Élni, és élni hagyni!
Lakatos Róbert interjú
2013-03-18
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
737760592
Napi oldal:
93261
Jelenleg:
1087
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
573. • 2011-10-01 20:24:29
Hát nem vágtok egymás szavába öreg fórumozók.
Lehet hogy megy a RALLYE magától tovább? bizonytalan
Duen ˝"kössz" hogy felraktad az ARK eredménylistát.
Koch
572. • 2011-09-30 08:46:36
Nem lemondott hanem eltiltották a Botkát.
571. • 2011-09-29 21:40:15
Érdekes hír:

Lemondott az RSB!
570. • 2011-08-31 14:04:37
Jobb alsó sarok a listán....
máskor légy figyelmesebb helyeslek
569. • 2011-08-31 12:57:06
Roni!

Most olvashatjuk, hogy rajtad kívül már szinte mindenki megkapta a neki járó kis csontocskát:

Csepela RSB tag

Veled mi lesz?

Emberek ébresztő!

Vissza a Nattán féle RSB-t!
568. • 2011-08-30 19:19:25
Valami mást olvastál!!
Nem célom védeni az Asit és dolgozatomban sem tettem!
Arról írtam, hogy botorság összehasonlítani a hazai mezőnyt a WRC és az IRC elejével, más lehetőségek más világ, de ezt majd jövőhetén úgy is meglátjuk.
Az én véleményem, ha valaki próbálkozik és bedől vigye el a balhét. Mindenkire egyformán legyenek érvényesek a szabályok, ne legyen kivétel! Évek óta hajtogatom, hogy a szabályainkat be kellene tartatni, mindenkivel szemben, egyforma súllyal, mind ezt nem sok sikerrel!
A pályabejárással kapcsolatban jószerivel ugyan azt írtad mit én, de kérdezem mikor rendeztek shakedown-t utoljára szép hazánkban.
A kzsolt párhuzamot kikérem magamnak!!
567. • 2011-08-30 17:22:24
Üdvözöljük Ronit újra itt.
Úgy látszik, mostanában nem kap feladatot a Hungaroringen és a SFCH sem hozz elég feladatot.
Feladat Asit védeni?
És lassan majd kapcsolódik kzsolt is, ha kiszállt a kormány mögül a Hungaroringen.
Pályabejárás a neve, arra is kell használni. Ha 3 lehetőség van, az egész mezőnynek 3 ból kell felkészülnie a versenyre, a tesztelésnek megvan a módja, a verseny előtt pedig még shakedownon is van lehetőség az autót állítgatni.
"Kocsmából ki és bemenet" szépen hangzik
Sör és kolbász
helyeslek vigyorgok
566. • 2011-08-30 16:45:23

Sok igazságot írtál, de a tesztet azért ne nevezzük tréningnek. A tesztek feladata egy bizonyos (hol ez, hol az)
dolog fejlesztése, próbája, beállítása stb. Lehet ez a valami
akár a navigátor is. Az kétségtelen, hogy a tesztek is növelik
(ha nem is teljes értékűen) a "verseny km-ek" számát.

A nagymenők is készülnek a konkrét versenyekre. Ha ismert már részükre a pálya, akkor is fel kell frissíteni
emlékeiket, aktualizálni kell a már meglévő itiner információit.

Az is világos lehet mindenki előtt, hogy ha pld. egy verseny
első és utolsó gyorsa ugyan az, akkor az utolsó menet után
nyugodtan ki lehetne javítani az itinert, mert a verseny során annyit változott az adott pálya állapota.
Ha ez igaz, akkor egy év eltelte után is van mit felírni.

Ha a menők számukra új pályára készülnek, akkor akár
azt is megteszik (megtehetik), hogy elindulnak egy előversenyen amit akárcsak részben is az új pályákon
rendeznek.

Visszatérve a szabad tréninghez, a magyar mezőny esetében (akik, ahogy írtad: kevés verseny km-rel
rendelkeznek) méginkább indokolt lehetne a több tréningezési (pálya bejárási) lehetőség.

