Élni, és élni hagyni!
Lakatos Róbert interjú
2013-03-18
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
732148971
Napi oldal:
132893
Jelenleg:
1670
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1793. • 2013-10-21 11:11:02
Ha focizol hetente a haverokkal, és az egyik csatár rendszeresen kézzel ér a labdához akkor elnézed mondván ez hobbi?

SZVSZ ha hobbi VERSENYZÉSRÖL van szó nem hobbi AUTÓZÁSRÓL akkor fontos hogy a szabályokat mindenki betartsa.
1792. • 2013-10-21 10:02:43
Bocsánat, hogy az MNASZ múltbeli tevékenységéből indulok ki miszerint a csókosnak mindent szabad, másnak meg semmit. Írjak páldákat vagy elfogadod, hogy igazam van?

Aki hobbiból autózik, annak ugyanúgy jár(na) az egyenlő bánásmód.
1791. • 2013-10-21 09:06:07
Még nincs szabályozva, de már jönnek a kérdések:
-hogyan ellenőrzik?
-pofára megy?
-ki bizonyítja be?
-ki fogja bevallani?

Tényleg ezek a legfontosabb kérdések annak, aki -állítótlag- csak hobbiból autózik?

Szomorú........ sírok
1790. • 2013-10-20 22:14:16
Na akkor egy komoly írás is.

BMW-zek. Mindig is BMW-ztem. Nem is akartam és nem is akarok mással menni. Sprinteztem. Nem is akartam és nem is akarok máshol menni. Gyári, utcai motorral magyek. Nem akarok fejleszteni, soha nem is akartam. Nem csaltam. Soha nem is akartam.

1 tonnás az autóm (4 hengeres motorral). Milyen motort tegyek bele? Tisztelt MNASZ mondja meg, hogy milyen motort tegyek bele!

Egy 1.9 16v is moci 65-100 ezer Ft. Ha jól választok áttételt ütőképes így is. A BMW nem gyárt használható motort 1600ccm alatt. Kezdjek el fejleszteni egy 1.6 alatti motort csilliárdokért, a jól bevállt gyári motorok helyett? Ez kinek jó? Vagy mutassak rá az 1.9-re, hogy 1.6 és bizonyítsák be, hogy nem? Isten hozott csalós korszak!

Na jó fejlesztünk használható 1600 ccm alatti motort. Lesz vagy félmillió. És?

Hogyan fogja az MNASZ ellenőrizni, hogy 1.6 alatt van. Egy 4 hengeres BMW egy Honda egy Lada motorról senki nem mondja meg, hogy 1.5-1.6 talán 1.8-1.9 vagy 2.0. Vagy olyan becsületkassza lesz a dologból? Esetleg pofára megy majd az ellenőrzés? Amíg tudtam/tudtunk menni gyári 1.9-cel eszembe nem jutott ráfogni, hogy 1.6. A Hondások és a Ladások is tartották a kategóriát. Nagyjából mindenki tudta, milyen motor van a másik autójában. Jövőre ki fogja bevallani, hogy mekkora a motor?

