sandokan!
Öntsetek tiszta vizet a pohárba!
Miért van nektek szükségetek kirakat emberekre,
úgy mint Gyurma, vagy Cselényi?
Jelöljétek a tutit, Tóth Imrét, és akkor majd ahogy
mondod: a többi pedig a választásokon kiderül.
Én nem barátságokról hanem összefüggésekről írtam.
Fotó, videó felvétel készült róla, sőt a TV-ben is látni lehetett, sőt ő is elismerte, hogy ott járt ( számára tiltott helyen!!!), csak megpróbálta megmagyarázni. Nüansznyi különbség, hogy Szújó Zolinak ott az volt a dolga, a sportszakmai alelnöknek, ha nem kérte fel a futam rendezője, vagy az arra illetékes szervezet, akkor ott van helye ahova a belépője szól, ha nem kapott a boxutcába, a pályára érvényes belépőt, akkor nincs ott helye. Az ATb munkályáról, ha jól emlékszem pont itt volt olvasható egy rövid beszámoló az érintett versenyző tollából, az orfűi verseny alkalmával.
Ha nincs meg az adatbázis, honnan tudják hány gépkönyv lett kiadva, mi alapján számolnak el? Már az sem jó amit írtál, nem nyugtát hanem áfás számlát kellett volna írni. Nem a számlázó programot hiányoltam, hanem a gépkönyvezés adatbázisát!!! A gépkönyv, melyet az MNASZ nevében az ATB állít ki, tehát ez egy típusbizonyítvány, ez alapján vizsgáztatják a versenyautókat. De te ezt te úgy is tudod ha ilyen jól értesült vagy!
Nagyon komoly vádakat fogalmaztál meg, számomra de talán sokak számára érthetetlen módon. Az hogy a háttérben kik húzódnak meg és kiknek a támogatásában bízik és élvezi azt az a Balázs szuverén joga eldönteni kivel tud együtt dolgozni. A barátaidat Te magad választod, választhatod meg. Valószínű a Lakatos is (fogalmazásod szerint háttérember) jobban bízik benne, mint a KOKO-ban vagy bárki másban, valószínű jobban szót is értenek.
Olyan hiteltelen ember (frank) besúgása alapján vonták felelősségre aminek talán a fele sem igaz. De ha igaz is lenne, egyszer már megfogalmaztam a véleményemet erről az esetről, mert Ti állandóan ezzel támadtok és ez már nagyon unalmas. Szerinted egy sportszakmai alelnök kevesebb jogokkal bír mint a Szujó Zoli (riporter rtl klub) aki fel s alá járkál mikrofonnal a kezében a pályán és a boxutcában?
Kinek szorul ökölbe a gyomra gépkönyvezésnél? Szólítsd meg híveidet írják le aggályaikat. Egyébként is ez a háttérből irányítás szöveg sem fedi teljes mértékben a valóságot, mert szerintem a segítség nem egyenlő az irányítással. Az el nem számolt bevételekkel kapcsolatosan pedig látványosan dezinformálsz, egyszóval nagyon mellényúlsz és alaptalanul vádaskodsz. A gépkönyvezésről minden esetben kézzel írott nyugta került kiállításra. Bizonyítsd be mert Te állítólag tudsz mindent, milyen számlázó program volt a laptopon. A többi pedig a választásokon kiderül.
Pont a CS.B. –t ,ő valóban egy nagyon független szuverén személyiség, pont mint a Gyurma (háttérben Tóth Imre, Lakatos Robi……), de legalább a Gyurma kiállt igazáért ezért becsülöm. De Cs. B. a 2. közgyűlés reggelén 9-kor mondott le végsőkig kitartva ő egy harcos alkat, ugyan dupla fedezékből barátai háta mögül arcoskodó alak. Vele sem mennék bele egy kocsmai torzsalkodásba.
Egyébként is alig volt vele probléma az elmúlt években, pár esemény a teljesség igénye nélkül:
Nem ő az, akit már egyszer eltiltottak sportvezetőhöz méltatlan viselkedésért.
