ez egy aljas, kíméletlen lejáratást eszközlő beírogatás.
Amikor a Turán Fabia WRC - vel ment az volt a rossz technika, most pedig a Peugeot. Inkább tipikus ha sapka van rajta.............
43. • 2010-05-29 23:19:33
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
42. • 2010-05-29 22:52:25
na tessék:)

szerintem mindenhol történnek bakik, nincs kivétel
még időterv betartás? meg téglák az út közepén?
és a motoros szemben a VB-n?

láss WRC Portugália Seb.
41. • 2010-05-29 22:39:56
Nem is az a lényeg , hogy kedvelem,nem kedvelem... Szerintem az is közre játszik az eredményben , hogy nem ijed meg kicsit keresztben autózni. Ha megnézitek az arénás videót elég szépen csúszkál, itt is láttam képen , hogy ahol másik szép lassan ésszel elfordul tövön, Ő keresztben csúszva oldja meg, pl. 20-22 Km-en sok időt hagyhat bent. Na de ez persze nem perceket jelent kacsintok
40. • 2010-05-29 22:28:53
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
39. • 2010-05-29 22:10:13
Turánt nem kell összehasonlítani pl egy Janikával, aki itthon többszörös bajnok. Turánnak egyelőre egyetlen egy bajnoki címe sincs. Adódott egy ilyen lehetőség, élt vele. Megkövezni nem lehet, és ha azt mondtad cinikusan hogy "hát igen...merjünk kicsik lenni" akkor én azt mondom hogy tipikus magyar mentalitás. Nem azt nézzük hogy van egy magyar versenyző akiért lehet szorítani egy vb futamon, hanem azt nézzük hogy mi a francnak ment ki.
38. • 2010-05-29 21:49:45
Na most szépenvagyunk. Akkor most örülsz az ingyen reklámnak vagy nem, kötözködésnek veszed az én listámat vagy sem? Nagyotmondó "elvtársad" a "rally lelkiismerete" említette a görbe tükröt, az írásom gondolatmenete erre korlátozódik és nem a weboldalad látogatottságára. Látod, látod milyen érzés az amikor az emberrel foglalkoznak, persze természetesen úgy ahogy ezt Te tetted, teszed kostolgatva. A hszm - ről és rólam írod, hogy én vagyok rosszindulatú, kötekedő és irigy. Ennek ellenére a Fricivel kapcsolatos fórumokon (Duen EVO III- időközben rörölve lett) éppen a Te és hasonszőrű cimboráid általi hozzászólások miatt vont titeket kérdőre Duen és nektek ugyan ezeket a szavakat címezte rosszindulatú, kötekedő és irigy. Ha utáljátok a Turán Fricit és nem szurkoltok neki akkor lépjetek tovább, van számos hasznos fórum ahol okosabbak lehettek még magatoknál is.
37. • 2010-05-29 21:44:33
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
36. • 2010-05-29 21:12:26
Mivel magyar versenyzőről beszélünk, komoly eredményről nem is álmodhatunk. Úgyhogy marad a tisztes helytállás, illetve a bíztató részeredmények.

Továbbra is tartom azt, hogy magyar versenyző esetében nem jelent semmit a Super Rally. Egy Loeb simán mehet a Super Rally után minden mindegy alapon, mert neki kell az az 1-2 pont is, illetve ha összetöri a kocsit, akkor annyi dolga van hogy kiszálljon belőle, következő versenyen meg beüljön egy vadi újba. Viszont egy privát versenyzőnél, bérautó esetén azért röpködnek az euró jelek az ember szeme előtt egy 6.-os részen.


Autó kérdés: Szegény ember vízzel főz. Erre ezt tudom mondani. Amikor Turi Tomi vezette a versenyt az Eger Rally 1. napján, akkor szerintem senki sem mondta Tominak hogy hagyd már a p.csába ezt a vén sz.r technikát. Az ember azzal megy, ami van, amire van pénze. Szerintem ha valaki versenyezne, és meglenne a lehetősége arra, hogy a vb-n, vb-s pályákon versenyezzen, akkor az minden további nélkül elfogadná. Teljesen felesleges jönni itt az olyan dumákkal, hogy ha nekem lenne egy csomó pénzem akkor Turi Tomit versenyeztetném, meg hogy ha meg is lenne a pénzem egy vb-re, akkor se mennék ki mert mit gondolnának a magyar versenyzőkről...Akinek meglenne a lehetősége hogy menjen, az menne is.
35. • 2010-05-29 20:51:50
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
34. • 2010-05-29 20:28:14
Egy magyar versenyzőnél a super rally semmit nem jelent. Ha összetöri a kocsit, akkor arra rámehet a szezonja.

A kocsit meg úgy értsd, hogy nemhiába mondta Grönholm hogy elegem van ebből a kocsiból. Meg arra is illene emlékezni hogy ezzel a kocsival egy épkézláb rally-t nem tudtak menni Marcus-ék. Finn Rally kivételével, de ott csak azért nyert ez a kocsi, mert egy finn vezette. És azt se felejtsük el, hogy ez egy 4-5 éves fejlesztés. Nem mondható éppen fiatalnak.


Ha nem lett volna super rally, meg technikai gondok, akkor a szakaszonkénti 1:00-1:10-ek simán jöhettek volna. Az nem gondolom hogy rossz lenne egy ilyen öreg és világ életében versenyképtelen kocsival. Amikor Janika és Benik mentek vb-n, akkor mindketten 1-2 éves technikákkal mentek. És véleményem szerint akkoriban még nem is volt ekkora különbség a gyári élcsapatok autói és a privátoknak eladott kocsik között.
33. • 2010-05-29 20:25:15
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
32. • 2010-05-29 20:18:06
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
31. • 2010-05-29 20:00:12
Azért az az itt-ott az igencsak olyan szakaszokat jelent, ahol gondjuk volt. Ugye itt beszélünk a 9. és 10. gyorsról. Utána szervíz, és mióta kijöttek a szervízből, egy 14. 13. és egy 16. helyet mutattak fel. UGYAN AZOKON A SZAKASZOKON AMIKEN AZ ELSŐ KÖRBEN MENTEK. Ne mondja nekem senki, hogy egy versenyző az egyik gyorson 2:57-et, majd 1:50-et javít.


Ez nem görbe tükör, hanem vak ablak. Tudod általában az emberek úgy szoktak véleményt alkotni, hogy először tájékozódnak, aztán beszélnek. Ha ez fordítva történik, akkor nagyon ritkán szokott igazság kisülni belőle. Nagyot akartál fingani, de besz.rtál....
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k