Elmaradt pécsi pillanatok
43. Allianz Rallye
2010-10-28
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737392036
Napi oldal:
110286
Jelenleg:
1759
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
598. • 2011-09-13 19:18:20
Sziasztok!
Jelentem én már itthon vagyok, ma engedtek ki a kórházból. Gabi sajnos még hetekig kórházi kezelésre szorul, sérülései súlyosak, de szerencsére már nem életveszélyesek. Részletek hamarosan sajtóanyagban lesznek. Ezúton is köszönöm mindenkinek aki szurkolt és izgult értünk, kérlek benneteket, hogy Gabiért továbbra is szorítsatok, hogy felépülése minél gyorsabb, fájdalommentesebb és teljesebb legyen.
Üdv,
Lévai Ferkó
597. • 2011-09-13 18:11:40
1. Ha a megfelelő színvonalhoz pénzt kell szedni, akkor szedjen!!!

2. Szerintem mindenki, aki szereti ezt a sportot, befizet egy jelképes összeget, mondjuk legyen 500Ft. Az senkinek sem megterhelő, és ha számolunk, akkor nem kevés pénz az sem.

3. Az a baj viszont ezzel, hogy mint látható, egyböl 2000-3000Forintos jegyet árulnának, mint a s*** prológjukon is, ahol 3500 volt a jegy. Az botrány.

4. Szerintem mindenki, a rendezö is és a nézö is azon van, hogy itthon normális versenyt lásson, normális körülmények között. Senki sem akarja ingyen, szerintem tényleg azt az 500 Ft-ot rááldozza mindenki arra, hogy színvonalas, jó rendezvény legyen. Gondolok itt Pontosan betartott rajtidökre, és nem ETAPra kivett szakaszokra.
Ha csak ennyi kell hozzá, arra szerintem mindenki vevő!

5. Szerintem sajnos nem erröl van szó, mert máshol sem szednek belépöt, mégis normálisan van lebonyolítva minden, és minden adott egy jó versenyhez.

6. Sajnos a magyar mentalitás az, hogy ha fizetössé is tennék a szakaszokat, akkor azokból a pénzekböl nem biztonsági emberek lennének, hanem valakinek egy új autó vagy nyaraló.
596. • 2011-09-13 18:03:16
Mihályi Csabával semmi gond nem volt , tökéletesen oldotta meg a feladatát, és még angolul is jól beszél !
595. • 2011-09-13 17:58:37
A tényszerűség kedvéért:
A célceremónia egyik szpíkere volt Kőváry Barna. Az IRC élmezőnyt Mihályi Csabával vitték végig.
A himnusz bakihoz nekik nem volt semmi közük. A céldobogó hangosítását egy helyi társaság végezte.
594. • 2011-09-13 17:35:30
Tessék lehet vitatkozni!
Szerintem a mai világban nem lehet 100.000 embernek
ingyen szórakozást ennél jobban megszervezni.
Csak gondoljunkbele , ha mindenki csak 1000-1500 ft
fizetett volna 1-1.5 milliárd a bevétel.
Ebből bőven jutott biztonsági , rendőri emberekre .
Arról már ne is beszéljünk ha 3 napos bérlet /rallypass/
lett volna és az minden szakaszra beenged.
Mecsekpölöskén még akkor is jöttek/özönlöttek/be
emberek mikor már az IRC mezőnye már rég lement.
Ha jegyet kellet volna vennie minden szakaszon 3-szor
meggondolta volna , hogy bejöjjön?
Én alig szedtem össze az utazásra a pénzt de hogy nyugodtan tudjam nézni azért még fizettem is volna:
VOLT OLYAN 4-5 FŐS 45-50 ÉVES EMBER AKIK MEGKÉRDEZTÉK TŐLEM , HOGY MI LESSZ ITT
MIÉRT VANNAK ITT ENNYIEN ? AZT SE TUDTÁK HOL VANNAK!KIS GYEREKÉT BELŰL SÉTÁLTATÓ APUKA,
KUTYÁT HOSSZÚ PÓRÁZON VEZETŐ NŐ,
STRAND LEPEDŐT KŰLSŐ IVRE TERITŐ SZŐKE
Minket nem azért fognak megdícsérni,hogy húúú mennyien voltak!
A jó és kulturált szórakozáshoz higgyétek el pénz KELL!

