h i r d e t é s
Összes oldal:
732057143
Napi oldal:
41065
Jelenleg:
1474
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Janzer György, ahogy ő maga fogalmazott, egyelőre mag van kicsit szeppenve a feladattól, de biztos benne, hogy ez a rajt pillanatában feloldódik, sőt, azt is eldöntötte Csizmeg Ricsi navigátorával, hogy Csehországban nyomni fogják, ami a csövön a kifér…
- Hogy álltok a készülődéssel? - Az egész csapat baromi lelkes, ezt elmondhatom. Az autóval pedig elég jól állunk, mert két hete, úgy 99 százalékban megérkeztek az alkatrészek, amiket rendeltünk. A legjelentősebb javításunk a váltón esett, mert volt egy konstrukciós hibája, de most már meg lehetett venni hozzá a jó alkatrészt. Elvileg jobb lesz vele a váltás, a harmadik fokozattól felfelé sikerült beleépíteni. Ezt nem nevezném fejlesztésnek, inkább utolértük magunkat - reméljük. De egy csomó dolgot lecseréltünk: új kuplung és új fékek vannak az autón. Egyébként egy teljesen új féktárcsát kaptunk, amiben bízom, hogy jobb lesz, mert lehet, hogy eddig azzal is volt egy pici gond…
- Ezek mind a Barum miatt, vagy egyébként is időszerűek lettek volna a cserék? - A váltót nem, de a féket, a komplett kuplungot egyébként is ki kellett volna cserélni, de persze van, amit a Barum miatt. Szóval most egy elég nagy felújításon esett át az autó. Ami a nagy baj, hogy nem fogunk tudni tesztelni azzal a mérnök sráccal, akivel szoktunk, sőt, csak a shakedown-on fogunk tudni menni, és állítani az autón.
- Kategóriát felmérted már? - Néztem. 14-en vagyunk, és igen szép névsor gyűlt össze. Hét darab R3-as autó lesz, Renault, Honda, és dízel Punto vegyesen. A sofőrökről meg annyit, hogy ezeknek a srácoknak összesen annyi bajnoki címük van, hogy nem is férne rá egy A/4-es lapra… Cédric Robert-el kezdődik, aki a Clio R3-as fejlesztésében a nulladik pillanattól részt vett, ő egy gyári versenyző. De megy még két olyan olasz srác, akik mentek már WRC-vel, szuper2000-essel, és indulnak a Junior WRC-ben ebben az évben is. Szóval rendkívül tapasztaltak.
- Egy ilyen mezőnyben mi volna a reális eredmény számotokra? - Nem tudom, mert ezen kívül vannak még helyi menők is, ugyanolyan kocsikkal: mennek R3-assal csehek, meg jön egy lengyel kolléga, akiknek szintén nagyon szép múltjuk van. Arról nem is beszélve, hogy nem R3-assal még heten vannak a kategóriánkban. De hogy hozzájuk képest hol vagyunk…? Nehéz lenne megmondani. Nyilván, ha a középmezőnyben, 5.-8. helyen tudnánk menni stabilan, akkor az jó eredmény lenne. Természetesen ezt csak papírból mondom: nem láttuk a pályákat, igazán nem ismerjük az ellenfeleket… Biztos, hogy nem a taktikáról lesz szó, lévén nem bajnokság, nincs tét: nyomni szeretnénk az elejétől. Ha jó lesz az autó, itt most nem fogunk taktikázni: nyomni fogjuk, ami kifér a csövön.
- Voltál már valamilyen formában a Barumon? - Nem voltam még soha Csehországban. A pályákról sem tudok sokat, csak amit hallottam róla és láttam képeken. Kaptam belső kamerás felvételt a Pénzes Zsoltitól, aki volt kedves ezt felajánlani, úgyhogy csak azon láttam, hogy milyenek a szakaszok. De végülis tökmindegy, hogy milyen, alkalmazkodni kell. Mondjuk, most nagyon nem szeretem, hogy nem fogunk tudni tesztelni, de talán a shakedown elég lesz.
- Miért pont ezt a verseny választottátok? - Már a télen kinéztük. A terv az volt, hogy egy nagyon színvonalas, külföldi versenyen is szeretnénk rajthoz állni az idén, és a környező országok vitathatatlanul legszínvonalasabb versenye ez. Úgy adódott szerencsére, hogy az itthoni bajnokság is nagyon kedvezően alakult eddig. Az egyetlen rizikó, hogy a Barum után egy héttel van a következő magyar bajnoki futam, szóval azt az egyet nem csinálhatjuk, hogy nagyon-nagyon összetörjük a kocsit, vagy olyan baj legyen vele, amit nem lehet megoldani 3-4 nap alatt. Ezt nem kéne.
- Rád ez nem is jellemző… - Nem, de itt sietni szeretnénk, bármi lehet. Egyetlen egyszer mentem külföldön, két éve Horvátországban - ha úgy sikerülne ez is, mint az, akkor nagyon boldog lennék. Most igazán össze lehet mérni az erőnket és a tudásunkat hasonló autókkal, és világszínvonalú pilótákkal. Nagyon kíváncsiak vagyunk mi is, hogy mi alakul ki belőle.
- A többiekkel tartod a kapcsolatot? - Igen, vonalban vagyunk, amiben lehetett, összebeszéltünk. Szerencsésnek tartom a helyzetet, hogy minden magyar más kategóriában indul, de megfordítom: szinte minden kategóriában van magyar résztvevő. Nem egymással fogunk csatázni, hanem mindenki mérkőzhet a helyiekkel. Nagyon jó kezű srácok jönnek a magyarok közül, és remélem, mindenkinek jól fog sikerülni. És remélem, minél több magyar szurkoló is lesz kint - azt hallottam, hogy sok szurkoló egyik kedvenc célpontja ez a verseny. Nagyon jól esne, ha minél több zászlót láthatnánk kint - szerintem minden magyar indulónak megdobbanna a szíve ennek láttán. Tulajdonképpen ezért is benne van a döntésünkben, ezért is választottuk ezt a futamot.
Ez a hír most jelenik meg 2995. alkalommal
|