Élni, és élni hagyni!
Lakatos Róbert interjú
2013-03-18
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
737717371
Napi oldal:
50040
Jelenleg:
948
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
213. • 2011-01-28 12:30:56
Álmodtam az éjjel….persze a valósághoz semmi köze nincs és nem is lehet.
Bármi összefüggés a valósággal csak véletlen lehet.
Ül 3 ember az irodában, az egyik figyeli a bejövő tagdíjakat, a másik kontrolálja, a harmadik pedig figyel és jelent!
Hogy kinek kellene még szólni, hogy ne felejtse el befizetni, vagy kit keressenek meg visszautasíthatatlan ajánlattal.
Uraim a sport már nem számít, és a sporthoz ennek már semmi köze.
Mint, ahogy a terem elhagyása sem volt sportemberhez méltó.
212. • 2011-01-28 11:52:27
Ez aztán gyönyörű kampány.
Pénzért szavazatot...
neszóljszám
211. • 2011-01-28 11:02:48
Ha valakinek gondja van a tagdíj befizetésével, szívesen segítek! Keressetek bátran!
210. • 2011-01-27 11:26:30
Roni,ezek szerint mégis csak lesz pénz szedés a honlapoktól a terveid szerint,gondolom cáfoltad volna,ha nem így lenne.Kár.Nem hiszem,hogy sokan ki tudnak bármit is fizetni azért,hogy dolgozhassanak.Persze a nagyok itt is előnyt élveznek.Gondolom nem gond se ennek a honlapnak,se másnak kifizetni bármennyit si.

A bajnok nagyon aktív.Barcikai haverjaim mesélték,hogy beszállt egy rallyes honlapba és miskolcon meg az a hír járja,hogyvalóban nagy az agitálás a Frank csapat felé.Ő a fő mozgatórugójuk.Majd beteszi valami emberét szakágvezetőnek,és úgy kanyarodnak a pályák,ahogy akarja.
Mondjuk azé elég jól vezet,ezt nem lehet elvenni tőle!
209. • 2011-01-27 07:30:05
Szerintetek a versenyzők (pl. magyar bajnok) mért agitálják a tagokat?

Így akarják biztosítani a pályán kívüli előnyüket?
208. • 2011-01-26 12:49:52
Kíváncsi vagyok Roni még meddig kampányol, mert a másik elnökjelölt Frank Tamás és nem Gyulai Zsolt!
207. • 2011-01-26 07:49:48
Nem húzták vissza, állítólag a jelölő bizottsághoz már érkezett rá jelölés is.
206. • 2011-01-26 07:10:07
Roni

Most hogy mindenféle infók/pletykák melyeknek lehet alapja, ide felkerülnek, visszahúztak téged?
205. • 2011-01-25 10:55:12
viperanfs

Szegény Gyulának lenne gondja, hogyha az összes nyilatkozatával szembesítenék. Az egyik része ellentmond egymásnak, a többi nyelvtanilag értelmezhetetlen...

A Cigi interjú nálam is viszi a prímet:)
204. • 2011-01-25 08:59:24
karter barátom

És akkor itt egy másik ember nyilatkozik?

http://www.dinosport.hu/klipek/2011-02/csutortok.wmv

Vagy?

