Szándékosan olyan versenyt vettem ami két ország közös rendezvénye. Németország és Dánia. Az ugye megvan, hogy ez mit jelent gazdasági erőben Magyarország + Szlovákiához képest. Szóval meg kell értenünk, hogy ebben a helyzetben ez van. És ne legyen igazam de ez csak romlik.
Érdi Tibi külföldön szokott menni (csökkentett távokon...)
Asi a szilveszteren szétlőtte az első utjába kerülő lassítót, ha jól emlékszem. Az a tippem, hogy már inkább lassabb lett, stb...
Úgy tudom Turi Tominak nem jött össze az a mennyiségű valuta ami fedezte volna az egri produkciót... hogy utána mi lesz azt meg.... ki tudja...
Kis Érdi, Asi stb... ?
530D Ez egy közös nevezés. Ebből a 81 nevezőből vondd le a szlovák nevezéseket. Kicsit már lehet is irigykerdni arra a 77 más országbeli nevezési listára:-) Sok sikert mindnekinek!
Nem biza. Pláne ha megnézzük a nálunk sokkal gazdagabb országok nevezési listáit is. Pl. ADAC Wikinger rally 77 nevező. Na persze biztos, hogy ebből a 82-ből sem fog mindenki indulni.
Igaz ami igaz van egy pár "versenyzőnk" aki az N-es Mitsuval a lefulladás határán, alapjárat közelében közlekedik de azért ne általánositsunk. Én pl. Asit azért kedveltem, mert ő és még egy páran megmutatták, hogy az Evo IX-et is lehet forgatni kicsitt jobban. Asiról valami hír?
Helyiektől kérnék segítséget.Bátor-Terpes szakaszon merre találok olyan helyet ahol szombat este fel tudom állítani a sátrat és nem mellesleg vasárnap reggel egy látványos helyen ébredek?
Van ilyen?nincs ilyen?
Húúú de várom.....:-) Szabi intézve péntekre, csápolás a taxiállomásnál a remélem kilincsel közlekedő vasaknak, sírva röhögés a sok nemnormálison az utcán... stb...stb...stb... Az a feeling... :D Külön öröm, hogy kb. 10 km-t kell mennem a gyorsra otthonról... :P
(Egyébként a full A kb. Makinennek meg Tagaiéknak volt/van az is EVO 6,5 vagy mi... :-) )
Ja, meg a cimbi megfűzése, hogy vigyen egy kanyart azzal az isten RTE-s Subaruval... :P:P:P Igaz Csabi? :-)
Keletipityuka! Azért bátorkodtam azt írni, hogy még A-s nak is meredek mert nagyvonalakban ismerem az autót. Az, hogy a váltó A-s attól a kocsi még messze van egy igazi A-s kocsitól. Nem leírni akarom ezt az autót, mert némi anyagi ráfordítással jó gépet lehetne faragni belőle. De hogy senkinek sem legyen igaza egyezzünk meg abban, hogy egy félig A-s auto.
SZIA. sIRÁNKOZZAK? sZERINTED AZÉRT NEM MEGYEK EGERBE, MERT NINCS RÁ KERET?. mEGFOGADTAM A 2011 ED MIKUN, HOGY EZÉRT A MEZŐNYÉRT, EGY LÉPÉST NEM TESZEK. pEDIG OTT IS VOLT WRC. mEG BULIVERSENY, MEG MURVA MEG BEHARANGOZOTT LÁTVÁNY. dE AZ IS ENGEM IGAZOLT, HOGY RÉGI, IGAZI TÚRÁS VERSENYZŐK SEM BIRTÁK TOVÁBB 1 KÖRNÉL. mOST MIT VÁRJAK, AZ AUTÓPÁLYA SZINTŰ GYORSOKON? Bocs a capsért. Nem kiabálás, csak igy maradt:-)
Én tulajdonképpen az előttem szóló által kiemelt wrc és S 2000-es csapat mellé kiemeltem még a Z 350-est, a Z4 M-et és a népesebb kétkerekes csúcskategóriát, vagyis az R 3-asokat és S 1600-akat. És végül megkérdeztem, hogy mi is van ezzel a két A csoportba sorolt valamivel, merthogy én is láttam már őket de nem tüntek valami gyorsnak. Kérlek olvass figyelmesen. És igen én szivesebben nézek egy-két plusz wrc-t és pár S 1600-at és egyéb érdekes autókat amelyek valódi versenyautók mint azt a rakás egyebet ami idén nincs ott a rajtvonalnál. Persze, hogy ki és mivel fog indulni azt majd meglátjuk péntek este a rajtnál. És igen. Nekem is hiányzik Janika, Turi, Benik meg még sokan mások de attól még remélem jól fogjuk érezni magunkat egerben és ott leszünk azok mellett akik indulnak. Te meg nyugodtan siránkozzál otthon mert az biztosan segíteni fog.
530D. te tudod hogy kiket emeltél ki? Budavárit, és Jedloczkit? Nem láttad még őket menni, direkt nem irtam versenyeznit. Budavárit még el lehet nézni, de a Jedloczkit.... Kisebb de szinvonalasabb a mezőny? Ők mennek már vagy 10 éve a mezőnyben, csak sok jó versenyzőnek nincs pénze indulni. Defender. Köszi...:-)
Jedlóczky autója miért is meredek A-snak? A váltó A-s már a hangján is lehet hallni Ebből adódóan valószínűleg a hajtás is. Azért mert nem ordít mint a sakál már nem is lehet A-s?!