1789. • 2013-10-20 12:38:36
Az mnasz egy nagy rakás fekália. Most finom voltam. Egyik tagja sem képviseli a Magyar rallyt, egyik tagja sem azt nézi, hogyan lehetne újra felviráhoztatni ezt a sportot. Egy cél lebeg a szemük előtt, a pénz. Higgyétek már el, a nézük nem a nagy autók miatt mennek vissza apáylákra, hanem a szoros, látványos gyors emberkék miatt. Lehet az egy trabant is, egy warthburg is, egy lada is, egy skoda, egy opel corsa satöbbi.Tanácsolom nézzétek meg a régi videókat, és azonnal rájöttök arra hogy miért volt annyi ember, és akkoriban miért nem volt ennyi marakodás. Hozzáteszem, generáció váltás volt azóta, és én úgy érzem, soha nem lesz már olyan. ha én egy mnasz tag lennék, és a rallyért élnék, mert hogy ez egy elengedhetetlen tulajdonságnak kellene lenni egy tagnak, nem a rallyBÓL, hanem a rallyÉrt. nagy különbség, akkor érdeklődnék más országoknál, hogyan is csinálják ezt ők. Mert a lengyeleknél, szlovákoknál, cseheknél, románoknál, észteknél, ausztriában működik normálisan a rally. Persze tt sem hibátlan minden, de működik. Lehet egy nagyon jó, nézőcsalogató rallyt rendezni max 1600 cm+ ig is. Ha jó pilóták ülnek az autóban, és nem a kiégett, ebből fényesen megélő emberkék. Sok tehetséges fiatal van nálunk, de egy fillér nélkül sajna. Ők biztos megtöltenék a gyorsok szélét újra, de addig ezt nem lehet véghezvinni, mig az az elv, hogy a néző egy rossz tényező egy versenyen. Az sem normális dolog, hogy az a menő nálunk, minél drágább, tuti autót épitsenek minden kategóriában, már-már a csalás határait súrolva. Jó dolog az hogy egy egy lada 4-5 millába kerül? Aztán meg féltjük mint a himes tojást? Régen, mikor egy N2 es kategóriában 100 autó indult, tized ennyibe nem kerültek a kocsik, nem volt gond egy tető, és nagyon sokan a látványra is mentek, lendületből. Ma s***t sem látsz ezekből, tisztelet a kivételnek. A fejelkben kellene rendet tenni, kicsit átformálni az értékrendeket, és előtérbe helyezni a fiatalokat, és az össze mnasz tagot szélnek ereszteni, mert nem képesek maradandót, nézhetőt alkotni. Nem kell ide már bocsánatkérés, meg ide oda vagdalkozás, mindenki sáros valamiben, és sajna nálam azt a mitoszt az emberkék nagyon lerombolták, amitől régebben felnéztem rájuk....Tehát ha ez marad, és csak a pénz harácsolása motivál mindnekit, akkor itt egyre rosszabb lesz, jobb soha.
Ide lőjetek.......
1788. • 2013-10-20 12:20:53
Sikerült jó sok mindent összelapátolnod. nevetek
Hatalmas ötlet a repülőzést példaként felemlíteni. Pl. a mi utcánkban is annyi de annyi magánrepülő van amit versenyzésre használnak, hogy csak na. Kb. ugyan ez áll a jetskire is. Vagyis, ez a példa nem példa.
Azt mondod, nem kell szabályozni a köbcentiket, aztán előadsz egy tervezetet, amiben az van, hogy első évben ennyi, másodikban annyi, lehet a motor űrtartalma. Na most akkor hogy? Ja, és az milyen megkötés, hogy nem lehet 4 évnél fiatalabb?
A rendezőknek feljutó ill. kieső szisztéma? Ki fogja elbírálni, és milyen alapon?
Megszünteted a R2-t? Csak okkor lesz újra, ha 80 db. kereklámpás indul? Ne találd már föl a márka-kupa fogalmát.
A végén még egy aranyos:
"a nagyobb autó jobban szennyezi a környezetet jobban eszi az útpadkát" ..... na itt kiszálltam. megdöbbent

Ezért kár volt regisztrálnod.
1787. • 2013-10-20 09:04:55
Ehhez azt szólom, hogy elmehetsz vele a sóhivatalba.
A hasonló pórnépek nemhogy javaslatot nem tehetnek (hogy, hol, milyen formában, kinek?) hanem még a véleményüket sem kérik ki azok akik a fejük fölött döntenek. Pedig elvileg a "jónépnek" a szolgálatában kellene lenniük, de felsőbb érdekekre hivatkozva is minimum kompromisszumra kellene törekedniük. És minden szinten, az élet minden területén ez zajlik... ha valaki máshol élne és nem ismerné az itteni valóságot. Ugyanígy lesz ezzel az MNASZ tájékoztatóval is. Tájékoztatnak, hogy "benyaltátok a mellékelt cikkben található virslit. Na a viszont látásra." Ez nem szakmai fórum, csak ítélethirdetés.
1786. • 2013-10-19 23:25:33
Érdekes kihatása lesz a mai sajnálatos balesetre a rally válságra. Ha a Golf 2000-res volt, akkor a visszaszívják a 2000-res kompromisszumot? Ha 1600 volt, akkor meg lemegy a szabály 1300-ra? Kérdés az is, hogy a kormányközeli csatornákon vajon rally balesetről fognak-e beszámolni, vagy most hirtelen a politikai drukkerek hatására a sprint egyszeriben már nem rally, azaz az MNASZ-nek, a rallynak már semmi köze köze hozzá. Na de ha már nem rally, hanem "autóverseny" csak, akkor vajon miért hívja az MNASZ rally szakág a sprinteseket megbeszélésre? Hiszen az is lehet, hogy nem rally ez fránya sprint, hanem csak sima autóverseny!