De nálam még mindig ez a nyerő

http://www.csapassunk.hu/main/index.php/hirek-ujdonsagok/82-ami-a-cigi-riportba-nem-keruelt-bele
203. • 2011-01-24 23:01:09
Álmodozók, Gyulai féle lobbiban bízók ezt kapjátok az alábbi tánogatást.
2,1 milliárd sorsáról döntött a MOB
A Magyar Olimpiai Bizottság 2,1 milliárd forintos támogatás sorsáról döntött.
Hétfőn megtartott rendkívüli ülésén elfogadta az idei évre szóló olimpiai felkészülési támogatásokkal kapcsolatos elosztási javaslatot a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) elnöksége - a tavalyihoz képest csaknem egymilliárddal több, 2,1 milliárd jut erre a célra.
A rendkívüli ülésre azért volt szükség, mert a sporttörvény módosításából adódó új kötelezettségek miatt 2011-től a MOB dönt az ötkarikás felkészülésre jutó támogatások elosztásáról, valamint a sportolói és edzői ösztöndíjakról, s mindezeket folyósítja is.
A MOB tájékoztatása szerint - részben az elmúlt évek eredményeit, részben az idei év szövetségi feladatait figyelembe véve - a kajak-kenu kapja a legmagasabb, 332 millió forintos támogatást, majd az úszók (240 millió) és a vízipólósok (190 millió) következnek.
Az olimpiai műhelyek 201 millió forintot kapnak az egyes szövetségektől, csaknem 25 millióval többet, mint tavaly. Az elosztási javaslatról a MOB munkatársai széles körben egyeztettek, tárgyaltak valamennyi köztestülettel és 19 szakszövetséggel is.
Gyulaival vagy nélküle s***t sem kap az autósport, még hisztek a mesében? Az előző írásban minden benne van ami a Frank hataloméhes úrat jellemzi. Elpusztítani a rallyt a hatalmat megszerezni mindenáron, ha kell egy legenda sárbatiprásával és ha kell egy volt olimpiai bajnok bábként való mozgatásával kédőbb megszégyenítésével, hogy legyen kire mutogatni, ki tette tönkre a rallyt, de akkor már késő lesz nekönk.
202. • 2011-01-24 21:04:41
cabdriver

Nem erre gondolsz. Kicsit hosszú de érdekes, 2007-ből:

Tisztelt Versenyzőink, Fórumozók, és Rallyesportot szerető emberek!

Először is az RSB és a magam nevében is szeretném megköszönni a sok karácsonyi és újévi üzenetet, jól
esett!

Életem legutóbbi harminc évét a rallyesport sűrűjében, mindent a sportágnak alárendelve éltem. Érthető
tehát, hogy a kialakult körülményekre való tekintettel fájó szívvel ragadok tollat. Mégis megteszem,
hisz úgy érzem, a rallyetársadalom osztatlan egysége, és közös szenvedélyünk, a rallye jövője forog
kockán. Nyílt szavú, egyenes embernek ismertetek meg, olyannak, aki a sportágért nemcsak tollat
ragadott, hanem az ördöggel is lepaktált. Merthogy ő történetünk főszereplője...

2005.: A mogyoródi különítmény kéréssel fordult hozzám Frank Tamás ügyében. A decemberi közgyűlésen
nagy csatát vívtunk, hogy Frank úr bekerüljön az MNASZ elnökségébe. Mindennek természetesen ára volt.
Horváth Miklós távozott, alapszabályt módosítottunk, új alelnöki pozíciót hoztunk létre, ám Frank Tamás
üzleti és támogatói háttere bíztató jövőképet festett a rallye számára. Végső célkitűzésként ott
lebegett, hogy csatlakozhatunk a rallye világbajnokságot rendező országok sorához, hisz Frank úr a
Formula-1-ben betöltött szerepe miatt előkelő pozícióból tárgyalhat a VB érdekében. Meggyőzően érveltek
a háttérből is (Szamos Miklós, Dancsó Pál, Faluvégi Péter). A "transzferrel" mindenki jól jár,
beleértve az egész Szövetséget. Elhittük. Tévedtünk, és most a tavalyi ár sokszorosát fizetjük...

Ahogy az lenni szokott, egy ideig minden jó irányba haladt. Szamos Miklós részt vett az RSB üléseken,
dicsérte szervezettségünket, előrelátásunkat, munkabírásunkat. Az IB-n is többször elhangzott, hogy
elhivatott, a sportág iránti kellő alázattal bíró szakemberek egyengetik a magyar rallyesport
fejlődését. A versenyzőközpontúságot szem előtt tartva létrehoztuk a rallye titkárságot,
egységesítettük, csinosítottuk a szakágat. Mindezt miért? Egyszerű a válasz: a miénknek éreztük...