Nem ő az, aki mivel felmenteni nem tudták amnesztiát kapott
Nem ő az, aki képtelen volt egy benzinminta vételt, ellenőrzést felügyelni egész évben, kinek jelenlétében nem megfelelő (hamis) ellenőrző mintát adhattak le a laborba.
Nem ő az, aki évek óta hivatalosan, majd a háttérből irányítja az ATB-t, akiktől mindenkinek ökölbe szorul a gyomra. Példa az orfűi gépkönyvezés. gépátvétel.
Nem az ő általa háttérből irányított ATB volt képtelen, szabályosan dokumentálni egy súlymérést a Zemplén Rallyn.
Ugyan itt egy „N” -es Subarut, "A8"-ba vettek át szabálytalanul, majd mikor ezt számon kérték rajtuk , átjavították a gépátvételi lapot. Arra a kérdésre az RSB ülésén, hogy ezt ki tette, Cselényi Balázs akkor még sportszakmai alelnök, ezt a választ adta, idézem: "nem tudom, biztos lefújta a szél az asztalról a lapot és valaki belejavított". Pofátlanságból kiváló! Aki nem emlékszik, az inkriminált autóval Turi-Tóth páros matekolt.
Ha valaki nem hallotta volna, állítólag azért maradt el a súlymérés az utolsó szervizpark előtt, az Eger Rally-n, mert üzemképtelen volt a mérleg, mit csináltak kedves ATB tagok, vezetők, mármint hivatalos és háttér, az elmúlt időszakban nem volt idejük ellenőrizni az eszközeiket. A végátvételre már rájöttek, hogy van hálózati csatlakozó is.
Arról már nem is beszélve, hogy azt hallani eltűnt a gépkönyvezés adatbázisa, megsérült a winchester mily meglepő, mind ez azzal a laptoppal történt amit Cs. B. vett át használatra az MNASZ-től. Az RSB, az elmúlt két évben többször is kérte az adatbázist betekintésre az ATB-től és Cselényi Balázstól, eredménytelenül, CS. B. rajta ült. Majd az RSB jelezte az Elnökség felé a fennálló problémát, nem történt semmi, hisz Cs.B. volt a sportszakmai alelnök.
Most, hogy az új elnökség újólag kérte, merő véletlenségből megsérült a winyó, mi alapján számolt el az ATB a bevételekkel, mi alapján kereshető vissza egy-egy autó múltja. Ez már minimum hanyag kezelés.
Persze CS.B. Hivatalosan nem vezetője az ATB-nek de mindenki tudja, hogy ő irányít.
Biztos, hogy ő kell a Versenyzőknek, biztos ő kell a Rallynak, egy ilyen "fedhetetlent, harcos" személy !?
Az Eger rally már lerágott csont, az idő kerekét nem lehet visszaforgatni ami történt úgy és ahogy de megtörtént, azon változtatni sajnos nem lehet. Azonban a jövőre nézve, hogy ilyen hasonló esetek, rossz szervezésű versenyek ne történjenek azért mindenkinek tennie kell. Most az új szakágvezető választás előtt el kell gondolkodni azon, hogy egy minden tekintetben a tisztességes versenyzők érdekeit szem előtt tartó és rendezőkkel is minden tekintetben egyeztetni tudó harcos típusú szakágvezető legyen megválasztva Cselényi Balázs személyében.
Kedves BettesP!!
Kérlek ne vidd el a szervízcsapatodba ezt a nagyszerű miskolci bírót
Hillman: megkérlek ne keress más melót a versenyekre SZÜKSÉGÜNK VAN RÁD!!!
Egy BettesP és egy Hillman rajongó!!
Vauuuuuu
Meli
BettesP!
Az előrejelzésemet megtalálod, az "Eger Rallye" -fórum 18.oldalán, a 471.sz. hozzászólásomban.
(április 26.-án 22:54-kor írtam)
Nem olyan nagy kunszt kiszámolni.
