h i r d e t é s
Összes oldal:
732031896
Napi oldal:
15818
Jelenleg:
1090
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Puskádi János 2006-ban, a rali-túra bajnokságban az N/2-es kategória bajnoka volt. 2007-ben átnyergelt a Rally2-be, és a sorozat abszolút bajnoka lett. Idén újra vált - erről beszélgettünk.
- 2008-ban is váltás jön? - Igen, a Rallye1-be neveztünk, tehát ismét feljebb lépünk egy osztályt. Szeretnénk ugyanúgy az N/3-ban versenyezni, és ugyanúgy a korábbi navigátorommal, Takács Andrissal.
- Ezek szerint az autó sem változik… - Az autó marad, de átesett egy felújításon. Megpróbáljuk gatyába rázni, hogy minden rendben legyen vele. Szétszedtük darabokra, és újra összeraktuk, kicseréltük a kopó alkatrészeket, lefényeztük, úgyhogy most bízunk benne, hogy egy stabil autót sikerült összeraknunk. Idén ugye nincs már mínuszolás első osztályban, tehát nagyon oda kell figyelnünk, sem technikailag, sem vezetéstechnikailag ne nagyon hibázzunk. Szeretnénk minden versenyen célba érni.
- Másmilyen ez az osztályváltás, mint az eddigiek? - Mentálisan sokkal jobban rá kell majd erre készülnünk, úgyhogy mindenképpen kihívás. Sokkal nagyobb, hosszabb versenyekről van szó, több versenykilométerrel. Nem vagyunk még ehhez hozzászokva. De a kategória is sokkal nagyobb lesz, több ellenféllel kell majd küzdenünk, mint eddig. Kíváncsiak vagyunk, hogy egy Rallye2-es abszolút bajnoki cím mire elegendő az első osztályban. És nem csak nekünk nagy átállás ez, hanem a szervizcsapatnak is, hisz több napra kell, hogy készüljenek, éjszakai szervizek lesznek, nagyobb erőfeszítést és logisztikát igényel majd ez tőlük is.
- Mik az elvárások magatokkal szemben? - Szeretnénk dobogós helyen végezni, azzal már nagyon elégedettek lennénk. Tavaly már nézegettük az időket a közös versenyeinken, és egészen tetszetősek voltak, bár az azért hozzátartozik, hogy biztos más, hogy ők két napot versenyeztek, talán fáradtabban voltak, mint mi, akik csak egyet. De szeretnénk megnézni és meglátni, hogy van keresnivalónk ebben a kategóriában.
- Mennyiben számított a támogatói körötöknek, hogy bajnokok lettetek Rallye2-ben? - Sajnos megúsztuk a szponzoráradatot… :) Nem álltak sorban, bár pár céggel tárgyalásban vagyunk még most is. Istenigazából fix még semmi nincsen, de azt hiszem, nem is olyan egyszerű ez ma Magyarországon. Úgyhogy egyelőre azt kell mondjam, marad a saját zsebből való versenyzés. Nem egy nagy pénzösszeg az, ami tehát a rendelkezésünkre áll, de ha az embert egyszer elkapja ez a hobbi, akkor nincs megállás… :)
Ez a hír most jelenik meg 3907. alkalommal
|