Ezt a kérdést ugyebár a sokak álltal csalónak elkönyvelt
Asi vetette fel. Az én logikám szerint, ha ezt bevezetnék,
akkor ez öngól lenne számára, mivel Ö eddig is megtalálta,
elintézte ennek a lehetőségét. Tehát vehetjük úgy is,
hogy a becsületes ellenfelei érdekében tette ezt a javaslatot.

(Amit nem értettem: Friciék kitől és mikor kaptak 1-3 mp-et
/km?)
565. • 2011-08-30 15:52:12
Nagy a gond!
Ha egy az itthoni lehetőségekkel rendelkező gyors és gépkocsi versenyző össze veti képességeit egy WRC menővel (Loeb, Hirvonen), vagy az IRC elejével! Konkrétan lehet hogy a maga szintjén jól vezet, csak a realitás érzéke 0.0!
Tudomásul kell venni, hogy azok a versenyzők akik ott vannak a két sorozat elejében, évente annyi verseny és teszt kilométert tesznek meg, abszolút korrekt körülmények között (szerviz csapat, alkatrészek, mérnökök hada), mint a hazai élmezőny egésze sportpályafutása alatt.

Ők mikor pályát járnak be, zsigerből tudják mit tudnak az éppen rendelkezésre álló versenyautóval abban a szituációban, ezért nem kell 100x menniük a pályán, ők azok akik ezt a sportot készségszinten űzik "kocsmából ki és bemenet"!!!!! Ők nem tréningeznek, arra ott vannak a tesztek!! Foci hasonlattal élve, ott ahol heti két három meccset játszanak csak a szinten tartás a lényeg, edzeni az alapozáskor kell.
És vegyük szemügyre a hazai mezőnyt, miért van az, hogy egy hazai futamon az első két-három gyors után az első tíz ott van 10 másodpercen belül, majd előre tudod, hogy kik fognak leszakadni, hibázni, kik esnek vissza, kiknek nem kell írni az idejét! Erre egyszerű a válasz, rutintalanság vagy alkati hiba, nem tud hosszabb ideig kitartóan, konstans koncentrálni!! Azok akik még nem próbálták, nem szereztek nemzetközi rutint, nem tudják, hogy mit jelent egy pályát felépíteni fejben, ők azok kik szép lassan elvéreznek ott, ahol nem lehet letelepedési engedélyt kérni egy-egy pályára. Persze vannak üdítő kivételek mint, vicces de lassan így van a" nagy öreg" Janika, vagy hál istennek egy Demjén Martin aki Janika kezdeti éveit idézi, lásd Arad Rally! Még a mai napig csócsálja a mezőny nagy része, miért kaptak akkora zakót az utolsó hosszú gyorson! Ha 100-130Km-en nem tudnak koncentrálni mi lesz 250 Km-en?
Talán még a Friciéknek lesz esélyük a Mecseken, köszönhetően az idei VB szezonnak, de ha megnézitek az időket az "S" elejétől ők is kaptak 1-3másodpercet/Km.

Üdv Roni


564. • 2011-08-30 13:50:37

A leglomolyabban!
Már csak azért is, mert a sokak álltal visszasírt aranykorban
ez működött, és jól működött.

Ha ez pályabejárás, akkor a TRÉNING mikor van? (lesz?)
Ha csak pályabejárás, akkor elég lenne egy menet is nem?

Szerinted mi a TRÉNING? -szerintem az, amikor a versenyzők azon dolgoznak, hogy az itiner egyre pontosabb,
gyorsabb, biztonságosabb legyen, annak érdekében, hogy a versenyen minél gyorsabban, biztonságosabban, egyenletesebben, eredményesebben tudjanak menni.
A rallye akkor szólt a rögtönzésről. amikor a Monte csillagtúra volt.
Ha most is a rögtönzésről szólna, akkor minek aszfalt-murva szett, versenygumi stb? Legyen rögtönzés minden helyett.

Örök igazság:
Csak azok a szabályok jók, amiket be is lehet tartatni.
A mostani pályabejárási szabályokat nem lehet betartatni.