Aztán ahogy az lenni szokott, a fordulat sem maradt el. Mi mást is várhattunk volna egy sportban már
oly sokszor megégett embertől. Hirtelen nem számított az érző rallyes szív, a kórházban a rallye
ajándékaitól csillogó szemű gyerekek, nem számított, hogy mi ezt életre-halálra játszottuk. Egyetlen
egy dolog volt csupán fontos: Frank Tamás elnöki pozícióba kerülése. Pedig én elmondtam neki a
receptemet: "Tamás, két-három év alatt megismernek, megszeretnek a versenyzők. Lehet, hogy addigra
Ferjáncz Attila belefárad, akkorra már neked is lesz hiteled, és jogod az elnöki székre." Ő azonban a
saját "jól bevált" receptjét alkalmazta: Vedd az MNASZ legnagyobb tekintélyét, Ferjáncz Attilát, tipord
sárba fél év alatt a hírnevét, döntsd le az élő legenda nimbuszát. Ezután vedd a második legnépszerűbb
embert, győzd meg munkájának sikerességéről és támogatásodról (havi x forint és az ehhez járó
szolgálati autó). Az egyveleget kicsit hagyd állni, de időközben ne felejts el szép számú csatlóst
magad köré gyűjteni. A forráspontnál pedig bizonyíts, csúsztass csalást, hazugságot akire csak lehet. A
végeredmény: szabad út a hatalomhoz.

A hatalomhoz, amit kizárólag szakmai tudással és megfelelő rálátással lehet kézben tartani. A rallye
nem Formula-1. A rendező pénze nem az állam pénze. A rendezvény sikertelensége esetén a versenyrendező
csődbe is mehet. Mi elértük, hogy az ország területén lévő jó adottságú pályáink kihasználásához a
városok is csatlakozzanak, magáénak érezve ily módon a rallye rendezvényt. Jó sportbaráti kapcsolatot
alakítottunk ki az egyes városok polgármestereivel (Eger, Miskolc, Dunaújváros, Szombathely, Veszprém,
Pécs). Elégedetten zártuk az évet, és nem kifogásoltuk, hogy 10 vagy 16 %-ot vesznek le a központi
költségvetéshez a reklámszerződésekből befolyó összegekből. Én személy szerint soha nem foglalkoztam a
költségvetés tervezésével, mérlegével, vagy a kiadási résszel. Csak akkor, ha rám szóltak. Senki előtt
nem titok, - egyébként is nyíltan vállalok mindent - hogy volt egy ráfizetéses évünk is. Gondolok itt a
márciusi tesztversenyre, a két rallye2 főtámogatóra, akik két héttel a verseny előtt léptek vissza,
továbbá a Hungaroring bérleti díjára, sportbírói kifizetésekre. Az összeg körülbelül 5 millió forintra
rúg. A Kassa Rallyen a rendezők nem teljesítették a szerződésben leírtakat, így a versenyzők
biztosítási díját átvállalta az RSB. A Formula-1-re pedig egyetlen bizottság vásárolt jegyeket,
mégpedig 760 000 forint értékben. A Rallye Bizottság. Később Szamos úr felvetette, hogy kaphattunk
volna kedvezményt. Eső után köpönyeg...

Hát ebből származik az a bizonyos hiány, amit annyit emlegettek az elmúlt időszakban.

Annyit azért mindenkinek tudnia kell, hogy mielőtt kifizetésre kerül valami, azt előbb megszavazza az
RSB, majd az IB is.

