TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Érdi Tibi megmérettetik
a német futam mellett más is vár rá...
2010-08-12
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
701675580
Napi oldal:
31862
Jelenleg:
2348
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Ifj. Érdi Tibi Táborszki Attilával idei második VB futamára készül. A páros egy Mitsubishi Lancer Evo IX-el vág neki a német versenynek. Az utolsó teszt után készítettünk interjút a pilótával.

erdi_Tibit_megmerik_1

Túl vagy a teszten. Sikerült olyan pályát találnotok, ami hasonlíthat a német szakaszokhoz, vagy inkább az autóval és a gumival ismerkedtél?
Próbáltunk olyan helyet találni, amiben sok a kanyar és padkás is. A Zabar-Domaháza szakaszon teszteltünk, talán több kanyar is volt itt a kelleténél, hamar leírtuk a tesztre vásárolt VB-s gumikat.

Ezek azok a gumik, amikkel majd kint is fogtok menni?
Elvileg igen, bár az olaszok, akiktől rendeltük a gumikat, először bepróbálkoztak egy 2007-ben gyártott garnitúrával. Mivel mi is gumival foglalkozunk, tudjuk jól, hogy a 2007-es gumik ilyenkor már felét érik az újnak, öregebbeket pedig már nem használunk… Természetesen teljes áron próbálták ránk sózni ezeket a régi gumikat, volt egy kis izgalom a teszt előtt, hogy a valóban új gumik megérkezzenek.
Beszéltem Turán Fricivel, kérdeztem a bolgár tapasztalatairól a gumival kapcsolatban. Egyértelműen azt mondta, hogy semmilyen korábbi gumihoz nem lehet hasonlítható.
Fontosnak tartottuk, hogy kipróbáljuk ezeket a gumikat és ezt sikerült a teszten.

thumb_erdi_tibit_megmerik_4


50-80 kilométert teszteltünk és ezalatt a gumikon kívül sikerült beállítanunk az autót is, reményeink szerint ezek a beállítások jók lesznek majd a német pályákra is.

A tesztet összekötöttétek egy sajtótájékoztatóval is.
Igen. Egy új támogató lépett a csapat életébe, ami az én életemet is megváltoztatja kicsit…
Update Norbival arról szól az együttműködésünk, hogy kicsit farag a versenysúlyomon.

Ugyan ezt a hírt meglepetésnek szántuk, de úgy tűnik a korábbi tervekkel ellentétben elindulunk az itthoni évadzáró pécsi versenyen is és reményeink szerint már kisebb súllyal ülök majd az autóba…

Ez azt jelenti, ha jól értem, hogy Norbi azt vállalta, hogy lefogyaszt, Te pedig azt, hogy lefogysz??
Hogy fog ez kinézni a gyakorlatban??
erdi_tibit_megmerik_1A német futam előtt mérlegre állok és reményeim szerint a pécsi futamra már szemmel látható eredménye lesz a Schobert Norbival való együttműködésnek.

thumb_erdi_tibit_megmerik_5Számszerűsíthetjük, hogy mennyivel lennél elégedett?
Sajnos az utóbbi időben kicsit elengedtem magam és jó lenne egy húszast ledobni. Norbi szerint ez nem lehetetlen, biztos benne, hogy sikerülni fog. Nagy segítségemre lesz ebben Apu, hiszen Norbi azt mondta, hogy Őt is kezelésbe veszi. Nem leszek egyedül… :)

erdi_tibit_megmerik_2Úgy tudom új partneretek is van a támogatók között…
Mindent tudsz :)
Egy régi-új partnerünk van, hiszen a Taxi4-el már korábban is együtt dolgoztunk és segítségünkre lesznek a német futamon is.

Kik azok még, akik segítik az idei VB szerepléseiteket?
A két új támogató mellett ugyanazok, akik Svédországban is mellettünk álltak:
Poli Computer PC Kft., MANO Printing Kft., VarioMedic Kft., FER-VILL, SICAM, Castrol.

thumb_erdi_tibit_megmerik_6


Meséld el a jövő heti programotokat!
Vasárnap hajnalban indulunk, estére kint leszünk, kicsit pihenünk.

Hétfőn fakultatív adminisztratív átvétel lesz, amin szeretnénk hamar túlesni, hogy legyen időnk megtalálni a PIRELLI gumis emberét, akitől megkaphatjuk a gumijainkat. A városi pályát szeretnénk majd felírni, ha lehetséges.

10 különböző szakaszt kell kedden és szerdán bejárnunk. Ebből az egyik a rövid városi pálya Trierben, egy a nagyon hosszú, 48 kilométeres Panzerplatte. Van két szakasz, ami természetvédelmi területen található. Egy hónappal ezelőtt, még az itinerek kiadása előtt voltunk kint, megnézni a pályákat. A korábbi itinerek alapján 6 szakaszt felírtunk és ahogy most összevetettük a kiadott anyaggal, méterre pontosan azok a szakaszok, amik korábban voltak. Sajnos a hosszú szakaszt két bejárásból kell teljesítenünk…

Csütörtökön lesz a technikai átvétel és a shakedown. Svédországban kihagytuk a shakedown-t, mert ott a pálya már alkalmatlan volt kocsizásra, mikorra mi mehettünk volna rajta, itt viszont megpróbáljuk kihasználni ezt a lehetőséget is, hiszen a pálya állapota nem fog annyit változni, mint a havas versenyen. Csütörtökön este lesz a rajtceremónia.

Aztán péntek - szombat - vasárnap verseny. 19 gyorsasági szakasz és összesen 420 gyorsasági kilométer vár ránk, amiből talán a második nap lesz a legkeményebb, hiszen 180 kilométert fogunk aznap autózni. Próbálunk óvatosan kezdeni, hogy eljussunk a második napig… 2x van a 48 kilométeres szakasz, ami önmagában már majdnem 100 kilométer. Ha az utóbbi versenyeket nézzük, akkor majdnem négy hazai futamot fogunk autózni.

Sok sikert kívánunk és reméljük, minél több információt megosztotok majd velünk a verseny alatt!

Ez a hír most jelenik meg 7311. alkalommal
Share |
2010.08.18-22.
World Rally Championship 2010
ADAC Rallye Deutschland
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k