Meg kellene érteni már, hogy nem a lóerőket kell szabályozni, hanem az emberek számára kell szabályt alkotni, akik azokat vezetik.

Megnéztem, a rokon motoros műszaki sportokban hogyan oldották ezt meg. Mert például a repülősöknél sem volt könnyű az olyan új hobby szintről indult versenyzést beilleszteni és kezelni, mint a motoros sárkányrepülők. A motorcsónakosoknál is sikerült beilleszteni a jetskiseket. De ezt nem úgy csinálták, hogy amikor már jó sokan jetskiztek és sárkányrepültek, akkor a szövetség ezekkel szemben beindította a saját szövetségén belüli konkurrens szakágait. Nem bizony, mert nem MNASZ. Felajánlották az akkor már stabil bajnokságot üzemeltető új sportágaknak, hogy önálló jogi személyként, önálló szakosztályként működjenek a nagy átfogó szövetség alatt. Cserébe egyszer és mindekorra elosztották egymás között a rendezési jogokat és senki nem beszél a másik dolgába. Talán le kellene a másolni a már működő receptet, hiszen a motorosok is pontosan ezt vették át.

A köbcentiket akarják korlátozni az „amatőrök” számára, de előzmény nélkül lehet licencet váltani az ORB-re, bravó. Inkább egy tisztességes feljutás-kiesés rendszert kellene csinálni. Az sokkal jobban védi a biztonságot, mint bármilyen köbcenti korlátozás.

Az egészet az elérhetőség, a költség alapján kell szervezni. Amatőr = dolgozik hétközben -> olcsó kocsi. Profi versenyző=managelik -> drága kocsi

Most leírok egy lehetséges kompromisszumot. Bevallom az egészet a repülők és csónakosok, motorosok szabályaiból loptam össze. Viszont működhet, érdemes elolvasni ötletadónak.

-------------------------------------------------------

Sprintek: első évben max 1300cm3 a kezdőknek, a másodikban max 2000cm3 és max 2800cm3 a jóknak, hogy a régi, már olcsó 1600-as turbós vasak beleférjenek. (A hangsúly az olcsó versenyzésen van) A kategóriák első három helyezettje feljuthat a Túrába. Aki 5 éven át
egyfolytában bajnok, annak kötelező feljebb lépni az ORB-be. Az már profi.

Túra: Legalább egy előfutás és 3 befejezett verseny a sprintben. Első évben max 1600cm3. Második évben max 2000cm3. A kategóriák első három helyezettje feljebb léphet az MNASZ-be ORB-be. Aki 5 éven át bajnok, annak ez kötelező. A pont nélkül évet záróknak kötelező egy év a sprintben. Ők a kiesők, úrja a sprintet színesíthetik. A Túrában nem mehetnek top autók, az legyen az ORB-é. R4, S1600, WRC, stb. Versenyautónak gyárilag tenyésztett autóknak ott az ORB. Az utcai autóból átépített versenyautók max 3500cm3, azzal a nagyon szigorú megkötéssel, hogy a tipus, amit átépítenek nem lehet fiatalabb 4 évnél. Például jövőre EVOIX mehet, de EVOX már nem. „A” csoport max 1900cm3. ( A 2000-res régi „A”-s autók úgyis csak az ORB veteránoknál tudnak megfelelő szervízt kapni) A turbós összkerekes autókon 2mm-el kisebb szűkítő, mint az ORB-n. ( ez már most is így van) A „H” csoportban megkötés, hogy csak azonos gyártótól származó alkatrészek lehetnek egy autóban, pl BMW-ben csak BMW. „H”-s Ladákra elfogadva más is, ha az autót az MNASZ-nek bemutatják és kiegészítő lapot váltanak ki rá. El kell oda jutni, hogy a turbós összkerekesek „N”-sek legyenek előbb utóbb ( a szűkítő miatt ez nem akkora teljesítmény veszteség, mint sokan gondolják). Aki ezeknél drágább, erősebb autót tud vezetni, az már profi, arra ott az ORB. Az átlagsebességet nem kell korlátozni, arra ott van Iván és a lassítói, amik nélkül a versenyzők talán kevesebb kárt szenvedtek volna, de hogy nézőkben több kár esett volna az elmúlt 15 évben az biztos.

