RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Egyre feljebb
Balogh Janiék gödörből indultak, de három futamgyőzelemmel zártak
2012-11-30
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
710311024
Napi oldal:
61285
Jelenleg:
2145
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Mély gödörből vágott neki 2012-nek a Balogh János – Holczer Dániel páros az Evo IX-essel, de év közepén már jól látszott, hogy elkapták a kellő ritmust, és egyre inkább szorongatják az ellenfeleket. Három győzelemmel zárták az évet, melyről ezúttal is Jancsival beszélgettem.

Hogyan értékelnéd az idei éveteket?
Nehezen indult, úgy tűnik, az elején nem igazán tudtunk felpörögni és talán még akkor maradtak elvarratlan szálak is. Az első futamon, a Bükfürdő Rallye-n közel sem hoztuk azt az eredményt, amit elvártunk és szembesülnünk kellett azzal, hogy még mindig le vagyunk maradva. A verseny végkimenetele arra indíttatott, hogy át kell ezt az egészet gondolnunk. Az autóval is voltak teljesítménybeli problémák, egy rejtélyes hibával szembesültünk, ami az év elején sorra előjött, már Bükfürdőn jelentkezett, Mecseken is észleltük, és itt sajnos ki is estünk motorprobléma miatt. A rá következő versenyen, azaz a Veszprém Rallye-n még mindig meglepődve tapasztaltuk, hogy a kocsi továbbra sem tudja azt a teljesítményt nyújtani, amit elvártunk volna tőle, de akkor már a beállításokban akkorát ugrottunk előre, hogy murván versenyképesek voltunk. Bár volt olyan pályák, ahol nagyon hiányzott a teljesítmény, így ott talán jobban igyekeztünk, vagy nem volt kellően szerencsénk, de az utolsó gyorson a kategóriánk vezető pozícióját elvesztettük egy defektből kifolyólag. Ott ez keményen hátravetett minket, annak ellenére is, hogy be tudtuk fejezni a futamot, hiszen ez volt az a kulcsmomentuma a bajnokságnak, ami az éves értékelésben nagy szerepet játszott, hiszen ha itt nyerni tudunk, minden másként alakulhatott volna. Bükfürdőn még sem én, sem az autó nem voltunk ütőképesek, tudtuk, hogy már csak egy minimális dolog hiányzik, de ha ezt utólag kell kiértékelni, akkor az már azt jelenti, hogy nem szereztünk pontot, korlátozottak a versenyzési lehetőségeink. Mecseken szerettünk volna ütőképesen odaállni, így az ózdi túraversenyen elindultunk tesztelési szándékkal, ahol már voltak jó megmozdulásaink. A Mecsek Rallye-n – ahogyan utólag kiértékeltük az eredményeinket – azt láttuk, hogy még mindig nem voltunk annyira jók, mint ahová vártuk magunkat, ráadásul egy műszaki hiba miatt nem is tudtuk befejezni…

egyre_feljebb_2

Veszprém Rallye?
Az már jó volt! Ott már tudtunk gyorsan menni, és ez adott is egy kellő biztatást a hátralévő versenyekre, pedig ekkor már arról beszélgettünk, hogy milyen irányba mozduljunk, ha ez a magyar bajnoki sorozat nem hozza számunkra a várt eredményt. Kitartást tanúsítottunk és végül folytattuk az itthoni szereplésünket. Aradon már tudtunk nyerni és nemzetközi szinten is helyt tudtunk állni. Az aszfalt beállításainkkal továbbra is sokat foglalkoztunk, erre az egész év során kellő figyelmet fordítottunk, igyekeztünk az autót ütőképessé, a beállítások szempontjából a lehető leggyorsabbá varázsolni úgy, hogy azzal tudjak gyorsan menni. Az apró pozitív jelekből építkezve már jó úton jártunk!

 egyre_feljebb_1

Milyen volt a folytatás?
Az aradi és kassai verseny az ismeretlenségéből adódóan egy egészen más típusú versenyzést igényelt. Az év során a 6 futamos bajnokság végén jött a komlói rendezvény, ami azért volt kulcsfontosságú számunkra, mert szerettünk volna a jól ismert magyar pályákon is valami maradandót alkotni az idei évre vonatkozóan, és ehhez kellően fel is készültünk. Itt már az autó is ereje teljében volt, ütőképes, versenyképes volt. A Baranya Kupát hibamentesen úgy tudtuk zárni, hogy nyertünk és ez az utolsó három győzelem az év szempontjából nagyon jól jött, hiszen így amilyen rosszul indult, olyan jól zárult!

egyre_feljebb_3

Melyik volt a legjobb verseny?
Sajnálom, hogy a veszprémin hiányzott egy pár nüansz, mert igazából azt élveztük először az idei évben, ott már úgy éreztük, hogy nagyon jó minden, ez már egység, mind a páros, mind a csapat, mind pedig az autón belül (bár ez utóbbit azért már korábban is éreztük), az ambíció újra felerősödött! A Baranya Kupa is nagyon tetszett, jó visszagondolni rá, és eredmény szempontjából nekünk biztosan ez volt a legjobb! Ezt a két futamot emelném most ki, de nehéz lenne egy mellett letenni a voksomat.

Mit vársz a jövőtől?
Hogy ezt az utat tudjuk folytatni! Azon dolgozunk, hogy ehhez megteremtsük a feltételeket, és szeretnénk fejlődni, továbblépni, józan keretek között. Úgy érzem, jó az irány, jól állunk, de van még bennünk tartalék! A jövőtől ezeken az alapokon nyugvó, kiegyensúlyozott évet várok, ahol mind a csapat, mind az autó és a mi versenyzői kvalitásunk is kellően összekovácsolva jelenik meg egy izgalmas bajnokságban. Keressük a lehetőséget az R4-essel való versenyzésre… S2000-essel valószínűleg nem fogunk menni, mert az nagyon rózsaszín lenne…
Elég mély gödörből kellett kimásznom ebben az évben, volt kudarc gazdagon, de higgadtan, kellő önuralommal és kitartó, kemény munkával már biztosan jó irányba haladunk! Örülök annak is, ha minden így marad és tudunk tovább menni ezen az úton, de nyilván keressük az új kihívásokat, normális, józan keretek között.

Ez a hír most jelenik meg 3037. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k