h i r d e t é s
Összes oldal:
722759088
Napi oldal:
205967
Jelenleg:
5039
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Lovász Paliékkal a sárisápi teszten találkoztunk, ahol épp az internet egyik most népszerű figuráját kötötték be Pali mellé...
A veszprémi futam előtt azt mondtad, h szereted is, meg nem is.
Igen, valahogy így mondhattam. Most egy kicsit megváltozott a véleményem, mióta új gátlók kerültek a kocsiba. Azért ezzel más… A lőtér is kisimult… Azokat a kanyarokat, amit eddig másodikban tudtunk elfordulni, azokat most harmadikban áttoltuk. Ennek megfelelően gyorsultunk is sokat magunkhoz képest és az N csoport elejéhez is.
Sajnos elszámoltuk magunkat a benzinnel. Én mindig azt mondom, menjünk annyival, amennyivel kell. Más azt mondja, tankoljuk teli… Én fiatalkoromban sem tankoltam sosem teli az autómat… :)
Kiszakadt a jobb hátsó lengőkarunk, emiatt elég nagy hátránnyal indultunk neki a második napnak.
De összességében azt az egy lépést megint megtettük, amit titkon reméltem.
A végén a motorcsónakverseny komoly volt. Igazából nem sok pénzt adtam volna arra, hogy ott elrajtoltatnak minket… lehet nem is kellett volna. Amikor odaérkeztünk egy-egy tengerhez, akkor nem értettem, hol kell elmenni, mit kell csinálni… Aztán a vége felé rájöttünk, hogy az elejét meg kell fékezni, utána gázzal átmenni, mint egy motorcsónakkal… Úgy volt talán a legjobb.
Dobjuk a murvát, egy aszfaltos teszten vagyunk. Mennyire volt más visszaülni és érezni, hogy megáll az autó, amikor fékezel?
Elsőre mindig meglepő, hogy murva után mennyire más az autó. Szerintem belülről is versenyautó egy N-es Mitsubishi! Ebben is érik olyan hatások az embert… Szakít az öv, fog a fék…
Kicsit kevés volt a teszt és a pálya sem volt az igazi ahhoz, hogy úgy beállítsuk az autót, ahogy szerettük volna. Volt tervben múlt héten is egy teszt, de nekem közbe jött egy üzleti megbeszélés. Talán akkor jobban be tudtuk volna állítani a kocsit, de most ezzel is boldogok vagyunk.
Fehérvár Rallye. Mik az emlékek?
Tavaly kihagytuk. Az Oroszlány-Pusztavám szakaszon nagyon sokat mentem túrában. Azt nagyjából fejből tudom. A 22 kilométeres szakaszon talán mentünk még anno a Subaruval. De az más volt, mint ez az autó…
Ez a hír most jelenik meg 2234. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|