Minimum vizsga: Az így önálló jogi személyként működő alsóbb ágazatok maguk szedik be és állapítják meg a licenc díjakat. Viszont a minimum vizsgát, annak anyagát az MNASZ minimum vizsgája alapján, azzal összhangban kötelező összeállítani.

Licencek: Az osztályok önállóan állapítják meg és szedik be a díjakat. A licenceket az MNASZ-nek jóváhagyásra be kell mutatni, a névsort kötelező beküldeni.

Biztonsági terv: MNASZ hagyja jóvá, ha van díja, akkor a nevezési díjakon felül MNASZ számlára kell befizetni nevező párosonként, hiszen ezt a munkát és felelősséget az MNASZ vállalja.

Felügyelet: 1 fő MNASZ felügyelő minden versenyen, konzultációs joggal. Lehet, hogy az MNASZ ezt a jogot kevesli, de ennek az egy főnek az ereje egy esetleges baleset után a rendőrségi vizsgálatnál óriási lesz, hiszen tanúsíthatja, hogy a kellő időben felhívta a figyelmet a hiányosságokra. Jó lesz a rendezőknek jóba lenni vele.

Adó: Felejtsük már el. Ha a fentiek megvalósulnak, a feljebb lépések, kiesések miatt beindul a versenyautók körforgása.

Szakmai irányítás: Ajánlatok, de nem szabályok formájában felülről lefelé. Aki az ajánlat figyelmen kívül hagyásával balesetet okoz, akár közvetve, az elé majd odateszi az ORB a rendőrségi eljárásban.

Rendezők: Rendezői licencet kell váltani. A kiesés feljutás itt is érvényesül. A jó rendező feljebb léphet, a rossz lefelé.

R2: Felejtsük már el. Összevonni az ORB-vel és mindjárt lesz mezőny. Majd akkor kell R2, ha újra 80 db kereklámpás Lada, vagy bármilyen egyforma autó nevez le egy verseny. Ez a rally mai helyzetében nevetséges nagyképűsködés. A nevezési díjakat a kategóriák alapján kell szedni, hiszen a nagy autó jobban szennyezi a környezetet és jobban eszi az útpadkát. Teszeni fog az ötlet a mostani R1-nek és az R2-nek is. A rendezőknek meg tökmindegy, csak legyen meg a nevezői létszám, azaz a ZSÉ.

Óvás, fellebezés: Felfelé a hierarchiában egy lépcsővel. A sprint mezőny a Túrához fellebbez, a Túra az ORB-hez.

Névhasználat: Az osztályoknak a honlapjukon és a versenykiírásonkon, rallytáblán az MNASZ és a FIA logót kötelező feltűnően elhelyezni.


Kötelező biztonság: Sprint: bármilyen áramtalanító, „E”-jelű cuccok, gázcső, tűzoltó palack. Túra: szabvány áramtalanító, lejárt homológ, varratmentes hideghúzott, tűzoltó palck, turbó-négykerék lejárt homológ tűzoltó rendszer ( ők úgy is az ORB-be jutnak előbb utóbb)


Gépkönyv, műszaki: Sprint: Módosítás leírási füzet, évente ellenőrizve. Túra: A fentiek megvalósulása esetén MNASZ gépkönyv. A gépkönyv díja az MNASZ-hez, de ebben az esetben ingyenes műszaki bizottság az MNASZ-től a versenyekre. ----- Amennyiben saját Túra műszaki bizottság, akkor gépkönyv díja is marad a Túránál. A gépkönyvekre MNASZ felülvizsgálat évente és autónként és természetesen ennek díját a Túra ( túra versenyző ) fizeti. A Túra gépkönyvezésnél egy fő delegált MNASZ műszaki felügyelő költségtérítve.

Huh, elfáradtam. Folytassa valaki.




1785. • 2013-10-19 21:17:42
Miért van olyan érzésem, hogy az is elmarad?
1784. • 2013-10-18 23:03:25
Mert még nincsenek meg a feltételek(kiírás, regisztráció,RSB jóváhagyás stb
Úgy gondolom jövő héten hivatalos lesz. üdv Koch

Ernönek mondanám mert a telefont nem szokta felvenni. A baranyai versenyekre nem én járok de észlelve a hibát utólag beléptettem a navigákat és értékelve vannak, mindenkit felhívtam és megnyugtattam.
1783. • 2013-10-18 18:39:35
Kedves Gábor,

Az lenne a kérdésem, hogy a 10.16-án módosított ARK naptárban miért nem szerepel a miskolci verseny? 10.11-én még arról volt szó, hogy Miskolcon mutassunk meg, hogy.........
http://mnasz.hu/letoltes/ark%20naptar%2020131016.pdf
Előre is köszönöm, köszönjük.