Az év végi gazdasági beszámoló után kiderült, negatív a szaldónk. Szorítottunk a nadrágszíjon, majd pár
hónap múlva Szamos Miklós jelezte, hogy a reklámpénzek meghozták a várva várt enyhülést. Persze akkor
semmi sem számít Frank Tamásnak, ha a két akadályozó tényezőt kell hiteltelenné tenni a "nemes" ügy
érdekében. Elfelejti, hogy Ferjáncz Attila köztiszteletben álló rallye legenda. Elfelejti, hogyan is
került alelnöki pozícióba. Az akkori csatározások legnagyobb áldozata Ferjáncz Attila, aki hitét
vesztette, mivel Kokó és a rallyesok a Hungaroring csapatát (Frank Tamás, Szamos Miklós, Dancsó Pál,
Faluvégi Péter, Cserkuti József, a további két elnökségi taggal szemben: Ferjáncz Attila és dr. Dézsi
Mihály) juttatta lépéselőnyhöz. Ebben az összetételben valóban nehéz volt döntéseket hozni.
Ismeretségünk 30 éve alatt Ferjáncz Attila két alkalommal neheztelt rám. Eme második félreértésem miatt
ezúton mindenkitől elnézést kérek. Az alagút végén pislákoló fény nem a mi rallye VB futamunk volt,
hanem egy hosszú hatalmi harc taktikai lépése.

Szinte pontosan előrejelezhető, hogy mi történik abban az esetben, ha a zárt pálya urai félrevezetve az
erdő szabadságában száguldó versenyzőket átveszik az irányítást. A szervizparkokban, gyorsasági
szakaszok céljában nem Ferjáncz Attila, Büki Ernő és Kokó jelenlétével zajlik majd a rallye. Rövid idő
alatt, egy ma népszerűségében tündöklő, irigylésre méltó nézőszámú top szakágat a többi szakág
szintjére elnyomva fognak működtetni. Hisz a több mint 100 egyesületet felvonultató rallye bántja a
választási érdekeiket. A mi múltunk mindig tartalommal volt tele Ferjáncz-Hideg-Ranga-Tóth-Benik és a
sok tehetséges fiatal, akik győzelemre törekednek, mind valami másban hisznek. Más szakágak
vezéregyéniségeit nem megbántva - Cserkuti-Darázs-Kotán-Baba - mondom, hogy belül a sportolók érzik a
rallye egyedülálló voltát és különlegességét.

Nem fájdalomból, hanem csalódottságomban mondom, van-e hitele a Hungaroringen 2007. 01. 05-én
megtartott (Török, Földes és mások által szervezett) szerény összejövetelnek, ahol a rallye jövőképe
helyett másfél órán át arról folyt a vita, hogy a kezelhetetlen, és költekező Kokó helyett ki legyen a
szakág "méltó" vezetője? Bár ennyit foglakoztak volna a BP Rallye 2007 augusztusáig nyújtott több
milliós hitelével. A két adós tehát nem egyforma elbírálás alá esik. Igaz, az RSB 4 év alatt sok 10
millió forinttal gyarapította a Szövetség közös vagyonát is. Most csak az egyik hitelkérő a bűnös, hisz
ezzel hiteltelenségét lehetne bizonyítani a Tagok előtt.

Az említett értekezlet komolyságára utal a "csatársor" felállása is: Miki legyél Te az elnök, én meg a
Péter leszünk az alelnökök. A Ringen úgyis fordítva áll a dolog, ott én vagyok a munkaadód. A Formula-1
sportszakmai munkái idejére majd lemondasz pár napra, mert egy díjátadó elnök mégsem szervezheti a
versenyt.

Hitelességhez tartozik Lakatos Robi elnökségi tag jelölése, de Ő legalább tudta hol a helye, így
visszautasító reakciójának volt ereje. Ez is bizonyítja, hogy az RSB tagjai jól kiválasztott, valóban
mindenre alkalmas szakemberek. Persze őket is más találta ki. Hol van az "újonnan megalakuló elnökség"
jövőképe? Hol van a Ti utánpótlásotok a vezetésben. Ügyeltetek, hogy zártkörű legyen a jövő is. Bántó
szó nélkül... Faluvégi úr! Hány éve kérjük a sportbírók fiatalítását, és a Te személyes helyettesedet?

Szamos Miki! Csalódott vagyok, mert én nem egyeztem meg Veled, és mással sem semmiben. Te érzed ugyan a
bizalmukat, és a vezetés reményében szolgálod az ügyet.