593. • 2011-09-13 16:58:10
Sziasztok !


Képek a hétvégi futamról .
www.RigóFotó.hu
592. • 2011-09-13 16:32:57
Értelmetlen ez az egész háborgás,a rendezés úgyis ugyanígy fogja csinálni jövőre is,mivel,hogy tavaly is háborgás volt az "ETAP RALLY" megrendezésének színvonaláért.Viszont van megoldás.Pl:külföldi rally-kat látogatni,vagy ideheza marad az RTE.Ezek se hibátlanok,viszont látványosabb.ÉS LEHET,HOGY A NÉZŐKNEK IS RENDEZIK!!!!!Az ob-ra meg járjon a Jelen Pista,mert az nem a nézők hanem a versenyzők kedvéért rendezik (akkor mink a kocsi oldalán a Canon matrica?).
Ráadásul 2 hét és Esztergom rally.
És még azt i mondom hogy :NI
591. • 2011-09-13 16:09:49
Akár nevetséges akár nem, ez van. Én személy szerint látom mögötte a munkát, mert négy napig álltam a pálya mellett, és dolgoztam. Látom, hogy a vezetőbírók a Historic EB után azonnal már csak ezzel foglalkoztak szinte. Hogy mekkora erőfeszítés összeszedni egy-egy gyorsaságira a bírókat, és akkor X lemondja, helyette pillanatok alatt kell szinte újat keríteni, mert különben borul minden. Igazából nem is értem, hogy miért próbálom itt kifejteni azt, hogy mik voltak, és mi munka ez, mert mindenki csak a negatívumokat erőlteti, a rendezőt konkrétan hozzá nem értőnek titulálja, de persze azon az egy emberen kívül mindenki ért hozzá... szontyoli
590. • 2011-09-13 16:03:09
Már megbocsáss, de én azt mondtam, hogy X vállalja azt, hogy úgy bonyolítja a rendezvényt, ahogy kell. Nem azt, hogy nem tud semmiről. Egyértelmű, hogy folyik kommunikáció a két fél között. De szerintem erre a mélytengeri színvonalra a rendező sem számított... Minden vezető- és pályabírónak voltak gondjai a "zöldmellényesekkel".
589. • 2011-09-13 15:58:24
-"rendezvény jó minősítést kapott a Nemzetközi Automobil Szövetség megfigyelőitől. Ami hibát találtak azon meg lehet javítani, de senki ne várja, hogy elsőre teljesen hibátlanul, flottul fog menni minden. "-
Hát ez enyhén szólva is több mint nevetséges!!!!
Meg lesz az év versenye cím!!
588. • 2011-09-13 15:50:57
Valaki Gy4-ről nem tud belső videót belinkelni,érdekelne hogy nyílik szét a tömeg az autó előtt!Nem találok sehol szerintem ezt is vagy 80 évre titkosították!
587. • 2011-09-13 15:47:57
Kedves Tuning!!