Üdv.: Németh Zoltán
1782. • 2013-10-18 08:48:56
engem zavar, ha a jól működő hirdetőtáblát teleszórják nem oda való dolgokkal
1781. • 2013-10-18 08:38:04
Máris elkelt a járműflotta? Vagy törölték??? kinek sérthette az Önérzetét?????
1780. • 2013-10-18 08:33:13
Jól mondod,ez nem más mint parasztvakítás...

Most hirtelen rendes lett ő ekszelenciája...

Ez ilyen elterelőhadművelet,hogy gyorsan elfelejtsük,hogy idén mit csinált...

Meg van szerintem írva már a forgatókönyv,hogy mi lesz a végeredmény.

El tudom képzelni,hogy mi lesz...ő erről nem tudott,majd ő megtesz mindent...meg ő úgy tudta,hogy 2000ccm-er...abszurd még így is.

Képlettel: hülyénenék nézés a köbön...

Szerintem az RSB meg MNASZ között is volt egy kis senejdenej pittyputty...Jól jött most S***** Úr lemondása...lehet terelni,hogy mik a tervek...de ne legyen igazam!

1779. • 2013-10-17 21:19:45
Ja még néhány kérdés. Ha valaki veszi a fáradtságot és elmegy a parasztvakításra, tegye már helyettem ezeket!

Az MNASZ az otthon PC-n PS-en vagy Xboxon történő rallyzást is ki akarja sajátítani? Kell-e gépkönyvezni ehhez a konzolokat? Beszélhetünk-e interneten a rallyról, vagy ahhoz is kell minimumvizsga? Mennyi a tagsági díj, ha csak szeretem a rallyt és mennyi, ha ezen szeretetemet autóra helyezett matricával ki is nyilvánítom?

Köszi. :D :D :D
1778. • 2013-10-17 14:40:28
vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok vigyorgok
1777. • 2013-10-17 13:58:04
Kedves Mike úr, Tisztelt Hatóság!
Köszönöm jóindultú tájékoztatását. Remélem ezen jogszabályok ismeretében, a jövőben elkerülhetem a közlekedésrendészeti szervek "közúti ellenőrzés" címen foganatosított zaklatását.
Hála az Önök által biztosított hivatalos dokumentumoknak, a jövőben immár teljesen legálisan folytathatom, a lakosság körében oly'kedvelt tevékenységemet.
forgatom a szemem
Szép az élet...... helyeslek
1776. • 2013-10-17 13:23:56
Tisztelt ortodox Úr!

Sajnálattal kell tájékoztatnom, hogy az Ön állítása már nem helytálló.

A MNKSZ elnöke, aki szakmai hozzáértését "kajak szakmai" és politikai kapcsolatait bevetvén már utasította a NKH-t, hogy a triciklit közúti használatra kizárólag MNKSZ gépkönyvvel lehessen használni.

Önöknek megmarad a zártpályás triciklizés, illetve lányoknak való cukorbetöltővel rendelkező 1000 lóerős metálfestésű triciklik kizárólag 40km/h sebességgel menetirányra kizárólag keresztben történő haladásra használható vattacukor készítés lehetősége.

Sportbaráti üdvözlettel:

MNKSZ
RSB szakágvezető
Pénztelen Mike
1775. • 2013-10-17 13:05:49
Rallysprint 2014 :
Az autóm pedálos, a sisakom wrc, a poroltóm homológ!
1774. • 2013-10-17 11:24:25
Én ma elvittem a "gépet" vizsgáztatni,és azt mondták,hogy most már csak munkagép rendszámmal vizsgáztathatom le....Én megkérdeztem,hogy az eddigi 20 éve használt tehergépjármű 3 betű-3 szám rendszám miért nem jó nem kaptam választ.Majd jött a hideg zuhany,hogy azzal a kocsival amivel eddig szemes,illetve csöves kukoricát is szállíthattam minden hová,jövőre csak szemes csemegét szállíthatok,mert munkagéppel csak azt lehet,és azt is csak földúton.... vigyorgok vigyorgok vigyorgok
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k