Hol vannak így az egyenlő pályák, egyenlő esályek?
Hogy tehet szert egy "idegen" versenyző elsőre olyan pályaismeretre mint amivel a "hazaiak" rendelkeznek?
Most a szabálytisztelőknek esélyük sincs a csalókkal szemben. Asi felsorolt néhányat a hazai és a nemzetközi mezőnyből is.
Te raliztál már?
Ha igen, hány menetből tudtál jó itinert csinálni? Őszintén.



563. • 2011-08-30 12:43:38
d.m.:
Ezt te komolyan gondolod?

ASI szerint 3 végigmenetel nem lehet elég, mert az magára a felírásra sem elég, nem marad idő "TRÉNINGEZNI"!!!

Valaki szóljon már ezeknek, hogy ez PÁLYAPEJÁRÁS, nem tréning!!!!!

Akinek pedig nem elég a 3, annak jövőre lesz még 3. És így tovább.

Aki szerint pedig szabadon lehessen menni a verseny útvonalán verseny előtt, annak orvost javaslok, mert nem ép elméjű (de legalábbis nagyon nincs képben. Asi az előbbi kategória)
562. • 2011-08-29 18:14:57
Konkluzió: sem Loeb sem Hirvonen nem tud menni 2-3 felírásból, csak Kazár. Ő is csak akkor, ha Asi felírja neki. Igaz, azt még át kell gondolnia. vigyorgok
(bocs, de szó szerint így van a riportban)
561. • 2011-08-29 17:29:43
Nem, ez alapvetően a nagy emberek szokása. Annyira nagy ember, hogy tisztelegnie kell ezzel önmaga előtt. nevetek vigyorgok helyeslek forgatom a szemem király
560. • 2011-08-29 17:24:00
Érdekes, ahogy Asi a riportban önmagáról beszél egyes szám harmadik személyben. nemértem Elhatárolódik a saját személyétől
vigyorgok
559. • 2011-08-29 15:49:44

Idézetek:

"Nem 2-3-akat mennek az emberek. 2-3-ból csak Kazár Miki
tud menni, mert neki Aschenbrenner írja az itinert, és Ő
azzal megy oda, és csak át kell gondolnia. Aki elmegy, és
kettőt mehet, az elsőre felírja, a másodikra ellenőrzi, és
konkrétan nem is tud tréningezni semennyit sem."

"Olyan még nem történ, hogy Loeb vagy Hirvonen odaáll a
rajthoz egy üres füzettel, ír magának egy itinert, meg
leellenőrzi, aztán megy abból a versenyen. Ilyen nincs! Aki
ezt elhiszi, az vagy hülye, vagy túl naiv, és elhisz
mindenféle baromságot."

"Azt gondolom, akkor lesz korrekt verseny Magyarországon,
ha szabad lesz a pályák bejárása. Minden más esetben
csalás van, mert minden rendezőnek van barátja,
lekötelezettje, és ellensége is... Ez a történet így
nem tud egyenlő lenni. Ha viszont szabad, akkor ezt túl is
tárgyaltuk. Ha valakinek 100 menésre van szüksége, akkor
az a továbbiakban százból fog jót menni, ha valaki olyan
ügyes, hogy 2 is elég neki, akkor ő kettőből fog jót menni.

Forrás: http://rally.hu/cikk.php?id=80923

Aki ralizott már, az tudja, hogy igaz, aki meg nem, az
higgye el!
Aki pedig tehet érte, hogy ez így működhessen, az tegyen!

558. • 2011-08-26 22:15:05
szombat reggel 8-tól vasárnap délután, több mint 8 kamerával Kőváry Barnával élőben a PannoniaRing-ről

Gyorsasági OB, FIA CEZ, LIVE!
557. • 2011-08-11 10:25:09
13-án újra II. osztály

Cikk a versenyről
556. • 2011-08-10 19:24:20
Ezúton szeretnék mindenkit értesíteni, hogy holnap, csütörtökön délután 6 órakor a Hungaroringen a toronynál Drapál Jánosra emlékezünk. Akik ismerték, szerették vagy csak drukkoltak neki, mindenkit szeretettel látunk!

Böröczky Pepi nevében (aki kórházban van) Zsembery Barnabás
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k