Te tudod a legjobban, nincs vagyonom, sem házam, sem autóm. Egyetlen káros szenvedélyem a Rallye,
amiben 30 éve élek... de látod, én tudtam nemet mondani egy jó ajánlatra ott a parkolóban. Az ördöggel
kötött paktumot már felbontottam - hisz én az ördöggel is cimboráltam a Rallye-ért. Kinek számítanak
akkor még a morális értékek? Hisz egy óbudai vagány lelkében, szívében még mindig fontos az adott szó,
és bármennyire is furcsa, nekem a Himnusz még mindig kellemes remegést okoz...

Nem fogom elfelejteni, hogy 3-4 hónap alatt különböző praktikákkal megpróbáltatok bemocskolni, hisz
ezzel nem egy katonát, hanem magát a Rallye-t nyertétek volna meg. Akkor sem taktikáztam, és most sem
fogok. Az elnököt, akit hibáival együtt megválasztott a Tagság, tisztelem a Rallye-sokkal együtt, és
nem így képzelem el a búcsúját...

Tőled viszont elköszönök! Sajnálom, hogy nem tudtál taktika nélkül, igaz, őszinte ember maradni, és ne
feledd, amiben állítólag megegyeztünk, azt én betartottam. Amíg nem kapok rajtengedélyt, nem szólok.
Miki! Én megkaptam!!! Te kitől fogod? Attól, aki egyetlen egy Rallye2-es versenyen sem volt ott a
díjkiosztón, most mégis a Rallye jövőképét építi. Attól, aki márciusban médiajogainkkal bombát
robbantott, aki elfelejtette, hogy a számon kért milliós szállásszámlákból 1,4 millió az ő Sport1 TV-s
munkatársainak a költsége. Esetleg attól, aki visszaélt a neki bizalommal átnyújtott szponzori
szerződéseinkkel? Szolgáld az ő ügyét, de ez maradjon F1-es terület.

Ne feledd el soha, hogy a rallye és a Himnusz minket összehozott. Most más választ el örökre.

Végül, de nem utolsó sorban a "reformerek" hatalmi harca súlyosan kihat a szezonkezdésre. Eljutottunk
odáig, hogy már nemcsak az általuk persona non grata-nak titulált személyek munkáját hátráltatják,
hanem az egész autósport eddigi gördülékeny működése elé állítanak veszélyes akadályokat.

Ui.: Fő a bizalom. Az ellentábor pénteken délelőtt a Ringen gyűjti a szavazatokat, amiket azután
"megbízható" emberek kezébe adnak, akik majd jelre együtt szavaznak... A kérdés csak az, hogy mire?

Köszönöm türelmeteket,

Jó döntésetekben bízva:
Dudás Gy. Kokó 2007. január 09.
201. • 2011-01-24 17:17:37
"Fiatalok! Tiétek a jövő!
(Úgy volt, hogy a miénk lesz.)"

idézet Sándor Györgytől
200. • 2011-01-24 15:03:16
Roni 01
Kell fizetniük a fotósoknak,webeseknek?