Hogy a rendező leszerződik valkivel, valamiért, és semmiről nem tud... Ez oltári nagy badarság!! Ennek jobb lett volna utána járnod!!
Sajnos Mecsek rallyn ez évek óta így megy, hogy kollégiumokból, és innen-onnan verbuválják a személyzet egy részét, akik sokszor még innivalót sem visznek, mert gőzük sincsen hova is mennek dolgozni, és persze mit!!!
586. • 2011-09-13 15:47:46
Lehet, hogy a másik fórumba írtam, nem ide, végül is mindegy is. Az biztos, hogy a biztonságiak 1-2 üdítő kivételtől eltekintve nem feleltek meg. (Finom voltam...) DE! A rendező leszerződik X céggel, aki vállalja, hogy biztosítja azt a szintű biztonságot a pályák mentén, amit a rendező elvár. Na ez az ami nem történt meg, kezdve azzal, hogy eleve nem annyi embert hoztak, amennyi meg lett beszélve, ráadásul akit találtak azt hozták 20 és 70 év, 160 és 200 cm valamint 45 és 15 kg között. Na ez így nem működik. Ezt a rendező is látta, elhiheted, hogy más megoldást keres ezek után.
585. • 2011-09-13 15:41:31
Egy kis megjegyzes a büfe arakhoz: ennyit VB-n SEM kernek el ilyen etelekert. Sem Finnorszagban, sem Svedorszagban, sem Nemetorszagban, sem mashol. Tipikus kapzsi magyar a meggazdagodni akarok de azonnal fajtabol. Nyilvan szerepet jatszott a helyberlet is, ami szinten utalo jel, hogy miert nyomta meg az arakat a büfe. Mindegy, tanulsag, benzinkut. Követtük masok peldajat.

A verseny amugy (mar amennyit lattam) jo volt, az idö szuper, a szervezes meg olyan-amilyen (bunyo, emberek a palyan).
A zaro ceremoniat tenyleg belinkelhetne valaki király
584. • 2011-09-13 15:39:08
Abszolút nem gondolom, hogy én okosabb lennék nála, vagy többet tudok nála, mert nem.
Viszont aki ennyi éven keresztül rendez egy versenyt, annak tisztában kellene lennie azzal, hogy ide minden biztonsági intézkedést hatványozottan kell végrehajtani.

Ilyen bakit nem szabadott volna elkövetnie szerény véleményem szerint.

Más szurkoló is, és versenyzök is ezen a véleményen vannak, hogy itt nagyon nagyot hibáztak a szervezök, tudták mennyi emberre számíthatnak, és erre igen is fel kellett volna készülniük!!
583. • 2011-09-13 15:30:48
Tudod... Egyszer úgy leültetnék embereket Istvánnal, hogy mondja el, hogy is működnek itt a dolgok, mi mibe kerül, és hasonlók. Félre ne érts, nem kívánlak szurkálni, csak sok "tévhit" kering a rendezéssel kapcsolatban a fejekben. Megjegyzem (tudomásom szerint) a biztonsági szolgálatot leszámítva a rendezvény jó minősítést kapott a Nemzetközi Automobil Szövetség megfigyelőitől. Ami hibát találtak azon meg lehet javítani, de senki ne várja, hogy elsőre teljesen hibátlanul, flottul fog menni minden. Hidd el, már most megy az agyalás, hogyan lehetne a biztonsági szolgálatot hozzáértő emberekkel létrehozni.
582. • 2011-09-13 15:25:42
http://www.acisanremo.it/rallysanremo/documenti/concorrenti.htm

A lapon megtalalsz mindent, a fontos dolgokat pdf a terkepeket pedig JPG formatumban (tömöritett mappa)

581. • 2011-09-13 15:03:46
Hát bárcsak egyszer úgy lenne. De én a plusz pénzt nem a zsebembe tenném, hanem több biztonsági emberre és bíróra költeném. Elvégre is, a legföbb szempont a versenyzök és a nézök biztonságának a biztosítása.
580. • 2011-09-13 14:31:45
Nem,
Kedves JJ, Te nem a véleményedet mondtad el, hanem cinkeled, elpoénkodod, bagatellizálod azt, amit én pusztán megjegyzésként leírtam! Általam elfogadható verseny, Hungaroring, hibás burkolat, hibás eső, stb (olvasd nyugalommal vissza) - ezt tettem szóvá, nem a véleményedet, a vélemény különbségünket kifogásoltam, hanem a marha vicces következtetéseidet, hogy akkor nekem mi is kellene...
579. • 2011-09-13 14:31:04
Lehet próbálkozni rendezéssel, és majd meglátjuk (ha eljutsz odáig), hogy a Te első IRC versenyed hogyan sikerül. király
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k