Köszönöm a megtiszteltetést, de a saját érdekedben ne hívj a csapatodba. Nagyon sok bajod lenne velem....
Én csak arra gondoltam, hogy ha már úgyis ilyen minőségű pályákat sikerült összefűzni, akkor lehetett volna az ideális etapidőre egy 10 percet kb rászámolni. Lehet akkor nem lett volna akkora sor a gy5 rajta előtt sem...
Ti már a verseny előtt tudtátok, hogy a 2,5 óra "váratlanul" 4-re fog duzzadni??
1 perc alatt kerékcsere? Jöhetsz a szervízcsapatba Guido!!
Nem érdemes összekapcsolni az eseményeket, mert úgy nagyobbnak látszanak. Az, hogy defektveszélyes a gyors, nem oszt vagy szoroz, abból a szempontból, hogy előtte- utána mennyi kell várni. Megértem, hogy bosszantó....ezt már verseny előtt kielemeztük :(
/nagylelkűség nélkül is, kész egy kerékcsere 1 perc alatt/
Nem arról van szó, mert nekünk épp elég volt! Úgy hogy szerencsére nem volt semmi gondunk! DE: Mindenki tudja milyen minőség volt a szalóki gyors vége. Nagy mák h a többség defekt nélkül lejött. Ám sajnos volt olyan aki épp előttünk etapon kapott defektet a 4 gyorsról. Az általad számold "tények" alapján egy kerékcserére itt jut kb 1-1,5 perc. ( mert nagylelkű vagy :) ) Én csak annyit mondtam h elég bosszantó ez annak a tudatában hogy előtte 4 órát ültünk és vártunk...
BettesP!
Komment nélkül, csak a tények:
A 4.gyors rajtja és az IE5 között 52.6 km-re volt 55 perc.
A 17 km-es4.gyorsot Ti 11:29.4 alatt tettétek meg.
A maradék fél perc + 1 perc a beíró (mert nagylelkű vagyok)
Marad 35.6 km etapra 43 perc. Az 49.6 km/h átlag.
Az miért nem elegendő???
/megjegyzem, ezen az etapon az egész mezőnyből 1(!) késés volt/
4-5 között. Ám az is vicces hogy az említett etap majdhogynem percre ki van számolva, az utolsó rajtban pedig az RTE első autója utolérte az utolsót! Szal ott is várás...
Ez sajnos így van! 3 órát (!!!) ültünk a szervízben, aztán még 1-et (!!!) a gyűjtőben (közben para hogy nehogy essen) aztán a gyors után megálltunk sisakot levenni és guminyomást mérni (ami nem volt több 2-3 percnél kb) aztán az IE-höz szinte futópercre érkeztünk! Erre jobban is lehetne figyelni...
Folyamatosan rövidre vannak szabva az etap idők,esélyünk sincs a kressz betartására, ráadásul az autó gyors átnézésére is kellene kicsi időt hagyni a versenyzőknek a biztonság érdekében,pláne egy rumli után.Mert azé egy kis rumli,egy defekt . mindig benne van.De 3órát a szervizben + van aki még másfél órát a gyüjtőbenelég vicces.
1.Ha gyuri gyorsan megy az etapon, az nem baj, ezért neki lehet 3 gyorshajtása is, nem kell kizárni.
2.Ha nincs joga a megbízott RSB vezetőnek közleményt kiadni akkor is van joga hozzá.
3.Ha nincs is RSB akkor is van és így lehetnek tagjai is.
4.Ha véletlenül Cselényit jelölnék a rallye nevezői licencel rendelkező tagok 50%+1 szavazattal, akkor sem lesz Cselényi a szakágvezető, mert akkor érvénytelenné válik annyi szavazata, hogy Endrebá legyen az.
5.A nemlétező RSB különös gondot fordít mostantól a pályák átvételére, például úgy, hogy a kányi elág - szemere gyorsasági szakaszon, repülőgép felszállására is alkalmas kifutópálya kerüljön kialakításra, természetesen legalább 5km hosszan és mindenféle lassító nélkül.