Másik,amit nem értek:Két évvel ezelőtt nem a Frankék ellen küzdött Roni és Kokó?
Láttátok a Kokó interjút?Ott az volt,hogy ő a szakágvezető.Most akkor mi van?
199. • 2011-01-24 14:48:35
Nem kellene ennyire túlmisztifikálni ezeket a dolgokat. Kellenek a tapasztalt emberek de kellenek az újak, a fiatalok is, mert ettől van folyamatos frissülés. Inkább a tenni tudás és akarás a kérdés! És hogy ne arról szóljon egy poszt, mennyi pénzt lehet kivenni belőle felelőtlen ígérgetésekkel! Évek óta azt halljuk, mekkora tervek vannak minden szezonra, aztán soha semmi nem teljesül.
198. • 2011-01-24 14:47:19
A katonaság kimaradt, akkor már kétgyermekes édesapa voltam. vigyorgok De azzal egyetértek, hogy fokozatosság kell(ene). Úgy vélem vannak sokan ebben a sportban, akik végigjárták a szamárlétrát. Ha szeretett sportunkat egy tónak tekintjük, én csupán a papucsállatka címre tarthatok igényt, én igazán csak kívülről látom az eseményeket.
Hidd el, szeretem, tisztelem az öregeket, mert ők a tapasztalat szemüvegén át látják azt a világot, amit én szinte csak kóstolgatok. Elismerem az eredményeiket, és mindazt, amit elértek. Még egyszer mondom, hogy én nem személyek ellen vagy mellett érvelek. Csupán azt szeretném, hogy valaha oly csodás sportom visszanyerje valamelyest régi fényét. Ehhez kellenek a fiatalok, akik mennének előre, kellenek az öregek, akik tanácsokkal szolgálnak, és kellenek a versenyzők, akik mindebben partnerek.
Persze azt sem szabad elfeledni, hogy a szövetségnek kell a versenyzőket szolgálnia, és nem a versenyzőknek kell a szövetséget kiszolgálnia.
Hillman tökéletesen megfogalmazta, hogy amíg egyik fél sem hajlandó konstruktív együttműködésre, és nem vagyunk képesek úrrá lenni a háborún, addig a jó öreg "oszd meg és uralkodj" fog érvényesülni. A megoldás kulcsa pont azok kezében van, akik ebbe a ki nem mondott rabigába hajtják a fejüket.
197. • 2011-01-24 14:34:37
Teljesen egyetértek Hillman kollégával, csak
annyit tennék hozzá, hogy a kérdés soha sem
az volt, hogy az öregek után jőjenek e a fiatalok,
hanem az, hogy a generáció váltás ütemes és
folyamatos legyen. Így lehet csak a megszerzett
tapasztalatokat átmenteni.

Tuning!
Egyébként, hogy emlékeztesselek, ez M.országon
is így volt. Elég csak, ha a katonaságra utalok.
(kopasz-gumi-öreg)
Aztán úgy kb. 10-20 éve elkezdődött az "erőszakos"
fiatalítás a cégeknél, és a politikában is. Jöttek a lendületes,
30-as menedzserek, akik lélektelenűl, gazdájuknak
pulikutyaként engedelmeskedve rugdalták ki az embereket,
gyakorlati és élettapasztalatok nélkül nekiláttak a világ
megváltásának. A politikában minden erkölcsi korlát
nélkül eladták saját országukat.
Azok a fiatalok, akik nem tudtak ilyen magasra jutni,
kopasz fejükkel és kigyúrt agyukkal riogatták az utca népét.
Szóval kb. ezt lehet várni az ajtóban toporgó korosztálytól,
akiket ez esetben ne nevezzünk menedzsereknek, az
életművész és a kalandor jobban illik rájuk!



196. • 2011-01-24 14:25:31
Egyik fél:
"ez a vaskalapos vén majom meg sem hallgat..."
Másik fél:
"mit pattog ez a tapasztalatlan suhanc?"
Szerinted ebből lesz valaha valami? vigyorgok
195. • 2011-01-24 14:09:03
A fiam 13 éves, már érzem a teher súlyát a vállamon. kacsintok Az ideális megoldás az lenne, ha a az ifjak meghallgatnák a "véneket", a vének pedig mérlegelnék a titánok érveit. Nemde?
194. • 2011-01-24 14:03:11
Tuning! Szinte minden korban, és társadalmi formában a vének tanácsa döntött(még ha nem is mindenhol ez volt a neve), mégsem állt meg soha a Világ fejlődése. vigyorgok Az is megszokott, hogy a fiatalok újat akarnak, lázadnak. Azután Ők is elérik előbb-utóbb azt a kort, és szembesülnek a következő generációval. Azon fiatalokkal, akik immár Őket tartják vén trottyosnak, lágy agyú fosszíliának. vigyorgok Ez a sorsunk, erre számíthatsz Te is. kacsintok
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k